1 рік тому
Хто це з тобою зробив? Слоти Vegas або слоти Sunrise? Все одно вони такі самі люди!!!
купа шахраїв!
Who did that to you? Slots of Vegas or sunrise slots? Anyways they are the same people!!!
bunch of crooks!
Хто це з тобою зробив? Слоти Vegas або слоти Sunrise? Все одно вони такі самі люди!!!
купа шахраїв!
Who did that to you? Slots of Vegas or sunrise slots? Anyways they are the same people!!!
bunch of crooks!
Я теж хотів би знати, як це вийшло. Я побачив, що скаргу закрито, оскільки гравець перестав реагувати.
Але якщо ми говоримо про ваш випадок, чи є у вас та ж проблема з відкликанням? Ви отримали 100 баксів чи це все ще в процесі вирішення?
I would also like to know how it turned out. I saw that the complaint was closed because the player stopped reacting.
But if we are talking about your case, do you have the same problem with the withdrawal ? Did you get the 100 bucks or is it still in the process of being resolved ?
Я розумію ваші негативні почуття, я б їх теж мав. Ви грали з бонусом чи ні? Чи правильно я розумію, що максимальна ставка перевищена? Чи траплялося це більше одного разу відповідно до казино чи лише один раз? Якщо так, чи читали ви положення та умови, які до нього застосовуються?
Особисто для мене це казино має досить низький індекс безпеки, і я б подумав про гру в одному з цих казино. Як бачите, навіть відгуки користувачів про це казино не дуже позитивні. Якщо я можу порекомендувати, ви можете перевірити цей індекс для інших казино на нашому веб-сайті та вирішити, чи це конкретне казино для вас, чи ви віддаєте перевагу іншому казино.
Я бачу, що ви ще не подали скаргу щодо цієї справи, тому я думаю, що це може бути корисним.
Повідомте нам, як ви вирішили.
I understand your negative feelings, I would have them too. Did you play with the bonus or not ? Do I understand correctly that the maximum bet has been exceeded ? Has it happened more than once according to the casino or just once ? If so, did you read the Terms and Conditions that apply to it ?
This casino for me personally has a pretty low safety index and I would consider playing in one of these casinos. As you can see, even the user reviews for that casino don't look very positive. If I may recommend, you can check this index for other casinos on our website and decide if this particular casino is for you or if you would rather choose another casino.
I see that you have not yet filed a complaint on this case, so I think it could be useful.
Let us know how you decide.
Щоб отримати 100 баксів, мені потрібно верифікувати гаманець, внести 10 доларів. Сумніваюся, що воно того варте. Якщо я вношу, але не знімаю 100 доларів
To get 100 bucks, I need to verify my wallet, make a deposit of 10 dollars. I doubt it's worth it. If I deposit, but I don’t withdraw $100
Чтобы получить 100 баксов мне нужно верифицировать кошелек, внести депозит 10 долларов. Я вот сомневаюсь, стоит это делать. Если внесу, а 100 долларов не выведу
Звучить як депозит підтвердження. Це стандартна процедура перевірки способу оплати та реєстрації в платіжній системі казино. Однак я хотів би ознайомитися з правилами ставок, ви можете виявити, що цей депозит також потрібно зробити, щоб отримати виграш. Запитайте в казино та поділіться тим, що ви дізналися, будь ласка.
That sounds like a verification deposit. This is a standard procedure to verify your payment option and register in in the casino's payment system. I would however check the rules for wagering requirements, you may find this deposit needs to be wagered too in order to get winnings. Ask to the casino and share what you learn, please.
Ось відповідь я отримав від служби підтримки. Як ви думаєте, чи можна цьому довіряти?
This is the response I received from support. Do you think this can be trusted?
Вот такой ответ я получил от поддержки. Как Вы думаете этому можно верить?
Звучить цілком нормально для мене. Але ви продовжуєте публікувати той самий знімок екрана, якщо я не помиляюся. Ви помітили мою рекомендацію щодо вимог до ставок? Ви теж про це питали?
Sounds quite normal to me. But you keep posting the same screenshot again if I'm not mistaken. Have you noticed my recommendation about the wagering requirements? Have you asked about that too?
Я спробував відповісти, але минув час, вони погані, не грають привіт, від’єднався 800# це була фальшива рекламна акція Топ-100 отримуй призи Мені було 42, зателефонуй на безкоштовний номер, його відключено 1 (833) 214-4099 чат ніколи не працював Натан єдиний, хто коли-небудь повертав електронні листи, але він у Фінанси для виплат потрібні тижні для схвалення, потім після схвалення ще два-три тижні. Номер програми, який вони дали мені, фіктивний
I tried to reply and it timed out they are nasty don’t play hey disconnected there 800# this was a fake promo top 100 get prizes I was 42 call the toll free number it’s disconnected 1 (833) 214-4099 live chat never worked Nathan is the only one that ever returned an email but he’s in finance for payouts it’s takes weeks for approval then once approved it’s two to three more weeks the what’s app number they gave me is bogus
Радька!!!!?
Завтра буде опубліковано остаточне рішення по моїм справам!!!
така нервова!!!
Д.
Radka!!!!?
Tomorrow the final decision on my cases will be posted!!!
so nervous!!!
D.
Я тут!!!
Чекаємо на важливе оновлення. Не нервуйте, ви нічого не можете з цим зробити, будьте оптимістами, добре?
🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🙌🙌🙌
I'm here!!!
Waiting for an important update - don't be nervous, nothing you can actually do about it, let's just be optimistic, ok?
🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🙌🙌🙌
Вибачте, я винен – я мав би згадати, що команда розгляду скарг похована під пірамідою нещодавно поданих скарг. Вони щомісяця розширюють свої максимальні межі,...
Я прошу вас бути терплячими 💚, вони всі роблять усе можливе, і в той же час кожен учасник прагне прийняти якомога більше справ, на жаль, дні все ще дають лише 24 години, щоб розглянути їх усі.
Ось такий результат.
Я тримаю кулаки та сподіваюся знайти тут хороші новини! 🙌
До речі: подобається твій аватар, він такий милий ✨👌
Sorry, my fault - I should mentioned that the Complaint Team is buried under the pyramid of recently submitted complaints. They are pushing their maximum limits each month,...
I ask you to stay patient 💚, they are all doing their best, and at the same time, each member is dedicated to taking as many cases as possible, sadly days still provide only 24 hours to deal with them all.
This is the result.
I'll keep my fingers crossed, and hoping to find good news here sooooooon! 🙌
BTW: love your avatar, it's so cute ✨👌
Дякую Радко за оновлення! Не хвилюйтеся, я повністю розумію, що ви, хлопці, повинні приділяти стільки часу, скільки потрібно, я терпляче чекаю, не потрібно поспішати…
ви найкращі!
Thanks for the update Radka! Don’t worry I understand completely you guys should take all the time you need I’m patiently waiting no need to rush…
you guys are the best!
Цінується!
Дайте мені знати, щойно з’являться новини, тому що іноді я просто забуваю перевірити 😀.
Будь здоровим і залишайся чудовим ✨
Much appreciated!
Let me know as soon as news arises because sometimes, I just forget to check 😀.
Be well, and stay awesome ✨
Привіт, наше гарне сонечко!
Я щойно прочитав це - мені це добре звучить. Після всього сказаного я переконаний, що це може спрацювати!
Я все ще тримаю кулаки, але залишаюся дуже позитивним щодо остаточної угоди.
🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞✨✨✨🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞
Hey there, our pretty sunshine!
I just read that - it sounds good to me. After all being said I'm convinced it may work out!
I still keep my fingers crossed, yet, staying very positive toward the final agreement.
🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞✨✨✨🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞
Я чекав на зняття 1200 доларів США, моя перевірка пройшла швидко, але на «схвалення» знадобилося 10 днів, і це було 23 серпня. Я постійно перевіряю свою виплату в службі підтримки клієнтів, і вона швидко відповідає, що це буде інша 7-10 днів для надсилання платежу. Я тримаю кулаки, але здається, що час очікування набагато довший, ніж насправді потрібно.
I’ve been waiting on a $1200 withdrawal, my verification was speedy, but it took the full 10 days to "approve" and that was on august 23. I keep checking with customer support about my payout and she promptly responds it will be another 7-10 days for the payment to be sent. I am keeping my fingers crossed, but it seems like a much longer wait time than is really needed.
Я чекав на зняття 1200 доларів США, моя перевірка пройшла швидко, але на «схвалення» знадобилося 10 днів, і це було 23 серпня. Я постійно перевіряю свою виплату в службі підтримки клієнтів, і вона швидко відповідає, що це буде інша 7-10 днів для надсилання платежу. Я тримаю кулаки, але здається, що час очікування набагато довший, ніж насправді потрібно.
I’ve been waiting on a $1200 withdrawal, my verification was speedy, but it took the full 10 days to "approve" and that was on august 23. I keep checking with customer support about my payout and she promptly responds it will be another 7-10 days for the payment to be sent. I am keeping my fingers crossed, but it seems like a much longer wait time than is really needed.
Привіт.
Вибачте, але так, у минулому це казино було відоме справді затримкою зняття коштів.
Перегляньте розділ скарг: https://casino.guru/complaints/resolved
На щастя, більшість питань вдалося вирішити, хоча це зайняло деякий час. 🤦♀️ Я цілком переконаний, що ваші виграші зрештою прибудуть, але щоб бути на 100%, я прошу вас набратися терпіння та тримати нас у курсі.
Тримайся!🤞🤞✨
Hello.
I'm sorry to say that, but yes, in the past, this casino was known for really delayed withdrawals.
Check out the complaint section: https://casino.guru/complaints/resolved
Luckily, most of the issues were resolved, though it took some time. 🤦♀️ I'm quite convinced your winnings will arrive eventually, but to be 100% I ask you to be patient and keep us posted.
Hold on!🤞🤞✨
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.