8 міс. тому
Тут ви можете обговорити SlotLords Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У мене було досить хороше перше враження, поки я не подав запит на зняття коштів. 24 години очікування, незважаючи на повну перевірку, тому я скасував і програв усе на бонусні покупки.
Спочатку вони мали 96% слотів, але коли я знову перевірив їх через деякий час, їх замінили на 94%.
I had a pretty good first impression, untill I requested a withdrawal. 24hours pending despite being fully verified, so I cancelled and gambled it all away on bonus buys.
They had 96% slots at first but when I checked in on them again a while later, they had been replaced by the 94% ones.
О, я б сказав, що чекати день ще не так вже й страшно. Шкода, що зрештою ви втратили свої гроші, бо якби був розумний час, ви могли б бути задоволені своїми грошима.
Ви звикли до швидшого зняття коштів?
Oh, I'd say waiting a day isn't so horrible yet. It's a pity you lost your money in the end, because if it was any reasonable time then you could have been happy with your money.
Are you used to faster withdrawals ?
Хороший день,
Минулого тижня я поклав 2700 євро на депозит у слотів за один день і програв. Чи є у мене шанс повернути хоча б частину грошей?
Good day,
I deposited €2,700 at slotlords in one day last week and lost it. Do I have a chance of getting at least some of the money back?
Guten Tag,
ich habe letzte Woche an einem Tag 2.700€ bei slotlords eingezahlt und verloren. Habe ich eine Chance darauf wenigstens einen Teil des Geldes zurück zu erhalten?
Привіт, я боюся, що якщо казино нічого не зламало, і ви програли чесно і чесно, я думаю, не дуже.
На підставі чого ви хочете повернути свої гроші?
Hi, I'm afraid that if the casino hasn't broken anything and you've lost them fair and square, I guess not so much.
Based on what would you want your money back?
Я багато років страждаю від азартних ігор і маю заборону OASIS у Німеччині.
Я в чорному списку багатьох казино DAMA NV.
Як може статися, що на щойно відкритий рахунок можна внести 2700 євро за кілька годин, а оператор навіть не запитає, звідки ці гроші.
I have suffered from gambling addiction for years and have an OASIS ban in Germany.
I am on the blacklist at many DAMA NV casinos.
How can it be that a newly opened account can deposit €2,700 in a few hours without the operator even asking where the money came from.
ich leide seit Jahren unter Spielsucht und habe ich Deutschland eine OASIS Sperre.
Bei sehr vielen DAMA N.V. Casinos stehe ich auf der Blacklist.
Wie kann es sein, dass ein neu eröffneter Account in ein paar Stunden 2.700€ einzahlen kann, ohne das der Betreiber mal nachhakt wo das Geld her kam.
Тож казино не зобов’язане запитувати, звідки ви взяли гроші. Якби це був високий депозит, це могло б бути, але я не думаю, що ця сума є незвичайною для казино.
Але чи згадували ви в казино, що маєте залежність від азартних ігор? Крім того, якщо ви коли-небудь самостійно виключалися з Dama NV, чи це стосується всіх казино чи вам довелося робити це вручну в кожному з них?
So the casino is not obliged to ask where you got the money from. If it was a high deposit it might be, but I don't think this amount is unusual in casinos.
But did you mention to the casino that you have a gambling addiction? Also, if you have ever self-excluded from Dama NV, does this apply to all casinos or did you have to do it manually at each one ?
Я вже деякий час вношу кошти через Slotlords, і сьогодні я маю честь подати запит на зняття коштів.
Мій обліковий запис підтверджено – раніше я зробив деякі депозити через Skrill, а останні – через Neteller.
Отже, я хочу зняти 1200 євро, але не бачу можливості зробити це через Neteller, тому я зробив це через Skrill - виведення було відмовлено. Я повинен зробити це через Neteller. Але вони цього не пропонують. Ось фото
Тепер платіж знову відхилили, тому що я не зробив це через Neteller
I have been depositing through Slotlords for some time now and today I have the honor of requesting a withdrawal.
My account is verified - I have previously made some deposits via Skrill and the last deposits via Neteller.
So I want to withdraw 1200 euros, but I don't see the possibility of doing it via Neteller, so I did it via Skrill - withdrawal refused. I should please do it via Neteller. But they don't offer that. Here is the photo
Now the payment was rejected again because I did not do it via Neteller
HAbe seit einiger zeit über Slotlords eingezahlt,und heute habe ich die ehre eine Auszahlung zu beantragen.
Mein Konto ist verifiziert-ich habe davor einige einzahlungen über Skrill gemacht und die letzten einzahlungen über Neteller.
Ich will also 1200 euro auszahlen lassen,sehe aber nicht die möglichkeit es über neteller zu machen,also habe ich es über Skrill gemacht-Auszahlung abgeleht. ich soll es bitte über neteller machen. Bieten sie aber nicht an. Hier das Photo
Jetzt wurde wieder die auszahlung abgelehnt,weil ich es nicht über neteller mache
Я б сказав, що найкращий час, щоб попросити оператора чату трохи пояснити. Я лише сподіваюся, що на даний момент є реальна людина.
Чи не могли б ви повідомити нам нову інформацію, коли поговорите з кимось із казино?
Best time to ask the chat operator for a bit of an explanation, I'd say. I only hope there is a real person available at the moment.
Would you mind updating us once you talk to someone from the casino, please?
Драма триває - 2 дні тому я отримав електронний лист - мій обліковий запис підтверджено. Вчора служба підтримки сказала мені завантажити зображення облікового запису Skrill, де можна побачити моє ім’я та адресу електронної пошти – як у Neteller. Я зробив це. Я запитав у служби підтримки, чи цього достатньо. Він сказав, що так, я можу зняти гроші.
Сьогодні я отримую електронний лист
Платіж знову відхилили - це близько 800 євро - те, що тут відбувається, потроху стає смішним. Скоро ви більше нікому не зможете довіряти - вас просто обдурюють!
The drama continues - 2 days ago I received the email - my account is verified. Yesterday the support service told me to please upload a picture of the Skrill account where my name and email address can be seen - like with Neteller. I did that. I asked the support person if that was enough. He said yes, I can make the withdrawal.
Today I get an email
Payment rejected again - it's about 800 euros - what's going on here is slowly becoming ridiculous. Soon you won't be able to trust anyone anymore - they're just ripping you off!
Theater geht weiter- vor 2 tagen erhielt ich die email-mein konto is verifiziert. Gestern sagte mir der Supportdienst ich möge bitte ein bild vom Skrill konto hochladen wo man meinen namen und email adresse sieht-wie bei Neteller. Habe ich gemacht. Ich frage noch den Supporter,ob das reicht. Er sagt ja,ich kann die auszahlung durchführen.
Heute bekomme ich eine Email
Auszahlung wieder abgelehnt-es geht um 800 euro-schön langsam wird es Witzlos,was hier abgeht. Du kannst ja bald wirklich niemanden mehr vertrauen-die verarschen einen aj nur noch!
Я щойно написав представнику служби підтримки – він сказав, що виникла проблема з прямим дебетом – але тепер він це схвалив – я повинен здійснити платіж ще раз!
I've just written to the support person - he said there was a problem with the direct debit - but he has now approved it - I should make the payment again!
So jetzt grade mit dem Supporter geschrieben-er meinte ja es gab ein problem bei dem bankeinzug-er hat dass aber jetzt genehmigt-ich solle die Auszahlung nochmals durchführen!
тепер хочу PDF-файл перевірки адреси - але головне, що вони кажуть, що мій акаунт перевірений. Тепер я надіслав їм PDF-файл мого телефонного рахунку — мій обліковий запис підтверджено вдруге, хоча він досі не відображається в казино. Подано нову заявку на виведення 800 євро через Skrill
now want a PDF file of the address verification - but the main thing is that they say my account is verified. I have now sent them the PDF file of my phone bill - my account has now been verified for the second time, although it is still not displayed at the casino. New application submitted for withdrawal of 800 euros via Skrill
wollen jetzt eine pdf daei von dem adress nachweiss-aber hauptsache sie sagen mein konto ist verifiziert.Habe ihnen jetzt die PDF datei meiner telefonrechnung geschickt-mein konto jetzt zum 2.mal verifiziert,obwohl es noch immer nicht angezeigt wird beim casino. Neuer antrag gestellt auf auszahlung von 800 euro über skrill
привіт Радий це чути! Казино обов’язково має розробити цей процес. Ну, це свіжий; це може бути так. Отже, велике спасибі за всі ваші спостереження!
Hi there. Glad to hear that! The casino should definitely work out that process. Well, it's a fresh one; that could be the case. So, thank you very much for all your observations!
Я також отримав прибуток 200 євро 30.12, і це казино відмовляється виплачувати суму
I also made a profit of 200 euros on 30.12 and this casino refuses to pay out the amount
Ich habe auch einen Gewinn gemacht von 200 Euro am 30.12 und dieses Casino weigert sich den Betrag auszuzahlen
Привіт, що вони сказали, коли ви сказали, що відмовили у виплаті? Йому ще немає й дня, тому я хотів би знати причину. Чи були ви в контакті з казино? Ви пройшли перевірку чи це не потрібно?
Hello, what did they say when you said they refused the payout? It's not even a day old yet, so I'd like to know the reason. Have you been in contact with the casino? Have you been verified or is that not necessary?
Чи підтвердили ваш обліковий запис? По суті, так це працює в казино, якщо ви не підтвердили свій обліковий запис і хочете зняти гроші.
У вас просять документи. Хороша порада від мене – навіть якщо вони скажуть, що зв’яжуться, зв’яжіться з ними самостійно – вони не зв’язуються з вами електронною поштою, якщо ваш обліковий запис не підтверджено.
Вони не пишуть вам, щоб повідомити, що не так, або щось інше. Найкраще завантажити дані в казино і негайно зв’язатися з чатом, вони повинні їх перевірити. Потім вам доведеться почекати, поки ви отримаєте електронний лист - це триває деякий час, і незадовго до того, як усе буде зроблено, вони скасовують вашу заявку, і ваші гроші повертаються на ваш рахунок гравця. Тепер вам доведеться знову зняти кошти, але тільки після того, як ваш обліковий запис буде підтверджено електронною поштою, інакше вони щоразу скасовуватимуть ваше зняття.
Have you had your account verified? This is basically how it works at casinos if you haven't verified your account and want to make a withdrawal.
They ask you for the documents. Good tip from me - even if they say they will get in touch, contact them yourself - they don't contact you via email unless your account is not verified.
They don't write to you to say what's wrong or anything else. It's best to upload the data to the casino and immediately communicate with the chat, they should look into it. Then you have to wait until you get an email - this goes on for some time, and just before everything is done, they cancel your application and you have your money back in your player account. Now you have to make the withdrawal again, but only after your account has been verified by email, otherwise they will cancel your withdrawal every time.
Hast du dein konto verifizieren lassen? Im prinzip rennt es bei casinos so ab ,wenn du dein konto nicht verifiziert hast,und eine auszahlung machen willst.
Sie verlangen von dir die unterlagen guter tipp von mir-auch wenn sie sagen sie melden sich ,melde dich selber bei denen-die melden sich dort nicht per email-ausser mit konto nicht verifiziert.
Sie schreiben dir auch nicht,was nicht passt oder sonst was. Am besten die daten im casino hochladen ,sofort mit den chat kommunizieren,die sollen sich das ansehen. Dann musst du eh wieder warten bis du eine email bekommt-das geht einige zeit so,und kurz bevor alles erledigt ist,stonieren sie deinen antrag,und du hast dein geld wieder am spielerkonto oben. jetzt musst du wieder die auszahlung tätigen,aber erst dann wenn dein konto auch per email verifiziert wurde,sonst stornieren sie dir jedesmal deine auszahlung.
добре, я також подав скаргу в askgamblers після того, як я завантажив те, що мені здалося 50-м фото. Через 1 день обліковий запис було підтверджено електронною поштою, і через кілька годин гроші були там - чи це була вина Askgamblers, я, на жаль, не знаю
well, I also filed a complaint with askgamblers after I uploaded what felt like the 50th picture. 1 day later the account was verified by email and a few hours later the money was there - whether it was Askgamblers' fault, I don't know unfortunately
naja ,ich habe auch eine beschwerde bei askgamblers eingebracht,achdem ich gefühlt das 50. bild hochgeladen habe. 1 tag später wurde per email das konto verifiziert,und paar stunden später war das geld oben-ob es an Askgamblers lag,weiss ich leider nicht
Бог знає, іноді казино займає деякий час, але коли справа доходить до KYC, вони, очевидно, намагаються бути послідовними. Тоді зняття коштів більше не повинно бути проблемою. Важко сказати, чи можна похвалити AskGamblers за це, іноді все може вийти само собою. Я не знаю, який у них процес і коли вони зв’язуються з казино, щойно гравець подає скаргу чи пізніше.
У всякому разі, головне, що воно вирішилося позитивно.
God knows, sometimes casinos take a while but when it comes to KYC they are obviously trying to be consistent. Then the withdrawal shouldn't be a problem anymore. It's hard to say if AskGamblers is to praise for that, sometimes things can work themselves out. I don't know what their process is and when they contact the casino, whether it's as soon as the player makes a complaint or later.
Anyway, the important thing is that it was resolved positively.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.