ГоловнаФорумКазиноSlotbox Casino - загальне обговорення

Slotbox Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від Ned2908
|
19 437 переглядів 81 відповідей |
|
1...3 4 5
Biggelow
1 рік тому

Коли гравець ініціює виведення коштів, казино завжди перевіряє безпеку. Під час цієї перевірки казино помітило, що виникла проблема з вашими документами, і це було причиною, чому вони зупинили процес виведення коштів.

Вибачте, але я не можу дати вам більш детальну відповідь через причини, які я згадав раніше.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я теж це розумію. Але платіж спочатку схвалили, а потім знову скасували

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я досі не отримав відповіді від власника ліцензії. Минуло вже більше місяця. Мені часто рекомендували Casino Guru, казали, що тут мені допоможуть. Зрештою, я все ще нічого не маю, і мені навіть не кажуть, що я мав робити. Я дякую за успішну допомогу.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Biggelow
1 рік тому

На жаль, іноді доводиться чекати трохи довше.

Команда Гуру намагається допомагати гравцям щодня, але, звісно, вони також не можуть творити магію, любий Біґелоу 🙂

Якщо казино не бажає співпрацювати з командою Гуру, на жаль, вони мало що можуть зробити, тому що для вирішення проблеми завжди є дві сторони, і одна одна нічого не може зробити.

І чому ви не кажете, в чому саме проблема, я теж не знаю.

Але що стосується команди гуру, то я не думаю, що це їхня провина, це більше провина казино.

Я вважаю, що це дуже прикро, і я сподіваюся, що вас не турбуватимуть у майбутньому.


Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Але є можливість як форум для оглядів казино, скарг тощо... Просто запитайте у власника ліцензії, чи не так? Їм не знадобиться місяць, щоб відповісти, коли Casino Guru зв’яжеться. Але ні, краще почекати, навіть якщо нічого не станеться.

Автоматичний переклад.
Biggelow
1 рік тому

Ми, на жаль, ніяк не можемо прискорити процес. До часів ковіду регулятор зазвичай брав місяць, щоб відповісти. Після ковіду він затягнувся на три місяці. Якщо вже минуло місяць, спробуйте надіслати ще один електронний лист і запитати підтвердження, чи отримали вони вашу початкову скаргу та чи може регулятор підтвердити, що вони над нею працюють. Це може пришвидшити роботу, але це залежить від того, який регулятор задіяний. Кюрасао має чотири регулятори (ліцензії), які дуже відрізняються в процесі розгляду скарг.

Автоматичний переклад.
Biggelow
1 рік тому

Сподіваюся, ви швидко отримаєте відповідь!


Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Швидке давно минуло 🤣

Автоматичний переклад.
Biggelow
1 рік тому

Так, ви довго чекали...

Тоді мені також довелося подати скаргу, я зв’язався з ліцензіаром і отримав відповідь приблизно через 1 місяць, яка, на жаль, була незадовільною.

На жаль, я не розумію, чому вилучають гроші і не вказують конкретну причину.

Вам трохи страшно продовжувати грати там ^^

Сподіваюся, ви все ще можете отримати свої гроші!

Бажаю тобі всього найкращого брат!!!!

Зрештою, чимала сума.

Чи можу я запитати, що ви внесли?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ні, я не думаю, що там щось станеться. Я можу уявити свою частину того, що там сталося, але мені заборонено писати про це тут. Я вніс 100 євро, і оскільки я просто виграв забагато, мені не виплачують. Не думаю, що є навіть причина, інакше мені б сказали. Ви нікого не посадите у в'язницю, не сказавши їм, який закон вони порушили.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Biggelow
1 рік тому

Я все ще сподіваюся, що він закінчиться позитивно.

Якось дуже неприємно, ти маєш сказати 😐


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я хотів би трохи пояснити цю тему.


Biggelow подав скаргу до нашого центру розгляду скарг, але казино показало нам докази, які, на нашу думку, мають рацію. Однак Біггелоу хотів подати свою скаргу регулятору - це його право, і ми поважаємо його, однак у цій ситуації ми нічого не робитимемо, доки регулятор не підтвердить, що гравець правий. (що було б для нас великим сюрпризом)

Я не можу розкривати жодних подробиць щодо справи, про яку я згадував вище. Біггелоу має право подати свою скаргу регулятору. (ми поважаємо це) Однак, з нашої точки зору, робити не так багато (окрім очікування регулятора)

Автоматичний переклад.
Matej
1 рік тому

Привіт шановний Данило!

У мене питання, я вперше в житті скористався безкоштовними обертаннями, які мені запропонувало казино (безкоштовні обертання з винагородою).

Я реалізував це і отримав 400 євро.

380 євро з них було вилучено, і мені сказали, що максимальна сума зняття становить 20 євро.

Але я взагалі нічого не можу знайти про це в їхніх умовах.

Чи знаєте ви vl, чи я щось не помітив і чи ця інформація правильна?

На жаль, я нічого не можу знайти у ваших умовах або не помічаю 😀

Буду вдячна за відповідь 🙂


З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Ти відповів Матею, але кажеш "Привіт, любий Даніель!" то ти хотів запитати мене чи Матія? 😀

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Дякую, що звернули увагу на це! Це був нещасний випадок, любий Даніелю!

Звичайно, я мав на увазі Матей 🙂

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Гаразд, я вже сповістив Матея. Зараз він поза мережею, тому я не впевнений, коли він потрапить на форум і ваш допис 🙂

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Велике спасибі 🙂


Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Зазвичай ви можете знайти інформацію про максимальні виграші від безкоштовних обертань у загальних положеннях та умовах, умовах бонусів або окремих умовах цієї рекламної акції. Дуже часто безкоштовні обертання мають обмеження на максимальні виграші, тому мене це зовсім не дивує.

Якщо ви повідомите мені більше деталей про промо/казино, ми зможемо це переглянути.

Автоматичний переклад.
Matej
1 рік тому

Привіт Матей 🙂

Сподіваюся, що з тобою все добре!

Виникло непорозуміння щодо умов.

Німецькою було щось зовсім інше, ніж англійською, про що я дізнався лише зі скарги.

По-німецьки здавалося, що офіціанток немає, що мене дуже дратувало.

Але помилка була в умовах 🙂

Але це вирішено!

Дякуємо за ваші зусилля!

З повагою 👳🏼‍♂️👳🏽‍♂️

Автоматичний переклад.
CasinoStreamer88
1 рік тому

Радий це чути.

На жаль, положення та умови зазвичай неправильно перекладаються іншими мовами. Існує також стандартне формулювання, що у випадку неправильного тлумачення між мовами, як правило, правильними є англійські терміни. Тому ви повинні бути обережні з цим.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого