2 р. тому
Тут ви можете обговорити Slotman Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Можливо, це тому, що ви використали чужу картку, що зазвичай суперечить Умовам використання.
Завжди вносьте депозит лише за допомогою пов’язаних з вами способів оплати.
В іншому випадку вам може бути дуже важко або навіть неможливо пройти перевірку облікового запису.
That's probably because you used someone else card, which is usually against the Terms and Conditions.
Always deposit only with payment options associated with you.
Otherwise, you may find it very difficult or even impossible to pass the account verification.
Я зареєструвався в казино Slotman з бонусним кодом, який надавав безкоштовні обертання, і отримані виграші мали обертання в 25 разів, все це було досягнуто, отримавши прибуток у 689 євро. Я зв’язався зі службою підтримки і запитав, що мені робити, щоб зняти гроші, і вони мені сказали верифікувати мій рахунок, надіслати документи, і я міг зняти його без проблем, через деякий час я знову пишу, що мої документи вже перевірені, я вже зробив скріншот балансу моїх грошей, який завжди повинен бути готово, мій баланс зник, я запитав чому, і вони сказали мені, що максимальна сума заробітку бонусу становить 50 євро, вони ніколи мені цього не казали, цього не було в їхніх умовах, і через більше ніж 2 години вони скасували виграш. Вони не дали рішення, слава богу, я не вносив гроші, оскільки в чомусь простому вони діють неправильно, і не уявляють собі зняття грошей із виграшу, інакше великим виграшам може бути тисяча виправдань, це казино розчаровує, і я не знати, чому він має високий бал e. не рекомендується взагалі.
I registered at the slotman casino with a bonus code that granted free spins and the winnings obtained had a rollover of 25x, all this was accomplished generating a profit of 689 euros, I contacted support asking what I should do to withdraw the money, and they told me to verify my account, send my documents, and I could withdraw it without problems, after a while I write again that my documents were already verified, I had already taken a screenshot of the balance of my money, which always has to be done, My balance disappeared, I asked why, and they told me that the maximum earning amount of the bonus is 50 euros, they never told me that, it did not appear in their terms and conditions, and after more than 2 hours they eliminated the winnings. They gave no solution, thank goodness I did not deposit money, since in something simple they act in an incorrect way, nor imagine withdrawing money from winnings, or large winnings could have a thousand excuses, this casino is a disappointment and I don't know why it has a score e high. not recommended at all.
Me registre en el casino slotman con un codigo de bono que otorgaba giros gratis y las ganancias obtenidas tenian un rollover de 25x,todo eso lo cumpli generando una ganancia de 689 euros,me comunique con soporte preguntando que debia de hacer para retirar el dinero, y me dijeron verificar mi cuenta, enviar mis documentos, y ya podria retirarl sin problemas, al rato que vuelvo a escribir que ya mis documentos estaban verificados ,ya habia tomado una captura de pantalla del saldo de mi dinero,que siempre hay que hacer,desaparecio mi saldo,le pregunte porque,y me dijeron que el monto maximo de ganancia del bono es de 50 euros,eso nunca me dijeron ,en sus termino y condiciones no figuraba,y despues de mas de 2 horas eliminan las ganancias.no me dieron ninguna solucion, menos mal no deposite dinero,ya que en algo simple actuan de una manera incorrecta,ni imaginar en retirar dinero de ganancias ,o ganancias grandes podrian mil excusas,una decepcion este casino y no se porque tiene un puntaje alto.para nada recomendado.
Привіт,
Вибачте, але це нормально, що бездепозитні бонуси завжди обмежуються максимальною ставкою та вимогами до ставок, а також максимальним лімітом зняття. Якщо ви вирішите скористатися будь-яким бонусом, вам завжди слід читати умови. Казино не збирається інформувати вас кожного разу, коли ви отримуєте бонус, ви завжди повинні читати умови - це його мета. Мені важко повірити, що таке чесне казино забуло б згадати це важливе правило в умовах. Ти впевнений?
Це було б справді несправедливо. 🤔
Hello,
I'm sorry to say that but it's normal that no deposit bonuses are always limited by the maximum bet, and wagering requirements and also by the maximum withdrawal limit. You should always read the term if you decide to take advantage of any bonus. The casino is not going to inform you every time you take a bonus, you should always read the terms and conditions - that's its purpose. I find it quite hard to believe that such an honest casino would forget to mention this important rule in the terms. Are you sure?
That would be truly unfair. 🤔
Було так, мені ніколи нічого не повідомляли про згаданий бонус, який мав ліміт прибутку, незважаючи на те, що я просив службу підтримки щодо всіх деталей, і я веду розмови.
It was like that, nothing was ever communicated to me about said bonus that had that profit limit, despite asking support for all the details, and I have the conversations.
Fue asi, nunca se me comunico nada sobre dicho bono que tenia ese limite de ganancia, a pesar de preguntar a soporte todos los detalles, y tengo las conversaciones.
Що ж, це все одно слід знайти в умовах, як я пояснював раніше. Не очікуйте, що чат або служба підтримки зв’яжуться з вами після того, як ви отримаєте бонус, щоб пояснити вам усі деталі, на жаль, це не так. ¨¨¨
Будь ласка, як саме ви запитували службу підтримки про цю умову?
Well, this should still be found in terms and conditions, as I explained earlier. Do not expect chat or support to contact you after you took a bonus to explain all details to you, sadly, this is not how it works. ¨¨¨
How exactly did you ask the support about this condition, please?
Мій обліковий запис побив усі рекорди бонусів, які неможливо виграти.
Крім того, втрачений депозит у розмірі близько 6000 злотих.
Максимальний виграш від усіх спінів, які я зробив у цьому "псевдоказино", становить 200 разів
Якщо ви поважаєте себе як досвідченого гравця, просто не грайте там. Скільки я провів репетицій, це справжнє кабаре.
Я прошу Casino Guru повідомити про це казино відповідним органам влади, щоб переконатися, що їхні алгоритми «досі чесні». Неймовірний безлад. Я заблокував свій акаунт і не хочу мати з ними нічого спільного. Я шкодую про кожен депозит, який я там зробив.
My account has broken all records of unwinnable bonuses.
In addition, a lost deposit of about PLN 6,000.
Max win from all the spins I made in this "pseudo casino" is 200x
If you respect yourself as an experienced player then just don't play there. As many rehearsals as I've done, it's a veritable cabaret.
I am requesting Casino Guru to report this casino to the relevant authorities to verify that their algorithms are "still fair".Incredible mess. I blocked my account and I don't want anything to do with them. I regret every deposit I made there.
Привіт,
ми є незалежним веб-сайтом, тому, на жаль, ми не можемо діяти від вашого імені. Ви грали в казино, тому, якщо відчуваєте себе обдуреним, зверніться до ліцензійного органу.
Але я можу запропонувати вам два інших варіанти.
Ви можете звернутися до постачальника ігор, якщо справді вважаєте, що ігри сфальсифіковані.
Зазвичай я також запропонував би подати скаргу, але, чесно кажучи, я вважаю, що майже неможливо надати докази, які без сумніву підтвердили б ваше твердження.
Якщо ви хочете піти цим шляхом, дізнайтеся більше про центр вирішення проблем тут .
Hello,
we are an independent website, so I'm afraid we can't act on your behalf. You're the one who played in the casino, so if you feel somehow cheated, please contact the licensing authority.
I can offer you two other options though.
You can reach out to the game provider if you truly feel that games are rigged.
Normally I would also suggest a complaint, but I honestly think that it is almost impossible to present proof that would without any doubt confirm your statement.
If this is the way you want to go, learn more about the resolution center here.
Дякуємо за ваше попередження. 👍
Чи правильно я зрозумів, що вас не цікавлять жодні запропоновані варіанти? На жаль, у мене більше нічого немає в рукаві 🙁.
Звичайно, я бажаю тобі більше удачі наступного разу.
З іншого боку, якщо вам цікаво знайти гравців, які вже залишили свої коментарі щодо постачальників ігор, перегляньте розділ «Постачальники ігор » на форумі.
Ми також встановили категорію, присвячену слотам .
Thank you for your warning. 👍
Did I take it correctly that you are not interested in any suggested options? Sadly, I have nothing more in my sleeve 🙁.
I wish you better luck next time of course.
If you're on the other hand interested to find players that already made their comments about game providers, browse the Game Providers section here on the forum.
We also set a category dedicated to slots.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.