ФорумКазиноSlootz Casino - загальне обговорення

Slootz Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

10 міс. тому від Youssf
|
8532 переглядів 135 відповідей |
|
1 2 3...7
Додати публікацію
5 міс. тому

Ні, це була моя перша виплата

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, я реалізував бонус.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, було б чудово, якби ви скористалися кнопкою «відповісти», тому що ми уникнемо плутанини в майбутньому та будемо знати, кому ви відповідаєте.

Однак я дізнався від вас, що ви підтверджені, це ваше перше зняття коштів і ви виконали бонус. Тож тепер нам залишається лише почекати та подивитися, як розвиватиметься ця ситуація та коли ви отримаєте свої гроші. Якщо виникнуть будь-які інші проблеми, і казино просто каже, що вам потрібно почекати, і що все ще триває навіть через 14 днів після того, як ви здійснили виведення коштів, повідомте мене, і ми спробуємо вам допомогти.

Сподіваюся, вам не доведеться робити жодних подальших кроків і ви отримаєте свої гроші. Удачі.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Зрозумів. мені шкода Тепер я знаю, як відповісти 🤣

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

я також все ще чекаю

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ви також спілкуєтеся з казино щодо свого виведення коштів чи просто чекаєте, але ще нічого не сталося?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Зрозумів. мені шкода Тепер я знаю, як відповісти 🤣

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Жодних проблем, це була радше підказка, ніж звинувачення. 😀

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Так, іноді я запитую службу підтримки в прямому ефірі, але вони дають ту саму відповідь: «ми надіслали це у фінансовий відділ» ….

Автоматичний переклад.
Rtbonehs
5 міс. тому

Хм, а як довго ви так чекали? Оскільки свята повільно наближаються, я б сказав, що ми знову можемо очікувати деяких затримок через відпустку, рано чи пізно, у багатьох казино не буде вільних людей.

Це повторюється щороку. Я не впевнений, чи це так, але сподіваюся, що незабаром ситуація покращиться.

Якщо я не помиляюся, тиждень чи близько того, тоді це було чотири дні. У будь-якому випадку, я почекаю деяких подробиць.

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Чи є хтось, хто отримав виплату від Slootz?

Автоматичний переклад.
ralinho
5 міс. тому

Я впевнений, що багато гравців отримали гроші; просто ми зазвичай стикаємося з гравцями, які стикаються з проблемами тут.

Це, мабуть, тенденція.

Я знайшов дві вирішені скарги – скористайтеся цим посиланням, якщо вам цікаво дізнатися більше. Тож принаймні я можу підтвердити принаймні кількох гравців.

Давайте серйозніше, якщо ви впевнені, що щось не так, і ви чекали майже 14 повних днів, щоб отримати гроші, я рекомендую подати скаргу через наш сайт.

Як це звучить для вас?


Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Почекаю до середи тоді рівно 2 тижні пройде. 🙂

Автоматичний переклад.
ralinho
5 міс. тому

О, так довго?

Я щиро сподіваюся, що ваше терпіння принесе вам гроші швидше, ніж буде потрібно скарга! 🤞🤞

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

я чекаю з 12 10 2023, і я нічого не чув про це, воно все ще очікує

Автоматичний переклад.
Rtbonehs
5 міс. тому

Ви не думали подати скаргу? Я знаю, що ви написали два тижні тому, що у вас є 4 дні, щоб зняти кошти, тому я думаю, що настав час зробити наступний крок. Наша команда спробує вам допомогти.

Ви можете почати тут .

Як ви думаєте, чи варто?

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Я весь час намагаюся подати скаргу сюди, але після останнього запитання кнопка нічого не виводить. Назад. Але як ви можете їм допомогти? Я бачу, що ви пишете в казино, щоб поспілкуватися тут, але вони не відповідають

Автоматичний переклад.
ralinho
5 міс. тому

мені шкода Можливо, ви можете поділитися знімком екрана? Я намагаюся з’ясувати проблему з поданням скарги, але тут мені знадобиться допомога.

Крім того, я абсолютно впевнений, що ніхто не намагався поспілкуватися з казино; жодного разу на форумі представники казино не зверталися до гравців. Наскільки я бачу. 🤷‍♀️

У всякому разі, я буду чекати на скріншот.

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Так, це те, що я маю на увазі, вони намагаються зв’язатися з казино, але вони не виходять на зв’язок, тоді ви теж не можете допомогти, чи не так?

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

Не може бути, щоб виплата тривала стільки часу. Я маю на увазі, звісно, добре, не через 2-3 дні, але не пізніше ніж через 2 тижні щось має статися. Не думаю, що гроші коли-небудь дійдуть до мене. Тому я б не рекомендував це казино

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, це те, що я маю на увазі, вони намагаються зв’язатися з казино, але вони не виходять на зв’язок, тоді ви теж не можете допомогти, чи не так?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Тепер я бачу, що ви говорите про відкриті скарги. Ну, схоже, казино не дуже дбає.

З іншого боку, більше скарг ігноруються, що призводить до вищих штрафів для казино. Таким чином, я переконаний, що всі скарги мають значення, навіть якщо шанси невеликі.

Звичайно, головною метою скарг є підтримка гравців, але є й інші аспекти, які варто враховувати.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Ну, я збентежений, тому що це не та форма скарги, яку ви повинні подати.


Мені це ніби колонтитул.


Я спробував це щойно, і я дійшов до цієї точки, якщо додав «Так, мою проблему вирішено».


Ви повинні вибрати протилежне; проблема все ще існує. Ви можете спробувати зараз?

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
1 2 3...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого