ФорумКазиноSlotobit Casino - загальне обговорення

Slotobit Casino - загальне обговорення

4 міс. тому від rastakiller
|
787 переглядів 6 відповідей |
|
4 міс. тому
Тут ви можете обговорити Slotobit Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
4 міс. тому

Я стверджував, що безкоштовні обертання отримали бонусне завершення ставки, і баланс знизився до 20 євро, а не до 50, як зазначено на вашому сайті та в їхніх умовах.

У будь-якому разі я запитав у них це повідомлення, де вони сказали, що зв’яжуться з вами електронною поштою, оскільки чат не працює.

Також я надсилаю всі документи KYC, але нічого не відбувається, немає відповіді на електронну пошту, немає реакції KYC, жодного спілкування немає! Що якби я зробив депозит у цьому казино, я був би розлючений! і так, усе це було більше 24 годин тому, наприклад, як можна не спілкуватися так довго з клієнтами!?

Автоматичний переклад.
rastakiller
4 міс. тому

Дякую за свіжий досвід!

Однак я не можу сказати, що розумію першу частину: «баланс знизився до 20 євро, а не до 50, як зазначено на вашому сайті та в їхніх умовах». На мою думку, ми не маємо такої інформації на сайті Casino Guru.

Ми не пропонуємо бездепозитний бонус із максимальною сумою виведення 50 - там зазначено 20 євро:

file

Гадаю, вам це не сподобається, але чекати менше ніж кілька днів на перше зняття грошей не є чимось незвичайним. Звичайно, деякі казино доступні 24/7, навіть для KYC, але не всі з них. Оскільки це було внесено до списку як нове та невелике казино, я впевнений, що це так. Я навіть не міг зайти в чат - просто така собі тикетна система. Не дуже хороший знак, якщо ви запитаєте мене.

Наберіться терпіння, припустімо, що зрештою хтось до вас добереться.

Поділіться прогресом, будь ласка.


Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Гаразд, цей «баланс знизився до 20 євро, а не до 50, як зазначено на вашому сайті та в їхніх умовах». мій поганий.

Насправді мінімальна сума для зняття становить 50 євро, як зазначено в параграфі 5 їхніх Умов використання.

До цього дня я не отримав жодного масажу, нічого, жодного KYC, ніби вони «мертві», і в цьому казино у мене є 50 євро на балансі wagerd, і я готовий зробити депозит, щоб мати можливість зняти, але що це момент, коли KYC не закінчився і немає жодних ознак зв’язку з казино.

Тим часом я отримав повідомлення та підтвердив KYC 2 серпня від казино Norsewin, яке є тим самим казино, нажаль, я не досяг мінімальної суми для зняття з 20 євро до 50 євро.

Це має бути сказано в повідомленні Norsewin, але буде сказано, що цей пост уже існує, тому я роблю це тут.

Ця ситуація зі Slotobit погана, як справді погана, це так сумно!

Автоматичний переклад.
rastakiller
3 міс. тому

Привіт знову,

Дякуємо за роз’яснення щодо лімітів бонусів, а також за спостереження за вашим прогресом.

Що ж, я теж думаю, що було б безпечніше дочекатися KYC або навіть подати скаргу до того, як я внесу. Це справді здається малопривабливим, враховуючи, що вас досі ігнорували.

Мені цікаво, як це взагалі можливо, особливо якщо дочірнє казино працює набагато краще.

У будь-якому випадку, підтримка Slotobit повинна добре попрацювати, щоб покращити перше враження. Що мені здається не дуже смішним, так це ця частина його положень та умов:

«Щоб скористатися нашою опцією самовиключення, натисніть це посилання: Самовиключення». Посилання не знайдено

«Якщо вам потрібна додаткова інформація чи допомога щодо наших різних функцій відповідальної гри, будь ласка, зв’яжіться зі службою підтримки клієнтів Slotobit». Контакт не надано

🙁

Я просто не можу не думати, що цей сайт готовий обслуговувати своїх клієнтів.




Автоматичний переклад.
3 міс. тому

5 серпня я отримав електронний лист про те, що мій процес перевірки KYC завершено, тому я зробив депозит

і зробив відклик того ж дня. Виведення очікується протягом 5 днів, нічого не відбувається

ось що сказав мені агент із cahat: «Я розумію, що очікування розчаровує. Я надіслав ще одне повідомлення команді з платежів. вони опрацюють запити якомога швидше.'' це було 2 дні тому 🙁

У цьому Casiworx NV вони відкрили приблизно 10 казино, і вони не в змозі запустити лише одне.

Ще через 5 днів я напишу скаргу. Єдине, що я зможу, до тих пір я розміщу відгук і свій досвід на кожному азартному форумі, який є, про способи ведення бізнесу Casiworx NV

Автоматичний переклад.
rastakiller
3 міс. тому

боже

Я вважаю доречним у цьому випадку подякувати вам за те, що ви поділилися своїм досвідом, і висловити свій жаль з приводу того, що, здається, керівництво казино працює так погано. Незважаючи на те, що я все ще сподіваюся, що скарга зрештою не знадобиться, варіант, звичайно, доступний.

Тож давайте схрестимо пальці!


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого