2 р. тому
Тут ви можете обговорити Slot Wolf Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Казино SlotWolf обманює своїх користувачів. Деякий час я чую брехню від операторів цього казино. Справа в тому, що мені на електронну пошту перестали приходити листи, оператори стверджують, що листи мені присилають, але вони не доходять. Я ніколи не чув такого абсурдного твердження.
Ім'я: Ігор
Електронна пошта:
WolfieTue, 10/04/22 21:25:03 Азія/Алмати Привіт. Чим я можу Вам допомогти? Яка ваша мова?English Russian Deutsch Suomi 日本語 Igor Glukhikh02:25:08 Russian Будь ласка, виберіть категорію запитання Депозити/Виплати Бонуси Перевірка Партнери Ваш відгук Поговоріть з агентом
Ігор :25:14 вечора Поговоріть з агентом
Wolfie09:25:19 вечора. Зачекайте, поки я передам чат нашому агенту. Після цього, будь ласка, коротко опишіть суть вашої проблеми та дочекайтеся відповіді агента. Дякуємо за очікування! Вас перевели до Tiffany09:25:22 вечора
Tiffany21:25:56 Привіт!
Чим я можу тобі допомогти сьогодні? 21:26:28 Привіт. Я не можу отримати доступ до сайту. %
Ігор 21:27:51 Я можу це зробити тільки через VPN, я хотів би знати причину?
Tiffany09:30:45 pm Можливо, ваш провайдер блокує доступ
З нашого боку до вашого облікового запису не застосовувалося блокування.
Ігор 21:31:35 Чи можна грати через VPN?
Tiffany09:33:42 вечора Ви можете спробувати використовувати VPN лише для доступу до сайту. Якщо, наприклад, VPN отримує доступ до ігор, заборонених у вашому регіоні, це може викликати проблеми.
Спробуйте наступне:
Будь ласка, вийдіть зі свого облікового запису та очистіть кеш браузера.
Можливо, вам знадобиться перезавантажити браузер/комп’ютер/телефон. Я також рекомендую спробувати інший пристрій і іншого провайдера.
Ігор 21:35:24 Ви можете надіслати мені інструкції на glukhikhigor@mail.ru
Tiffany09:38:48 вечора Звичайно, ми можемо.
Ігор 21:39:19 Буду вдячний. Ви відправили?
Tiffany09:44:55 вечора Так, я 🙂
Ігор 21:45:38 Не отримав
Tiffany09:46:49 вечора Перевірте папку зі спамом.
Лист може трохи затриматися.
Ігор Глухих 21:47:03 Нічого
Tiffany09:48:01 вечора Надіслано знову 🙂
Ігор 21:48:36 Нема нічого
Tiffany09:51:02 вечора Це дуже дивно 😞
Навіщо це вам як електронна пошта? Ігор Глухіх 21:52:01 Я надіслав вам лист. перевірити. Ви його отримали?
Tiffany09:53:29 pm Зрозуміло, я спробую надіслати вам відповідь за кілька хвилин, будь ласка, зачекайте.
Ігор 21:56:58 Чи може провайдер блокувати пошту?
Tiffany09:59:45 pm Ні, провайдер не може блокувати пошту.
Ігор Глухіх 22:01:31 Тоді чому я не отримую листи від вас і не можу увійти в свій обліковий запис?
Привіт, Едвард. Ви можете відповісти на моє запитання? Edward10:08:40 вечора. Привіт, у чому причина неможливості входу? Ви не можете скинути свій пароль або вам заборонено доступ до сайту?
Igor 22:09:51 Можу зайти через VPN Edward 10:10:04 Вам вже відповіли вище, продублюю повідомлення.
Ваш провайдер може блокувати доступ
З нашого боку до вашого облікового запису не застосовувалося блокування.
Ігор Глухих 22:10:41 А хто блокує пошту?
Едвард 22:11:51 Я зараз перевірю. Ви отримали наше повідомлення у відповідь від 28 вересня?
Ігор 22:13:52 Ні А сьогодні мене запевнили, що відповіли на мій лист. але я нічого не отримав
Edward10:15:49 вечора Я перевірив, що повідомлення надіслано. Яким поштовим клієнтом ви користуєтеся?
Ігор 22:16:32 mail.ru Edward 10:19:18 Спробуйте перевірити, чи є ми у вашому чорному списку.
Ігор 22:19:53 Ні Чи можу я змінити електронну адресу?
Edward10:20:55 вечора, на жаль, технічно ми не можемо цього зробити.
Ігор 22:21:43 Як так?
Edward10:22:35 вечора. Вибачте, але не могли б ви пояснити, що ви маєте на увазі?
Ігор Глухих 10:23:12 djcentigor@gmail.com напишіть мені тут
Едвард 10:26:54 вечора. Перевірте, чи ваша пошта не вичерпала хмарну пам’ять. Ігор Глухих 22:29:19 Ну чого сміятися. а ось і хмара. Я отримую електронні листи від багатьох людей. Edward10:29:25 вечора. Повідомлення можуть не надійти поштою, якщо сховище в хмарі вичерпано. На жаль, ми можемо написати вам лише на пошту, яка прив'язана до вашого облікового запису.
Ігор 22:31:27 Але чому ти цього не робиш? Тільки листи від тебе мені не приходять. чому ти брешеш
Едвард 22:33:56 Я вже другий агент, який це перевіряє. Будь ласка, зверніться до служби підтримки клієнта електронної пошти. Ігор Глухих 22:34:22 Чому ти брешеш?
Едвард 10:39:01 вечора. Вибачте, але ми намагалися допомогти вам усіма можливими способами. У нас закінчилися варіанти, чому від нас не приходять листи. Не було повідомлень від інших гравців із подібною проблемою. Будь ласка, зверніться до служби підтримки клієнта електронної пошти.
SlotWolf casino deceives its users. For some time now I have been hearing lies from the operators of this casino. The fact is that I stopped receiving letters to my e-mail, the operators claim that they send me letters, but they do not reach. I have never heard such an absurd statement.
Name: Igor
Email:
WolfieTue, 10/04/22 09:25:03 pm Asia/Almaty Hello. How may I help you? What's your language?English Russian Deutsch Suomi 日本語 Igor Glukhikh09:25:08 pm Russian Please select a question category Deposits/Payouts Bonuses Verification Partners Your feedback Talk to an agent
Igor :25:14 pm Talk to agent
Wolfie09:25:19 pm Please wait a moment while I transfer the chat to our agent. After that, please describe briefly the essence of your problem and wait for the agent's response. Thanks for waiting! You were transferred to Tiffany09:25:22 pm
Tiffany09:25:56 pm Hello!
How can I help you today? 09:26:28 pm Hello. I can't access the site. %
Igor 09:27:51 pm I can only do it with VPN I would like to know the reason?
Tiffany09:30:45 pm Your ISP may be blocking access
From our side, no blocking was applied to your account.
Igor 09:31:35 pm Can I play via VPN?
Tiffany09:33:42 pm You can try using the VPN just to access the site. If, for example, a VPN accesses games that are prohibited for your region, then this can cause problems.
Try the following:
Please log out of your account and clear your browser cache.
You may need to restart your browser/computer/phone. I also recommend trying a different device and a different ISP.
Igor 09:35:24 pm You can send me instructions to glukhikhigor@mail.ru
Tiffany09:38:48 pm Of course we can.
Igor 09:39:19 pm I would appreciate it. Did you send?
Tiffany09:44:55 pm Yes, I did 🙂
Igor 09:45:38 pm I did not receive
Tiffany09:46:49 pm Please check your spam folder.
The letter may be slightly delayed.
Igor Glukhikh 09:47:03 pm Nothing
Tiffany09:48:01 pm Sent again 🙂
Igor 09:48:36 pm There is nothing
Tiffany09:51:02 pm This is very strange 😞
Why do you need it as an email? Igor Glukhikh09:52:01 pm I sent you an email. check. Did you receive it?
Tiffany09:53:29 pm Got it, I'll try to send you an answer in a few minutes, please wait.
Igor 09:56:58 pm Can a provider block mail?
Tiffany09:59:45 pm No, the provider cannot block mail.
Igor Glukhikh10:01:31 pm Then why am I not receiving emails from you and can't log into my account?
Hi Edward. Can you answer my question? Edward10:08:40 pm Hello, what is the reason for not being able to login? Are you unable to reset your password or are you not allowed to access the site?
Igor 10:09:51 pm I can log in via VPN Edward10:10:04 pm You have already been answered above, I will duplicate the message.
Your ISP may be blocking access
From our side, no blocking was applied to your account.
Igor Glukhikh10:10:41 pm And who blocks mail?
Edward10:11:51 pm I'll check now. Did you receive our message in reply of 28 September?
Igor 10:13:52 pm No And today they assured me that they answered my letter. but I didn't get anything
Edward10:15:49 pm I checked the message was sent. What email client do you use?
Igor 10:16:32 pm mail.ru Edward10:19:18 pm Try to check if we are on your blacklist.
Igor 10:19:53 pm No Can I change my email?
Edward10:20:55 pm Unfortunately, technically we can't do that.
Igor 10:21:43 pm How so?
Edward10:22:35 pm Sorry, but could you clarify what you mean?
Igor Glukhikh10:23:12 pm djcentigor@gmail.com write me here
Edward10:26:54 pm Check if your mail has run out of cloud memory. Igor Glukhikh10:29:19 pm Well, why laugh. and here is the cloud. I receive emails from many people Edward10:29:25 pm Messages may not arrive in the mail if the storage in the cloud has run out. Unfortunately, we can only write to you on the mail that is linked to your account.
Igor 10:31:27 pm But why don't you do this? Only letters from you don't come to me. Why are you lying?
Edward10:33:56 pm I'm already the second agent to check this. Please try to check with your email client support. Igor Glukhikh10:34:22 pm Why are you lying?
Edward10:39:01 pm I'm sorry, but we've tried to help you in every way we can. We have run out of options for why letters do not come from us. There were no reports from other players with a similar problem. Please try to check with your email client support.
SlotWolf казино обманывает своих пользователей. С некоторых пор я слышу ложь от операторов этого казино. Дело в том , что мне перестали приходить письма на мою электронную почту, операторы утверждают что они отправляют мне письма, но они не доходят. Такого абсурдного утверждения я ещё не слышал.
Name: Igor
E-mail:
WolfieTue, 10/04/22 09:25:03 pm Asia/Almaty Hello. How may I help you? What's your language?English Русский Deutsch Suomi 日本語 Igor Glukhikh09:25:08 pm Русский Выберите, пожалуйста, категорию вопроса Депозиты/ выплаты Бонусы Верификация Партнерам Ваш отзыв Поговорить с агентом
Igor :25:14 pm Поговорить с агентом
Wolfie09:25:19 pm Пожалуйста, подождите немного, пока я передаю чат нашему агенту. После чего, пожалуйста, опишите кратко суть Вашей проблемы и дождитесь ответа агента. Спасибо за ожидание! You were transferred to Tiffany09:25:22 pm
Tiffany09:25:56 pm Здравствуйте!
Как я могу вам помочь сегодня? 09:26:28 pm Здравствуйте. Я не могу зайти на сайт. %
Igor 09:27:51 pm у меня получается только с VPN Хотел бы знать причину?
Tiffany09:30:45 pm Возможно ваш поставщик интернет-услуг блокирует доступ
С нашей стороны никаких блокировок к вашему аккаунту не применялось.
Igor 09:31:35 pm Могу играть через VPN?
Tiffany09:33:42 pm Вы можете попробовать использовать VPN только для получения доступа к сайту. Если с помощью VPN, например, будет получен доступ к играм, запрещенным для вашего региона, то это может вызвать проблемы.
Попробуйте следующие действия:
Пожалуйста, вылогиньтесь из аккаунта и почистите кеш браузера.
Возможно понадобится перезапустить свой браузер/компьютер/телефон. Также рекомендую попробовать другое устройство и другого интернет-провайдера.
Igor 09:35:24 pm Можете отправить мне инструкцию на почту glukhikhigor@mail.ru
Tiffany09:38:48 pm Можем, конечно.
Igor 09:39:19 pm Был бы вам признателен Вы отправили?
Tiffany09:44:55 pm Да, отправила 🙂
Igor 09:45:38 pm Я не получил
Tiffany09:46:49 pm Проверьте папку спам, пожалуйста.
Письмо может чуть-чуть задержаться.
Igor Glukhikh 09:47:03 pm Ничего нет
Tiffany09:48:01 pm Отправила еще раз 🙂
Igor 09:48:36 pm Нет ничего
Tiffany09:51:02 pm Это очень странно 😞
А зачем оно вам в качестве электронного письма? Igor Glukhikh09:52:01 pm Я отправил вам письмо. проверьте.Получили ли вы его?
Tiffany09:53:29 pm Получили, попробую отправить вам ответ в течение нескольких минут, ожидайте.
Igor 09:56:58 pm Провайдер может блокировать почту?
Tiffany09:59:45 pm Нет, почту провайдер блокировать не может.
Igor Glukhikh10:01:31 pm Тогда почему я не получаю от вас писем, и не могу войти в свой аккаунт?
Привет Edward . Может вы мне ответите на мой вопрос? Edward10:08:40 pm Здравствуйте, скажите какая причина невозможности входа? Вы не можете сбросить пароль или вас не пускает на сайт?
Igor 10:09:51 pm Могу войти через VPN Edward10:10:04 pm Вам уже отвечали выше, я продублирую сообщение.
Возможно ваш поставщик интернет-услуг блокирует доступ
С нашей стороны никаких блокировок к вашему аккаунту не применялось.
Igor Glukhikh10:10:41 pm А почту кто блокирует?
Edward10:11:51 pm Сейчас проверю. Получили ли вы наше сообщение в ответ от 28 сентября?
Igor 10:13:52 pm Нет И сегодня меня уверили что ответили на моё письмо. но я так ничего и не получил
Edward10:15:49 pm Я проверил, сообщение было отправлено. Каким почтовым клиентом вы пользуетесь?
Igor 10:16:32 pm mail.ru Edward10:19:18 pm Попробуйте проверить, не находимся ли мы у вас в черном списке.
Igor 10:19:53 pm Нет Могу я изменить почту?
Edward10:20:55 pm К сожалению, технически мы не можем так сделать.
Igor 10:21:43 pm Как так?
Edward10:22:35 pm Извините, но не могли бы уточнить, что Вы имеете в виду?
Igor Glukhikh10:23:12 pm djcentigor@gmail.com напишите мне сюда
Edward10:26:54 pm Проверьте, не закончилась ли память в облаке в вашей почте. Igor Glukhikh10:29:19 pm Ну что смеяться. причём тут облако. Я получаю письма от многих людей Edward10:29:25 pm На почту могут не приходить сообщения, если закончилась память в облаке. К сожалению, мы можем писать вам только на почту которая привязана к вашему аккаунту.
Igor 10:31:27 pm Но почему то этого не делаете Только от вас мне не приходят письма Почему вы лжёте?
Edward10:33:56 pm Я уже второй агент который это проверил. Пожалуйста, попробуйте уточнить у поддержки вашего почтового клиента. Igor Glukhikh10:34:22 pm Почему вы лжёте?
Edward10:39:01 pm Простите, но мы попытались помочь вам всеми возможными методами. Варианты почему от нас не приходят письма, у нас закончились. От других игроков не были ни одного обращения, с аналогичной проблемой. Пожалуйста, попробуйте уточнить у поддержки вашего почтового клиента.
Даніель Чи є у вас на сайті представники SlotWolf? Думаю, варто переглянути їхній рейтинг. У мене є багато доказів їхньої брехні
Daniel Do you have representatives of SlotWolf on your site? I think you should reconsider their rating. I have a lot of evidence of their lies
Daniel Есть у вас на сайте представители SlotWolf ? Я думаю вам стоит пересмотреть их рейтинг. У меня есть много доказательств их лжи
Шановний Лександре,
будь ласка, надішліть усі докази на data@casino.guru - це правильне "місце" 🙂
Дякую.
Dear leksander,
kindly send all the evidence to data@casino.guru - this is the proper "place" 🙂
Thank you.
Для початку скажіть, що ви думаєте про те, що мені присилають листи, але вони чомусь не доходять. І чому мій провайдер блокує лише їхні казино та після мого першого депозиту?
Хочу почути вашу думку.
To begin with, tell me what you think about the fact that they send me letters, but for some reason they do not reach. And why does my provider block only their casinos and after my first deposit?
I want to hear your opinion.
Для начала скажите что вы думаете по поводу того что они будь-то присылают мне письма но они почему-то не доходят. И почему мой провайдер блокирует только их казино и именно после моего первого депозита?
Хочу услышать ваше мнение.
Привіт Лександер,
це може бути тому, що казино, ймовірно, наймає якусь сторонню компанію для надсилання рекламних акцій, це цілком звично, тому стороння компанія не має жодного відношення до ваших спроб зв’язатися з казино. Крім того, за стандартом безпеки казино відповідатиме лише на зареєстровані електронні листи. Я думаю, що це було згадано десь у стенограмах - чесно кажучи, я не читав це все.
Я не зовсім розумію, якого "вашого провайдера" ви маєте на увазі. Чи можете ви коротко пояснити, будь ласка?
Нагадування, бажаєте експертну думку? Подайте скаргу та наведіть докази. 🙂
Hello leksander,
it may be because the casino probably hires some 3rd party company to send promotions, this is quite usual, so the 3rd party company is not in any relation to your attempts to contact the casino. Furthermore, it's also a security standard that the casino will only reply to registered emails. I believe it was mentioned somewhere in the transcripts - honestly, I did not read it all.
I do not fully understand what "your provider" are you referring to. Can you explain in some short way, please?
Kind reminder, want an expert opinion? Submit the complaint and state evidence. 🙂
Як подати скаргу, якщо спірної суми немає. Вони отримують мої листи, вони це визнали, вони просто мені не відповідають, а тільки говорять про це. Всі діалоги відправив на пошту іншій людині. Все чудово працює. Вони отримали мій голос, коли була номінація на найкраще казино, тепер я їм не потрібен. Це все.
Казино SlotWolf
17 травня 2021, 20:30
Привіт Ігор!
Нехай переможе найкращий Slotwolf! 🐺
Slotwolf перебуває у фінальному раунді AskGamblers Awards у категорії «Найкраще казино », і ми хочемо порадувати всіх вас, хто допомагає нам виграти цю престижну нагороду!
Отримайте 100FS , якщо проголосуєте за Slotwolf! Виконайте ці 4 простих кроки та отримайте безкоштовні обертання:
1. Зареєструйтеся в AskGamblers (якщо у вас ще немає облікового запису).
2. Перейдіть на сторінку огляду Slotwolf і натисніть «Призначити».
3. Зробіть скріншот.
4. Надішліть його нашій команді підтримки, щоб отримати бонус!
Якщо хочете, ви також можете написати відгук - це було б чудово! Якщо так, будь ласка, напишіть відгук довжиною більше одного рядка через аспекти модерації сайту.
Ось як вони отримали голоси. І після того, як я виконав їхні умови, я не можу увійти в обліковий запис без VPN і не отримую електронні листи
How do I file a complaint if there is no disputed amount. They receive my letters, they admitted it, they just do not send me answers, but only talk about it. I sent all the dialogues to the mail of another person. Everything works great. They got my vote when there was a nomination for the best casino, now they don't need me. That's all.
SlotWolf Casino
May 17, 2021, 20:30
Hello Igor!
May the best Slotwolf win! 🐺
Slotwolf is in the final round of the AskGamblers Awards in the Best Casino category and we want to please all of you who help us win this prestigious award!
Get 100FS if you vote for Slotwolf! Follow these 4 easy steps and get free spins:
1. Sign up for AskGamblers (if you don't have an account yet).
2. Go to the Slotwolf review page and click "Assign".
3. Take a screenshot.
4. Submit it to our support team to get a bonus!
If you like, you can also write a review - that would be great! If you do, please write a review longer than one line due to moderation aspects of the site.
That's how they got votes. And after I have fulfilled their conditions, I cannot log into my account without a VPN and do not receive emails
Как я подам жалобу если нет оспариваемой суммы. Мои письма они получают, это они признали, просто мне не отправляют ответы, а только говорят об этом. Все диалоги я отправлял на почту другого человека. Всё прекрасно работает. Они получили мой голос , когда шла номинация на лучшее казино, теперь я им не нужен. Вот и всё.
SlotWolf Casino <support@slotwolf.com>
17 мая 2021, 20:30
Здравствуйте Игорь!
Пусть победит лучший Slotwolf! 🐺
Slotwolf находится в финальном раунде конкурса AskGamblers Awards в категории « Лучшее казино », и мы хотим порадовать всех вас, кто помогает нам выиграть эту престижную награду!
Получите 100FS , если проголосуете за Slotwolf! Выполните следующие 4 простых шага и получите бесплатные вращения:
1. Зарегистрируйтесь на AskGamblers (если у вас еще нет учетной записи).
2. Перейдите на страницу обзора Slotwolf и нажмите «Назначить».
3. Сделайте снимок экрана.
4. Отправьте его в нашу службу поддержки, чтобы получить бонус!
Если хотите, вы также можете написать отзыв — это было бы здорово! Если вы это сделаете, пожалуйста, напишите отзыв длиннее одной строки из-за аспектов модерации на сайте.
Вот так они получали голоса. И после того как я выполнил их условия , я не могу войти в свой аккаунт без VPN и не получаю письма на почту
Привіт,
Я вважаю, що я вже пропонував вам вказати певну суму, а потім пояснити її в скарзі. Я хотів би побачити, що буде зі скаргою.
Будь ласка, припиніть вставляти такі посилання, будь ласка - нас не цікавлять відгуки AskGamblers, але добре знати, що робить казино 🙂.
Hello,
I believe that I already suggested that you can insert some amount and then explain in the complaint. I'd like to see what will happen with the complaint.
Kindly stop pasting such links, please - we do not care about AskGamblers reviews, but it's good to know what the casino is doing 🙂.
Мене також не цікавлять огляди AskGamblers. Вони, як і ви, працюють за партнерською програмою. І вони також закривають очі на те, що казино з високим рейтингом дурять своїх клієнтів.
Це скопійований електронний лист, який казино SlotWolf засипало мене, коли вони хотіли отримати мій голос. Я переклав його для вашої зручності.
I don't care about AskGamblers reviews either. They, like you, work on an affiliate program. And they also turn a blind eye to the fact that high-rated casinos are fooling their customers.
This is the copied email that SlotWolf casino flooded me with when they wanted to get my vote. I have translated it for your convenience.
Мне тоже плевать на обзоры AskGamblers. Они также как и вы работают по партнерской программе. И тоже закрывают глаза, на то что казино с высоким рейтингом дурят своих клиентов.
Это скопированное письмо которыми меня заваливало казино SlotWolf когда они хотели получить мой голос. Я перевёл его для вашего же удобства.
Ну, я б сказав, що ваша думка про наші відгуки користувачів насправді не є об’єктивною, але я розумію, що, судячи з усіх ваших поганих досвідом, ви так себе почуваєте.
До електронних листів я б просто проігнорував це все 🙂.
Well, I'd say that your opinion about our user reviews is not actually objective, but I can understand that according to all your bad experiences you feel this way.
To the emails, I would simply ignore it all 🙂.
І як на мене, то моя думка найбільш об'єктивна. Маю досвід гри. Казино вважають мене потенційно небезпечним (вони самі це визнали), вони не можуть зрозуміти, як мені вдається так часто вигравати, тому починають робити всілякі пастощі. Наприклад блокування по IP, відключають від програми лояльності, позбавляють бонусів. І взагалі починають нести всяку нісенітницю. Я розумію, що ви дуже залежні від казино, подивіться, які скарги ви вирішили, тільки про невиплати, які гравці повинні отримувати без скарг. Решта питань просто ігноруються або вирішуються на користь казино. Тому ти виправдовуєш клонів, які є в кожному хорошому казино (я тобі вказав на два казино, ти їх виправдовуєш. Я так розумію, собака не кусає руку годувальника). Я впевнений, що всі хороші відгуки написані зацікавленими людьми або для роздачі від казино. Хто виступає проти тих, кого ви просто блокуєте. Я не здивуюся, якщо мене забанять. Щось схоже.
And in my opinion, my opinion is the most objective. I have game experience. Casinos consider me potentially dangerous (they themselves admitted it), they can’t understand how I manage to win so often, that’s why they start doing all sorts of dirty tricks. Such as blocking by IP, they disconnect from the loyalty program, deprive them of bonuses. And in general, they begin to carry all sorts of nonsense. I understand that you are very dependent on the casino, look at what complaints you have resolved, only about the non-payments that players should receive without complaints. The remaining issues are simply ignored or resolved in favor of the casino. That's why you justify the clones that every good casino has (I pointed out two casinos to you, you justify them. I understand the dog does not bite the hand of the feeder). I am sure that all good reviews are written by interested people or for handouts from the casino. Who speaks out against those you simply block. I won't be surprised if I get banned. Something like that.
А по моему моё мнение самое объективное. У меня есть опыт игры. Казино считают меня потенциально опасным (они сами в этом признались) не могут понять как мне удаётся так часто выигрывать, вот по этому начинают устраивать всякие пакости. Такие как блокировка по IP, отключают от программы лояльности, лишают бонусов. И вообще начинают нести всякую чушь. Я так понял что вы сильно зависите от казино, посмотрите какие жалобы у вас решены, только о не выплатах, которые игроки должны получать и без жалоб. Остальные вопросы просто игнорируются либо решаются в пользу казино. Вот по тому вы и оправдываете клонов которые есть у каждого хорошего казино (я вам указал два казино, вы их оправдываете. я понимаю собака не кусает руку кормящего). Я уверен что все хорошие отзывы написаны заинтересованными людьми или же за подачки от казино. Кто высказывается против тех вы попросту блокируете. Я не удивлюсь если получу бан. Вот как то так.
Ми ніколи не блокуємо користувачів за їхню думку про казино, але, наприклад, ми блокуємо їх за використання образливих слів. Виправте мене, якщо я помиляюся, але я особисто заблокував 1 чи 2 ваші облікові записи в минулому, і, незважаючи на це, я дозволив відкрити поточний обліковий запис, оскільки він не порушує жодних правил.
Щодо собаки, яка не гризе годівницю. SlotWolf отримав пристойний рейтинг на CasinoGuru - це правда. З іншого боку, я впевнений, що ви знаєте, що в нашій базі даних також є багато казино, які оцінені ще краще, і вони навіть отримали наш рейтинг Fair Badge. Я цілком впевнений, що ми маємо певний прибуток від SlotWolf, але тепер це безперечно основна частина доходу CasinoGuru.
Нам також не подобається той факт, що деякі казино намагаються покращити свій рейтинг користувачів, пишучи фальшиві відгуки або мотивуючи гравців надсилати лише позитивні відгуки. Ми постійно працюємо над розробкою інструментів, які допомагають нам ідентифікувати такі відгуки та відхиляти їх. У нас уже є деякі з цих інструментів, а деякі ще знаходяться в розробці. Я боюся, що це нескінченний процес.
We never ban users for their opinion about casinos, but for example, we ban them for using abusive language. Correct me if I'm wrong, but I personally banned 1 or 2 of your accounts in past and despite that, I let your current account open since it doesn't break any rules.
Regarding the dog that doesn't bite the feeder. SlotWolf earned a decent rating on CasinoGuru - that's true. On the other hand, I'm sure you know we also have many casinos in our database that are rated even better and they even earned our Fair Badge rating. I'm quite sure we have some income from SlotWolf, but it's now definitely a major part of the CasinoGuru's income.
We also don't like fact that some casinos try to improve their user rating by writing fake reviews or motivating players to submit only positive reviews. We constantly work on developing tools that help us identify such reviews and reject them. We already have some of these tools active and some are still in development. I'm afraid it's a never ending process.
Будь ласка, закрийте мій рахунок, я втратив 45 000 євро через вас і ваш рейтинг, ДЯКУЮ.
Л. Г. Йосип
Please close my account, I lost 45,000 euros because of you and your rating, THANK YOU.
LG Joseph
Bitte mein Konto schliessen, hab durch Euch und Eure Bewertung 45.000 EURO verloren, DANKE.
LG Josef
Ви закрили мої акаунти за звинувачення вас у брехні та приховуванні правди. Ви стверджували, що бачили документи, яких не було і бути не може. Ви відмовили мені в проханні опублікувати їх. Хіба це не брехня? Виправте мене, якщо я помиляюся.
You closed my accounts for accusing you of lying and hiding the truth. You claimed that you saw documents that were not and cannot be. You refused my request to publish them. Isn't that a lie? Correct me if I am wrong.
Вы закрыли мои учётные записи за то что я обвинил вас во лжи и сокрытии правды. Вы утверждали что видели документы которых не было и не может быть. В моей просьбе их опубликовать вы отказали. Разве это не ложь? Поправьте меня если я ошибаюсь.
Привіт. Я читав ваші пости. Ви дуже пристрасні, я бачу. Мені дуже шкода, що з тобою так повелися. Для казино такі люди, як ви, безцінні. Тому й не відпустять. Я хотів знати, скільки часу ви проводите в казино, граючи? У яких казино ви грали?
Hello. I have read your posts. You are very passionate, I see. I am very sorry that you were treated this way. For casinos, people like you are priceless. That's why they won't let you go. I wanted to know how much time do you spend in the casino playing? What casinos did you play?
Привет. Я читал ваши посты. Вы очень азартны как я вижу. Мне очень жаль что с вами так обошлись. Для казино такие люди как вы бесценны. По этому они вас не отпустят. Я хотел знать сколько времени вы проводите в казино за игрой? В какие казино играли?
Чудові слова. Головне, щоб вони були правдивими. Я хочу з тобою подружитися. glukhikhigor@mail.ru Це моя електронна адреса. Можеш написати мені туди, думаю скоро наші акаунти закриють.
Great words. The main thing is that they are true. I want to make friends with you. glukhikhigor@mail.ru This is my email. You can write to me there, I think that our accounts will be closed soon.
Отличные слова. Главное что правдивые. Мне хочется с вами подружиться . glukhikhigor@mail.ru Это моя почта. Можете написать мне туда , Я думаю что наши аккаунты скоро закроют.
По суті, йдеться про те, щоб не дати вам жодного шансу, кожен ризикує, коли грає, це нормально, але я справді не думаю, що це особливо круто дозволити комусь повністю провалитися!
It's basically about not giving you any chance at all, everyone takes a risk when they play that's OKE, but I really don't think it's particularly cool to let someone go under completely!
Es geht im Prinzip darum, das Sie Dir überhaupt keine Chance lassen, jeder nimmt ein Risiko wenn er spielt das ist OKE, aber einen komplett untergehen zu lassen finde ich echt nicht besonders cool !
Запитайте Даніеля, він стверджував, що я повернув свої депозити в казино. Він повинен знати, як це робиться. Тому що я не знаю, як це можливо?
Ask Daniel, he used to claim that I got my deposits back from the casino. He must know how it's done. Because I have no idea how this is possible?
Спросите у Даниэля , он раньше утверждал что я вернул свои депозиты из казино. Он должен знать как это делается. Потому что я не имею представления как это возможно?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.