ФорумКазиноSlot Madness Casino - загальне обговорення

Slot Madness Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Ale120
|
3383 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Slot Madness Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт як ти? Будь ласка, я хотів би знати, чи можу я посилити своє зняття таким чином, щоб обробити його швидше.

Автоматичний переклад.
Ale120
1 рік тому

Привіт,

хм, напевно ні. Ми не те казино, яке ви бачите? Це незалежний форум про казино 🙂.

Будь ласка, коли ви зняли кошти?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
lissa311
1 рік тому

Привіт.

Я розумію, що ви маєте на увазі, але я спробую пояснити різні види ставок:

  • Слоти: це найкращі ігри з точки зору казино, як наслідок, майже кожен бонус можна поставити на слотах
  • Блекджек, з іншого боку, пропонує найнижчу можливу перевагу для казино, тому його зазвичай виключають із внесків ставок.

Оскільки для отримання виграшу потрібно зробити внесок у ставки, ігри з вищим потенціалом виграшу обмежені, щоб ви не могли занадто легко досягти ліміту ставок 🙂.

Це спосіб сказати: «Гей, не грай у блекджек із цим бонусом; залишайся на слотах.

Але якщо казино змінюють загальний ліміт ставок після того, як ви виконали комбінацію 40x + 60x, я б сказав, що це не дуже добре. Щоб уникнути таких ситуацій, правила та обмеження мають бути чітко визначені в умовах. 🤔

Мені добре відомо про платформу RTG та її проблематичне «керування бонусами», хоча я відчуваю, що це зовсім інша ситуація, ви згодні?


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хороший день,


Я хотів би зняти свій виграш від безумства ігрових автоматів... однак є лише один варіант, а саме метод розіграшу монет. По-перше, цей метод дуже складний з невеликою допомогою. Чи є інші способи зняти мій виграш...це дійсно було б дуже корисним.


Дякую

Рушаан


Змінено Jaro 1 рік тому
Причина: Персональна інформація
Автоматичний переклад.
rushaanwynford
1 рік тому

Привіт, я перемістив твій пост у ваше казино. Що стосується методу виведення грошей, то найпростішим способом буде звернутися в чат або службу підтримки. Вони зможуть вам допомогти якнайкраще.

У будь-якому разі, як ви зробили депозит у казино? Зазвичай рекомендується використовувати той самий метод для зняття, але коли ви говорите, що у вас є лише один, це, ймовірно, не так. Скільки часу триває ваша ситуація з невиходом?

Дай мені знати.


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

file Казино Slot madness сказало, що в мене було лише сто доларів після того, як я програв, і я грав у все це й у казино. Гуру повірив їм, хоча я можу довести, що це брехня, і вони нічого не зроблять із цим і навіть не послухають мене, якби я мав лише 100 після гри, як би ви пояснили, що я маю 400, які можна зняти, file

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Robertsherman1984
11 міс. тому

привіт

Я прочитав скаргу, і я думаю, що головне те, що ви зіграли свій баланс. У такому випадку ми мало що можемо зробити. Також здається, що ви не підтвердили себе, що є необхідним кроком для отримання грошей.

Крім того, оскаржувана сума становила 236 доларів США, а ви сказали: "Вибачте, я помилився щодо суми 236 доларів"

Представник казино пояснив:

«Я мав можливість ознайомитися з ситуацією, але не зміг знайти жодної наданої документації. Найпростіший спосіб заповнити документацію — у модулі документів у касі казино. Однак я вважаю, що справжнє питання тут стосується зняття коштів, яке згадується . На цьому рахунку жодного разу не було запиту на зняття коштів, єдине, що я бачу, це повернення купона, коли безготівкові кошти на чіпі видаляються. У цьому випадку суму було вилучено 236 доларів США, залишаючи готівковий залишок на безкоштовному чіпі. $100. Цю суму, яку можна перевести в готівку, потім було розіграно до $0, наразі в казино немає запитів на зняття коштів або коштів, які можна вивести.

Супровідну документацію було передано команді casino.guru для перевірки».


Ну, я б не сказав, що нам було байдуже. Я б сказав, що ми стежили за процесом на основі інформації, наданої з обох сторін.

Якщо ви переконані, що знайшли щось нове, що змінило ситуацію, ви можете попросити повторне розгляд скарги. Просто перейдіть за цим посиланням , прокрутіть вниз і зробіть вибір.


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Протягом останніх 2 тижнів я намагався вивести 650 доларів США зі слот-божевілля... Я пройшов процес перевірки 4 рази, і він щоразу каже, що прийнято, але все одно коли я повертаюся, гроші все ще там... Я створив обліковий запис на coinbase і спробував отримати готівку за допомогою цього, і все одно нічого... Я також надіслав їм електронний лист і отримав 1 відповідь, що це буде 72 години, але я також нічого не чув про це... хтось може допомогти мені отримати мої гроші???

Автоматичний переклад.
droopdogg712
10 міс. тому

Привіт, я бачу, що згідно з тим, що ви описали, у вас уже є підтверджений обліковий запис і ви намагаєтеся зняти гроші.

Я також дізнався, що казино дало вам часові рамки, але, очевидно, вони їх не дотримувалися, і ви сказали, що ще нічого від них не чули. Ви, звичайно, можете знайти причину, чому у вас ще немає грошей. Коли вам сказали в казино, що це займе 72 години?

Однак я думаю, що в цьому випадку, якщо ви отримали лише одну відповідь за два тижні, і нічого не змінилося, я бподав скаргу тут .

Наша команда розгляне ваш випадок і спробує допомогти.

Сподіваюся, зрештою все вийде і ви отримаєте свої гроші.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Останній раз, коли я щось чув від них, це був електронний лист від 23 числа, у якому говорилося, що хтось зі мною зв’яжеться, і це може зайняти 72 години, і в ньому було надано мені номер справи... З того часу я нічого не чув, і я нарешті вчора знову надіслав електронний лист, але досі не отримав відповіді

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
droopdogg712
10 міс. тому

Я боюся, що ми не знайдемо рішення тут, на форумі, тому я радий, що скаргу подано.

Спробуйте почекати, ймовірно, знадобиться деякий час, щоб проаналізувати всю «історію», але будьте впевнені, Нік чудовий у тому, що він робить.

Для будь-яких можливих оновлень ми тут, звичайно!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Дякую... сподіваюся, це врегулюється.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого