ФорумКазиноSlots 7 Casino - загальне обговорення

Slots 7 Casino - загальне обговорення

2 р. тому від NimaKaBush3
|
2737 переглядів 2 відповіді |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Slots 7 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Це стосується моєї скарги та огляду тощо.


Крім того, я не включив більшість інформації. Деякі з міркувань конфіденційності. Розмови з чатом, електронною поштою тощо. Вони одразу зрозуміли, що у мене немає рахунків за комунальні послуги тощо, і я буду використовувати посвідчення особи та банківську систему. Я також включив кілька інших неприйнятних форм, таких як RRSP, кошти державної підтримки тощо (усі з ім’ям, адресою, офіційними документами), щоб показати, що це, очевидно, я, якщо я не сиджу вдома, обманюючи незліченну кількість офіційних юридичних документів, які неможливо. Хоча я знав, що їх не прийняли, це безперечно показує, що я тут хороший хлопець.


Тому майте на увазі, вони знають, що в мене немає рахунків за комунальні послуги чи державних документів з працевлаштування. Я студент і живу вдома, тому утиліта не на моє ім’я.


Ось документи, у яких нещодавно було відмовлено. Ті, які я отримав від CIBC. Це фізичний банк, а не віртуальний. Кожен, хто не приймає їх докази, безсумнівно, є шахраєм.


Відмова була для мого Simplii, оскільки це віртуальний банк, хоча багато людей використовують його як основний банк, як і я. Це величезний банк. Інші - це заяви CIBC. Вони є фізичним банком. Один з найбільших. Їм також було відмовлено.


Дайте мені знати наступний крок. Якщо вони хочуть щось конкретне, наприклад, PDF-форму. Я зробив все, щоб остаточно підтвердити свою особу, і вони знали мою ситуацію. Я навіть відкрив новий банківський рахунок (2 фактично дебетовий і кредитний). filefilefile

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
NimaKaBush3
2 р. тому

Здравствуйте,

Я розумію, що це, мабуть, засмучує, коли ви не можете просто надати якусь заяву, оскільки це технічно неможливо.

У казино є деякі правила щодо того, що є прийнятним і що повинно бути надано, але я думаю, що завжди є деякі винятки, і хороше казино може впоратися навіть із цими ситуаціями з доброю волі.

Я впевнений, що наша команда з розгляду скарг уважно перевірить усі деталі.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого