ГоловнаФорумКазиноSlotobit Casino - загальне обговорення

Slotobit Casino - загальне обговорення

 від rastakiller
|
1 273 переглядів 6 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Slotobit Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Я стверджував, що безкоштовні обертання отримали бонусне завершення ставки, і баланс знизився до 20 євро, а не до 50, як зазначено на вашому сайті та в їхніх умовах.

У будь-якому разі я запитав у них це повідомлення, де вони сказали, що зв’яжуться з вами електронною поштою, оскільки чат не працює.

Також я надсилаю всі документи KYC, але нічого не відбувається, немає відповіді на електронну пошту, немає реакції KYC, жодного спілкування немає! Що якби я зробив депозит у цьому казино, я був би розлючений! і так, усе це було більше 24 годин тому, наприклад, як можна не спілкуватися так довго з клієнтами!?

Автоматичний переклад.
rastakiller

Дякую за свіжий досвід!

Однак я не можу сказати, що розумію першу частину: «баланс знизився до 20 євро, а не до 50, як зазначено на вашому сайті та в їхніх умовах». На мою думку, ми не маємо такої інформації на сайті Casino Guru.

Ми не пропонуємо бездепозитний бонус із максимальною сумою виведення 50 - там зазначено 20 євро:

file

Гадаю, вам це не сподобається, але чекати менше ніж кілька днів на перше зняття грошей не є чимось незвичайним. Звичайно, деякі казино доступні 24/7, навіть для KYC, але не всі з них. Оскільки це було внесено до списку як нове та невелике казино, я впевнений, що це так. Я навіть не міг зайти в чат - просто така собі тикетна система. Не дуже хороший знак, якщо ви запитаєте мене.

Наберіться терпіння, припустімо, що зрештою хтось до вас добереться.

Поділіться прогресом, будь ласка.


Автоматичний переклад.

Гаразд, цей «баланс знизився до 20 євро, а не до 50, як зазначено на вашому сайті та в їхніх умовах». мій поганий.

Насправді мінімальна сума для зняття становить 50 євро, як зазначено в параграфі 5 їхніх Умов використання.

До цього дня я не отримав жодного масажу, нічого, жодного KYC, ніби вони «мертві», і в цьому казино у мене є 50 євро на балансі wagerd, і я готовий зробити депозит, щоб мати можливість зняти, але що це момент, коли KYC не закінчився і немає жодних ознак зв’язку з казино.

Тим часом я отримав повідомлення та підтвердив KYC 2 серпня від казино Norsewin, яке є тим самим казино, нажаль, я не досяг мінімальної суми для зняття з 20 євро до 50 євро.

Це має бути сказано в повідомленні Norsewin, але буде сказано, що цей пост уже існує, тому я роблю це тут.

Ця ситуація зі Slotobit погана, як справді погана, це так сумно!

Автоматичний переклад.
rastakiller

Привіт знову,

Дякуємо за роз’яснення щодо лімітів бонусів, а також за спостереження за вашим прогресом.

Що ж, я теж думаю, що було б безпечніше дочекатися KYC або навіть подати скаргу до того, як я внесу. Це справді здається малопривабливим, враховуючи, що вас досі ігнорували.

Мені цікаво, як це взагалі можливо, особливо якщо дочірнє казино працює набагато краще.

У будь-якому випадку, підтримка Slotobit повинна добре попрацювати, щоб покращити перше враження. Що мені здається не дуже смішним, так це ця частина його положень та умов:

«Щоб скористатися нашою опцією самовиключення, натисніть це посилання: Самовиключення». Посилання не знайдено

«Якщо вам потрібна додаткова інформація чи допомога щодо наших різних функцій відповідальної гри, будь ласка, зв’яжіться зі службою підтримки клієнтів Slotobit». Контакт не надано

🙁

Я просто не можу не думати, що цей сайт готовий обслуговувати своїх клієнтів.




Автоматичний переклад.

5 серпня я отримав електронний лист про те, що мій процес перевірки KYC завершено, тому я зробив депозит

і зробив відклик того ж дня. Виведення очікується протягом 5 днів, нічого не відбувається

ось що сказав мені агент із cahat: «Я розумію, що очікування розчаровує. Я надіслав ще одне повідомлення команді з платежів. вони опрацюють запити якомога швидше.'' це було 2 дні тому 🙁

У цьому Casiworx NV вони відкрили приблизно 10 казино, і вони не в змозі запустити лише одне.

Ще через 5 днів я напишу скаргу. Єдине, що я зможу, до тих пір я розміщу відгук і свій досвід на кожному азартному форумі, який є, про способи ведення бізнесу Casiworx NV

Автоматичний переклад.
rastakiller

боже

Я вважаю доречним у цьому випадку подякувати вам за те, що ви поділилися своїм досвідом, і висловити свій жаль з приводу того, що, здається, керівництво казино працює так погано. Незважаючи на те, що я все ще сподіваюся, що скарга зрештою не знадобиться, варіант, звичайно, доступний.

Тож давайте схрестимо пальці!


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого