2 р. тому
Тут ви можете обговорити Slot Madness Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт як ти? Будь ласка, я хотів би знати, чи можу я посилити своє зняття таким чином, щоб обробити його швидше.
Hello, how are you? I would like to know if I can escalate my withdrawal by this means to process it faster, please.
Hola que tal quisiera saber si puedo escalar mi retiro por este medio para procesarlo más rápido por favor
Привіт,
хм, напевно ні. Ми не те казино, яке ви бачите? Це незалежний форум про казино 🙂.
Будь ласка, коли ви зняли кошти?
Hello there,
uhm, probably not. We aren't the casino you see? This is an independent forum about the casinos 🙂.
When did you place your withdrawal, please?
Привіт.
Я розумію, що ви маєте на увазі, але я спробую пояснити різні види ставок:
Оскільки для отримання виграшу потрібно зробити внесок у ставки, ігри з вищим потенціалом виграшу обмежені, щоб ви не могли занадто легко досягти ліміту ставок 🙂.
Це спосіб сказати: «Гей, не грай у блекджек із цим бонусом; залишайся на слотах.
Але якщо казино змінюють загальний ліміт ставок після того, як ви виконали комбінацію 40x + 60x, я б сказав, що це не дуже добре. Щоб уникнути таких ситуацій, правила та обмеження мають бути чітко визначені в умовах. 🤔
Мені добре відомо про платформу RTG та її проблематичне «керування бонусами», хоча я відчуваю, що це зовсім інша ситуація, ви згодні?
Hello.
I know what you mean, but I'll try to explain the different wagering contributions:
Since the wagering contribution needs to be fulfilled to claim winnings, games with higher winning potential are limited to prevent you from completing the wagering limit too easily 🙂.
It's a way to say "Hey, don't play blackjack with this bonus; stay with slots.
But if the casinos change the overall wagering limit after you fulfill the combination of 40x + 60x, I would say this is not a good call. Rules and limits must be clearly stated in the terms to avoid such situations. 🤔
I'm quite aware of the RTG platform and its problematic bonus "management," though I feel this is quite a different situation, do you agree?
Хороший день,
Я хотів би зняти свій виграш від безумства ігрових автоматів... однак є лише один варіант, а саме метод розіграшу монет. По-перше, цей метод дуже складний з невеликою допомогою. Чи є інші способи зняти мій виграш...це дійсно було б дуже корисним.
Дякую
Рушаан
Good day,
I would to withdraw my winnings from slot madness... however there is only have one option,which is the coindraw method. Firstly this method is very complicated with little help. Are there other ways to withdraw my winnings...it would really be of alot of help.
Thank you
Rushaan
Привіт, я перемістив твій пост у ваше казино. Що стосується методу виведення грошей, то найпростішим способом буде звернутися в чат або службу підтримки. Вони зможуть вам допомогти якнайкраще.
У будь-якому разі, як ви зробили депозит у казино? Зазвичай рекомендується використовувати той самий метод для зняття, але коли ви говорите, що у вас є лише один, це, ймовірно, не так. Скільки часу триває ваша ситуація з невиходом?
Дай мені знати.
Hi, I've moved your post under your casino. As for the method to withdraw money, the easiest way would be to ask live chat or support. They will be able to help you the best.
Anyway, how did you deposit to the casino ? It is usually recommended to use the same method to withdraw, but when you say you only have one, it is probably not the case. How long has your situation been going on with the failure to withdraw ?
Let me know.
Казино Slot madness сказало, що в мене було лише сто доларів після того, як я програв, і я грав у все це й у казино. Гуру повірив їм, хоча я можу довести, що це брехня, і вони нічого не зроблять із цим і навіть не послухають мене, якби я мав лише 100 після гри, як би ви пояснили, що я маю 400, які можна зняти,
Slot madness casino said that I only had a hundred dollars After my play through and I played it all and casino. Guru believed them even though I can prove thats a lie and they won't do nothing about it or even listen to me if I only had a 100 after my play through then how do u explain me having 400 withdrawable,
привіт
Я прочитав скаргу, і я думаю, що головне те, що ви зіграли свій баланс. У такому випадку ми мало що можемо зробити. Також здається, що ви не підтвердили себе, що є необхідним кроком для отримання грошей.
Крім того, оскаржувана сума становила 236 доларів США, а ви сказали: "Вибачте, я помилився щодо суми 236 доларів"
Представник казино пояснив:
«Я мав можливість ознайомитися з ситуацією, але не зміг знайти жодної наданої документації. Найпростіший спосіб заповнити документацію — у модулі документів у касі казино. Однак я вважаю, що справжнє питання тут стосується зняття коштів, яке згадується . На цьому рахунку жодного разу не було запиту на зняття коштів, єдине, що я бачу, це повернення купона, коли безготівкові кошти на чіпі видаляються. У цьому випадку суму було вилучено 236 доларів США, залишаючи готівковий залишок на безкоштовному чіпі. $100. Цю суму, яку можна перевести в готівку, потім було розіграно до $0, наразі в казино немає запитів на зняття коштів або коштів, які можна вивести.
Супровідну документацію було передано команді casino.guru для перевірки».
Ну, я б не сказав, що нам було байдуже. Я б сказав, що ми стежили за процесом на основі інформації, наданої з обох сторін.
Якщо ви переконані, що знайшли щось нове, що змінило ситуацію, ви можете попросити повторне розгляд скарги. Просто перейдіть за цим посиланням , прокрутіть вниз і зробіть вибір.
Hey there.
I read the complaint, and I think the main point is that you played your balance away. In such a case, there isn't much we can do. It also seems like you failed to verify yourself, which is a necessary step for getting the money.
Additionally, the disputed amount was $236 and you stated: "I'm sorry I was wrong on amount it is 236 dollars"
The casino rep explained:
"I had the chance to review the situation and couldn't find any submitted documentation, the simplest way to complete documentation is within the documents module in the cashier of the casino. However I believe the real question here relates to the withdrawal which is mentioned. There has not ever been a requested withdrawal in this account, the only thing I see is the coupon reversal where the non-cashable funds on a chip are removed. In this case the amount was $236 removed leaving the cashable balance on the free chip of $100. This cashable amount was then played to $0, there are currently no requested withdrawals or withdrawable funds within the casino.
Supporting documentation has been forwarded to the casino.guru team for review."
Well, I would not say we didn't care. I'd say we were following the process based on the information given on both sides.
If you are convinced you've found something new that changes the situation, you are more than welcome to ask for the complaint to be reopened. Just follow this link, scroll down, and make the choice, please.
Протягом останніх 2 тижнів я намагався вивести 650 доларів США зі слот-божевілля... Я пройшов процес перевірки 4 рази, і він щоразу каже, що прийнято, але все одно коли я повертаюся, гроші все ще там... Я створив обліковий запис на coinbase і спробував отримати готівку за допомогою цього, і все одно нічого... Я також надіслав їм електронний лист і отримав 1 відповідь, що це буде 72 години, але я також нічого не чув про це... хтось може допомогти мені отримати мої гроші???
I have been trying for the past 2 weeks to cashout $650 from slot madness... I have done the verification process 4 times and it says accepted everytime but still when I go back the money is still there... ive created a coinbase account and tried to cashout with that and still nothing... I have also emailed them and got 1 reply saying it would be 72 hours but I haven't heard anything from that either... can anyone help me get my money???
Привіт, я бачу, що згідно з тим, що ви описали, у вас уже є підтверджений обліковий запис і ви намагаєтеся зняти гроші.
Я також дізнався, що казино дало вам часові рамки, але, очевидно, вони їх не дотримувалися, і ви сказали, що ще нічого від них не чули. Ви, звичайно, можете знайти причину, чому у вас ще немає грошей. Коли вам сказали в казино, що це займе 72 години?
Однак я думаю, що в цьому випадку, якщо ви отримали лише одну відповідь за два тижні, і нічого не змінилося, я бподав скаргу тут .
Наша команда розгляне ваш випадок і спробує допомогти.
Сподіваюся, зрештою все вийде і ви отримаєте свої гроші.
Hey, I see that according to what you described you already have an account verified and you are trying to withdraw money.
I also learned that the casino gave you a timeframe, but apparently they didn't keep it and you say you haven't heard anything from them yet. You could certainly use a reason why you don't have the money yet. When did the casino tell you it would take 72 hours ?
However, I think in this case, if you have received only one reply in two weeks and nothing has changed, I would lodge a complaint here.
Our team will look into your case and try to help.
Hopefully it will all work out in the end and you will get your money.
Останній раз, коли я щось чув від них, це був електронний лист від 23 числа, у якому говорилося, що хтось зі мною зв’яжеться, і це може зайняти 72 години, і в ньому було надано мені номер справи... З того часу я нічого не чув, і я нарешті вчора знову надіслав електронний лист, але досі не отримав відповіді
The last time I heard anything from them, it was an email on the 23rd that said someone would be in touch with me and it could take 72 hours and it gave me a case number.... I have not heard anything since and I finally emailed again yesterday but still have not gotten a reply
Я боюся, що ми не знайдемо рішення тут, на форумі, тому я радий, що скаргу подано.
Спробуйте почекати, ймовірно, знадобиться деякий час, щоб проаналізувати всю «історію», але будьте впевнені, Нік чудовий у тому, що він робить.
Для будь-яких можливих оновлень ми тут, звичайно!
I fear we won't find a solution here on the forum, so I'm glad to see the complaint is on.
Please try to hold on, it will probably take some time to get through the whole "story", but be assured, Nick is great at what he's doing.
For any possible update, we're here, of course!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.