ФорумКазиноSlotella Casino - загальне обговорення

Slotella Casino - загальне обговорення

2 р. тому від siscohavana
|
6846 переглядів 29 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Slotella Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Я клієнт slotella. Я маю на увазі, що це дуже професійне казино. До мене одразу приєднався дуже професійний менеджер (Діана), який слідкує за вами під час кожного депозиту, щоб активувати бонуси та все, що пропонує казино. Нарешті я знайшов дуже професійне казино. хотів би рекомендувати його для всіх депозитів, але, перш за все, зняття відбувається негайно, плюс ви маєте миттєвий щоденний кешбек. Щиро Ваш.

Допоможіть Франческо

Ім'я користувача PlatinumRUSH

Змінено Radka 2 р. тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
siscohavana
2 р. тому

Будь ласка, наступного разу не публікуйте однакові пости.

У будь-якому випадку, чи можете ви відповісти на моє запитання щодо чату?

А запитав вас сюди .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У казино є ФАТАЛЬНА помилка для тих, хто грає з бонусом і любить слоти для мікроігор.

Коли ви граєте в БУДЬ-ЯКИЙ слот microgaming, це відображається як безсмертний роман в історії транзакцій гравця в казино.

Безсмертний роман — це обмежений слот для гри з бонусом.

Навіть якщо ви не граєте в Immortal romance, якщо ви граєте в будь-яку мікроігру, вони неправомірно скасують бонус і виграш, коли вони перевірять історію транзакцій, щоб ви грали в обмежену гру, навіть якщо ви цього не зробили.

Вам доведеться дати бій, щоб повернути гроші.

Навіть з наявним у мене відеодоказом про помилку у серверній частині я не впевнений щодо результатів.

Я щойно надав відеодоказ про помилку та попросив їх перевірити мою справжню історію гравців і переконатися, що я ніколи не грав у гру з обмеженнями, як стверджує їхня історія гравців із помилками.

Вони вже незаконно видалили 8500 євро мого виграшу з мого рахунку, і я просто надсилаю їм електронний лист із доказом, що вони неправі, з надією, що вони визнають помилку та повернуть мої гроші :_(

Я повідомлятиму вам тут про їхні відгуки.

Я сподіваюся бути законним казино, яким вони себе називають, інакше я подам скаргу.

Автоматичний переклад.
Reginalia
1 рік тому

Привіт,

це досить цікава проблема, якщо я правильно зрозумів, ситуація така:

Ви взяли бонус, для якого безсмертний роман обмежений, тому ви вибрали інший слот Microgaming для гри. Раптом ваш бонус було скасовано за те, що ви грали в обмежені ігри, і у вашій історії ігор ви побачили цей безсмертний слот Romance, у який ви ніколи не грали з бонусом. Це трапляється з усіма іграми Microgaming. Чи правильно я сказав?

Щоб бути впевненим, чи означає це, що не всі слоти Microgaming обмежені для цього конкретного бонусу? Є винятки?

Мені дуже цікаво знати, яке відео ви записали як доказ, можете пояснити, будь ласка?

Було б дуже приємно поділитися своїм прогресом з казино - дякую. Просто для вашого відома: якщо ви не задоволені результатом, ви завжди можете зв’язатися з постачальником гри та пояснити проблему. Це досить велика сума, про яку ми говоримо.

Чекаємо на оновлення🤞🤞🤞


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Гей, Радка,


Дякуємо, що звернулися.

Це саме те, що сталося. Будь-який слот, у який ви граєте, реєструється як Immortal Romance в історії транзакцій казино. У казино є лише кілька мікроігор, слотів у списку обмежених бонусних слотів, але будь-які мікроігри, в які ви граєте, записуються як безсмертний роман. Якщо ви граєте в будь-який слот для мікроігор, схоже, що ви порушуєте умови бонусу.


Що стосується відео, яке я записую на екрані, перейдіть до історії гравця, а потім до різних слотів мікроігор із меншою мінімальною ставкою (наприклад, 0,09E), ніж у Immortal romance, які мають 0,30E як мінімальну ставку, і перевірте історію гравця під час запису екрана. Я завантажив відео на свій диск і можу поділитися з вами в личку.


Мені дуже сумно, я вперше отримав максимальний виграш на Madam Destiny Megaways.


Я все ще не маю відповіді від казино. Я думаю, було б гарною ідеєю зв’язатися з постачальником, оскільки виглядає дуже дивно, що всі ігри так відображаються на їх серверній частині. Чи маєте ви будь-які контакти з microgaming як casinoguru?

Чи є у вас зв'язок з представником казино?


Також я помітив під час моїх бонусних ставок, що правила бонусних обмежених слотів змінювалися кілька разів між двома версіями, одна з меншою кількістю ігор з більшою кількістю обмежень. Я дійсно приділяв багато уваги тому, щоб перевіряти обидва списки та оновлювати бонусну політику щогодини, а також зберігати знімки екрана, щоб бути впевненим, що я не граю в обмежений слот за жодною з версій правил, опублікованих на той час. Такий головний біль, але я досяг успіху, оскільки я ніколи не грав у Immortal romance і не порушував жодних інших правил казино чи бонусів.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино щойно надіслало мені електронний лист.

Вони кажуть, що моя історія гри та моя справа передані до їхніх відділів і будуть детально розглянуті. Їхні відділи зв’яжуться зі мною для оновлення. І дякують мені за терпіння.


Автоматичний переклад.
Reginalia
1 рік тому

Привіт,

Все це схоже на величезну помилку в системі казино, тому її справді потребує належної перевірки.

У таких випадках казино зазвичай самостійно зв’язуються з постачальником ігор у рамках розслідування, але це загальна інформація, тому ви можете спробувати зв’язатися з постачальником самостійно, щоб переконатися, що все захищено.

Я б почав із веб-сторінки тут .

Будьте готові дочекатися деяких результатів від казино, і будь ласка, повідомте мені.

Будемо сподіватися, що це не займе багато років 🤞🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Схоже, це займе багато років.

5 днів після останнього оновлення від казино.

Я подав запит на оновлення вчора без відповіді.

Сьогодні я надіслав ще один запит і сподіваюся на відповідь і оновлення щодо моєї справи.

Дуже сумно мати щось подібне, що вплинуло на 8500 євро виграшу, а казино не намагається зв’язатися з вами, щоб повідомити вас і пообіцяти, що все буде добре, якщо я не зробив нічого поганого зі свого боку!

Автоматичний переклад.
Reginalia
1 рік тому

Привіт! Якщо вони звернулися до постачальника ігор, будьте готові, що інколи може знадобитися навіть 2 тижні чи більше, перш ніж вони отримають відповідь від постачальника. Це також залежить від провайдера. Деякі провайдери реагують швидко, деякі дуже повільно, але, на жаль, казино не може вплинути на це.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Я можу чекати, поки казино надасть мені оновлення.

На даний момент мені потрібно отримати відповідь від казино більше 12 днів 🙁

Автоматичний переклад.
Reginalia
1 рік тому

Привіт,

Я з нетерпінням чекаю, як буде розвиватися скарга, поки що Йозеф розглядатиме вашу скаргу. Ви в надійних руках👍, тому подивимося, що буде далі.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, 6 днів тому я зробив виведення грошей, і процес не був завершений. Я відправляв повідомлення на сайт, але відповіді не було. Що трапилось? Сайт вкрав наші гроші, бо приймають депозити, а ніхто не відповідає?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зняв 500 доларів 17 грудня 4 дні тому, і транзакція не була завершена, і я надсилаю вам повідомлення на рахунок спілкування з вами, і немає відповіді, і ви приймаєте депозити, як зазвичай, і сайт працює, але я не люблю відповідати на запитання. Що відбувається, невже нас обдурили file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене також є незавершене зняття 650 доларів США за 4 дні.

це мої депозитні гроші, які залишилися після того, як вони вилучили всі мої виграші.

схоже, що нема кому займатися справами.

просто збираєте гроші, щоб піти?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гравців слід попередити про цей веб-сайт

Автоматичний переклад.
alnawaf1977
1 рік тому

Привіт,

Я відчуваю ваш біль, але зауважте, що ми не є підтримкою казино, ми є незалежним веб-сайтом, який намагається допомогти гравцям.

Також зауважте, що ми надаємо казино 14 повних днів для завершення верифікації та здійснення платежу.

Вибачте, але вам варто трохи почекати. Дізнайтеся більше про розгляд скарги тут .

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
alnawaf1977
1 рік тому

Казино щойно обробило запит на зняття коштів, який я надіслав 3 дні тому щодо мого початкового депозиту!

Я досі не маю оновленої інформації про свої виграші та збій, що стосується мене!


але це гарна новина для вас, оскільки вони рухаються із запитами на зняття коштів, що очікують на розгляд протягом кількох днів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Запит на відкликання все ще очікує на розгляд

Автоматичний переклад.
Reginalia
1 рік тому

Чи команда відповіла на ваші запитання?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого