10 міс. тому
0
Я виграв їхні 40 000 євро, але вони не затримають мене повторно, я знаю, що ніколи не отримаю цих грошей, тому що це шахрайське казино
I won their40000, euro,but they wont grom me seconda verification i know i will never get this money, because this is scam casino
У дуже хорошу гру, яку я рекомендую друзям і родині зареєструватися і почати грати
In a very good game that I recommend to friends and family to register and start playing
En un juego muy bueno que e recomendado a amigos y familiares a que se registren y empiecen a jugar
Спробуйте зняти 🙂 більші гроші, побачите
Try to withrawal 🙂 bigger money , you will see
чому ти зробив позитивний відгук 4 дні тому, коли вони володіють тобою купою грошей...
why did you do a positive review 4 days ago when they own you a lot of money...
Тому що вони написали, якщо я не скасую скарги, вони не платять мені мої гроші.
Because they wrote if i will not cancel complains they no pay me my money.
Привіт! Я бачу, що ви також подали скаргу проти казино, і її не вдалося успішно вирішити, оскільки казино вирішило не відповідати. У будь-якому випадку, ви все ще підтримуєте зв’язок із казино? Що стосується перевірки, то в чому проблема?
Hi, I see that you also had a complaint filed against the casino and it could not be successfully resolved because the casino decided not to respond. Anyway, are you still in contact with the casino? As far as verification is concerned, what is the problem ?
Тобі їх теж платили? Я бачив, що ви також надіслали позитивний відгук користувача про казино, що досить дивно, оскільки у вас була скарга, яку казино не вирішило. Я вважаю, що такий відгук зовсім не чесний, особливо коли казино пропонує бонус за відгук, що суперечить нашим правилам.
Did they pay them to you as well ? I saw that you also submitted a positive user review to the casino, which is quite strange since you had a complaint that the casino did not resolve. I think that such a review is not honest at all and especially when the casino offers a bonus for the review, which is against our rules.
Гей, коли ти кажеш, що це казино гарне, чи було у тебе також успішне зняття коштів у цьому казино? Що вам у ньому подобається? Ви можете сказати якісь конкретні речі?
Hey, when you say that this casino is nice, did you also have some successful withdrawals in the casino ? What is it that you like about it ? Can you say some specific things ?
Одне з найгірших казино на веб-сайті, немає шансів вивести більший виграш, я виграв 40 000 євро і заблокували мене, вони час від часу вилучають невеликі виграші, наприклад 300 євро тощо.
One of the worst casino on website, no chance withrawal bigger win , i won 40000 euro and block me, they time to time withrawal small winnings example 300 euro ect.
Ні за 40000!!! Але нічого не змінилося, вони написали для мене через 2 тижні, для скарг на сторінках казино вони заблокували мене, але я написав лише правду, 2 зняття оброблялися з 8 і 12 грудня ... і нічого до 06.01,
No for 40000!!! But nothing change , they wrote for me after 2 weeks , for complain on casino pages they block me , but i wrote only true , 2 withrawals was processing from 8 and 12 december ...and nothing till 06.01,
Тому що вони написали, що якщо я не скасую всі скарги (справжні скарги), вони не виплатять мої гроші, у будь-якому випадку вони не заплатили, я виграв 40 000, і вони замовляють повторну перевірку і, звичайно, не підтвердили
Because they wrote if i not cancel all complains (true complains) they not pay my money, anyway they didnt pay, i won 40000, and they order seconda verification and of course didnt veryfication
Так, я бачив, що ваша скарга призвела до того, що казино не відповіло, і це дуже шкода, оскільки ви виграли досить велику суму. Мені також шкода, що все так склалося, але казино отримало чорні точки, і його індекс безпеки буде знижено, що є принаймні хорошою новиною для інших гравців, щоб уникати казино.
Я вам співчуваю, але все ж є можливість спробувати поскаржитися в інстанцію. Як ви думаєте, ви підете на це, як рекомендувала Мірка у вашій скарзі?
Yes, I saw that your complaint ended up with the casino not responding, which is a great pity since you won quite a large sum. I'm also sorry that it all turned out this way, but the casino got black points and its safety index will be lowered, which is at least good news for other players to avoid the casino.
I sympathize with you, but there is still a possibility to try to complain to the authority. Do you think you will go for it, as Mirka recommended in your complaint ?
Після подання запиту на зняття коштів у цьому казино я подав у службу підтримки документацію KYC, але не отримав відповіді майже місяць.
І зараз я щойно перевірив, і сайт більше не доступний.
Вони втекли вночі?
After submitting a withdrawal request at this casino, I submitted KYC documentation to support but have had no response for almost a month.
And now I just checked and the site is no longer accessible.
Did they run away at night?
Ймовірно. Це казино було 100% шахрайством, чому ви зробили депозит?
Probably. This casino was 100% scam, why did you deposit?
Після подання запиту на зняття коштів у цьому казино я подав у службу підтримки документацію KYC, але не отримав відповіді майже місяць.
І зараз я щойно перевірив, і сайт більше не доступний.
Вони втекли вночі?
After submitting a withdrawal request at this casino, I submitted KYC documentation to support but have had no response for almost a month.
And now I just checked and the site is no longer accessible.
Did they run away at night?
Привіт. Вибачте за проблему, яка виникла в цьому казино. Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога нашої команди з розгляду скарг, зв’яжіться з нею, звичайно.
Я також передам цю інформацію нашій групі даних, щоб вони могли ближче подивитися, що відбувається з цим веб-сайтом казино. Тож дякуємо, що повідомили нам.👌
Hello. Sorry for the issue you are having at this casino. If you feel, you need help from our complaint team, do not hesitate to contact them, of course.
I will pass this information to our data team, as well, so they can have a closer look what is going on with this casinos website. So thank you for letting us know.👌
Після подання запиту на зняття коштів у цьому казино я подав у службу підтримки документацію KYC, але не отримав відповіді майже місяць.
І зараз я щойно перевірив, і сайт більше не доступний.
Вони втекли вночі?
After submitting a withdrawal request at this casino, I submitted KYC documentation to support but have had no response for almost a month.
And now I just checked and the site is no longer accessible.
Did they run away at night?
Завдяки вашій інформації наша команда даних перевірила веб-сайти казино. Ви мали рацію, схоже, казино закрито. Тож поки що ми включили це до нашого огляду 👈. Якщо щось зміниться, ми обов'язково про це повідомимо. Дякую.👌
Ви думаєте про продовження розгляду скарги? 🤔
Our data team checked the casinos website, thanks to your information. You were right, it looks like the casino is closed. So we have included that to our review 👈, for now. If anything changes, we will surely inform about it. Thank you.👌
Are you thinking about proceeding with the complaint? 🤔
Судячи з усього, казино не реагує на скарги інших.
Мене зненацька застало те, що казино не таке вже й небезпечне, тому що воно оранжеве, а не червоне.
Apparently, the casino does not respond to any complaints from others.
I was caught off guard that the casino was not that dangerous because it was orange instead of red.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.