2 р. тому
Тут ви можете обговорити Slots 7 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Це стосується моєї скарги та огляду тощо.
Крім того, я не включив більшість інформації. Деякі з міркувань конфіденційності. Розмови з чатом, електронною поштою тощо. Вони одразу зрозуміли, що у мене немає рахунків за комунальні послуги тощо, і я буду використовувати посвідчення особи та банківську систему. Я також включив кілька інших неприйнятних форм, таких як RRSP, кошти державної підтримки тощо (усі з ім’ям, адресою, офіційними документами), щоб показати, що це, очевидно, я, якщо я не сиджу вдома, обманюючи незліченну кількість офіційних юридичних документів, які неможливо. Хоча я знав, що їх не прийняли, це безперечно показує, що я тут хороший хлопець.
Тому майте на увазі, вони знають, що в мене немає рахунків за комунальні послуги чи державних документів з працевлаштування. Я студент і живу вдома, тому утиліта не на моє ім’я.
Ось документи, у яких нещодавно було відмовлено. Ті, які я отримав від CIBC. Це фізичний банк, а не віртуальний. Кожен, хто не приймає їх докази, безсумнівно, є шахраєм.
Відмова була для мого Simplii, оскільки це віртуальний банк, хоча багато людей використовують його як основний банк, як і я. Це величезний банк. Інші - це заяви CIBC. Вони є фізичним банком. Один з найбільших. Їм також було відмовлено.
Дайте мені знати наступний крок. Якщо вони хочуть щось конкретне, наприклад, PDF-форму. Я зробив все, щоб остаточно підтвердити свою особу, і вони знали мою ситуацію. Я навіть відкрив новий банківський рахунок (2 фактично дебетовий і кредитний).
This is re: my complaint and review etc.
Also, I didn't include the majority of info. Some for confidentiality reasons. The conversations with chat, emails, etc. They knew right off the bat I don't have a utility bill etc. and would be using ID and banking. I also included several other non-accepted forms such as RRSP, government support money, etc. (all with name, address, official documents) just to show that it's obviously me unless I'm sitting at home scamming countless official, legal documents which is impossible. Even though I knew they weren't accepted it definitely shows I'm the good guy here.
So keep in mind, they know I don't have utility bills or government employment papers. I'm a student and live at home so the utility isn't under my name.
Here are the documents that were denied most recently. The ones I got from the CIBC. It's a physical bank not a virtual bank. Anyone that doesn't accept their proof is a scammer no doubt.
The denial was for my Simplii since its a virtual bank although tons of people use it as their primary bank as I was. It's a huge bank. The other ones are the CIBC statements. They are a physical bank. One of the biggest out there. Those were denied too.
Let me know the next step to take. If they want something specific like a PDF form. I've gone above and beyond definitively proving my identity and they knew my situation. I even opened a new bank account (2 actually a debit and credit).
Здравствуйте,
Я розумію, що це, мабуть, засмучує, коли ви не можете просто надати якусь заяву, оскільки це технічно неможливо.
У казино є деякі правила щодо того, що є прийнятним і що повинно бути надано, але я думаю, що завжди є деякі винятки, і хороше казино може впоратися навіть із цими ситуаціями з доброю волі.
Я впевнений, що наша команда з розгляду скарг уважно перевірить усі деталі.
Hello,
I understand that it must be frustrating when you are not simply able to provide some statement because it is not technically possible.
The casino has some rules about what is acceptable and what must be provided however I think that there are always some exceptions and a good casino can handle even these situations in goodwill.
I'm sure our complaint team will check all details carefully.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.