ФорумКазиноSlotella Casino - загальне обговорення

Slotella Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Slotella
|
6667 переглядів 20 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт усім,


Ми приєдналися до спільноти як команда Slotella. Ми раді бачити членів цієї спільноти в нашому казино.


Ми будемо тут з усіма питаннями та проблемами щодо нашого казино.


Казино Slotella




Змінено Radka 2 р. тому
Причина: додано посилання на казино
Автоматичний переклад.
Slotella
2 р. тому

Привіт і ласкаво просимо на форум.

Схоже, що ви офіційний представник казино. Якщо так, будь ласка, надішліть мені електронний лист на адресу radka@casino.guru зі своєї початкової електронної адреси казино та розкажіть про кожне казино, яке ви представляєте. Я надаю ваш рахунок представнику казино. тип 😉.

Зверніть увагу на ці правила, які застосовуються до такого профілю:

https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

Зверніть увагу, що "6) Лише казино з рейтингом 6+ можуть публікувати свої рекламні акції на форумі. Ми не хочемо підтримувати казино з поганою репутацією". Сподіваюся, незабаром ваша репутація покращиться:

file

Крім того, пам’ятайте, що існує тема під назвою «Slotella Casino – загальне обговорення», де гравці можуть коментувати ваше казино:

https://casino.guru/slotella-casino-review#tab=js-tab-discussion


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я клієнт slotella. Я маю на увазі, що це дуже професійне казино. До мене одразу приєднався дуже професійний менеджер (Діана), який стежить за вами під час кожного депозиту, щоб активувати бонуси та все, що пропонує казино. Нарешті я знайшов дуже професійне казино. хотів би рекомендувати його для всіх депозитів, але, перш за все, зняття відбувається негайно, плюс ви маєте миттєвий щоденний кешбек. Щиро Ваш.

Допоможіть Франческо

Ім'я користувача PlatinumRUSH

Змінено Radka 2 р. тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
siscohavana
2 р. тому

Чи правильно я зрозумів, що зараз казино надає живий чат?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

так, казино надає живі чати, вони дуже професійні, я їх не знав, я граю на pokerstar і ggpoker, але я повинен сказати вам, що Slotella казино справді чудове казино, як тільки я закінчу свята, я зроблю важливі депозити, тому що зняття коштів є миттєвий і дуже високий, для мене як для гравця найважливіше – це зняття коштів. Казино Slotella - дуже хороше казино

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я був у машині, коли відповів у чаті, це не в прямому ефірі, відкрити квиток, але особистий менеджер зробить ваш запит, і він відповість вам у режимі реального часу

Автоматичний переклад.
2 р. тому

так, казино надає живі чати, вони дуже професійні, я їх не знав, я граю на pokerstar і ggpoker, але я повинен сказати вам, що Slotella казино справді чудове казино, як тільки я закінчу свята, я зроблю важливі депозити, тому що зняття коштів є миттєвий і дуже високий, для мене як для гравця найважливіше – це зняття коштів. Казино Slotella - дуже хороше казино

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Ну, це справді добре звучить для Slotella. 🙂

Я згоден, що зняття коштів сьогодні є переважно важливою темою. Чи можете ви порадити, який варіант оплати найкраще підходить для гравців з Італії?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я був у машині, коли відповів у чаті, це не в прямому ефірі, відкрити квиток, але особистий менеджер зробить ваш запит, і він відповість вам у режимі реального часу

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякуємо, ми повідомляємо, що казино не надає живий чат, тому я просто хотів переконатися, що ця інформація досі актуальна. 👍

Чесно кажучи, я думаю, що хороший чат робить гравців більш комфортними.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

привіт

БУДЬ ОБЕРЕЖНИЙ

У казино є фатальна помилка, яка призводить до скасування бонусів і виграшів.

Безсмертний роман — це обмежений слот для гри з бонусом. Immortal Romanace — це слот для мікроігор.

Якщо ви граєте в БУДЬ-ЯКИЙ слот для мікроігор у казино, історія гравців розпізнає його як Immortal Romance.

Це призводить до скасування виграшів і бонусів фахівцями казино, коли вони перевіряють історію вашого гравця.

У мене є відеодоказ моєї претензії з усією моєю історією гравців і доказом того, що всі слоти для мікроігор неправильно відображаються як Immortal Romance, навіть якщо ви граєте в слот для мікроігор із мінімумом 0,09 цента за ставку, це відображається як Immortal Romance, навіть якщо нижча ставка цього слот становить 0,30 центів.

Наразі вони неправомірно зняли 8500 євро з мого балансу, оскільки історія їхніх гравців відображає всю безсмертну романтику всіх мікроігор, через цю легко перевірену будь-ким помилку їх веб-сайту. Ви можете перевірити себе!

Автоматичний переклад.
Reginalia
1 рік тому

Привіт,

Я відповів вам тут , перевірте, будь ласка.

Автоматичний переклад.
Slotella
1 рік тому

Я вже майже тиждень чекаю, поки мій процес KYC перевірить команда безпеки. Зняття коштів повністю заблоковано, а служба підтримки не відповідає на жодне з моїх повідомлень, і я вважаю, що зазначена функція «підтримка» була заблокована в моєму обліковому записі, оскільки лише сьогодні я намагався зв’язатися зі службою підтримки 4 рази та не отримав відповіді на жоден із моїх запитів. Це мій останній ресурс, де я можу отримати будь-яку допомогу, і я вважаю, що він також не спрацює, стільки часу чекати без будь-якої відповіді мене справді хвилює.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Дозвольте додати, що якщо казино не зможе пояснити або вирішити ситуацію протягом додаткового тижня, я розгляну можливість подання скарги. Дізнайтеся більше тут .

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Удачі, зі мною зробили те саме.

Я не можу відкрити нові квитки. Вони розглядають мою справу 2 тижні без відповіді.

Знадобилося 10 електронних листів, щоб відповісти, вони переглянуть це, і відповідні відділи зв’яжуться зі мною, коли я вперше відкрию справу.

На їхньому сайті є дуже серйозна помилка, яка все ще існує тижнями та впливає на всіх, хто грає з бонусом на цьому сайті та любить слоти для мікроігор.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую, Радка. Матиму це на увазі, сподіваючись, що це буде вирішено.

Автоматичний переклад.
Reginalia
1 рік тому

Я проти, якщо більше людей переживають те саме. Спочатку я отримав лист із повідомленням, що досяг ліміту для зняття без KYC, відповів із документами, які вони запитували, майже одразу, після чого всі мої квитки були проігноровані. Я все ще використовував обліковий запис і робив ставки, наразі я утримуюсь від ставок на сайті, доки вони знову не зв’яжуться зі мною. А щодо помилки, про яку ви говорите, я припускаю, що слоти Micrograming заборонені за бонуси, але підказка повідомлення має попередити гравців, що на ці слоти не можна робити ставки з бонусом або щось подібне, тому що неможливо визначити, які слоти заборонені чи ні, коли ви т сказав, які є які.

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

привіт

Я не можу зрозуміти, що таке перестати відповідати!

В ігри Microgaming взагалі не заборонено грати з бонусом. Заборонені лише 1-2 гри.

Незважаючи на те, що на сайті є помилки, якщо ви граєте в будь-який слот для мікроігор, він відображатиметься у вашій історії транзакцій як безсмертний роман, заборонений для бонусної гри, тож ви втрачаєте бонус, ніби грали в цю гру, навіть якщо цього не зробили 🙁

Як смертельна пастка

Автоматичний переклад.
Reginalia
1 рік тому

Щойно перевірив, і, як ви сказали, не всі слоти для мікроігор заборонені для отримання бонусів, справді дивно. Я сподіваюся, що обидва випадки будуть вирішені, особливо ваш, 8500 – це справді велика втрата, у моєму випадку зараз це 600, дуже шкода, сподіваюся, ви отримаєте свої гроші!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Опублікувавши ще раз, щоб оприлюднити мою ситуацію, було вирішено, процес KYC завершено, і зняття з мого облікового запису функціонує. Додавання процедур KYC зайняло майже два тижні.

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Дякуємо, що звернулися до нас. На жаль, інколи на проходження процедури може знадобитися досить багато часу, але я радий за гарний кінець. 👍


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Знову попереджаю, що КАЗИНО БІЛЬШЕ НЕ ПРАЦЮЄ, НЕ ДЕПОЗИТУЙТЕ. Ви втратите свої кошти, 400 доларів США зникли з мого рахунку, навіть після завершення KYC і одного зняття коштів, після цього я зробив новий депозит, використав зазначений баланс для ставок і виграв достатньо, а потім він зник (це сталося тиждень тому). Підтримка неактивна і не відповідає на жодні запити.

Усім, хто це читає: БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого