2 р. тому
Тут ви можете обговорити Slot10 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Одним словом, вони шахраї, вони роблять усе, щоб не платити. Ні я знаю, чим закінчиться історія, але вони змушують мене втратити багато грошей, які виграли, якщо хтось має право закрити їх за шахрайство, будь ласка, висміюйте мене тижнями
They are scammers in a word they do everything to not pay no I know how the story will end but they make me lose a lot of money won if someone has the power close them for fraud please make fun of me for weeks
Sono truffatori in una parola fanno di tutto per non pagare no so come finirà la vicenda ma mi fanno perdere un sacco di soldi vinti se qualcuno ha il potere chiudeteli per frode per favore mi prendono in giro da setimane
Привіт, не могли б ви надати нам більше деталей, будь ласка? Я можу уявити, що ви відчуваєте розчарування. Однак кожна деталь, яку ви тут розповіли, може допомогти іншим. Що сталося?
Hello, could you provide us with more details, please? I can imagine you feel disappointed. However, every detail you share here may help others. What has happend?
Привіт 🙂, радий, що не пішло не так. Мені все ще цікаво, що було, ви можете сказати?
Hello 🙂, happy that did not go wrong. I still wonder what was the case, can you tell?
Я вніс 10 євро в це казино за допомогою переказу в режимі реального часу, який мені не зараховано до цього дня, і 10 євро через Paysafe, які мені також не зараховано. Чистий обдир
I deposited €10 at this casino via real-time transfer, which has not been credited to me to this day, and €10 via paysafe, which has not been credited to me either. Pure rip off
Ich habe bei diesem casino 10€ per echtzeitüberweisung eingezahlt die mir bis heute nicht gut geschrieben wurden und 10 Euro per paysafe die mir auch nicht gut geschrieben wurden. Reinste abzocke
Це біль, напевно! На жаль, деякі казино, як правило, чекають, поки вкладені гроші потраплять на їхній рахунок, тоді як інші казино позичають гроші гравцям, незважаючи на те, що транзакція не завершена повністю, тому гравці починають грати негайно.
Чи всі гроші нарешті надійшли?
That's a pain, for sure! Sadly, some casinos tend to wait until the deposited money hits their account - while other casinos lend the money to players despite the transaction is not fully completed, so players start playing immediately.
Has all the money finally arrived by now?
Добре, це занадто довго, я б сказав. Проте прикро це чути.
Чи намагалося казино принаймні зв’язатися з постачальником платежів? Я маю на увазі, ви спілкуєтеся зі службою підтримки?
Ok, that's far too long, I'd say. Sorry to hear that, though.
Has the casino at least tried to check with the payment provider? I mean, are you in contact with the support?
Я зв’язався зі службою підтримки протягом кількох тижнів, щоб почути, що процес перевіряється», – уже повідомлялося тут у Casino Guru
I got the contact to the support for weeks worth hearing process is being checked" was already reported here at Casino Guru
Der Kontakt zum Support bekam ich wochenlang zu hörenswert Vorgang wird geprüft" gabe es hier bei casino Guru auch schon gemeldet
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.