11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Slotmaniax Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чому немає повноважень, щоб перевірити цей тип казино, які ніколи не дотримуються термінів виведення коштів, указаних на веб-сайті? Немає відповідей на всі мої електронні листи, немає чату. Кожен повинен подати скаргу не тут, а в CEG, як я щойно зробив.
Це позбавляє вас задоволення від виграшу, оскільки потрібно подавати скарги лише для того, щоб отримати виплату виграшу
Why there is no authority to check this type of casino who never respect the withdrawal timeframe shown on the website? No replies to all my emails, no live chat available. Everybody should fill a complaint not here but to CEG as I just did.
It takes away all the winning satisfaction having to fill complaints just to get your winnings paid
Привіт, скільки часу надає казино для виведення коштів і скільки це займає у вас? Що стосується відповідей на ваші електронні листи, це точно неприємно, коли казино не спілкується, а у вас немає відповідної інформації чи причин, чому ви опинилися в такій ситуації.
Однак я помітив, що кілька місяців тому у нас була скарга на це казино, але вона була відхилена, оскільки ви не відповіли на запитання Ніка, і це дуже шкода. Тож я думаю, оскільки у вас тут уже були проблеми, чи варто грати тут знову?
Крім того, оскільки ви також згадали, що подали скаргу до органу ліцензування, чи можна було б повідомити нам, як йдуть справи? Я думаю, що це може бути корисним для інших гравців, якщо вони переглядають цю тему.
У будь-якому випадку, я сподіваюся, що ви зможете вирішити цю справу і ви отримаєте свої гроші. Незалежно від того, станеться це чи ні, дайте нам знати. 🙂
Hi, how long is the time frame the casino gives for the withdrawal and how long does it take you ? As far as replying to your emails is concerned, it is definitely not nice when the casino does not communicate and you have no relevant information or reasons why you are in such a situation.
However, I noticed that a few months ago you had a complaint against this casino with us, but it was rejected because you didn't answer Nick's questions, which is a pity. So I'm thinking that since you've already had trouble here, is it worth it to play here again ?
Besides, since you also mentioned that you opened a complaint with the licensing authority, would it be possible to update us on how things are going ? I think it could be useful for other players if they browse this thread.
Anyway, I hope you will be able to solve this case and you will get your money. Whether that happens or not, let us know. 🙂
Термін їх умов і умов для зняття коштів становить до 72 годин, що в моєму випадку було значно більше. Через кілька хвилин після того, як я вчора опублікував тут цю проблему, я знайшов гроші назад на мій обліковий запис гравця з повідомленням про те, що зняття кредитної картки недоступне, і мені потрібно зняти банківським переказом. Я на 100% впевнений, що це лише спосіб максимально відстрочити зняття коштів. Я повідомлю вас, щойно отримаю відповідь від CEG. Щодо моїх електронних листів я все ще не отримав жодної відповіді протягом 5 днів. Дякую тобі!
Timeframe on their t&c for withdrawals is up to 72hr which in my case was way over. Minutes after I posted yesterday on here the issue, I found the money back to my player account with the message that credit card withdrawal is not available and I have to withdraw via bank transfer. I'm 100% sure it's just a method to delay the withdrawals as much as possible. I'll keep you updated as soon as I'll get a reply from CEG. Regarding my emails I still didn't get any reply whatsoever for 5 days now. Thank you!
Найбільшим червоним прапором є те, що опцію чату в реальному часі було видалено (минулого тижня все ще було доступно), і немає відповідей на мої електронні листи, навіть із звичайною брехнею про технічні проблеми тощо. Чесно кажучи, я сподіваюся будь-коли виявити, що їхні веб-сайт більше не існує. З повагою
The biggest red flag is that the live chat option has been removed ( last week was still available) and there are no replies to my emails, not even with the usual lies about technical problems etc. Honestly I'm expecting anytime to find that their website doesn't exist anymore. Regards
Так я розумію. Цікаво, чи пройде банківський переказ, і ви зможете зняти кошти таким чином. Я дуже на це сподіваюся.
Щодо живого чату, шкода, що його скасували, але якщо ви не змогли знайти там відповідну інформацію, я відчуваю, що це не має значення. Але я точно розумію, що відповідь гравцеві з інформацією - це завжди як мінімум плюс і втішно.
Щодо оновлення, я почекаю, щоб побачити, яку нову інформацію ви отримаєте та чи отримаєте гроші. Удачі. ☘️
So I get it. I wonder if the bank transfer will go through and you will be able to withdraw this way. I really hope so.
As for the live chat, it's a pity it was cancelled, but if you couldn't find out the relevant information there, I have a feeling it doesn't make any difference. But I definitely understand that a reply to a player with information is always at least a plus and comforting.
Regarding the update, I'll wait to see what new information you'll get or if you'll get money. Good luck. ☘️
вони не відповідають на мої електронні листи і не можуть обробити мої зняття 200 євро протягом тривалого часу. Будьте обережні з цим казино. Зверніть увагу на їх рейтинг 8,3. У поведінці цього казино є щось дуже сумнівне.
they don't reply to my emails and are unable to process my 200 euro withdrawal for a long time. Be careful about this casino. Please, take care of their 8.3 rating. There is something very shady about this casino's behaviour.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.