ФорумКазиноSlootz Casino - загальне обговорення

Slootz Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Youssf
|
16870 переглядів 135 відповідей |
|
1 2 3...7
Додати публікацію
11 міс. тому

Ні, це була моя перша виплата

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Так, я реалізував бонус.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт, було б чудово, якби ви скористалися кнопкою «відповісти», тому що ми уникнемо плутанини в майбутньому та будемо знати, кому ви відповідаєте.

Однак я дізнався від вас, що ви підтверджені, це ваше перше зняття коштів і ви виконали бонус. Тож тепер нам залишається лише почекати та подивитися, як розвиватиметься ця ситуація та коли ви отримаєте свої гроші. Якщо виникнуть будь-які інші проблеми, і казино просто каже, що вам потрібно почекати, і що все ще триває навіть через 14 днів після того, як ви здійснили виведення коштів, повідомте мене, і ми спробуємо вам допомогти.

Сподіваюся, вам не доведеться робити жодних подальших кроків і ви отримаєте свої гроші. Удачі.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Зрозумів. мені шкода Тепер я знаю, як відповісти 🤣

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

я також все ще чекаю

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ви також спілкуєтеся з казино щодо свого виведення коштів чи просто чекаєте, але ще нічого не сталося?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Зрозумів. мені шкода Тепер я знаю, як відповісти 🤣

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Жодних проблем, це була радше підказка, ніж звинувачення. 😀

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Так, іноді я запитую службу підтримки в прямому ефірі, але вони дають ту саму відповідь: «ми надіслали це у фінансовий відділ» ….

Автоматичний переклад.
Rtbonehs
11 міс. тому

Хм, а як довго ви так чекали? Оскільки свята повільно наближаються, я б сказав, що ми знову можемо очікувати деяких затримок через відпустку, рано чи пізно, у багатьох казино не буде вільних людей.

Це повторюється щороку. Я не впевнений, чи це так, але сподіваюся, що незабаром ситуація покращиться.

Якщо я не помиляюся, тиждень чи близько того, тоді це було чотири дні. У будь-якому випадку, я почекаю деяких подробиць.

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Чи є хтось, хто отримав виплату від Slootz?

Автоматичний переклад.
ralinho
11 міс. тому

Я впевнений, що багато гравців отримали гроші; просто ми зазвичай стикаємося з гравцями, які стикаються з проблемами тут.

Це, мабуть, тенденція.

Я знайшов дві вирішені скарги – скористайтеся цим посиланням, якщо вам цікаво дізнатися більше. Тож принаймні я можу підтвердити принаймні кількох гравців.

Давайте серйозніше, якщо ви впевнені, що щось не так, і ви чекали майже 14 повних днів, щоб отримати гроші, я рекомендую подати скаргу через наш сайт.

Як це звучить для вас?


Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Почекаю до середи тоді рівно 2 тижні пройде. 🙂

Автоматичний переклад.
ralinho
11 міс. тому

О, так довго?

Я щиро сподіваюся, що ваше терпіння принесе вам гроші швидше, ніж буде потрібно скарга! 🤞🤞

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

я чекаю з 12 10 2023, і я нічого не чув про це, воно все ще очікує

Автоматичний переклад.
Rtbonehs
11 міс. тому

Ви не думали подати скаргу? Я знаю, що ви написали два тижні тому, що у вас є 4 дні, щоб зняти кошти, тому я думаю, що настав час зробити наступний крок. Наша команда спробує вам допомогти.

Ви можете почати тут .

Як ви думаєте, чи варто?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Я весь час намагаюся подати скаргу сюди, але після останнього запитання кнопка нічого не виводить. Назад. Але як ви можете їм допомогти? Я бачу, що ви пишете в казино, щоб поспілкуватися тут, але вони не відповідають

Автоматичний переклад.
ralinho
11 міс. тому

мені шкода Можливо, ви можете поділитися знімком екрана? Я намагаюся з’ясувати проблему з поданням скарги, але тут мені знадобиться допомога.

Крім того, я абсолютно впевнений, що ніхто не намагався поспілкуватися з казино; жодного разу на форумі представники казино не зверталися до гравців. Наскільки я бачу. 🤷‍♀️

У всякому разі, я буду чекати на скріншот.

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Так, це те, що я маю на увазі, вони намагаються зв’язатися з казино, але вони не виходять на зв’язок, тоді ви теж не можете допомогти, чи не так?

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Не може бути, щоб виплата тривала стільки часу. Я маю на увазі, звісно, добре, не через 2-3 дні, але не пізніше ніж через 2 тижні щось має статися. Не думаю, що гроші коли-небудь дійдуть до мене. Тому я б не рекомендував це казино

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Так, це те, що я маю на увазі, вони намагаються зв’язатися з казино, але вони не виходять на зв’язок, тоді ви теж не можете допомогти, чи не так?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Тепер я бачу, що ви говорите про відкриті скарги. Ну, схоже, казино не дуже дбає.

З іншого боку, більше скарг ігноруються, що призводить до вищих штрафів для казино. Таким чином, я переконаний, що всі скарги мають значення, навіть якщо шанси невеликі.

Звичайно, головною метою скарг є підтримка гравців, але є й інші аспекти, які варто враховувати.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ну, я збентежений, тому що це не та форма скарги, яку ви повинні подати.


Мені це ніби колонтитул.


Я спробував це щойно, і я дійшов до цієї точки, якщо додав «Так, мою проблему вирішено».


Ви повинні вибрати протилежне; проблема все ще існує. Ви можете спробувати зараз?

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
1 2 3...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого