ФорумКазиноSlots Hammer Casino - загальне обговорення

Slots Hammer Casino - загальне обговорення

3 міс. тому від vanya.tkach
|
642 переглядів 16 відповідей |
|
Додати публікацію
3 міс. тому
Тут ви можете обговорити Slots Hammer Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 міс. тому

не виплачують мені гроші,хоча я всю верифікацію пройшов яку вони мене просили.

3 міс. тому

весь час мені пишуть

Шановний Іване


Дякуємо, що звернулися до нас.


Повідомляємо, що Ваш запит вже розглянуто.


Після схвалення зняття кошти зараховуються на ваш спосіб оплати. Для електронних гаманців це зазвичай миттєво, а для банківських переказів може тривати до 3 робочих днів.

vanya.tkach
3 міс. тому

Як довго ви насправді чекаєте зараз? А який спосіб оплати ви використовували?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

виплатили кошти .

vanya.tkach
3 міс. тому

Дякуємо за оновлення. Я рада за тебе!

Ти все одно не проти відповісти на запитання Ромі?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

гаманець скріл

vanya.tkach
3 міс. тому

Це якийсь електронний гаманець?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

скріл

1 місяць тому

Ліцензію та банківську виписку перевірено, у профілі написано "KYC Complete". Ще отримати мої кошти. Я не бачив, як мій "Interact E-Transfer" обробляється з їх боку, хоча це метод, який я вніс.


Підтримка електронною поштою наразі становить 1 відповідь на день, а служба підтримки в реальному часі не може нічого відповісти щодо банківської справи чи kyc, оскільки це "інший відділ"


Жахливий досвід.

Автоматичний переклад.
oshambles
1 місяць тому

Привіт, чи можу я знати, скільки часу ви чекаєте на обробку вашого зняття? Коли ви його ввели? Ви успішно пройшли перевірку?

Іноді вам просто потрібно бути трохи терплячим і подивитися, чи рухаються справи далі. Якщо ні, не соромтеся повернутися, і ми побачимо, чи зможемо допомогти. 😉

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я повернуся з оновленням у середині наступного тижня.

перевірку, здається, виконано, оскільки в профілі написано «KYC verified» — я зробив депозит за допомогою електронного переказу Interac, тож надіслав відповідь електронною поштою, щоб запитати, що їм може знадобитися для підтвердження оплати для цього в такому випадку.


вони сказали, що два робочі дні для обробки зняття коштів, тож ми побачимо, що станеться, оскільки це наближається до цього моменту.

Автоматичний переклад.
oshambles
1 місяць тому

Чудово, тому приємно почути від них, і вони відповіли. Тепер ми почекаємо, щоб побачити, чи це справді так, і тому ваше відкликання схвалено.

Повідомте мене, якщо це станеться.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Сьогодні я отримав від них електронний лист, вони вилучили всі мої виграші (приблизно 450 доларів США) і залишили мені лише початковий депозит (45 доларів США) на моєму рахунку.

вони звернули увагу на стан своїх умов - при використанні спортивного бонусу будь-які ставки не можуть перевищувати початковий депозит, що я пропустив під час читання

тому, оскільки я розмістив і виграв ставки, які перевищували 45 доларів, вони вилучили всі мої виграші приблизно через 2 дні.


— чесно кажучи, ніколи більше не робитиму депозит тут.


Автоматичний переклад.
oshambles
1 місяць тому

Ой, мені так шкода. Сумно, якщо ви зазнали невдачі, і вам через це не платять гроші.

Я також хотів би зазначити, що ми не займаємося спеціально ставками на спорт, тому що у нас немає експертів у цьому контексті, тому я зараз ще більше шкодую і, очевидно, знаю, як це вийде. 😥

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ймовірно, я спробую ще раз вивести кошти, це спортивний сайт/сайт казино, і в мене все ще є кошти, тому наступного тижня я повідомлю вам, що станеться, якщо я це зроблю.


незалежно від спорту чи казино, виплати мають бути справедливими та однаковими

Автоматичний переклад.
oshambles
1 місяць тому

Звичайно! Ми будемо тут.

Я повністю згоден з вами, що незалежно від спорту чи казино, виплати мають бути справедливими й однаковими. Справа в тому, що коли мова заходить про ставки на спорт, нам бракує досвіду, щоб розпізнати нечесну поведінку.

Тому ми зазвичай не втручаємося. У будь-якому випадку, я сподіваюся, що проблема вирішиться найближчим часом!


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого