ФорумКазиноSlotmaniax Casino - загальне обговорення

Slotmaniax Casino - загальне обговорення

10 міс. тому від merlinnu80
|
1200 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Slotmaniax Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
10 міс. тому

Чому немає повноважень, щоб перевірити цей тип казино, які ніколи не дотримуються термінів виведення коштів, указаних на веб-сайті? Немає відповідей на всі мої електронні листи, немає чату. Кожен повинен подати скаргу не тут, а в CEG, як я щойно зробив. file

Це позбавляє вас задоволення від виграшу, оскільки потрібно подавати скарги лише для того, щоб отримати виплату виграшу

Автоматичний переклад.
merlinnu80
9 міс. тому

Привіт, скільки часу надає казино для виведення коштів і скільки це займає у вас? Що стосується відповідей на ваші електронні листи, це точно неприємно, коли казино не спілкується, а у вас немає відповідної інформації чи причин, чому ви опинилися в такій ситуації.

Однак я помітив, що кілька місяців тому у нас була скарга на це казино, але вона була відхилена, оскільки ви не відповіли на запитання Ніка, і це дуже шкода. Тож я думаю, оскільки у вас тут уже були проблеми, чи варто грати тут знову?

Крім того, оскільки ви також згадали, що подали скаргу до органу ліцензування, чи можна було б повідомити нам, як йдуть справи? Я думаю, що це може бути корисним для інших гравців, якщо вони переглядають цю тему.

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що ви зможете вирішити цю справу і ви отримаєте свої гроші. Незалежно від того, станеться це чи ні, дайте нам знати. 🙂

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Термін їх умов і умов для зняття коштів становить до 72 годин, що в моєму випадку було значно більше. Через кілька хвилин після того, як я вчора опублікував тут цю проблему, я знайшов гроші назад на мій обліковий запис гравця з повідомленням про те, що зняття кредитної картки недоступне, і мені потрібно зняти банківським переказом. Я на 100% впевнений, що це лише спосіб максимально відстрочити зняття коштів. Я повідомлю вас, щойно отримаю відповідь від CEG. Щодо моїх електронних листів я все ще не отримав жодної відповіді протягом 5 днів. Дякую тобі!

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Найбільшим червоним прапором є те, що опцію чату в реальному часі було видалено (минулого тижня все ще було доступно), і немає відповідей на мої електронні листи, навіть із звичайною брехнею про технічні проблеми тощо. Чесно кажучи, я сподіваюся будь-коли виявити, що їхні веб-сайт більше не існує. З повагою

Автоматичний переклад.
merlinnu80
9 міс. тому

Так я розумію. Цікаво, чи пройде банківський переказ, і ви зможете зняти кошти таким чином. Я дуже на це сподіваюся.

Щодо живого чату, шкода, що його скасували, але якщо ви не змогли знайти там відповідну інформацію, я відчуваю, що це не має значення. Але я точно розумію, що відповідь гравцеві з інформацією - це завжди як мінімум плюс і втішно.

Щодо оновлення, я почекаю, щоб побачити, яку нову інформацію ви отримаєте та чи отримаєте гроші. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

вони не відповідають на мої електронні листи і не можуть обробити мої зняття 200 євро протягом тривалого часу. Будьте обережні з цим казино. Зверніть увагу на їх рейтинг 8,3. У поведінці цього казино є щось дуже сумнівне.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого