Щасливий понеділок! ✨😉
Я пам’ятаю, що ви згадали про «спеціальну/остаточну угоду», яку вам пропонували в минулому, тому що я негайно повідомив про це спеціаліста зі скарг. Я був розлючений тим, що хтось намагався купити ваше мовчання, хоча жодні коригування чи заходи безпеки, здавалося, не розглядалися, тому технічно: «Так, ми зробили певну помилку, але візьміть ці кілька доларів і не питайте більше, оскільки наразі ми не дбати про інших гравців,..."
У жодному разі!
Я можу запевнити вас, що навіть керівник групи скарг багато разів спілкувався з керівництвом, досить чітко пояснюючи наші позиції, і пропонував справедливі рішення не лише для вас, але й способи запобігти повторенню цього з кимось іншим.
Я думаю, що це, мабуть, причина, чому я все ще вірю в щасливий кінець! 🤞🤞🤞
Я чекаю майже з нетерпінням, поки що, чудового дня! 🙌
Happy Monday! ✨😉
I recall you mentioned the "special/final deal" you were offered in the past because I promptly informed the complaint handler. I was furious someone was trying to buy your silence while no adjustment or safety measures seemed not to be considered, so technically - "Yeah, we made a sort of mistake yet take those few bucks and do not ask further, since for now, we do not care about other players,..."
No way!
I can assure you that even a leader of the Complain Team has spoken to the management many times making our points pretty clear, and suggested fair solutions not just for you, but also ways to prevent this from happening again to anyone else.
I think this is probably the reason why I still believe in a happy ending! 🤞🤞🤞
I'm waiting almost impatiently, for now, have an awesome day! 🙌
Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.