7 міс. тому
Тут ви можете обговорити SlotoRush Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
доброго вечора, я зареєструвався з ним та іншим Cazzino, пов'язаним з ним, я зміг завершити ролловер і не заплатити 20 доларів євро, я обмежую його 100 р$, мені здається, що це дуже добре + перевірка облікового запису займає багато часу мати можливість зняти
good evening, i registered with him and the other cazzino related to him i was able to complete the rollover and not pay 20$ euros i limit it to 100 r$, i found it very good + it takes a long time to verify the account to be able to withdraw
boa noite, criei cadastro nele e aos outroz cazzino relacionado a ele nele conseguir completar o rolover e não paga 20$ euros limito a 100 r$ , achei bem de boa + demora muito muito tempo pra verificar a conta para poder retirar
Привіт, судячи з того, що ви сказали, вам подобається казино, так? Процес перевірки був довгим, як ви згадали, скільки часу він зайняв? Чи були проблеми з документами? 🙂
Hello, so based on what you say, you like the casino, yes ? The verification process was long you mentioned, how long did it take ? Was there a problem with the documents ? 🙂
Мені сподобався, він ще не перевірений, я виявив, що процес перевірки повільний, 30 годин і жодної відповіді. Але в іншому все гаразд, єдина проблема, яку я бачу, полягає в тому, що якщо його не перевірити вперше, мені доведеться чекати принаймні 3-5 днів, поки його буде перевірено.
I liked it, it hasn't been verified yet, I found the verification process slow, 30 hours and no response. But otherwise it's fine, the only problem I see is that if it's not verified first time, I'll have to wait at least 3 to 5 days for it to be verified.
Gostei, ainda não foi verificado, achei o processo de verificação lento, 30 horas e nenhuma resposta. Mas de resto tranquilo, único problema que vejo é que se não Verificar de primeira vou esperar entre 3 a 5 dias para verificar no mínimo
Очевидно, що казино намагаються серйозно поставитися до цього процесу та ретельно все перевіряти. Десь це може відбуватися швидше, десь повільніше, це, звичайно, залежить від більшої кількості факторів. Якби це тривало 3-5 днів, я б не нервував.
Тим не менш, я думаю, ви ще не отримали гроші, оскільки ви не пройшли перевірку, чи не так?
Clearly, casinos are trying to take this process seriously and check everything thoroughly. Some places it may go faster, some places slower, it certainly depends on more factors. If it should only take 3-5 days, then I would not be nervous.
Nevertheless, I don't suppose you've received the money yet, since you haven't gone through the verification, am I right?
Я використовую Guru протягом 2 років, і мені ніколи не доводилося проходити через це через направлення звідси. псевдонім сьогодні весь день видавав помилку, коли намагався ввійти в обліковий запис, не хоче входити, чи є у вас спосіб підтвердити це партнерство, тому що я почав вірити, що казино slotorush якось діє недобросовісно і не платитиме, а буде лише збирати дані користувачів, я зрозумів, що з цим прийшла мережа казино, яка має належати одній компанії, де для нової компанії казино немає особливого сенсу запускати кілька платформ, і жодна з них не має хорошого стандарту, де немає чату, Я створив обліковий запис 30 числа 4 дні тому, і вони навіть не відповідають на мою електронну пошту, і тепер казино видає мені помилку, коли я намагаюся ввійти в обліковий запис, я прошу, якщо ви можете ще раз перевірити легітимність казино, щоб більше ніхто не переживав ці незручності та марнування часу, крім того, щоб я втрачав будь-яке бажання робити там депозит у майбутньому через таке ігнорування
I've been using guru for 2 years and I've never had to go through this because of a referral from here. alias today it gave error all day when trying to enter the account does not want to enter, is there any way for you to verify this partnership because I have begun to believe that slotorush casino is somehow acting in bad faith and will not pay and will only collect user data, I realized that a casino network came with it that must belong to the same company where it does not make much sense for a new casino company to launch several platforms and none have a good standard, where there is no chat, I created an account on the 30th 4 days ago and they don't even answer my e-mail and now the casino gives me an error when I try to log in to the account, I ask that if you can double check the legitimacy of the casino so that no one else goes through this inconvenience and waste of time, in addition to me losing all desire to make a deposit there in the future 'for such disregard
ainda não, não recebi retorno no email nem nada, uso o guru a 2 anos nunca passei por isso por indicação vinda daqui. alias hoje deu erro o dia todo ao tentar entrar na conta não quer entrar, tem alguma forma de vocês verificar essa parceira pois tenho começado a acreditar que o cassino slotorush esta de alguma forma agindo de má fé e não vai pagar e vai apenas coletar dados do usuário, percebi que veio uma rede de cassino junto a ele que deve pertencer a mesma empresa onde não tem muito sentido uma empresa de cassino nova lançar varias plataforma e nenhuma ter um padrão bom, onde não tem chat, criei conta dia 30 a 4 dias ja e nem e-mail eles respondem e agora o cassino da erro ao tentar entrar na conta, peço que se puderem verificar novamente a legitimidade do próprio para que ninguém mais passe por esse transtorno e perca de tempo, além de eu perder toda vontade de futuramente realizar um deposito lá ´por tal descaso
зараз вони перевірили мій документ, але я взагалі не можу увійти в обліковий запис, це видає мені помилку входу, усі казино цієї компанії зараз такі. Коли я входжу в систему, я отримую помилку captcha, і з’являється цей код Неочікуваний маркер «<», "
they've verified my document now, but I can't get into the account at all, it gives me a login error, all the casinos in this company are like this now. When I log in, I get a captcha error and this code appears Unexpected token '<', "
verificaram meu documento agora, mas não consigo entrar na conta de jeito nenhum da erro no login todos os casino dessa empresa tá assim aqui agora, não. Deixa acessar da erro no captcha e aparece esse codigo Unexpected token '<', "<!DOCTYPE "... is not valid JSON 2 dias sem conseguir entrar
Ви писали їм про цю проблему, яка також є у вашому електронному листі, який ви згадали? Вони нічого не написали вам і не повідомили, що відбувається і що за цим може бути?
Did you write to them about this problem which you also have in the email you mentioned ? They didn't write anything back to you and let you know what's going on and what could be behind it ?
ola jaro, я написав так, але вони не повідомили мене, я збираюся здатися наразі, я перепрошую за те, що змушений був повідомити вам про проблему, я знаю, що помилка виключно від казино, і я дякую вам за увагу, яку ти мені приділяв
ola jaro, i wrote yes and they didn't inform me, i'm going to give up for now, i apologize for having to bring the problem to you i know that the error is exclusively from the casino, and i thank you for the attention you gave me
ola jaro, escrevi sim e não me informaram, vou desistir por hora, peço desculpa por ter que trazer a vocês o problema sei que o erro é exclusivamente do cassino, e agradeço a atenção que você me deu
Ні за що, але я б не хотів поки що здаватися. Якщо у вас є гроші, то несправедливо з боку казино не повідомляти вас, якщо ви намагалися вирішити проблему.
Я рекомендую вам подати нам скаргу, і наша команда спробує допомогти вам вирішити всю ситуацію.
Просто натисніть тут і поясніть, що відбувається, і ми побачимо, що ми можемо зробити.
Як ти думаєш, ти в?
You're welcome, but I wouldn't want to give up yet. If you have money in there then it's not fair of the casino not to inform you if you tried to solve the problem.
I would recommend that you start a complaint with us and our team will try to help you with the whole situation.
Just click here and explain what's going on and we'll see what we can do.
What do you think, are you in?
дякую, я відкрив скаргу, але я не сподіваюся, що проблема буде вирішена для тих, хто може бачити та стежити за чатом, НЕ створюйте обліковий запис на slotorush, не створюйте, бережіть своє психічне здоров’я, не витрачайте час на погане казино подобається це
thank you i opened the complaint but i have no hope of the problem being solved to anyone who can see and follow the chat, DO NOT create an account at slotorush, do not create, save your mental health do not waste time with a shitty casino like this
obrigado abri a reclamação mais nao tenho + esperança do problema ser resolvido a quem possa ver e acompanhar o bate-papo, NÃO criem conta no slotorush, não criem, poupem sua saúde mental não percam tempo com um cassino mequetrefe como esse
Якщо казино не спробує вирішити ситуацію і наша команда з'ясує, що ви маєте право отримати свої гроші і нічого не порушили, то хоча б маленьким задоволенням буде те, що я отримаю чорні точки та індекс безпеки буде бути зміненим. Але не будемо забігати наперед і подивимося, чим закінчиться наше розслідування.
If the casino does not try to resolve the situation and our team finds out that you have the right to get your money and you have not violated anything, then at least a small satisfaction will be that I will get black points and the safety index will be changed. But let's not get ahead of ourselves and see how our investigation turns out.
знову мене обдирає slottorussh, мені довелося внести депозит, щоб зняти, але вони мені не дозволяють. Ваш запит на виплату не зареєстровано! Мінімальний ліміт зняття досягнуто
again i'm being ripped off by slottorussh i had to deposit to withdraw and they won't let me Your payout request is not registered! Min withdraw limit reached
novamente estou sendo lesado pelo slottorussh tive que depositar para retirar e nao me deixam sacar Your payout request is not registered! Min withdraw limit reached
Я бачу, що скаргу залишили відкритою. Що, здається, є перешкодою для виведення. Я розумію, що казино, здається, сказало, що ви повинні зробити депозит, але я не розумію, що ваша виплата не зареєстрована. Чи означає це, що, схоже, ви не знімали кошти, чи як це розуміти?
I see that the complaint has been left open. Which seems to be a hindrance in the withdrawal. I understand that the casino seems to have said that you have to deposit, but I don't understand that your payout is not registered. Does that mean it looks like you didn't make a withdrawal or how should I understand that ?
Це казино - шахрайство!
Вони пропонують 100% бонусних грошей на перший депозит і наступні 4 також. Зараз я вношу 30 євро та вибираю 100% бонус на депозит. Не додано. Я зв’язався з ними ВІДРАЗУ, навіть не грав, мій баланс все ще становив 30 євро. Вони сказали, що у нас є технічна проблема, але вона скоро буде вирішена. Тож я продовжую грати, роблю 9 депозитів і продовжую зв’язуватися з ними, і вони кажуть, що скоро все буде виправлено. Поклавши майже 300 євро, я сказав їм. Я хочу відпочити, поки не будуть додані бонуси на депозит. Домовилися, навіть порахували, скільки мені потрібно отримати (див. скріншот). Вони ЧІТКО сказали, що суму бонусу буде додано, коли ваш обліковий запис буде повторно відкрито. Зараз мій рахунок знову відкритий. Вгадайте, що без бонусних грошей майже 100 євро!
Просто подивіться на скріншоти, вони на 100% помиляються в цьому випадку, тому потрібно виплатити бонусні гроші, але я навіть більше не хочу грати. Я хочу повернути свої депозити. Я продовжував грати, знаючи, що отримаю бонусні гроші, коли «технічну проблему» буде вирішено. На мою думку, вони обдурили мене і, можливо, інших.
This casino is a fraud!
They offer 100% bonus money on the first deposit and the next 4 as well. Now i deposit 30 euro and choose 100% deposit bonus. Not added. I contacted them RIGHT away did not even play my balance was still 30 euro. They said we have a technicall issue but will be solved soon. So i keep playing and make 9 deposits and keep contacting them and they say will be fixed soon. After depositing almost 300 euro i said to them. I want a cool off untill the deposit bonusses are added. The agreed they even calculated how much i need to receive (See screenshot). They said CLEARLY the bonus amount will be added when your account will be reopend. Now is my account open again. Guess what no bonus money of almost 100 euro!
Just see the screenshots they are 100% wrong in this case and should be pay the bonus money out but i don't want even play anymore. I want my deposits back. I kept playing knowing that i would receive the bonus money once the 'technical problem' was solved. In my opinion they scammed me and maybe others as well.
Чи можу я знати, скільки часу знадобилося, щоб ви повернулися, щоб дізнатися, що бонусу все ще немає? Я розумію, що це погана взаємодія з користувачем, але я трохи не наважуся назвати це шахрайством. Я знаю, що ви знаєте, що у казино немає причин "обманювати вас на кілька сотень". Хоча я розумію, чому ти, здається, сердишся.
Однак це не перше свіже казино з технічними проблемами, які, на мою думку, руйнують їх старт.
May I know how long it took for you to come back to find out the bonus is still missing? I understand it is a bad user experience, but I'm a bit hesitant to call this a scam. I know you know the casino has no reason to "scam you for a few hudreds". Though I understand why you seem to be angry.
It is, however, not a first fresh casino suffering technical issues, which is, in my opinion, ruining their start.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.