ФорумКазиноСкладність зняття

Складність зняття

1 рік тому від Denise842
|
2656 переглядів 7 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Що поробиш, коли казино нечесне і вони не платять.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи можу я запитати, яке це казино? Чи можете ви розповісти мені про це більше?

Я бачу, що ви подали кілька скарг. Ця проблема пов'язана з одним із них? Повідомте нас, щоб ми могли краще зрозуміти вашу проблему.

Загалом, коли йдеться про ваше запитання, ви можете поскаржитися на нашому веб-сайті, на інших веб-сайтах або зв’язатися з органом ліцензування.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це казино Maneki, немає куди просити зняття коштів, їх лінія чату не працює, я спілкуюся з ними вже місяць, я навіть зв’язався з Trustpilot, але нічого не робиться. Через місяць електронних листів вони попросили мене зіграти в три рази більше депозиту, я це зробив, але рішення все одно не було. Немає можливості нічого дізнатися. Це дуже засмучує

Автоматичний переклад.
Denise842
1 рік тому

Привіт і дякую за оновлення.

Я дуже здивований, якщо чесно. Казино має високий індекс безпеки, що виглядає нормально. Але те, що я знайшов у вашій скарзі, щонайменше, дивно.

Я справді сподіваюся, що скарга незабаром дасть деякі підказки, тобто казино втрутиться та пояснить усе.

Не соромтеся ділитися прогресом, навіть тут, на форумі.

Не хочу нічого пропустити.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я не чув від казино maneki, зараз минуло більше місяця

Автоматичний переклад.
Denise842
1 рік тому

Я пропоную вам переглянути тему скарги – просто зробіть це тут . 2 дні тому казино написало:

«Нам шкода, що ви не змогли отримати свій виграш.

Щоб відповісти на ваше занепокоєння, ми хотіли б повідомити вам, що ваш обліковий запис ще не підтверджено.

Хоча всі документи прийняті та затверджені, як бачимо, обліковий запис не підтверджено.

Після реєстрації ви повинні отримати електронний лист із підтвердженням, на який ви повинні натиснути кнопку «підтвердити». "

Подивіться та спробуйте, будь ласка. Я буду чекати на ваше оновлення. 🤞🤞🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую, мені нарешті заплатили, дякую за підтримку

Автоматичний переклад.
Denise842
1 рік тому

Чудово, я радий, що ви нам усім дали знати.

Отже, підтвердження було єдиною перешкодою?

Якби всі проблеми так легко вирішувалися в кінці кінців 🙂. У будь-якому випадку, якщо ви натрапите на щось, що варто поділитися, поверніться до нас 😉

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Опубліковано Jaro видалено

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.