2 р. тому
після завершення мого виведення мені відповіли, що нічого іншого щодо моєї проблеми щодо виграшу не було
after my withdrawal was complete the replied to me me it was complete nothing else for my issue about winnings
0
після завершення мого виведення мені відповіли, що нічого іншого щодо моєї проблеми щодо виграшу не було
after my withdrawal was complete the replied to me me it was complete nothing else for my issue about winnings
Я писав їм більше 10 разів, але вони не відповідали
I message them more than 10 times and they didn't answer
вони заблокують вас, якщо ви їм спамите, зачекайте та зв’яжіться з ними через день, якщо потрібно!
they will block you if you spam them, wait and contact them every other day if needed!
Так, ваші слова правильні. Я надіслав їх зі свого облікового запису на сайті, але деякі повідомлення були жорстко сформульованими, тому що я був злий на їхній метод і нехтування мною.
Yes, your words are correct. I sent them from my account on the site, but some of the messages were strongly worded because I was angry at their method and their neglect of me.
Поки нічого нового в цьому питанні немає. Я не отримав відповіді від персоналу цього підозрілого казино. Чи можу я подати їм скаргу?
There is nothing new in the matter until this moment. I have not received a response from the staff of this suspicious casino. Can I file a complaint with them?
Ви можете подати скаргу в будь-який час.
Просто натисніть тут , будь ласка.
You can submit the complaint at any time.
Just click here, please.
Дякую, проблема була вирішена після того, як я подав скаргу
Thank you, the problem has been resolved after I submitted the complaint
Привіт, приємно це чути. Якщо проблему вже вирішено, чи можете ви зв’язатися з Крістіною тут у своїй скарзі , щоб це було зроблено? Дякую і гарного дня.
Hello, good to hear that. In case the problem is already resolved, could you please contact Kristina here in your complaint that it is done? Thank you and have a great day.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.