ФорумКазиноSlothub Casino - загальне обговорення

Slothub Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від franztheuerw
|
10510 переглядів 62 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
mmgg33441
1 рік тому

На жаль, це так! Сприймайте це як урок і завжди знайдіть кілька деталей (включно з ліцензією), перш ніж спробувати невідоме казино. 🙁

Не соромтеся створити скаргу. Це безкоштовно і може вам допомогти.

https://casino.guru/complaints/create


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я щойно подав претензію.

Рейтинг казино впав. З таким рейтингом я не буду вкладати.

Автоматичний переклад.
mmgg33441
1 рік тому

Я вважаю, що це правильний крок — подати скаргу , оскільки казино не може відповісти вам у рамках KYC.

Що стосується індексу безпеки (рейтингу), я завжди рекомендую вам хоча б трохи дослідити його, перш ніж вирішите грати в казино. Відгуки або скарги користувачів можуть допомогти і в цьому випадку, тому гравець матиме принаймні деяку інформацію про те, куди він збирається покласти свої гроші. Я думаю, ти точно зробиш це наступного разу, чи не так?

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що ваша ситуація вирішиться якомога швидше і все буде добре.

Автоматичний переклад.
mmgg33441
1 рік тому

У мене там був обліковий запис, мені вдалося зняти два рази, якщо я правильно пам’ятаю, я думаю, що загалом я перерахував приблизно 700 доларів США, KYC примусово виконується після 2 тис. доларів США/євро сукупного зняття коштів, обидва зняття зайняли менше 4 годин. Одне, що я знаю, це те, що їхня підтримка працює жахливо повільно, тому KYC точно може тривати багато років, якщо вони мають намір виплатити (зрештою)

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Я вперше намагаюся зняти. Це далеко не дві тисячі доларів. ЗДАЄТЬСЯ, ЩО НИКОГО НЕМАЄ В ЇХНЬОМУ ЛАЙВ-ЧАТІ. І здається, що немає людини, відповідальної за читання електронної пошти

Автоматичний переклад.
mmgg33441
1 рік тому

Це саме те, що сталося зі мною в казино, пов’язаному з цим минулого року, я подав запит на зняття коштів, вони примусово застосували KYC, надіслали мої документи, і їм знадобився близько місяця, щоб їх перевірити, протягом цього місяця мене також повністю ігнорували, жодного чату в реальному часі і жодної підтримки поштою. Все, що ви можете зробити на даний момент, це подати скаргу і чекати, сподіваюся, вони на це відреагують.

Також спробуйте зв’язатися з ними через Telegram, я пам’ятаю, що я спілкувався з кимось із цього казино через Telegram із користувачем, якого вони дали мені в рекламному листі, можливо, він ще активний

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чесно кажучи, я відмовився від цього шахрайського казино. Я програв усі свої гроші й програв їх

Автоматичний переклад.
mmgg33441
1 рік тому

Це справді сумна новина. Не дивно, що індекс безпеки такий низький 🙁

У будь-якому випадку, дякую, що поділилися своїм досвідом, якщо пощастить, ви вбережете інших від цього гіркого кінця...

Говорячи про досвід, як ви взагалі знайшли це "казино"? Якась реклама, може? 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я знайшов це в гуру казино. Дуже важко сказати...

Автоматичний переклад.
mmgg33441
1 рік тому

Завжди перевіряйте, що говорять користувачі про кожне казино. Невдовзі я попереджав, що це казино пов’язане зі Slotella (яке раніше було справжнім казино, а тепер, здається, стало шахрайським), є ще два інших, які також пов’язані до Slotella та Slothub (morespin та slotpot), тож будьте обережні, якщо натрапите на ці сайти.

Я припускаю, що це казино, якими керує прихований конгломерат, який відкриває багато казино під різними групами з єдиною метою шахрайства користувачів, коли вони отримують достатньо грошей для роботи. Я справді вірю, що це так, я не можу помилятися, я був коли я закривав свій обліковий запис у цьому казино, тому що думав, що вони стануть шахрайством, як і Slotella, з усіх разів, коли я відчував, що в будь-якому казино є щось підозріле, я досі не помилився 😁, на жаль, я не думаю, що це так Щоб повернути гроші, потрібно багато зробити, але якщо казино вирішує обдурити користувачів, робити нічого

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Дякую за відповідь. Slotpot також вважається генеалогією цього казино. Якщо у вас є час, будь ласка, приєднайтеся до Slotpot, щоб перевірити. Допоможіть нам своїми ідеями

Автоматичний переклад.
mmgg33441
1 рік тому

Відкрив там рахунок, вони дали мені 250 баксів на балансі, чесно кажучи, трохи розважився, це не змінює факту, що вони пов’язані з усіма цими іншими шахрайськими казино. Я вже закрив там свій обліковий запис, підтримка в реальному часі працює жахливо повільно, тому ви точно можете сказати, що вони також рано чи пізно підуть на шлях slothub і slotella, будьте обережні, не вносьте депозити там або на будь-якому іншому сайті, пов’язаному з цим казино

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я знайшов це в гуру казино. Дуже важко сказати...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Розумію!

Було б найкраще час від часу перевіряти його індекс безпеки, особливо відгуки користувачів. Це також чудова річ, яку потрібно зробити, перш ніж зареєструватися в будь-якому казино.

Ви знаєте, що неліцензоване казино з таким низьким рейтингом не є найбезпечнішим місцем для депозиту. 🙁


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Який був рахунок цього казино в липні?

Я впевнений, що близько 5.


На мій погляд, важливіше за ліцензії та бали можливість відкликання.

Не можете додати середню тривалість виведення до інформації про казино?

Я думаю, що казино, які, ймовірно, зазнають краху, матимуть довший час виведення.

Наприклад, хтось подає заявку на зняття коштів. І якщо це займає більше часу, ніж остання інформація про час вилучення, хтось також може припустити, що щось не так.

Автоматичний переклад.
mmgg33441
1 рік тому

Привіт.

Влучне зауваження; оцінка була 5,5 я б сказав. Тоді вони вирішили відправити його до біса, застосувавши політику нереагування на скарги 🙁.

На вашу пропозицію, непогано, але як би ви визначили поріг, що відокремлює довше, ніж зазвичай, від "прийнятного"? Вам потрібно виміряти це для кожної країни, способу оплати, KYC, і все одно ви не отримаєте близьких результатів, я б сказав.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
mmgg33441
1 рік тому

Slotpot, не раджу, виграв кілька сотень доларів, висновок виграшу скасували, і запитали верифікацію, пройшло 7 днів з моменту відправки, документи і тиша

Автоматичний переклад.
dmitry87
1 рік тому

Я з нетерпінням чекаю подальших оновлень.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Документи сьогодні слот підтвердив, гроші на Tether, отримали за 20 хвилин

Автоматичний переклад.
dmitry87
1 рік тому

Тож чудово, що вам нарешті вдалося пройти верифікацію та отримати свої гроші. 😊🎉

Завжди полегшує відчуття, коли тобі не потрібно хвилюватися і всюди розпитувати, що відбувається.

У будь-якому випадку, я припускаю, що тепер ви будете більш обережними щодо внесення депозитів і, ймовірно, більше не вкладатимете свої гроші в це казино, чи не так?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я намагаюся отримати свій виграш уже 3 тижні, його було скасовано один раз, а перевірка зайняла 1 тиждень. Тепер моє зняття очікується протягом (9) днів!


1700 євро..

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого