ФорумКазиноSlot10 Casino - загальне обговорення

Slot10 Casino - загальне обговорення

2 р. тому від alexandru81
|
2570 переглядів 13 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Slot10 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Одним словом, вони шахраї, вони роблять усе, щоб не платити. Ні я знаю, чим закінчиться історія, але вони змушують мене втратити багато грошей, які виграли, якщо хтось має право закрити їх за шахрайство, будь ласка, висміюйте мене тижнями

Автоматичний переклад.
alexandru81
2 р. тому

Привіт, не могли б ви надати нам більше деталей, будь ласка? Я можу уявити, що ви відчуваєте розчарування. Однак кожна деталь, яку ви тут розповіли, може допомогти іншим. Що сталося?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Весь сірий вирішений

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я щасливий, але трошки моїх нервів їх з’їли

Автоматичний переклад.
alexandru81
2 р. тому

Привіт 🙂, радий, що не пішло не так. Мені все ще цікаво, що було, ви можете сказати?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я щасливий, але трошки моїх нервів їх з’їли

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Казино має жахливу репутацію, тому це диво, що ваша проблема була вирішена.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це казино відстій. Чистий обдир

Автоматичний переклад.
hromekmartin2
1 рік тому

чому це так?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я вніс 10 євро в це казино за допомогою переказу в режимі реального часу, який мені не зараховано до цього дня, і 10 євро через Paysafe, які мені також не зараховано. Чистий обдир

Автоматичний переклад.
hromekmartin2
1 рік тому

Це біль, напевно! На жаль, деякі казино, як правило, чекають, поки вкладені гроші потраплять на їхній рахунок, тоді як інші казино позичають гроші гравцям, незважаючи на те, що транзакція не завершена повністю, тому гравці починають грати негайно.

Чи всі гроші нарешті надійшли?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

На жаль, жодного цента грошей не надійшло і не було зараховано

Автоматичний переклад.
hromekmartin2
1 рік тому

Добре, це занадто довго, я б сказав. Проте прикро це чути.

Чи намагалося казино принаймні зв’язатися з постачальником платежів? Я маю на увазі, ви спілкуєтеся зі службою підтримки?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зв’язався зі службою підтримки протягом кількох тижнів, щоб почути, що процес перевіряється», – уже повідомлялося тут у Casino Guru

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого