1 рік тому
Лол!!!!
Ти найкраща Радько!
дякую за попереднє оновлення!
Д.
lol!!!!
You’re the best Radka!
thanks for the pre-update!
D.
0
Лол!!!!
Ти найкраща Радько!
дякую за попереднє оновлення!
Д.
lol!!!!
You’re the best Radka!
thanks for the pre-update!
D.
Вона ідеальна. Ми обоє сподіваємося, що справи рухатимуться в правильному напрямку і що розслідування казино обернеться на вашу користь.
Схрещуємо пальці 🤞😊
She's perfect. We both hope that things will move in the right direction and that the casino's investigation will turn out in your favour.
Fingers crossed 🤞😊
Дякую Яро!
хлопці, ви найкращі в тому, що робите!
Я дуже ціную вашу відданість нам! (Гравці).
Дякую за твою підтримку!
Д.
Thank you Jaro!
you guys are the best at what you do!
I really appreciate your dedication tu us! (The players).
thanks for your support!
D.
Тепер я справді трохи розчарований 🙁.
Я сподівався на остаточний вердикт. АЛЕ, давайте будемо чесними, травма вийшла за рамки моїх очікувань, і це серйозна проблема.
Почекаємо ще трохи? 😂
Гарного вам!✨
Now, I'm actually a bit disappointed 🙁.
I was hoping for a final verdict. BUT, let's be fair the injury was completely outside my expectations and it is a serious issue.
Shall we wait a bit longer? 😂
Have an awesome one!✨
Ми намагаємося допомогти чим можемо. Сподіваюся, ви знайдете трішки терпіння і зрештою все буде добре. 😊
We are trying to help as best we can. I hope you will find a little patience and everything will be all right in the end. 😊
Хахаааа!!
смішна ти Радько!
Я насправді лікар на пенсії, а тепер я «пацієнт»!!!
Вони, здається, мають «весь час у світі» добре, я маю час всесвіту… давайте подивимося, у кого закінчиться час першим! Лол…
поки ми живі і здорові звичайно!
ура!
Д.
Hahaaaa!!
you’re funny Radka!
I’m actually a retired doctor, and now I’m the "patient"!!!
They seem to have "all of he time in the world"well, I have the time of the universe… let’s see who runs out of time first! Lol…
as long as we are alive and well of course !
cheers!
D.
я смішний, чи не так? Ледве встигаю за тобою 😀💚.
Здається, я вже сказав, що, як ви бачите, я не можу стриматися, але я постійно вражений рівнем терпіння, яке ви продовжуєте виявляти до нас. Я мав це на увазі! 😎🙌
Отже, до біса так! Весь час Всесвіту, оскільки все має досягти свого кінця 🙂
I'm funny, am I? Barely keeping up with you 😀💚.
I believe I already said that, as you can see, I can't help myself but, I'm constantly amazed by the level of patience you keep showing us. I mean it! 😎🙌
So, hell yeah! All the time of the Universe since everything has to reach its end eventually 🙂
Привіт Радка!
ти навіть не уявляєш, наскільки ти полегшив мені це довге очікування, я обожнюю тебе!!! хе-хе!,
проте...
Я майже не сумніваюся, що вони збираються мені заплатити, я вважаю, що я згадав, що вони сказали мені по телефону, так? чи не я? Представник зателефонував мені деякий час тому і намагався укласти зі мною дуже образливу угоду, він запропонував 200 доларів в обмін на моє мовчання!! Він буквально сказав: «Якщо ви не візьмете ці гроші, пізніше це не буде угодою, і ви не зможете оприлюднити це, або остаточно угоди взагалі не буде», але я не дурний і ніколи не отримаю підкуплені за мовчання, я майже впевнений, що принаймні вони отримають урок, що вони повинні виправити все і що «люди» не такі дурні, як вони думають… і нікого не бояться…
точно я не все з перерахованого вище, лол...
Я скажу: ніколи не здавайтеся, перш ніж вступати в бій, люди!!
ура!
Д
Hi Radka!
you have no idea how much easier you had made this long wait for me, I adore you!!! Hehe!,
however…
I hardly doubt they are going to pay me, I believe I had mention what they told me by phone right? Didn’t I? The representative called me a while ago and tried to make a very insulting deal with me he offered $200 bucks in exchange of my silence!! He literally said "if you don’t take this money is not going to be a deal anymore later and you can’t make it public or definitively there is no deal at all" buuut, I’m not stupid and I will never get bribed for silence, I’m pretty sure at least they will get the lesson that they should get things straight and that "people" are not stupid as they think they are… neither afraid of no one…
definitely I’m not all of the above, Lol…
I’ll say: never give up, before putting a fight people!!
cheers!
D
Ооо, це не може бути більш дивовижним, якщо все закінчиться добре, але я не надто оптимістично налаштований, я віддаю перевагу гарному сюрпризу, якщо вони заплатять, а не мати великі очікування і сильно розчаруватися в кінці…
Я ніколи не сумніваюся у вашій силі допомогти, і я ціную всю вашу наполегливу роботу, але ці хлопці справді погані… Я кажу вам, що я буду дуже здивований, якщо вони відмовляться від цього…
все ще тримаю кулаки...
Ohhh it couldn’t be more amazing if it happens to end well but I’m not to optimistic I prefer to have a good surprise if they en up paying rather than have great expectations and be strongly disappointed at the end…
i never doubt your power to help and I appreciate all the hard work you had put into it but this guys are really bad… I’m telling you I’ll be very surprised if they give up this one…
still I keep my fingers crossed tho…
Щасливий понеділок! ✨😉
Я пам’ятаю, що ви згадали про «спеціальну/остаточну угоду», яку вам пропонували в минулому, тому що я негайно повідомив про це спеціаліста зі скарг. Я був розлючений тим, що хтось намагався купити ваше мовчання, хоча жодні коригування чи заходи безпеки, здавалося, не розглядалися, тому технічно: «Так, ми зробили певну помилку, але візьміть ці кілька доларів і не питайте більше, оскільки наразі ми не дбати про інших гравців,..."
У жодному разі!
Я можу запевнити вас, що навіть керівник групи скарг багато разів спілкувався з керівництвом, досить чітко пояснюючи наші позиції, і пропонував справедливі рішення не лише для вас, але й способи запобігти повторенню цього з кимось іншим.
Я думаю, що це, мабуть, причина, чому я все ще вірю в щасливий кінець! 🤞🤞🤞
Я чекаю майже з нетерпінням, поки що, чудового дня! 🙌
Happy Monday! ✨😉
I recall you mentioned the "special/final deal" you were offered in the past because I promptly informed the complaint handler. I was furious someone was trying to buy your silence while no adjustment or safety measures seemed not to be considered, so technically - "Yeah, we made a sort of mistake yet take those few bucks and do not ask further, since for now, we do not care about other players,..."
No way!
I can assure you that even a leader of the Complain Team has spoken to the management many times making our points pretty clear, and suggested fair solutions not just for you, but also ways to prevent this from happening again to anyone else.
I think this is probably the reason why I still believe in a happy ending! 🤞🤞🤞
I'm waiting almost impatiently, for now, have an awesome day! 🙌
Я абсолютно розумію вашу точку зору. Але я вважаю, що надія вмирає останньою, тому я завжди намагаюся мислити позитивно. Хоча, з іншого боку, я знаю, що в моєму випадку це не стосується грошей.
Але я все одно вважаю, що не потрібно налаштовуватися на негатив і сподіватися, що все вийде добре, навіть якщо це затягнеться.
Крім того, я ціную те, що ти поводишся досить спокійно, і лише завдяки позитивній енергії, яку ти випромінюєш, я сподіваюся, що все піде на твою користь.
Також схрещуємо пальці.
I absolutely understand your point of view. But I think hope dies last, so I always try to think positive. Although on the other hand, I know that in my case it doesn't involve money.
But I still think that there is no need to be negative and hope that everything will turn out well, even if it drags on.
Additionally, I appreciate that you're acting quite calm and just because of the positive energy you're radiating, I hope that everything will work out in your favour.
Fingers crossed too.
Ой Радько!
що таке життя без друзів?... ви, хлопці, знову покращили мій день, я зроблю. Спробуйте залишатися позитивним, і я знову підніму голову за вас…
кохання, хлопці!
Д.
Oh Radka!
what is life without friends?… you guys just made my day again, I’ll. Try to stay positive and I’ll put my head up again for you…
luv ya guys!
D.
З позитивним настроєм все йде легше, хоча я знаю, що ти не можеш мати це вічно. Але інколи краще зберегти його, і я думаю, що потім ви привернете до себе хороші речі.
Удачі 😊
With a positive attitude everything goes easier, even though I know that you can't have it forever. But sometimes it's best to keep it, and I guess you attract the good things to yourself afterwards.
Good luck 😊
Не роби цього. Це те, що я зробив. Чекаю з 10/09
Dont do it.Its what I did. Been waiting since 10/09
Отже, якщо я правильно розумію, ви виграли трохи грошей, але щоб успішно їх зняти, вам потрібно було зробити депозит, і тепер ви чекаєте, поки його оброблять?
So if I understand it correctly, you won some money, but in order to withdraw them successfully, you had to make a deposit and now you're waiting for it to be processed?
Так, сер. Це правильно. Дослівно.
Минуло хвилину, але я вважаю, що це був купон, який я перерахував, але це ні тут, ні там, тому що вони прийняли зняття після того, як я мав зробити необхідний мінімальний депозит у розмірі 25 доларів США, що я зробив негайно. Хочу зазначити, чесно кажучи, 16 числа вони нарешті відповіли на мої електронні листи після 7 днів відсутності відповіді та дали мені типову лайно «все ще в процесі»...тож...можливо, я все ще розумію . Але відгуки (не тільки тут) говорять про інше. Я вже зарахував цей (і ще 4) до втрат
Yes Sir. That is correct. Verbatim.
Its been a minute but I believe it was a coupon I cashed out on however that is here nor there because they accepted the withdraw after I had to make the required $25 minimum deposit, which I did immediately. Id like to mention, to be fair on the 16th they finally answered my email(s) after 7 days of no response and gave me the typical "its still in the process" crap...so...maybe I still get it. But the reviews (not just here) say otherwise. I have already chalked this one (and 4 others) up as a loss
Знаєш, що? Відповідно до нашого розділу скарг, багато гравців отримували гроші в минулому, однак «швидкість» виведення коштів (вибачте, що довелося це сказати 😀) була неймовірно низькою! Масштабується від 3 тижнів до 3 місяців.
Я знаю приказку «Надія — найгірший із наркотиків», ...але в цьому випадку один гравець сказав:
"Друже, тобі тепер потрібно почекати... Дай принаймні 2 місяці"
або
«Я подав заявку на відкликання коштів 10 вересня, її було схвалено 22 вересня, і тепер вони кажуть, що є затримка, але компанія, яка обробляє платіж, повторює те саме знову і знову, кажучи, що це займає від 7 до 10 операцій. днів».
Я просто хотів трохи підняти вам настрій.🙂
You know what? According to our complaint section, many players were paid in the past, the withdrawal "speed" (I'm sorry I had to say that 😀) was however incredibly low! Scaled from 3 weeks to 3 months.
I know the saying, Hope is the worst of drugs, ...but in this case, well, one player said:
"Buddy you now have to wait... Give it 2 months at least"
or
"I submitted the withdrawal on the 10th of September it was approved on the 22nd of September and now they are saying that there is a delay but the company that processes payment but they repeated the same thing over and over saying it takes 7 to 10 business days."
I just wanted to cheer you up a bit.🙂
Цей...я маю намір просто "почекати". Дивіться, що відбувається. Перестав зв’язуватися з ними, але не збираюся виснажувати свої монети, як я зробив з іншими трьома. Якщо це з’явиться, коли це з’явиться, я, ймовірно, забуду про це, і це стане приємним сюрпризом. Як знайти хрустку 20-доларову купюру в кишені джинсів. 🙂
This one...I intend to just "wait it out". See what happens. Stopped contacting them but not gonna deplete my coins like I did the other 3. If it comes , when it comes, Ill likely have forgotten about it and it will wind up being a nice surprise. Like finding a crisp $20 bill in my jeans pocket. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.