2 р. тому
Тут ви можете обговорити Slotella Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я клієнт slotella. Я маю на увазі, що це дуже професійне казино. До мене одразу приєднався дуже професійний менеджер (Діана), який слідкує за вами під час кожного депозиту, щоб активувати бонуси та все, що пропонує казино. Нарешті я знайшов дуже професійне казино. хотів би рекомендувати його для всіх депозитів, але, перш за все, зняття відбувається негайно, плюс ви маєте миттєвий щоденний кешбек. Щиро Ваш.
Допоможіть Франческо
Ім'я користувача PlatinumRUSH
I am a slotella customer I mean that it is a very professional casino I was immediately joined by a very professional manager (Diana) who follows you on every deposit to activate bonuses and everything that the casino offers, finally I found a very professional casino I would like to recommend it to all deposits but above all withdrawals are immediate plus you have an instant daily cashback. Yours sincerely.
Help Francesco
PlatinumRUSH username
sono un cliente di slotella voglio dire che e' un casino molto professionale mi hanno subito affiancato una manager (diana) persona molto professionale che ti segue su ogni deposito per attivare bonus e tutto quello che offre il casino ,finalmente ho trovato un casino molto professionale mi sento di consigliarlo a tutti i depositi ma sopratutti i prelievi sono immeditati in piu si ha un cashback gionaliero istantaneo Distinti Saluti .
Francesco D'aiuto
username PlatinumRUSH
У казино є ФАТАЛЬНА помилка для тих, хто грає з бонусом і любить слоти для мікроігор.
Коли ви граєте в БУДЬ-ЯКИЙ слот microgaming, це відображається як безсмертний роман в історії транзакцій гравця в казино.
Безсмертний роман — це обмежений слот для гри з бонусом.
Навіть якщо ви не граєте в Immortal romance, якщо ви граєте в будь-яку мікроігру, вони неправомірно скасують бонус і виграш, коли вони перевірять історію транзакцій, щоб ви грали в обмежену гру, навіть якщо ви цього не зробили.
Вам доведеться дати бій, щоб повернути гроші.
Навіть з наявним у мене відеодоказом про помилку у серверній частині я не впевнений щодо результатів.
Я щойно надав відеодоказ про помилку та попросив їх перевірити мою справжню історію гравців і переконатися, що я ніколи не грав у гру з обмеженнями, як стверджує їхня історія гравців із помилками.
Вони вже незаконно видалили 8500 євро мого виграшу з мого рахунку, і я просто надсилаю їм електронний лист із доказом, що вони неправі, з надією, що вони визнають помилку та повернуть мої гроші :_(
Я повідомлятиму вам тут про їхні відгуки.
Я сподіваюся бути законним казино, яким вони себе називають, інакше я подам скаргу.
The casino has FATAL bug for anyone playing with bonus and like microgaming slots.
When you play ANY microgaming slot it gets reflected as immortal romance on player transaction history of the casino.
Immortal romance is a restricted slot to play with bonus.
Even if you dont play Immortal romance, if you play any microgaming game they will wrongfully cancel the bonus and winning when they check the transaction history for you playing a restricted game, even if you didnt.
You will have to give a fight to take the money back.
Even with the video proof I have about the bug on the backend I'm not sure about the results.
I just offered video proof about the bug and I asked them to check my real player history and see I never played the restricted game as their buggy player history claims.
They already wrongfully removed 8500 euro of my winnings from my account and I just send them an email with proof they are wrong with a hope of them recognising the mistake and give my money back :_(
I will update you here regarding about their feedback.
I hope to be the legit casino they claim they are otherwise I will file a complaign.
Привіт,
це досить цікава проблема, якщо я правильно зрозумів, ситуація така:
Ви взяли бонус, для якого безсмертний роман обмежений, тому ви вибрали інший слот Microgaming для гри. Раптом ваш бонус було скасовано за те, що ви грали в обмежені ігри, і у вашій історії ігор ви побачили цей безсмертний слот Romance, у який ви ніколи не грали з бонусом. Це трапляється з усіма іграми Microgaming. Чи правильно я сказав?
Щоб бути впевненим, чи означає це, що не всі слоти Microgaming обмежені для цього конкретного бонусу? Є винятки?
Мені дуже цікаво знати, яке відео ви записали як доказ, можете пояснити, будь ласка?
Було б дуже приємно поділитися своїм прогресом з казино - дякую. Просто для вашого відома: якщо ви не задоволені результатом, ви завжди можете зв’язатися з постачальником гри та пояснити проблему. Це досить велика сума, про яку ми говоримо.
Чекаємо на оновлення🤞🤞🤞
Hello there,
this is quite an interesting problem, if I got the point correctly, the situation is like that:
You took a bonus for which the immortal Romance is restricted, hence you picked up a different Microgaming slot to play. Suddenly your bonus was canceled for playing restricted games and in your gaming history, you saw this immortal Romance slot which you have never played with the bonus. This happens with all Microgaming games - am I correct, please?
Just to be sure, does it mean that not all Microgaming's slots are restricted for this specific bonus? There are exceptions?
I am very interested to know what kind of video did you record as proof, can you explain, please?
Sharing your progress with the casino would be truly nice - thank you. Just for you to know, in case you are not satisfied with the result, you can always contact the game provider and explain the issue. This is quite a sum we're talking about.
Waiting for the update 🤞🤞🤞
Гей, Радка,
Дякуємо, що звернулися.
Це саме те, що сталося. Будь-який слот, у який ви граєте, реєструється як Immortal Romance в історії транзакцій казино. У казино є лише кілька мікроігор, слотів у списку обмежених бонусних слотів, але будь-які мікроігри, в які ви граєте, записуються як безсмертний роман. Якщо ви граєте в будь-який слот для мікроігор, схоже, що ви порушуєте умови бонусу.
Що стосується відео, яке я записую на екрані, перейдіть до історії гравця, а потім до різних слотів мікроігор із меншою мінімальною ставкою (наприклад, 0,09E), ніж у Immortal romance, які мають 0,30E як мінімальну ставку, і перевірте історію гравця під час запису екрана. Я завантажив відео на свій диск і можу поділитися з вами в личку.
Мені дуже сумно, я вперше отримав максимальний виграш на Madam Destiny Megaways.
Я все ще не маю відповіді від казино. Я думаю, було б гарною ідеєю зв’язатися з постачальником, оскільки виглядає дуже дивно, що всі ігри так відображаються на їх серверній частині. Чи маєте ви будь-які контакти з microgaming як casinoguru?
Чи є у вас зв'язок з представником казино?
Також я помітив під час моїх бонусних ставок, що правила бонусних обмежених слотів змінювалися кілька разів між двома версіями, одна з меншою кількістю ігор з більшою кількістю обмежень. Я дійсно приділяв багато уваги тому, щоб перевіряти обидва списки та оновлювати бонусну політику щогодини, а також зберігати знімки екрана, щоб бути впевненим, що я не граю в обмежений слот за жодною з версій правил, опублікованих на той час. Такий головний біль, але я досяг успіху, оскільки я ніколи не грав у Immortal romance і не порушував жодних інших правил казино чи бонусів.
Hey Radka,
Thanks for reaching back.
This is exactly what it happened. Any slot you play gets recorded as Immortal Romance on the transaction history of the casino. Casino has only a few microgaming, slots on the list of restricted bonus slots but any microgaming gaming you play gets recorded as immortal romance. If you play any microgaming slot it looks like you are breaching the bonus terms.
As for the video I screen record, go on player history, then on different microgaming slots with lower minimum (like 0,09E) bet than Immortal romance which have 0,30E as minimum bet and check the player history while screen recording. I have uploaded the videos on my drive and I can share with you on the PM.
I'm really sad, first time I had a max win on madam destiny megaways.
Still I have no response from the casino. I think its a good idea to contact the provider as it looks really weird all games get reflected like that on their backend. Do you have any kind of contact with microgaming as casinoguru?
Do you have a contact with the casino's representative?
Also I have noticed during my bonus wagering that bonus restricted slots rules changed multiple times between two versions, one with fewer and one with more restricted games. I really paid a lot of attention to checked both lists and refreshed bonus policy every hour and keeping screenshots to be sure i was not playing any restricted slot on either version of the rules published at that time. Such a headache but I succeded as I never played Immortal romance or breached any other casino or bonus rule.
Казино щойно надіслало мені електронний лист.
Вони кажуть, що моя історія гри та моя справа передані до їхніх відділів і будуть детально розглянуті. Їхні відділи зв’яжуться зі мною для оновлення. І дякують мені за терпіння.
Casino just reached me back via email.
They say my game history and my case have been transferred to their departments and will be examined in detail. Their departments will contact me for an update. And they thank me for my patience.
Привіт,
Все це схоже на величезну помилку в системі казино, тому її справді потребує належної перевірки.
У таких випадках казино зазвичай самостійно зв’язуються з постачальником ігор у рамках розслідування, але це загальна інформація, тому ви можете спробувати зв’язатися з постачальником самостійно, щоб переконатися, що все захищено.
Я б почав із веб-сторінки тут .
Будьте готові дочекатися деяких результатів від казино, і будь ласка, повідомте мені.
Будемо сподіватися, що це не займе багато років 🤞🤞
Hello,
it all sounds like a huge bug in the casino's system, so it truly needs a proper check.
In such cases, casinos usually contact the game provider on their own as a part of the investigation, but this is general information, so you can try to contact the provider on your own to be sure all is secured.
I would start with the webpage here.
Be prepared to wait for some results from the casino, and please, update me.
Let's just hope that it will not take ages 🤞🤞
Схоже, це займе багато років.
5 днів після останнього оновлення від казино.
Я подав запит на оновлення вчора без відповіді.
Сьогодні я надіслав ще один запит і сподіваюся на відповідь і оновлення щодо моєї справи.
Дуже сумно мати щось подібне, що вплинуло на 8500 євро виграшу, а казино не намагається зв’язатися з вами, щоб повідомити вас і пообіцяти, що все буде добре, якщо я не зробив нічого поганого зі свого боку!
It looks like it will take ages.
5 days from last update from the casino.
I requested an updated yesterday with no reply.
I sent another inquiry today and hope for a reply and an update regarding my case.
Its so sad to have something like that affecting 8500euro of winnings and the casino not trying to following up with you to update you and promise everything will be fine as long I didn't do anything bad from my side!
Привіт! Якщо вони звернулися до постачальника ігор, будьте готові, що інколи може знадобитися навіть 2 тижні чи більше, перш ніж вони отримають відповідь від постачальника. Це також залежить від провайдера. Деякі провайдери реагують швидко, деякі дуже повільно, але, на жаль, казино не може вплинути на це.
Hi, if they contacted the game provider, please be prepared that it may take sometimes even 2 weeks or more before they get a reply from the provider. It also depends on the provider. Some providers react quickly, some are very slow, but unfortunately that's something that the casino can't influence.
Я можу чекати, поки казино надасть мені оновлення.
На даний момент мені потрібно отримати відповідь від казино більше 12 днів 🙁
I'm OK to wait as long as the casino provide me with an update.
At the moment I have to hear from the casino more than 12 days 🙁
Привіт,
Я з нетерпінням чекаю, як буде розвиватися скарга, поки що Йозеф розглядатиме вашу скаргу. Ви в надійних руках👍, тому подивимося, що буде далі.
Hello,
I'm eager how the complaint is going to develop, for now on, Jozef will handle your complaint. You are in good hands👍, so let's see what comes next.
Привіт, 6 днів тому я зробив виведення грошей, і процес не був завершений. Я відправляв повідомлення на сайт, але відповіді не було. Що трапилось? Сайт вкрав наші гроші, бо приймають депозити, а ніхто не відповідає?
Hello, 6 days ago, I made a withdrawal of money, and the process was not completed. I sent messages to the site, and no response was received. What happened? Did the site steal our money because they accept deposits and no one answers?
Я зняв 500 доларів 17 грудня 4 дні тому, і транзакція не була завершена, і я надсилаю вам повідомлення на рахунок спілкування з вами, і немає відповіді, і ви приймаєте депозити, як зазвичай, і сайт працює, але я не люблю відповідати на запитання. Що відбувається, невже нас обдурили
I made a withdrawal of 500 dollars on 12/17 4 days ago, and the transaction was not completed, and I send you messages on the account of communication with you, and there is no response, and you accept deposits as usual, and the site works, but I do not like to respond to questions. What is happening, have we been deceived
У мене також є незавершене зняття 650 доларів США за 4 дні.
це мої депозитні гроші, які залишилися після того, як вони вилучили всі мої виграші.
схоже, що нема кому займатися справами.
просто збираєте гроші, щоб піти?
I also have a pending withdrawal of 650 usd for 4 days.
these are my deposited money the left after they removed all my winnings.
it looks like no one is there to take care of business left.
are just gathering some money to leave?
Привіт,
Я відчуваю ваш біль, але зауважте, що ми не є підтримкою казино, ми є незалежним веб-сайтом, який намагається допомогти гравцям.
Також зауважте, що ми надаємо казино 14 повних днів для завершення верифікації та здійснення платежу.
Вибачте, але вам варто трохи почекати. Дізнайтеся більше про розгляд скарги тут .
Hello,
I feel your pain, but kindly note that we are not the casino's support, we are an independent website trying to help players.
Also note, that we allow casinos 14 full days to complete the verification and fulfill the payment.
I'm sorry to say that, but you should wait a bit. Learn more about complaint processing here.
Казино щойно обробило запит на зняття коштів, який я надіслав 3 дні тому щодо мого початкового депозиту!
Я досі не маю оновленої інформації про свої виграші та збій, що стосується мене!
але це гарна новина для вас, оскільки вони рухаються із запитами на зняття коштів, що очікують на розгляд протягом кількох днів
Casino just processed the withdrawal request I placed 3 days ago about my original deposit!
I still have no update about my winnings and the glitch affecting me!
but thats good news for you as they moving with pending for days withdrawal requests at least
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.