ФорумКазиноSlotmaniax Casino - загальне обговорення

Slotmaniax Casino - загальне обговорення

11 міс. тому від merlinnu80
|
1347 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Slotmaniax Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
11 міс. тому

Чому немає повноважень, щоб перевірити цей тип казино, які ніколи не дотримуються термінів виведення коштів, указаних на веб-сайті? Немає відповідей на всі мої електронні листи, немає чату. Кожен повинен подати скаргу не тут, а в CEG, як я щойно зробив. file

Це позбавляє вас задоволення від виграшу, оскільки потрібно подавати скарги лише для того, щоб отримати виплату виграшу

Автоматичний переклад.
merlinnu80
11 міс. тому

Привіт, скільки часу надає казино для виведення коштів і скільки це займає у вас? Що стосується відповідей на ваші електронні листи, це точно неприємно, коли казино не спілкується, а у вас немає відповідної інформації чи причин, чому ви опинилися в такій ситуації.

Однак я помітив, що кілька місяців тому у нас була скарга на це казино, але вона була відхилена, оскільки ви не відповіли на запитання Ніка, і це дуже шкода. Тож я думаю, оскільки у вас тут уже були проблеми, чи варто грати тут знову?

Крім того, оскільки ви також згадали, що подали скаргу до органу ліцензування, чи можна було б повідомити нам, як йдуть справи? Я думаю, що це може бути корисним для інших гравців, якщо вони переглядають цю тему.

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що ви зможете вирішити цю справу і ви отримаєте свої гроші. Незалежно від того, станеться це чи ні, дайте нам знати. 🙂

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Термін їх умов і умов для зняття коштів становить до 72 годин, що в моєму випадку було значно більше. Через кілька хвилин після того, як я вчора опублікував тут цю проблему, я знайшов гроші назад на мій обліковий запис гравця з повідомленням про те, що зняття кредитної картки недоступне, і мені потрібно зняти банківським переказом. Я на 100% впевнений, що це лише спосіб максимально відстрочити зняття коштів. Я повідомлю вас, щойно отримаю відповідь від CEG. Щодо моїх електронних листів я все ще не отримав жодної відповіді протягом 5 днів. Дякую тобі!

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Найбільшим червоним прапором є те, що опцію чату в реальному часі було видалено (минулого тижня все ще було доступно), і немає відповідей на мої електронні листи, навіть із звичайною брехнею про технічні проблеми тощо. Чесно кажучи, я сподіваюся будь-коли виявити, що їхні веб-сайт більше не існує. З повагою

Автоматичний переклад.
merlinnu80
11 міс. тому

Так я розумію. Цікаво, чи пройде банківський переказ, і ви зможете зняти кошти таким чином. Я дуже на це сподіваюся.

Щодо живого чату, шкода, що його скасували, але якщо ви не змогли знайти там відповідну інформацію, я відчуваю, що це не має значення. Але я точно розумію, що відповідь гравцеві з інформацією - це завжди як мінімум плюс і втішно.

Щодо оновлення, я почекаю, щоб побачити, яку нову інформацію ви отримаєте та чи отримаєте гроші. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

вони не відповідають на мої електронні листи і не можуть обробити мої зняття 200 євро протягом тривалого часу. Будьте обережні з цим казино. Зверніть увагу на їх рейтинг 8,3. У поведінці цього казино є щось дуже сумнівне.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого