1 рік тому
Тут ви можете обговорити Slots & Luck Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт і дякую, що поділилися.
Оскільки результат цієї розмови залишився тим самим, я вважаю, що рецензія не зміниться.
Він говорить:
Казино працює без офіційної ліцензії!
Здається, це дійсно так, згідно з чатом - немає номера ліцензії, немає доказів - для нас взагалі немає ліцензії. 🙂
Не соромтеся скористатися цією функцією наступного разу, коли знайдете щось цікаве, будь ласка:
https://casino.guru/slots---luck-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
Це просто під плюси і мінуси!
Це було б дуже корисно для нас, оскільки ця інформація надходить безпосередньо до членів групи даних 🙂
Hello, and thank you for sharing.
Since the outcome of this conversation remains the same, I reckon the review won't change.
It says:
Casino operates without an official license!
This seems to be actual, according to the chat - no license number, no proof - no license at all to us. 🙂
Do not hesitate to take advantage of this feature next time you find something interesting please:
https://casino.guru/slots---luck-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
It's just under the pros and cons!
That would be really helpfull for us as this info goes directly to Data Team members 🙂
Це казино не є чесним, воно не заплатить вам, якщо ви виграєте, навіть якщо ви відповідаєте всім вимогам. Я виграв бездепозитний бонус у розмірі 300 доларів США, щоб грати в цьому казино. Спочатку я виграв $16 465,25. Після реєстрації свого облікового запису та виконання вимог мені сказали, що я можу зняти 12348,93 доларів США, якщо я зроблю депозит у розмірі 30 доларів США, але якщо я не хочу робити депозити, я можу зняти приблизно 8000 доларів США. Тож я зробив депозит у розмірі 30 доларів. Через деякий час я отримав електронний лист від казино про те, що вони виплатять мені мій виграш і поетапно по 500 доларів протягом приблизно 6 місяців (в електронному листі було зазначено, доки я не отримаю повну виплату, що займе близько 6 місяців), коли я надішлю свій прямий депозит інформацію для них, що я зробив. Я отримав загалом 3000 доларів США, і після того, як виплати припинилися, я почав надсилати повідомлення, дзвонити, спілкуватися в онлайн-чаті, намагаючись дізнатися, чи щось не так і чому вони перестали мені платити, і мені сказали, що комплаєнс повертатиметься до мене щоразу дуже багато, і коли я подав запити, щоб мені подзвонили, я так і не отримав телефон. Зрештою вони зв’язалися зі мною електронною поштою, заявивши, що я не маю права на свій виграш і що на той час мені потрібно було заплатити лише близько тисячі доларів, тому вони заплатили мені 1000 доларів і закрили мій рахунок, і це було останнє, що я почув їх.
This casino is not an honest Casino they will not pay you if you win big even if you meet all the requirements. I won a $300 no deposit no playthrough bonus to play at this casino. Initially I won $16,465.25. After registering my account and meeting the requirements I was told that I can withdraw $12348.93 if I made a $30 deposit but if I didn't want to make any deposits that I could withdraw somewhere around $8,000. So I made the $30 deposit. Sometime later I received an email from the casino stating that they would pay me my winnings and in increments of $500 over about a 6month period( the email stated until I was paid in full which would take about 6 months) once I submitted my direct deposit information to them which I did. I received a total of $3,000 and after that time the payments stopped I began sending messages, calling, doing online chat trying to see if something was wrong and why they had stopped paying me and and was told that compliance would get back to me every time pretty much and when I submitted requests to be called I never received the phone one. They eventually did make contact with me via email stating that I did not qualify for my winnings and that I was only due about a thousand dollars more at that time and so they paid me $1,000 and closed my account and that was the last I heard from them.
Привіт. Судячи з доданих скріншотів, я б також не погодився з рішенням казино, тому що я ніде не бачив, щоб максимальний виведення в 10 разів перевищував суму бонусу. Я також бачу, що вони пишуть у своїх електронних листах, тому в основному я не бачу сенсу в тому, що говорить казино.
Однак я бачив, що ви вже подали скаргу, і я думаю, що ці скріншоти були б корисними для Петронелли, і було б добре, якби ви також могли відповісти на її запитання. Ви можете це зробити, просто натисніть тут.
У будь-якому разі, коли саме казино перестало вам платити? Коли вони сказали, що ви маєте право на 3000 доларів, чи отримали ви їх усі, чи казино все ще просто їх виплачує?
Hello. According to the attached screenshots, I would not agree with the casino's decision either because I didn't see anywhere that the maximum cashout is 10x the bonus amount. I also see what they wrote in their emails so basically I don't see the point of what the casino is saying.
However, I saw that you have already filed a complaint and I think that these screenshots would be useful for Petronella and it would be good if you could answer her questions as well. You can do so, just click here.
Anyway, when exactly did the casino stop paying you ? When they said you were entitled to $3,000, did you get all of it, or is the casino still just paying it out ?
У будь-якому разі, коли саме казино перестало вам платити?
12 жовтня 2023 року я отримав 1000 доларів і більше нічого не отримав. Під час спроби зв’язатися з казино щодо виграшів через онлайн-чат, казино продовжило стверджувати, що я не виграв більше 3000 доларів, і коли я почав завантажувати докази, казино негайно закрило мій рахунок.
Коли вони сказали, що ви маєте право на 3000 доларів, чи отримали ви їх усі, чи казино все ще просто їх виплачує?
Ні, я отримав платіж на суму 1000 доларів США 12 жовтня та 500 доларів США 13 вересня, 6 вересня, 29 серпня, 22 серпня.
Anyway, when exactly did the casino stop paying you?
On October 12, 2023 I received $1000 and haven’t received anything else. When trying to contact the casino about the winnings through online live chat the casino proceeded to argue I didn’t win more than $3000 and when I began uploading proof the casino immediately closed my account.
When they said you were entitled to $3,000, did you get all of it, or is the casino still just paying it out?
No I received a payment for $1000 October 12th and $500 on September 13th, September 6th, August 29th, August 22nd.
Дякую, що відповіли на мої запитання. Минуло досить багато часу і майже місяць, як казино не змогло виплатити вам більше грошей.
Однак, коли ви говорите, що вони заблокували ваш обліковий запис, коли ви надали докази, я відчуваю, що це щось говорить.
І тому добре, що ви відкрили скаргу, де наша команда постарається допомогти вам чим зможе.
Якщо у вас є якась нова інформація, чи можна було б її згадати?
Thank you for answering my questions. It's been quite a long time and almost a month since the casino was unable to pay you any more money.
However, when you say that they blocked your account when you provided evidence, I feel that this is saying something.
And that's why it's good that you've opened a complaint, where our team will try to help you as best they can.
If you have any new information, would it be possible to mention it?
Дякую. Я ціную будь-які зусилля. Наразі нічого нового. Я навіть не можу подзвонити. Я думаю, вони мене заблокували?? Коли я намагаюся додзвонитися, щоразу отримую сигнал «зайнято».
Thanks. I appreciate any effort. Nothing new at this time. I can’t even call. I think they’ve blocked me?? When I try to call in I get a busy tone every time.
О, це стає досить гидким, чи не так? 🙁
Коли справа доходить до скарги, тепер настала черга казино; подивимося, що вони придумають. Те, над чим ми можемо працювати, буде оцінено. Мої пальці схрещені! 🤞🤞
Oh, this is getting pretty ugly, isn't it? 🙁
When it comes to the complaint, now it is the casino's turn; let's see what they come up with. Something we can work on will be appreciated. My fingers are crossed! 🤞🤞
Я знаю, що це казино відносно нове, але поки що їхні бездепозитні бонуси самі по собі були радістю, вони виграли 1500 доларів, зробивши ставку на сам бонус. Незабаром поділюся з вами досвідом виведення грошей.
I know the casino is relatively new, but so far their no deposit bonuses has been a treat in itself, have won $1500, betting on the bonus itself. Will share my cashout experience with you all soon.
Супер перемога і вітання. Обов’язково поділіться з нами, коли ви відкликаєтеся, про те, як ви це зробили. Я припускаю, що вам спочатку доведеться перевірити, тому не соромтеся залишити нам коментар щодо цього також, якщо це так. Я буду чекати.
Super win and congratulations. Be sure to share with us when you withdraw on how you did. I suppose you'll have to verify first, so feel free to leave us a comment on that as well, if that's the case. I will be waiting.
Будь ласка, тримайте нас у курсі тут, на форумі, якщо ви не проти. Я точно не хочу пропустити нічого важливого. Просто іноді я не маю багато часу, щоб встигати за всіма. 🙁
Будьте сильними та повідомте нам, щойно казино відповість. 🙏
Please keep us posted here on the forum, if you don't mind. I definitely don't want to miss anything important. It's just that sometimes I do not have much time to keep up with everyone. 🙁
Stay strong and let us know as soon as the casino responds. 🙏
Я чекав близько 8 днів, щоб зняти 89 доларів, але щоразу, коли я запитую їх, вони кажуть, що є затримка для зняття, і кажуть, що ви отримаєте це завтра, але я не розумію, коли вони це кажуть
мені потрібні гроші
I have waited about 8 days for my withdraw for 89 dollars, but everytime i ask them, they say there is a delay for the withdraw, and say you get it tommowrow, but i don't get it, when they say it
i need the money
Привіт!
Я вважаю, що спокусливо вважати свої гроші в казино «незабаром доступними». Я припускаю, що ваш обліковий запис повністю перевірено; отже, єдина затримка пов'язана з переказом, чи не так?
Чесно кажучи, я б сказав, що вам потрібно набратися терпіння, технічно ви нічого не можете зробити. Мені щиро прикро це говорити. Вісім днів звучить як достатньо часу, щоб виконати платіж. З іншого боку, хто знає, що за цим стоїть? 🤷♀️ Я лише коротко переглянув його огляди , щоб дізнатися, що інші гравці, здається, стикалися з подібною ситуацією.
Хоча я сподіваюся на краще, я прошу вас тримати нас у курсі. Якщо пощастить, подавати скаргу на це казино не знадобиться. 🤞🤞
Hey there!
I imagine it must be tempting to consider your money in the casino as "soon available". I guess your account is fully verified; hence, the only delay is associated with the transfer, right?
Frankly, I'd say you need to be patient, technically, there is nothing else you can do about it. I'm truly sorry to say that. Eight days sounds like enough time to fulfill the payment. On the other hand, who knows what is behind it? 🤷♀️ I just browsed its reviews briefly, only to find out that other players seemed to face a similar situation.
Even though I hope for the best, I'm asking you to keep us posted. With luck, submitting a complaint against this casino won't be necessary. 🤞🤞
Привіт, спочатку чат відповів мені дуже доброзичливо без будь-яких проблем, але зараз кілька днів тому немає чату підтримки, я чекав з 8 грудня на виведення в криптовалюті 100USD, і я не маю жодної інформації чи нічого, вони сказали, що вони змусили мене відкласти вилучення, але я думаю, що минуло 2 тижні, і нічого. Мене непокоїть те, що більше немає чату підтримки. Я думаю, що це казино ніколи не заплатить.
Hello, at first the chat answered me very friendly without any problem but now a couple of days ago there is no support chat, I have been waiting since December 8th for the withdrawal in crypto 100USD and I don't have any information or anything, they said they had had I delayed the withdrawal, but I think it's been 2 weeks and nothing. What worries me is that there is no support chat anymore. I think this casino will never pay.
Hola, al principio el chat me contestaba muy amable sin ningun problema pero ahora hace un par de dias ya no hay chat de soporte, llevo esperando del dia 08 de diciembre el retiro en crypto 100USD y no tengo ninguna información ni nada dijieron que tenia tenia retraso el retiro, pero creo que ya a pasado 2 semanas y nada. Lo que me preocupa es que ya no hay chat de soporte. Creo que este casino no pagara nunca.
Привіт, Радко, я ще не отримав мій чат, і вони видалили мій чат служби підтримки, тому я не думаю, що мені повернуть гроші.
Hey Radka, still haven't got my withdraw and they removed my live support chat, so i don't think i get my money back.
Я бачу, що ваша справа тягнеться вже понад 2 тижні, тому, оскільки ми радили вам бути терплячими, але нічого не змінилося, і чат вас обірвав, найрозумніше було б подати скаргу, де наша команда буде спробую тобі допомогти.Зробити це можна тут .
Однак чи сказали вам у казино, чому ваше виведення коштів займає досить багато часу?
I see that your case has been dragging on for more than 2 weeks, so since we advised you to be patient but nothing has changed and chat has cut you off, the most sensible thing to do would be to start a complaint where our team will try to help you. You can do so here.
However, did the casino also tell you why your withdrawal is taking quite a long time ?
Привіт, спочатку чат відповів мені дуже доброзичливо без будь-яких проблем, але зараз кілька днів тому немає чату підтримки, я чекав з 8 грудня на виведення в криптовалюті 100USD, і я не маю жодної інформації чи нічого, вони сказали, що вони змусили мене відкласти вилучення, але я думаю, що минуло 2 тижні, і нічого. Мене непокоїть те, що більше немає чату підтримки. Я думаю, що це казино ніколи не заплатить.
Hello, at first the chat answered me very friendly without any problem but now a couple of days ago there is no support chat, I have been waiting since December 8th for the withdrawal in crypto 100USD and I don't have any information or anything, they said they had had I delayed the withdrawal, but I think it's been 2 weeks and nothing. What worries me is that there is no support chat anymore. I think this casino will never pay.
Hola, al principio el chat me contestaba muy amable sin ningun problema pero ahora hace un par de dias ya no hay chat de soporte, llevo esperando del dia 08 de diciembre el retiro en crypto 100USD y no tengo ninguna información ni nada dijieron que tenia tenia retraso el retiro, pero creo que ya a pasado 2 semanas y nada. Lo que me preocupa es que ya no hay chat de soporte. Creo que este casino no pagara nunca.
Привіт, у цьому випадку я також рекомендуюподати скаргу тут . На жаль, казино вам нічого не повідомило. У чому причина цієї затримки?
Я припускаю, що у вас уже є підтверджений обліковий запис, тому мені цікаво, чи була згадана причина, чому це триває так довго. 🤔
Hi, in this case I would also recommend filing a complaint here. Unfortunately, the casino hasn't told you anything and what is the reason for this delay ?
I suppose you already have a verified account, so I wonder if the reason why it is taking so long has been mentioned. 🤔
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.