ГоловнаФорумКазиноSlotLords Casino - загальне обговорення

SlotLords Casino - загальне обговорення

 від SCATT3R
|
2 226 переглядів 28 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити SlotLords Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

У мене було досить хороше перше враження, поки я не подав запит на зняття коштів. 24 години очікування, незважаючи на повну перевірку, тому я скасував і програв усе на бонусні покупки.


Спочатку вони мали 96% слотів, але коли я знову перевірив їх через деякий час, їх замінили на 94%.

Автоматичний переклад.
SCATT3R

О, я б сказав, що чекати день ще не так вже й страшно. Шкода, що зрештою ви втратили свої гроші, бо якби був розумний час, ви могли б бути задоволені своїми грошима.

Ви звикли до швидшого зняття коштів?

Автоматичний переклад.

Хороший день,

Минулого тижня я поклав 2700 євро на депозит у слотів за один день і програв. Чи є у мене шанс повернути хоча б частину грошей?

Автоматичний переклад.
hanemannroman

Привіт, я боюся, що якщо казино нічого не зламало, і ви програли чесно і чесно, я думаю, не дуже.

На підставі чого ви хочете повернути свої гроші?

Автоматичний переклад.
Jaro

Я багато років страждаю від азартних ігор і маю заборону OASIS у Німеччині.

Я в чорному списку багатьох казино DAMA NV.

Як може статися, що на щойно відкритий рахунок можна внести 2700 євро за кілька годин, а оператор навіть не запитає, звідки ці гроші.

Автоматичний переклад.
hanemannroman

Тож казино не зобов’язане запитувати, звідки ви взяли гроші. Якби це був високий депозит, це могло б бути, але я не думаю, що ця сума є незвичайною для казино.

Але чи згадували ви в казино, що маєте залежність від азартних ігор? Крім того, якщо ви коли-небудь самостійно виключалися з Dama NV, чи це стосується всіх казино чи вам довелося робити це вручну в кожному з них?

Автоматичний переклад.

Я вже деякий час вношу кошти через Slotlords, і сьогодні я маю честь подати запит на зняття коштів.


Мій обліковий запис підтверджено – раніше я зробив деякі депозити через Skrill, а останні – через Neteller.


Отже, я хочу зняти 1200 євро, але не бачу можливості зробити це через Neteller, тому я зробив це через Skrill - виведення було відмовлено. Я повинен зробити це через Neteller. Але вони цього не пропонують. Ось фото


file

Тепер платіж знову відхилили, тому що я не зробив це через Neteller



Автоматичний переклад.
paclmaya

Я б сказав, що найкращий час, щоб попросити оператора чату трохи пояснити. Я лише сподіваюся, що на даний момент є реальна людина.

Чи не могли б ви повідомити нам нову інформацію, коли поговорите з кимось із казино?


Автоматичний переклад.

Драма триває - 2 дні тому я отримав електронний лист - мій обліковий запис підтверджено. Вчора служба підтримки сказала мені завантажити зображення облікового запису Skrill, де можна побачити моє ім’я та адресу електронної пошти – як у Neteller. Я зробив це. Я запитав у служби підтримки, чи цього достатньо. Він сказав, що так, я можу зняти гроші.

Сьогодні я отримую електронний лист file

Платіж знову відхилили - це близько 800 євро - те, що тут відбувається, потроху стає смішним. Скоро ви більше нікому не зможете довіряти - вас просто обдурюють!

Автоматичний переклад.

Я щойно написав представнику служби підтримки – він сказав, що виникла проблема з прямим дебетом – але тепер він це схвалив – я повинен здійснити платіж ще раз!

Змінено
Автоматичний переклад.

Платіж знову відхилено – спробуємо банківський переказ!

Автоматичний переклад.

тепер хочу PDF-файл перевірки адреси - але головне, що вони кажуть, що мій акаунт перевірений. Тепер я надіслав їм PDF-файл мого телефонного рахунку — мій обліковий запис підтверджено вдруге, хоча він досі не відображається в казино. Подано нову заявку на виведення 800 євро через Skrill

Автоматичний переклад.

Отримав платіж сьогодні після довгих переговорів

Автоматичний переклад.
paclmaya

привіт Радий це чути! Казино обов’язково має розробити цей процес. Ну, це свіжий; це може бути так. Отже, велике спасибі за всі ваші спостереження!

Автоматичний переклад.

Я також отримав прибуток 200 євро 30.12, і це казино відмовляється виплачувати суму

Автоматичний переклад.
eangermann50

Привіт, що вони сказали, коли ви сказали, що відмовили у виплаті? Йому ще немає й дня, тому я хотів би знати причину. Чи були ви в контакті з казино? Ви пройшли перевірку чи це не потрібно?

Автоматичний переклад.

Чи підтвердили ваш обліковий запис? По суті, так це працює в казино, якщо ви не підтвердили свій обліковий запис і хочете зняти гроші.

У вас просять документи. Хороша порада від мене – навіть якщо вони скажуть, що зв’яжуться, зв’яжіться з ними самостійно – вони не зв’язуються з вами електронною поштою, якщо ваш обліковий запис не підтверджено.

Вони не пишуть вам, щоб повідомити, що не так, або щось інше. Найкраще завантажити дані в казино і негайно зв’язатися з чатом, вони повинні їх перевірити. Потім вам доведеться почекати, поки ви отримаєте електронний лист - це триває деякий час, і незадовго до того, як усе буде зроблено, вони скасовують вашу заявку, і ваші гроші повертаються на ваш рахунок гравця. Тепер вам доведеться знову зняти кошти, але тільки після того, як ваш обліковий запис буде підтверджено електронною поштою, інакше вони щоразу скасовуватимуть ваше зняття.

Автоматичний переклад.
Jaro

добре, я також подав скаргу в askgamblers після того, як я завантажив те, що мені здалося 50-м фото. Через 1 день обліковий запис було підтверджено електронною поштою, і через кілька годин гроші були там - чи це була вина Askgamblers, я, на жаль, не знаю

Автоматичний переклад.
paclmaya

Бог знає, іноді казино займає деякий час, але коли справа доходить до KYC, вони, очевидно, намагаються бути послідовними. Тоді зняття коштів більше не повинно бути проблемою. Важко сказати, чи можна похвалити AskGamblers за це, іноді все може вийти само собою. Я не знаю, який у них процес і коли вони зв’язуються з казино, щойно гравець подає скаргу чи пізніше.

У всякому разі, головне, що воно вирішилося позитивно.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого