ГоловнаФорумКазиноSlotoRush Casino - загальне обговорення

SlotoRush Casino - загальне обговорення

 від jheymesmoreira66
|
1 155 переглядів 17 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити SlotoRush Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

доброго вечора, я зареєструвався з ним та іншим Cazzino, пов'язаним з ним, я зміг завершити ролловер і не заплатити 20 доларів євро, я обмежую його 100 р$, мені здається, що це дуже добре + перевірка облікового запису займає багато часу мати можливість зняти

Автоматичний переклад.
jheymesmoreira66

Привіт, судячи з того, що ви сказали, вам подобається казино, так? Процес перевірки був довгим, як ви згадали, скільки часу він зайняв? Чи були проблеми з документами? 🙂

Автоматичний переклад.

Мені сподобався, він ще не перевірений, я виявив, що процес перевірки повільний, 30 годин і жодної відповіді. Але в іншому все гаразд, єдина проблема, яку я бачу, полягає в тому, що якщо його не перевірити вперше, мені доведеться чекати принаймні 3-5 днів, поки його буде перевірено.

Автоматичний переклад.
jheymesmoreira66

Очевидно, що казино намагаються серйозно поставитися до цього процесу та ретельно все перевіряти. Десь це може відбуватися швидше, десь повільніше, це, звичайно, залежить від більшої кількості факторів. Якби це тривало 3-5 днів, я б не нервував.

Тим не менш, я думаю, ви ще не отримали гроші, оскільки ви не пройшли перевірку, чи не так?

Автоматичний переклад.

Я використовую Guru протягом 2 років, і мені ніколи не доводилося проходити через це через направлення звідси. псевдонім сьогодні весь день видавав помилку, коли намагався ввійти в обліковий запис, не хоче входити, чи є у вас спосіб підтвердити це партнерство, тому що я почав вірити, що казино slotorush якось діє недобросовісно і не платитиме, а буде лише збирати дані користувачів, я зрозумів, що з цим прийшла мережа казино, яка має належати одній компанії, де для нової компанії казино немає особливого сенсу запускати кілька платформ, і жодна з них не має хорошого стандарту, де немає чату, Я створив обліковий запис 30 числа 4 дні тому, і вони навіть не відповідають на мою електронну пошту, і тепер казино видає мені помилку, коли я намагаюся ввійти в обліковий запис, я прошу, якщо ви можете ще раз перевірити легітимність казино, щоб більше ніхто не переживав ці незручності та марнування часу, крім того, щоб я втрачав будь-яке бажання робити там депозит у майбутньому через таке ігнорування

Автоматичний переклад.

зараз вони перевірили мій документ, але я взагалі не можу увійти в обліковий запис, це видає мені помилку входу, усі казино цієї компанії зараз такі. Коли я входжу в систему, я отримую помилку captcha, і з’являється цей код Неочікуваний маркер «<», "


Автоматичний переклад.
jheymesmoreira66

Ви писали їм про цю проблему, яка також є у вашому електронному листі, який ви згадали? Вони нічого не написали вам і не повідомили, що відбувається і що за цим може бути?

Автоматичний переклад.

ola jaro, я написав так, але вони не повідомили мене, я збираюся здатися наразі, я перепрошую за те, що змушений був повідомити вам про проблему, я знаю, що помилка виключно від казино, і я дякую вам за увагу, яку ти мені приділяв

Автоматичний переклад.
jheymesmoreira66

Ні за що, але я б не хотів поки що здаватися. Якщо у вас є гроші, то несправедливо з боку казино не повідомляти вас, якщо ви намагалися вирішити проблему.

Я рекомендую вам подати нам скаргу, і наша команда спробує допомогти вам вирішити всю ситуацію.

Просто натисніть тут і поясніть, що відбувається, і ми побачимо, що ми можемо зробити.

Як ти думаєш, ти в?

Автоматичний переклад.

дякую, я відкрив скаргу, але я не сподіваюся, що проблема буде вирішена для тих, хто може бачити та стежити за чатом, НЕ створюйте обліковий запис на slotorush, не створюйте, бережіть своє психічне здоров’я, не витрачайте час на погане казино подобається це

Автоматичний переклад.
jheymesmoreira66

Якщо казино не спробує вирішити ситуацію і наша команда з'ясує, що ви маєте право отримати свої гроші і нічого не порушили, то хоча б маленьким задоволенням буде те, що я отримаю чорні точки та індекс безпеки буде бути зміненим. Але не будемо забігати наперед і подивимося, чим закінчиться наше розслідування.

Автоматичний переклад.

знову мене обдирає slottorussh, мені довелося внести депозит, щоб зняти, але вони мені не дозволяють. Ваш запит на виплату не зареєстровано! Мінімальний ліміт зняття досягнуто



Автоматичний переклад.

144,75 рублів застрягли в цьому місці за місяць, витрачений на спроби вирішити проблему

Автоматичний переклад.
jheymesmoreira66

Я бачу, що скаргу залишили відкритою. Що, здається, є перешкодою для виведення. Я розумію, що казино, здається, сказало, що ви повинні зробити депозит, але я не розумію, що ваша виплата не зареєстрована. Чи означає це, що, схоже, ви не знімали кошти, чи як це розуміти?

Автоматичний переклад.

Це казино - шахрайство!

Вони пропонують 100% бонусних грошей на перший депозит і наступні 4 також. Зараз я вношу 30 євро та вибираю 100% бонус на депозит. Не додано. Я зв’язався з ними ВІДРАЗУ, навіть не грав, мій баланс все ще становив 30 євро. Вони сказали, що у нас є технічна проблема, але вона скоро буде вирішена. Тож я продовжую грати, роблю 9 депозитів і продовжую зв’язуватися з ними, і вони кажуть, що скоро все буде виправлено. Поклавши майже 300 євро, я сказав їм. Я хочу відпочити, поки не будуть додані бонуси на депозит. Домовилися, навіть порахували, скільки мені потрібно отримати (див. скріншот). Вони ЧІТКО сказали, що суму бонусу буде додано, коли ваш обліковий запис буде повторно відкрито. Зараз мій рахунок знову відкритий. Вгадайте, що без бонусних грошей майже 100 євро!

Просто подивіться на скріншоти, вони на 100% помиляються в цьому випадку, тому потрібно виплатити бонусні гроші, але я навіть більше не хочу грати. Я хочу повернути свої депозити. Я продовжував грати, знаючи, що отримаю бонусні гроші, коли «технічну проблему» буде вирішено. На мою думку, вони обдурили мене і, можливо, інших.

filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.

Ось інші скріншоти чатів.

filefilefile

Автоматичний переклад.
G1994

Чи можу я знати, скільки часу знадобилося, щоб ви повернулися, щоб дізнатися, що бонусу все ще немає? Я розумію, що це погана взаємодія з користувачем, але я трохи не наважуся назвати це шахрайством. Я знаю, що ви знаєте, що у казино немає причин "обманювати вас на кілька сотень". Хоча я розумію, чому ти, здається, сердишся.

Однак це не перше свіже казино з технічними проблемами, які, на мою думку, руйнують їх старт.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого