Привіт! Мені шкода, що ви ще не отримали свої гроші, але ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів.
Щодо чату, вони навіть не сказали вам, чому це займає 10 днів, просто вони не знають, коли ви його отримаєте? Я розумію, що в цей святковий сезон у казино складніше, тому зараз можуть бути причини, чому виведення коштів відбувається повільніше.
Однак я бачив, що ви вже подали скаргу, тож ми побачимо, до чого приведе ваша ситуація.
Якщо у вас було оновлення або ви отримали гроші, дайте мені знати. Удачі. ☘️
Hi, I'm sorry you haven't received your money yet, but we give casinos 14 days to resolve withdrawals.
Regarding the chat, they didn't even tell you why it's taking 10 days, just that they don't know when you'll get it ? I understand that casinos have it tougher this holiday season so there may be reasons why withdrawals are slower at the moment.
However, I saw that you have already filed a complaint so we'll see where your situation leads.
If you had an update or you received money, let me know. Good luck. ☘️
Автоматичний переклад.