ГоловнаФорумКазиноSlotLords Casino - загальне обговорення

SlotLords Casino - загальне обговорення

6 міс. тому від SCATT3R
|
1 362 переглядів 16 відповідей |
|
6 міс. тому
Тут ви можете обговорити SlotLords Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
6 міс. тому

У мене було досить хороше перше враження, поки я не подав запит на зняття коштів. 24 години очікування, незважаючи на повну перевірку, тому я скасував і програв усе на бонусні покупки.


Спочатку вони мали 96% слотів, але коли я знову перевірив їх через деякий час, їх замінили на 94%.

Автоматичний переклад.
SCATT3R
6 міс. тому

О, я б сказав, що чекати день ще не так вже й страшно. Шкода, що зрештою ви втратили свої гроші, бо якби був розумний час, ви могли б бути задоволені своїми грошима.

Ви звикли до швидшого зняття коштів?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Хороший день,

Минулого тижня я поклав 2700 євро на депозит у слотів за один день і програв. Чи є у мене шанс повернути хоча б частину грошей?

Автоматичний переклад.
hanemannroman
5 міс. тому

Привіт, я боюся, що якщо казино нічого не зламало, і ви програли чесно і чесно, я думаю, не дуже.

На підставі чого ви хочете повернути свої гроші?

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Я багато років страждаю від азартних ігор і маю заборону OASIS у Німеччині.

Я в чорному списку багатьох казино DAMA NV.

Як може статися, що на щойно відкритий рахунок можна внести 2700 євро за кілька годин, а оператор навіть не запитає, звідки ці гроші.

Автоматичний переклад.
hanemannroman
5 міс. тому

Тож казино не зобов’язане запитувати, звідки ви взяли гроші. Якби це був високий депозит, це могло б бути, але я не думаю, що ця сума є незвичайною для казино.

Але чи згадували ви в казино, що маєте залежність від азартних ігор? Крім того, якщо ви коли-небудь самостійно виключалися з Dama NV, чи це стосується всіх казино чи вам довелося робити це вручну в кожному з них?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я вже деякий час вношу кошти через Slotlords, і сьогодні я маю честь подати запит на зняття коштів.


Мій обліковий запис підтверджено – раніше я зробив деякі депозити через Skrill, а останні – через Neteller.


Отже, я хочу зняти 1200 євро, але не бачу можливості зробити це через Neteller, тому я зробив це через Skrill - виведення було відмовлено. Я повинен зробити це через Neteller. Але вони цього не пропонують. Ось фото


file

Тепер платіж знову відхилили, тому що я не зробив це через Neteller



Автоматичний переклад.
paclmaya
1 тиждень тому

Я б сказав, що найкращий час, щоб попросити оператора чату трохи пояснити. Я лише сподіваюся, що на даний момент є реальна людина.

Чи не могли б ви повідомити нам нову інформацію, коли поговорите з кимось із казино?


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Драма триває - 2 дні тому я отримав електронний лист - мій обліковий запис підтверджено. Вчора служба підтримки сказала мені завантажити зображення облікового запису Skrill, де можна побачити моє ім’я та адресу електронної пошти – як у Neteller. Я зробив це. Я запитав у служби підтримки, чи цього достатньо. Він сказав, що так, я можу зняти гроші.

Сьогодні я отримую електронний лист file

Платіж знову відхилили - це близько 800 євро - те, що тут відбувається, потроху стає смішним. Скоро ви більше нікому не зможете довіряти - вас просто обдурюють!

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я щойно написав представнику служби підтримки – він сказав, що виникла проблема з прямим дебетом – але тепер він це схвалив – я повинен здійснити платіж ще раз!

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Платіж знову відхилено – спробуємо банківський переказ!

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

тепер хочу PDF-файл перевірки адреси - але головне, що вони кажуть, що мій акаунт перевірений. Тепер я надіслав їм PDF-файл мого телефонного рахунку — мій обліковий запис підтверджено вдруге, хоча він досі не відображається в казино. Подано нову заявку на виведення 800 євро через Skrill

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Отримав платіж сьогодні після довгих переговорів

Автоматичний переклад.
paclmaya
1 тиждень тому

привіт Радий це чути! Казино обов’язково має розробити цей процес. Ну, це свіжий; це може бути так. Отже, велике спасибі за всі ваші спостереження!

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Я також отримав прибуток 200 євро 30.12, і це казино відмовляється виплачувати суму

Автоматичний переклад.
eangermann50
5 дн. тому

Привіт, що вони сказали, коли ви сказали, що відмовили у виплаті? Йому ще немає й дня, тому я хотів би знати причину. Чи були ви в контакті з казино? Ви пройшли перевірку чи це не потрібно?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого