Привіт, було б чудово, якби ви скористалися кнопкою «відповісти», тому що ми уникнемо плутанини в майбутньому та будемо знати, кому ви відповідаєте.
Однак я дізнався від вас, що ви підтверджені, це ваше перше зняття коштів і ви виконали бонус. Тож тепер нам залишається лише почекати та подивитися, як розвиватиметься ця ситуація та коли ви отримаєте свої гроші. Якщо виникнуть будь-які інші проблеми, і казино просто каже, що вам потрібно почекати, і що все ще триває навіть через 14 днів після того, як ви здійснили виведення коштів, повідомте мене, і ми спробуємо вам допомогти.
Сподіваюся, вам не доведеться робити жодних подальших кроків і ви отримаєте свої гроші. Удачі.
Hello, it would certainly be nice if you used the "reply" button because we'll avoid confusion in the future and we'll know who you're replying to.
However, I found out from you that you are verified, this is your first withdrawal and you have fulfilled the bonus. So now we just have to wait and see how this situation develops and when you will get your money. If there are any other problems and the casino just keeps saying that you have to wait and that everything is still in process even after 14 days after you have made your withdrawal, please let me know and we will try to help you.
Hopefully, you will not have to take any further steps and you will get your money. Good luck.
Зрозумів. мені шкода Тепер я знаю, як відповісти 🤣
Understood. I'm sorry. Now I know how to answer 🤣
Alles klar. Tut mir leid. Jetzt weis ich wie es geht mit dem antworten 🤣
Так, іноді я запитую службу підтримки в прямому ефірі, але вони дають ту саму відповідь: «ми надіслали це у фінансовий відділ» ….
Yes sometimes I ask in live support but they keep giving the same answer " we sent this to the financial department " ….
Хм, а як довго ви так чекали? Оскільки свята повільно наближаються, я б сказав, що ми знову можемо очікувати деяких затримок через відпустку, рано чи пізно, у багатьох казино не буде вільних людей.
Це повторюється щороку. Я не впевнений, чи це так, але сподіваюся, що незабаром ситуація покращиться.
Якщо я не помиляюся, тиждень чи близько того, тоді це було чотири дні. У будь-якому випадку, я почекаю деяких подробиць.
Hmm, and for how long have you been waiting so far? As the holidays are slowly approaching, I'd say we can again expect some delays due to vacations, sooner or later, many casinos won't have people to spare.
It repeats every year. I'm not sure whether this is the case here, but I hope it will improve soon.
If I'm not mistaken, a week or so ago, it was four days back then. Anyway, I'll wait for some details.
Чи є хтось, хто отримав виплату від Slootz?
Is there anyone who has received a payout from Slootz?
Gibt es überhaupt eine Person die von Slootz eine Auszahlung erhalten hat ?
Я впевнений, що багато гравців отримали гроші; просто ми зазвичай стикаємося з гравцями, які стикаються з проблемами тут.
Це, мабуть, тенденція.
Я знайшов дві вирішені скарги – скористайтеся цим посиланням, якщо вам цікаво дізнатися більше. Тож принаймні я можу підтвердити принаймні кількох гравців.
Давайте серйозніше, якщо ви впевнені, що щось не так, і ви чекали майже 14 повних днів, щоб отримати гроші, я рекомендую подати скаргу через наш сайт.
Як це звучить для вас?
I'm sure many players have been paid; it's just that we usually encounter players facing issues here.
It's a trend, I guess.
I found two resolved complaints - use this link if you are interested in learning more. So, at least I can confirm at least a few players.
Let's be more serious, if you are convinced that something is wrong and you have been waiting almost 14 full days to see the money, I recommend submitting a complaint through our website.
How does that sound to you?
Почекаю до середи тоді рівно 2 тижні пройде. 🙂
I'll wait until Wednesday then exactly 2 weeks will be over. 🙂
Ich warte noch bis Mittwoch dann sind genau 2 Wochen um. 🙂
О, так довго?
Я щиро сподіваюся, що ваше терпіння принесе вам гроші швидше, ніж буде потрібно скарга! 🤞🤞
Oh, that long?
I truly hope your patience brings you the money sooner than the complaint is necessary! 🤞🤞
я чекаю з 12 10 2023, і я нічого не чув про це, воно все ще очікує
i wait since 12 10 2023, and i didnt hear anything about it its still on pending
Ви не думали подати скаргу? Я знаю, що ви написали два тижні тому, що у вас є 4 дні, щоб зняти кошти, тому я думаю, що настав час зробити наступний крок. Наша команда спробує вам допомогти.
Як ви думаєте, чи варто?
Haven't you thought about filing a complaint? I know you wrote two weeks ago that you have 4 days to withdraw, so I think it's time to take the next step. Our team will try to help you.
Do you think it's worth it?
Я весь час намагаюся подати скаргу сюди, але після останнього запитання кнопка нічого не виводить. Назад. Але як ви можете їм допомогти? Я бачу, що ви пишете в казино, щоб поспілкуватися тут, але вони не відповідають
I try to file a complaint here all the time, but after the last question nothing comes up with the button. Back. But how can you help them? I see that you write to the casino to chat here but they don't answer
Ich versuche die ganze Zeit hier eine Beschwerde einzureichen nur nach der letzten Frage kommt nichts mehr mit der Button. Zurück. Aber wie könnt ihr den helfen ? Ich sehe das sie das Casino anschreiben hier mit zu Chatten aber die melden sich ja nicht
мені шкода Можливо, ви можете поділитися знімком екрана? Я намагаюся з’ясувати проблему з поданням скарги, але тут мені знадобиться допомога.
Крім того, я абсолютно впевнений, що ніхто не намагався поспілкуватися з казино; жодного разу на форумі представники казино не зверталися до гравців. Наскільки я бачу. 🤷♀️
У всякому разі, я буду чекати на скріншот.
I'm sorry. Can you perhaps share a screenshot? I'm trying to figure out the problem with submitting the complaint, but I could use some help here.
Also, I'm quite sure no one has tried to chat with the casino; there was never a casino representative actively approaching players here on the forum. As far as I can see. 🤷♀️
Anyway, I'll wait for the screenshot.
Так, це те, що я маю на увазі, вони намагаються зв’язатися з казино, але вони не виходять на зв’язок, тоді ви теж не можете допомогти, чи не так?
Yes, that's what I mean, they're trying to get in touch with the casino but they don't get in touch, then you can't help either, can you?
Ja das meine ich ja sie versuchen mit dem Casino in Kontakt zu treten aber die melden sich ja nicht dann könnt ihr ja auch nicht helfen oder ?
Не може бути, щоб виплата тривала стільки часу. Я маю на увазі, звісно, добре, не через 2-3 дні, але не пізніше ніж через 2 тижні щось має статися. Не думаю, що гроші коли-небудь дійдуть до мене. Тому я б не рекомендував це казино
It can't be that a payout takes that long. I mean, of course, okay, not 2-3 days, but something has to happen after 2 weeks at the latest. I don't think the money will ever reach me. That's why I wouldn't recommend this casino
Es kann ja nicht sein das eine Auszahlung so lange dauert ich meine klar ok natürlich nicht 2-3 Tage aber nach spätestens 2 Wochen muss doch was geschehen. Ich glaube nicht das das Geld jemals bei mir ankommen wird. Deswegen würde ich dieses Casino nicht empfehlen
Так, це те, що я маю на увазі, вони намагаються зв’язатися з казино, але вони не виходять на зв’язок, тоді ви теж не можете допомогти, чи не так?
Yes, that's what I mean, they're trying to get in touch with the casino but they don't get in touch, then you can't help either, can you?
Ja das meine ich ja sie versuchen mit dem Casino in Kontakt zu treten aber die melden sich ja nicht dann könnt ihr ja auch nicht helfen oder ?
Тепер я бачу, що ви говорите про відкриті скарги. Ну, схоже, казино не дуже дбає.
З іншого боку, більше скарг ігноруються, що призводить до вищих штрафів для казино. Таким чином, я переконаний, що всі скарги мають значення, навіть якщо шанси невеликі.
Звичайно, головною метою скарг є підтримка гравців, але є й інші аспекти, які варто враховувати.
I see now that you are talking about open complaints. Well, it sounds like the casino does not care much.
On the other hand, more complaints are ignored, resulting in higher penalties for the casino. Thus, I'm convinced all complaints matter, even if the chances are low.
Of course, the main purpose of the complaints is to support players, yet there are still other aspects worth considering.
Ну, я збентежений, тому що це не та форма скарги, яку ви повинні подати.
Мені це ніби колонтитул.
Я спробував це щойно, і я дійшов до цієї точки, якщо додав «Так, мою проблему вирішено».
Ви повинні вибрати протилежне; проблема все ще існує. Ви можете спробувати зараз?
Well, I'm confused, because this is not the complaint form you are supposed to submit.
It seems like a footer to me.
I tried that just now, and I got to this point if I add "Yes, my issue has been resolved."
You must choose the opposite; the problem still exists. Can you try it now?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.