ФорумКазиноSlots & Luck Casino - загальне обговорення

Slots & Luck Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від TIMVX
|
3827 переглядів 30 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Huseking
10 міс. тому

Ви коли-небудь успішно виводили гроші в казино? Я вважаю, що двох тижнів достатньо для виведення криптовалюти, тому я рекомендував вам подати нам скаргу, і наша команда спробує вам допомогти. Ви можете зробити це за посиланням, яке я надіслав вам у попередній відповіді (зелені літери).

Ви підете на це?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я виграв 100 доларів із бездепозитним бонусом, і мені виплатили після перевірки. У мене не було проблем.

Автоматичний переклад.
mrmileena
10 міс. тому

Нарешті хтось із позитивними відгуками! Дякую тобі.

Чи можу я знати, який спосіб оплати ви віддаєте перевагу для виведення?

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Я використовував біткойни, і через 2 дні він був виплачений.


Можливо, я помиляюся, але я відчуваю, що більшість поганих відгуків отримують гравці, які скасували виведення коштів і втратили його, тому що не можуть дочекатися виплати.

Автоматичний переклад.
mrmileena
10 міс. тому

Ви не праві, я перевірений, з 8 грудня і досі нічого.

Автоматичний переклад.
Huseking
10 міс. тому

Я не знаю.. все, що я можу сказати, це те, що мені виплатили бездепозитний бонус за пару днів.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я використовував біткойни, і через 2 дні він був виплачений.


Можливо, я помиляюся, але я відчуваю, що більшість поганих відгуків отримують гравці, які скасували виведення коштів і втратили його, тому що не можуть дочекатися виплати.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Чудове оновлення, дякую. Що стосується решти гравців, я ціную вашу думку, і я щиро сподіваюся, що ми всі зможемо витримати наш запал принаймні пару днів.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ви не праві, я перевірений, з 8 грудня і досі нічого.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Є ознаки додаткової інформації від казино? Ви якимось чином спілкуєтеся з ними?

Я б сказав, що минуло досить багато часу, тому подання безкоштовної скарги може врятувати вас від проблем.

Ви знайомі з цією функцією? Не соромтеся переглядати інструкції тут .

Будь ласка, дайте мені знати, що ви думаєте.


Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Я хотів би залишити скаргу, я вже прочитав інструкції, але не знаю, як це зробити, не могли б ви мені порадити?

Автоматичний переклад.
Huseking
10 міс. тому

Я з радістю тобі в цьому допоможу!

Щоб поскаржитися, скористайтеся цим зеленим посиланням 👈

Заповніть кожну інформацію, яку ви можете надати, і обов’язково опишіть кожен аспект вашої проблеми з казино. Що складніша інформація, то кращий початок для вашого фахівця зі скарг і процесу.

Також не соромтеся вставляти знімки екрана або стенограми чату. Це було б корисно.

Якщо вам потрібні додаткові поради, не соромтеся запитувати. 🙏

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Не витрачайте час на оформлення документів або продовження розгляду справи, правда полягає в тому, що сторінка казино більше не доступна, вони закрили свою сторінку, і деякий час тому електронні листи також не надходили, тому це казино ПОМЕРЛО.

Автоматичний переклад.
Huseking
9 міс. тому

О ні... Я сам намагався зайти на сайт, але не міг. Вибачте, якщо це правда, то, мабуть, ми мало що можемо зробити.

Дуже дякую за ваші зусилля!

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого