ФорумКазиноSlotbox Casino - загальне обговорення

Slotbox Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Ned2908
|
10653 переглядів 81 відповідей |
|
12 3 45
Додати публікацію
Biggelow
1 рік тому

Ми не можемо поділитися доказами, які отримуємо від казино. Більшість гравців не намагаються зловживати системою, але деякі роблять це. Якщо ми покажемо їм, як їх спіймало казино, наступного разу вони будуть розумнішими. І якщо ми коли-небудь опублікуємо будь-які докази з казино, казино перестануть надавати нам докази.

У вашому випадку казино надало докази, які, на мою думку, є достатніми, але оскільки ви вже подали скаргу регулятору, ми чекатимемо на рішення регулятора. Я вважаю, що це справедливо.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Але я не обманював

Автоматичний переклад.
Biggelow
1 рік тому

Шкода.

На жаль, я не знаю, де саме криється проблема, тому я не можу сказати багато про це.

Особисто у мене ніколи не було проблем із внесенням/виведенням коштів, тому нічого поганого сказати не можу.

Ви поставили більше, ніж дозволено?

Але тобі треба сказати причину.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Але я не обманював

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Потім дочекайтеся рішення регулятора. Я вважаю, що Матей дав гарне пояснення.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Але ніхто не може мені сказати, що саме я порушив. Ви не можете звинуватити когось у шахрайстві та не виплатити без чіткої причини. Я не отримав відповіді від власника ліцензії більше 3 тижнів

Автоматичний переклад.
Biggelow
1 рік тому

Вибачте, я не можу сказати конкретно, хоча слово "шахрайство" досить близько.

Я пропоную вам почекати. Іноді це досить довго чекає, а іноді немає відповіді. Я справді сподіваюся, що врешті-решт ви отримаєте рішення від влади. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як я вже сказав, я не обманював. Якщо я щось порушив, то це був нещасний випадок, і я цього не знав. Я граю в усіх казино, як я грав у слотбокс. Ніколи такої проблеми не було.

Автоматичний переклад.
Biggelow
1 рік тому

Я б рекомендував записувати ваші ігрові сесії в майбутньому.

Принаймні я це роблю так, тому що я думаю, що всі ми мали проблеми з різними казино, і це дає вам краще розуміння всього.

Чесно кажучи, я вважаю несправедливим, що не дається пояснення чому і чому.

Я все ще сподіваюся, що ви зможете якось це вирішити, адже це не маленькі гроші.

З найкращими побажаннями!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи є проблеми в цьому казино? Я хочу спробувати пограти тут.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

так, є проблеми, і я також знаю, що я не один такий.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я б рекомендував записувати ваші ігрові сесії в майбутньому.

Принаймні я це роблю так, тому що я думаю, що всі ми мали проблеми з різними казино, і це дає вам краще розуміння всього.

Чесно кажучи, я вважаю несправедливим, що не дається пояснення чому і чому.

Я все ще сподіваюся, що ви зможете якось це вирішити, адже це не маленькі гроші.

З найкращими побажаннями!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, ведення записів у цьому випадку не допоможе. Я сказав, що слово «шахрайство» досить близьке. Проблема не пов'язана з геймплеєм або бонусами.

Як пояснив Матей, є причина, чому ми не обговорюємо це публічно, особливо коли гравець чекає повноважень.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Однак, коли когось карають, це нормально і зрозуміло, що вони хочуть знати, що вони зробили в першу чергу.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як я вже сказав, я не обманював. Якщо я щось порушив, то це був нещасний випадок, і я цього не знав. Я граю в усіх казино, як я грав у слотбокс. Ніколи такої проблеми не було.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, я вважаю, що шахрайство відбувається не через помилки. Оскільки ми не можемо надати докази: «Якщо ми покажемо їм, як казино їх спіймало, вони будуть розумніші наступного разу. І якщо ми колись опублікуємо будь-які докази з казино, казино перестануть надавати нам докази».

Я не буду просуватися далі в розмові. Більше я нічого не можу сказати, боюся.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, можу лише сказати, що я не обманював. Як я вже говорив раніше, я завжди граю однаково, і ніколи не було жодних проблем. Чому Slotbox єдине казино, яке звинувачує мене в шахрайстві? Для мене це не має сенсу. Крім того, все вже було затверджено, і виплату, і перевірку.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я розумію!

Я подумав, що, можливо, це через ігровий процес. 🙂

Але добре, я не знаю, про що саме йдеться, тому я пішов 🙂

Сподіваюся, влада може щось зробити ✌🏼✌🏽

Бажаю тобі чудового дня, люба Радко 🙂🌞

Автоматичний переклад.
Biggelow
1 рік тому

На жаль, я дійсно не знаю, про що саме йдеться і яка точна причина, але я б тепер почекав і побачив, що скаже влада.

Що стосується команди гуру, я можу вас запевнити, що вони завжди намагаються допомогти гравцям, що вони робили багато разів, і багато гравців отримали свої виграші.

Ось чому я сподіваюся, що ви не надто сердитеся на них, тому що я думаю, що вони зробили все можливе, але, на жаль, вони також не можуть творити магію 😜

Якщо ви справді возитеся з казино, команда Гуру не зможе багато чого зробити без вашої співпраці, оскільки завжди задіяні 2 сторони.

Я знаю, що це може бути дуже неприємно, але на майбутнє я не сумніваюся, що вам справді допоможуть тут, на цій платформі, і я маю на увазі це дуже серйозно!

Якщо ви подивіться на скарги, ви побачите, скільки гравців отримали свої виграші від команди гуру. Якщо ви не можете допомогти на 100% у цьому випадку, я впевнений, що це не вина команди гуру, це вина казино.

Тримаю за вас кулаки та бажаю вам приємного дня ✌🏼👳🏾‍♂️✌🏾

Автоматичний переклад.
Biggelow
1 рік тому

Шановний Біггелоу.

У цьому конкретному випадку ви не пройшли KYC і перевірку безпеки.

Як я вже говорив раніше, казино надало докази, на основі яких я вважаю, що вони діяли правильно. Однак ви вже звернулися до регулятора казино, тому ми чекатимемо рішення регулятора.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тоді чому я був повністю перевірений? Все було схвалено

Автоматичний переклад.
Biggelow
1 рік тому

Я знаю, що я сказав, що більше не буду втручатися.

Ну, як я бачу, ви пройшли KYC. Після цього було розпочато додаткову перевірку безпеки, але ви не пройшли її.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я справді не розумію. ВСЕ ЗАТВЕРДЖЕНО і тільки коли я мав отримати платіж, який також був підтверджений, була ще одна перевірка?

Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого