ФорумКазиноSlotman Casino - загальне обговорення

Slotman Casino - загальне обговорення

2 р. тому від zacdrummond26
|
3040 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Slotman Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Я зробив депозит за допомогою картки-ключа мого партнера, і це не дозволяє перевірити процес

Автоматичний переклад.
zacdrummond26
2 р. тому

Можливо, це тому, що ви використали чужу картку, що зазвичай суперечить Умовам використання.

Завжди вносьте депозит лише за допомогою пов’язаних з вами способів оплати.

В іншому випадку вам може бути дуже важко або навіть неможливо пройти перевірку облікового запису.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зареєструвався в казино Slotman з бонусним кодом, який надавав безкоштовні обертання, і отримані виграші мали обертання в 25 разів, все це було досягнуто, отримавши прибуток у 689 євро. Я зв’язався зі службою підтримки і запитав, що мені робити, щоб зняти гроші, і вони мені сказали верифікувати мій рахунок, надіслати документи, і я міг зняти його без проблем, через деякий час я знову пишу, що мої документи вже перевірені, я вже зробив скріншот балансу моїх грошей, який завжди повинен бути готово, мій баланс зник, я запитав чому, і вони сказали мені, що максимальна сума заробітку бонусу становить 50 євро, вони ніколи мені цього не казали, цього не було в їхніх умовах, і через більше ніж 2 години вони скасували виграш. Вони не дали рішення, слава богу, я не вносив гроші, оскільки в чомусь простому вони діють неправильно, і не уявляють собі зняття грошей із виграшу, інакше великим виграшам може бути тисяча виправдань, це казино розчаровує, і я не знати, чому він має високий бал e. не рекомендується взагалі.

Автоматичний переклад.
santorin254
1 рік тому

Привіт,

Вибачте, але це нормально, що бездепозитні бонуси завжди обмежуються максимальною ставкою та вимогами до ставок, а також максимальним лімітом зняття. Якщо ви вирішите скористатися будь-яким бонусом, вам завжди слід читати умови. Казино не збирається інформувати вас кожного разу, коли ви отримуєте бонус, ви завжди повинні читати умови - це його мета. Мені важко повірити, що таке чесне казино забуло б згадати це важливе правило в умовах. Ти впевнений?

Це було б справді несправедливо. 🤔

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Було так, мені ніколи нічого не повідомляли про згаданий бонус, який мав ліміт прибутку, незважаючи на те, що я просив службу підтримки щодо всіх деталей, і я веду розмови.

Автоматичний переклад.
santorin254
1 рік тому

Що ж, це все одно слід знайти в умовах, як я пояснював раніше. Не очікуйте, що чат або служба підтримки зв’яжуться з вами після того, як ви отримаєте бонус, щоб пояснити вам усі деталі, на жаль, це не так. ¨¨¨

Будь ласка, як саме ви запитували службу підтримки про цю умову?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefilefilefilefile


Мій обліковий запис побив усі рекорди бонусів, які неможливо виграти.

Крім того, втрачений депозит у розмірі близько 6000 злотих.

Максимальний виграш від усіх спінів, які я зробив у цьому "псевдоказино", становить 200 разів

Якщо ви поважаєте себе як досвідченого гравця, просто не грайте там. Скільки я провів репетицій, це справжнє кабаре.

Я прошу Casino Guru повідомити про це казино відповідним органам влади, щоб переконатися, що їхні алгоритми «досі чесні». Неймовірний безлад. Я заблокував свій акаунт і не хочу мати з ними нічого спільного. Я шкодую про кожен депозит, який я там зробив.


Автоматичний переклад.
koVVal92
1 рік тому

Привіт,

ми є незалежним веб-сайтом, тому, на жаль, ми не можемо діяти від вашого імені. Ви грали в казино, тому, якщо відчуваєте себе обдуреним, зверніться до ліцензійного органу.

Але я можу запропонувати вам два інших варіанти.

Ви можете звернутися до постачальника ігор, якщо справді вважаєте, що ігри сфальсифіковані.

Зазвичай я також запропонував би подати скаргу, але, чесно кажучи, я вважаю, що майже неможливо надати докази, які без сумніву підтвердили б ваше твердження.

Якщо ви хочете піти цим шляхом, дізнайтеся більше про центр вирішення проблем тут .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ось я і думав, що це боротьба з вітряками.

Тим не менш, я попереджаю вас, хлопці - остерігайтеся цього казино :)

Автоматичний переклад.
koVVal92
1 рік тому

Дякуємо за ваше попередження. 👍

Чи правильно я зрозумів, що вас не цікавлять жодні запропоновані варіанти? На жаль, у мене більше нічого немає в рукаві 🙁.

Звичайно, я бажаю тобі більше удачі наступного разу.

З іншого боку, якщо вам цікаво знайти гравців, які вже залишили свої коментарі щодо постачальників ігор, перегляньте розділ «Постачальники ігор » на форумі.

Ми також встановили категорію, присвячену слотам .

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого