ФорумКазиноSlotimo Casino - загальне обговорення

Slotimo Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від soldado101010
|
12300 переглядів 65 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
11 міс. тому

Гроші сьогодні були нізвідки, тому що я не отримав електронного листа чи чогось подібного, але мені байдуже, поки гроші є. Дякуємо за ваші відповіді та допомогу

Автоматичний переклад.
Chris2707k
11 міс. тому

Чудово, тому коли ви отримуєте гроші, це найважливіше. Як кажуть, «все добре, що добре закінчується», і це було правдою і в цьому випадку. 🎉😊

У будь-якому випадку, що стосується цього казино, ви збираєтеся залишитися і грати тут? 🤔

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Тому я більше там грати не буду, я нічого такого не знаю, мені це все здавалося дуже сумнівним, і я дуже хвилювався за гроші і скільки це займе часу.

Автоматичний переклад.
Chris2707k
11 міс. тому

Я розумію, що всі ми маємо власну думку та свою думку, і якщо ви пережили щось у казино, вам є за чим це оцінити. Я бажаю вам удачі в наступному виборі казино, щоб у вас не було подібних проблем і інших турбот. Піклуватися. 😉

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Не грайте тут, вони не можуть сказати вам, коли ви отримаєте свої гроші, і зараз минуло 3 дні після мого виведення грошей, все той же BS у чаті.

Автоматичний переклад.
matdau
11 міс. тому

привіт

А як щодо додаткових деталей? Якщо ви не заперечуєте, я хотів би знати, чи досягали ви коли-небудь успіху зі зняттям коштів у цьому казино, чи проходили ви перевірку KYC.

Будь ласка, підкажіть мені?

Оскільки сьогодні ранній день середи, ви зараховуєте вихідні до цих 3 днів? Ну, деякі caisno не працюють на вихідні. Це просто думка.

Я був би дуже вдячний за гарне оновлення, оскільки три дні — це ще не кінець світу, але я не знаю всієї історії. 🙁


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я попросив гроші 3/12, і сьогодні все ще немає новин - я також підтвердив KYC.

Автоматичний переклад.
matdau
11 міс. тому

Так, ви писали це колись. Чи були у вас успішні зняття коштів у казино в минулому? Що сказали вам у казино, коли ви запитали, чому це займає кілька днів?

Однак я не думаю, що це велика проблема, і вам доведеться трохи почекати.

Якщо ви дізнаєтесь щось нове, не соромтеся повідомити нам, як розвиватиметься ваша ситуація, я вірю, що ви отримаєте свої гроші.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Отже, вони попросили надати більше документів (рахунок skrill і нові зображення моєї картки) на передній і задній панелях, я надіслав їх якомога швидше.


Коли я запитую в чаті, вони кажуть, що «це не мій відділ, але вони не знають), щоразу одна і та сама відповідь».


Вони не відповідають на електронну пошту, і тепер минуло 5 днів, як я подав запит на виплату через skrill. Нікому не раджу грати тут

Автоматичний переклад.
matdau
11 міс. тому

Ці документи зараз вимагають? Якщо так, казино спочатку має перевірити та прийняти їх, щоб отримати гроші.

Однак я можу точно зрозуміти, що ви відчуваєте, коли отримуєте ту саму відповідь знову і знову, а вони взагалі не відповідають на ваші електронні листи. Я думаю, що потрібно буде протриматися і подивитися, як розвиватиметься вся ситуація. Якщо казино продовжує повторювати те саме знову і знову, але нічого не вирішується, я пропоную вам подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Хоча я сподіваюся, що це не знадобиться і ви отримаєте свої гроші.

Якщо щось зміниться, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Та сама проблема для мене, здається. Я підтверджений – надійшов запит на зняття коштів, і він очікує на розгляд з 10 грудня – Chat не може сказати мені, чому або скільки мені потрібно чекати. Це значні гроші, тому я не можу їх відпустити. Коли раніше мене обманювали, я дуже обережний і граю лише в казино, рекомендованих такими сайтами. Здається, деякі люди отримують гроші, тому я сподіваюся на краще.

Автоматичний переклад.
Sassygb
10 міс. тому

Привіт! Мені шкода, що ви ще не отримали свої гроші, але ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів.

Щодо чату, вони навіть не сказали вам, чому це займає 10 днів, просто вони не знають, коли ви його отримаєте? Я розумію, що в цей святковий сезон у казино складніше, тому зараз можуть бути причини, чому виведення коштів відбувається повільніше.

Однак я бачив, що ви вже подали скаргу, тож ми побачимо, до чого приведе ваша ситуація.

Якщо у вас було оновлення або ви отримали гроші, дайте мені знати. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Отримав гроші - все добре. Спасибі вам за вашу підтримку.

Автоматичний переклад.
Sassygb
10 міс. тому

Відмінна новина!

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Добрий вечір,

З 3 днів я чекаю зняття 3593 євро.

Це не перше моє зняття в цьому казино, але перше було дуже мало (150 про).

Мені потрібна допомога. Обслуговування клієнтів каже, що кожен день той самий персонал "над ним працюють" тощо.

Автоматичний переклад.
simonesantirocco
9 міс. тому

Привіт. Відверто кажучи, 3 дні нам не вистачить, щоб взяти участь, вибачте. Давайте зараз зосередимося на інших частинах цієї ситуації: чи, наприклад, ваш обліковий запис коли-небудь було повністю перевірено? Чи є проблеми з проходженням перевірки? Або, скажімо, служба підтримки зараз працює над перевіркою ваших документів?

Будь ласка, дайте мені знати. 🙏



Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Вони дуже повільні, серед іншого в електронному листі вони попросили мене перевірити картки з проханням показати перші 6 і останні 4 цифри карток і затемнити решту, потім через два дні вони надіслали мені ще один електронний лист із зазначенням, що я мав щоб залишити термін дії. Все дуже повільно. Сподіваюся, вони зараз розблокують ситуацію, бо у них все було.

Автоматичний переклад.
simonesantirocco
9 міс. тому

Що ж, якщо ви успішно пройдете перевірку, ви зможете зняти кошти, тож коли це станеться й ви підтвердите свій обліковий запис, не соромтеся повідомити нас. Я твердо вірю, що все буде добре, і ти зможеш відмовитися. Якщо виникнуть інші проблеми, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я зробив запит на зняття коштів на суму 3200 євро, і через 2 дні моє зняття було скасовано. Я зв’язався з вами через чат, щоб дізнатися, чому його скасували, але вони не знають, як мені сказати. Я надіслав усі документи для підтвердження облікового запису, але вони також не знають, чи мій обліковий запис уже підтверджено. Я знаю, що двох днів недостатньо, але справа не в цьому, а у відсутності роз’яснень. Вони також не відповідають на електронні листи. У будь-якому випадку я просто сподіваюся, що ситуація вирішиться і я отримаю свої гроші без особливих проблем. file

Автоматичний переклад.
ivandiniz10
8 міс. тому

Привіт, я думаю, ти добре думаєш. Два дні – це ще не так вже й багато, тому я не став би скептично ставитися відразу. Також добре, що ви надіслали документи на перевірку, тому що лише після її успішного завершення вам буде дозволено вийти. Тож я припускаю, що коли казино завершить усі перевірки, воно має повідомити вам, чи пройшли ви успішну перевірку, і тоді ви повинні зняти гроші.

У будь-якому випадку, ви будете інформувати мене про те, як це відбувається і чи вдалося вам просунутися далі?

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого