ФорумКазиноSlotella Casino - загальне обговорення

Slotella Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від siscohavana
|
7179 переглядів 29 відповідей |
|
1 2
alnawaf1977
1 рік тому

після завершення мого виведення мені відповіли, що нічого іншого щодо моєї проблеми щодо виграшу не було

Автоматичний переклад.
Reginalia
1 рік тому

Я писав їм більше 10 разів, але вони не відповідали

Автоматичний переклад.
alnawaf1977
1 рік тому

вони заблокують вас, якщо ви їм спамите, зачекайте та зв’яжіться з ними через день, якщо потрібно!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, ваші слова правильні. Я надіслав їх зі свого облікового запису на сайті, але деякі повідомлення були жорстко сформульованими, тому що я був злий на їхній метод і нехтування мною.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Поки нічого нового в цьому питанні немає. Я не отримав відповіді від персоналу цього підозрілого казино. Чи можу я подати їм скаргу?

Автоматичний переклад.
siscohavana
1 рік тому

приємно дякую

Автоматичний переклад.
asselinpleauvanessa
1 рік тому

Чи є у вас новини про них

Автоматичний переклад.
alnawaf1977
1 рік тому

Ви можете подати скаргу в будь-який час.

Просто натисніть тут , будь ласка.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую, проблема була вирішена після того, як я подав скаргу

Автоматичний переклад.
alnawaf1977
1 рік тому

Привіт, приємно це чути. Якщо проблему вже вирішено, чи можете ви зв’язатися з Крістіною тут у своїй скарзі , щоб це було зроблено? Дякую і гарного дня.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого