3 р. тому
Тут ви можете обговорити SkyCity Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Ви говорите про 20 безкоштовних обертань у Книзі Вікінгів, які ми вказали на нашому веб-сайті?
Are you talking about the 20 free spins on Book of Vikings that we have stated on our website?
Так, вона говорила про онлайн -клуб, який дає вам винагороду, коли ви проходите рівень ... так, вона мала рацію, ви ніколи не винагороджували всі рівні ...
Тоді ваш сайт зручно надсилатиме повідомлення через меню сайту, в яких говориться, що гравець вже їх зібрав ... ми повідомляємо чат ... і чат повідомляє нам, що ми їх грали вчора ...
Про це вона говорила ... але ти це знаєш ...
Yes she was talking bout the online club that gives you rewards when you pass a level... yeah she was right u never rewarded all levels...
Then your site would conveniently send messages thru the site menu saying the player already collected them... we tell the chat... &the chat tells us we played them yesterday...
That's what she was talking about... but u know this...
Ось підказки, хлопці ... сайт відстає ... виходить із системи ... або функція, про яку ви знаєте, просто не з’являється ... затримка означає безперервне обертання, поки не повідомляється, що звертаєтесь до служби підтримки ... поки що не повертають кошти ці відстаючі запитують оператора моменти ... або в будь -який час це було несправедливо прийнято ...
Ось ще 1, скільки з вас бачили, як ваші гроші йдуть від, наприклад, $ 10 $ 9.86 $ 8.54 $ 7.21 аж до $ 0.00
Є інші, яких я зараз не пам’ятаю, але
Коли ви починаєте отримувати ці ознаки Закрийте сайт ... нові обмеження, до яких прийшли ваші рівні, тепер ваші виграші обмежені низькими виграшами, які не варті обертів
Heres a clue guys... the site lags...logs u out... or the feature that u know shows up just wont... lagging means spins continuously till it says contact support... n u still dont get refunded for those lagging ask operator moments... or at anytime it was unfairly taken...
Heres another 1 how many of you have seen your money go from eg $10 $9.86 $8.54 $7.21 all the way to $0.00
Theres others I cant remember right now but
When u start getting these signs Quit the site... the new restrictions fir your levels have kicked in now your wins are restricted to low wins not worth the spins
Привіт, гуру казино ... ти оцінив цей сайт за доходами ... ти читав скарги ... це дохід, на якому ти його оцінюєш ... половину цих гравців зірвали за свій дохід ... цей сайт навіть не повинен бути у вашому списку ...
Hey casino guru... u rated this site on revenue... have you read the complaints... that's the revenue your rating it on... half these players got ripped off for their revenue... this site shouldnt even be on your list...
Чому б нам не включити це казино у список? Ми маємо найбільшу базу даних онлайн -казино у світі. У нас є найкращі і є найгірші. Ось чому у нас є система рейтингів, щоб кожен міг побачити, як ми оцінюємо казино.
Дивлячись на SkyCity, у них хороший рейтинг, і ми також не маємо жодної обґрунтованої скарги на своєму веб-сайті, тому немає підстав вважати, що це погане казино: https://casino.guru/skycity-casino- перегляд#tab = js-tab-репутація
Why wouldn't we have this casino on a list? We have the largest online casinos database in the world. We have the best ones and we have the worst ones as well. That's why we have the rating system here so everyone can see how we rate the casino.
Looking at SkyCity, they've got good rating and we also don't have a single justified complaint submitted on our website so there's no reason to believe they're a bad casino: https://casino.guru/skycity-casino-review#tab=js-tab-reputation
У вас це казино є найкращим... навіть з рейтингом 2 зірки... n скарг... Раніше я довіряв вашому сайту... тепер це ПРОСТО сайт із рекламою.
You've got this casino rated as a top casino... even with the 2 star rating... n complaints... I use to trust your site... now its JUST a site with ads..
Здравствуйте,
Я хотів би звернути вашу увагу, що оцінка 2 зірки виходить з огляду одного користувача, чесно кажучи, було б несправедливо судити про казино лише за оглядом одного гравця. Особливо, коли є ціла команда, присвячена регулярній оцінці казино.
Якщо будь-який гравець відчуває, що певним казино з ним погано поводяться, можна подати скаргу. Команда Casino Guru з розгляду скарг дуже ретельно розглядає кожну скаргу. В результаті казино може втратити оцінку репутації, а також усі гравці можуть побачити, скільки скарг було подано і які висновки вони були закриті.
Якщо ви зацікавлені, можете подати скаргу.
Крім того, ми плануємо надати гравцям топ-лист, заснований на оцінці зірок відгуків користувачів.
Ми маємо намір надати всім гравцям якнайширше порівняння.
Hello,
I would like to bring to your attention that 2 star rating comes from a single user review, honestly it would not be fair to judge the casino on behalf of just a one player review. Especially when there is a whole team dedicated to evaluate casinos on regular basis.
If any player feels somehow mistreated by specific casino, placing a complaint is a an option. Casino Guru Complaint team consults each complaint very carefully. As a result, casino may loose reputation score, plus all players can see how many complaints were placed and whit what conclusions those were closed.
If you are interested you are welcome to submit a complaint.
Furthermore, we plan to provide players with top list, based on the user reviews stars score.
We intend to provide all players with the widest possible comparison.
У мене було кілька дуже хороших виграшів на Skycity, а також не було проблем зі зняттям грошей. Мене також влаштовують їхні бонуси лояльності («купівля» безкоштовних обертань за допомогою кредиту, який ви отримуєте від гри). Особисто я дуже високо оцінюю це казино, але я думаю, що це залежить від вашого особистого досвіду.
I’ve had some very good wins on Skycity and no problems withdrawing money either. I’ve also been ok with their loyalty bonuses (‘buying’ free spins with credit you earn from playing). Personally I rate this casino very highly but I guess it comes down to your own personal experience.
Привіт,
ми завжди хочемо почути про досвід гравців. Ви маєте рацію, у всіх нас різні смаки, але я вважаю, що хороші бонуси та лояльна програма в поєднанні з корисною підтримкою повинні підійти кожному 😀.
Говорячи про підтримку та чат, у вас є якісь уявлення про якість? Як бачите, ми теж високо оцінили казино.
Hello,
we always like to hear about players' experiences. You're right, we all have different tastes, but I think that good bonuses and a loyal program combined with helpful support should suit anybody 😀.
Speaking about the support and chat, have any insights about the quality? As you can see, we also rated the casino highly.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.