ФорумКазиноSlotpot Casino - загальне обговорення

Slotpot Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

12 міс. тому від davex3
|
7374 переглядів 60 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
Pimpim
10 міс. тому

270 виведено, 265 виплачено.


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я виграв їхні 40 000 євро, але вони не затримають мене повторно, я знаю, що ніколи не отримаю цих грошей, тому що це шахрайське казино

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

За позитивну думку платили 5 євро

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

У дуже хорошу гру, яку я рекомендую друзям і родині зареєструватися і почати грати

Автоматичний переклад.
meryquichaescobal
10 міс. тому

Спробуйте зняти 🙂 більші гроші, побачите

Автоматичний переклад.
PeterCam
10 міс. тому

чому ти зробив позитивний відгук 4 дні тому, коли вони володіють тобою купою грошей...

Автоматичний переклад.
Pimpim
10 міс. тому

Тому що вони написали, якщо я не скасую скарги, вони не платять мені мої гроші.

Автоматичний переклад.
PeterCam
10 міс. тому

Ви зробили це за 5 євро!?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я виграв їхні 40 000 євро, але вони не затримають мене повторно, я знаю, що ніколи не отримаю цих грошей, тому що це шахрайське казино

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт! Я бачу, що ви також подали скаргу проти казино, і її не вдалося успішно вирішити, оскільки казино вирішило не відповідати. У будь-якому випадку, ви все ще підтримуєте зв’язок із казино? Що стосується перевірки, то в чому проблема?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

За позитивну думку платили 5 євро

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Тобі їх теж платили? Я бачив, що ви також надіслали позитивний відгук користувача про казино, що досить дивно, оскільки у вас була скарга, яку казино не вирішило. Я вважаю, що такий відгук зовсім не чесний, особливо коли казино пропонує бонус за відгук, що суперечить нашим правилам.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

У дуже хорошу гру, яку я рекомендую друзям і родині зареєструватися і почати грати

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Гей, коли ти кажеш, що це казино гарне, чи було у тебе також успішне зняття коштів у цьому казино? Що вам у ньому подобається? Ви можете сказати якісь конкретні речі?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Одне з найгірших казино на веб-сайті, немає шансів вивести більший виграш, я виграв 40 000 євро і заблокували мене, вони час від часу вилучають невеликі виграші, наприклад 300 євро тощо.

Автоматичний переклад.
juusohamalaine
10 міс. тому

Ні за 40000!!! Але нічого не змінилося, вони написали для мене через 2 тижні, для скарг на сторінках казино вони заблокували мене, але я написав лише правду, 2 зняття оброблялися з 8 і 12 грудня ... і нічого до 06.01,

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Тому що вони написали, що якщо я не скасую всі скарги (справжні скарги), вони не виплатять мої гроші, у будь-якому випадку вони не заплатили, я виграв 40 000, і вони замовляють повторну перевірку і, звичайно, не підтвердили

Автоматичний переклад.
PeterCam
10 міс. тому

Так, я бачив, що ваша скарга призвела до того, що казино не відповіло, і це дуже шкода, оскільки ви виграли досить велику суму. Мені також шкода, що все так склалося, але казино отримало чорні точки, і його індекс безпеки буде знижено, що є принаймні хорошою новиною для інших гравців, щоб уникати казино.

Я вам співчуваю, але все ж є можливість спробувати поскаржитися в інстанцію. Як ви думаєте, ви підете на це, як рекомендувала Мірка у вашій скарзі?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Після подання запиту на зняття коштів у цьому казино я подав у службу підтримки документацію KYC, але не отримав відповіді майже місяць.

І зараз я щойно перевірив, і сайт більше не доступний.

Вони втекли вночі?

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
8 міс. тому

Ймовірно. Це казино було 100% шахрайством, чому ви зробили депозит?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Після подання запиту на зняття коштів у цьому казино я подав у службу підтримки документацію KYC, але не отримав відповіді майже місяць.

І зараз я щойно перевірив, і сайт більше не доступний.

Вони втекли вночі?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт. Вибачте за проблему, яка виникла в цьому казино. Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога нашої команди з розгляду скарг, зв’яжіться з нею, звичайно.

Я також передам цю інформацію нашій групі даних, щоб вони могли ближче подивитися, що відбувається з цим веб-сайтом казино. Тож дякуємо, що повідомили нам.👌

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Після подання запиту на зняття коштів у цьому казино я подав у службу підтримки документацію KYC, але не отримав відповіді майже місяць.

І зараз я щойно перевірив, і сайт більше не доступний.

Вони втекли вночі?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Завдяки вашій інформації наша команда даних перевірила веб-сайти казино. Ви мали рацію, схоже, казино закрито. Тож поки що ми включили це до нашого огляду 👈. Якщо щось зміниться, ми обов'язково про це повідомимо. Дякую.👌

Ви думаєте про продовження розгляду скарги? 🤔

Автоматичний переклад.
Romi
8 міс. тому

Судячи з усього, казино не реагує на скарги інших.

Мене зненацька застало те, що казино не таке вже й небезпечне, тому що воно оранжеве, а не червоне.

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого