Чи можу я запитати, яке це казино? Чи можете ви розповісти мені про це більше?
Я бачу, що ви подали кілька скарг. Ця проблема пов'язана з одним із них? Повідомте нас, щоб ми могли краще зрозуміти вашу проблему.
Загалом, коли йдеться про ваше запитання, ви можете поскаржитися на нашому веб-сайті, на інших веб-сайтах або зв’язатися з органом ліцензування.
May I ask about which casino is this ? Can you tell me more about it ?
I see you have submitted multiple complaints. Is this problem related to one of them ? Let us know so we can better understand your issue.
When it comes to your question, generally speaking, you can complain on our website, other websites or you can contact the licensing authority.
Це казино Maneki, немає куди просити зняття коштів, їх лінія чату не працює, я спілкуюся з ними вже місяць, я навіть зв’язався з Trustpilot, але нічого не робиться. Через місяць електронних листів вони попросили мене зіграти в три рази більше депозиту, я це зробив, але рішення все одно не було. Немає можливості нічого дізнатися. Це дуже засмучує
This is casino Maneki, there is nowhere to ask for a withdrawal, their chat line is not working, i am in contact with them for a month now, i even contacted trustpilot and nothing is done. After a month of emails they asked me to play three times the deposit, i did but still no resolution. There is no way to know anything. It is very frustating
Привіт і дякую за оновлення.
Я дуже здивований, якщо чесно. Казино має високий індекс безпеки, що виглядає нормально. Але те, що я знайшов у вашій скарзі, щонайменше, дивно.
Я справді сподіваюся, що скарга незабаром дасть деякі підказки, тобто казино втрутиться та пояснить усе.
Не соромтеся ділитися прогресом, навіть тут, на форумі.
Не хочу нічого пропустити.
Hello, and thanks for the update.
I'm quite surprised, to be honest. The casino possesses a high safety index, which seems ok. But what I found in your complaint, well - that's weird at best.
I certainly hope the complaint will provide some clues soon, meaning the casino will step in and explain the whole matter.
Feel free to share any progress, even here on the forum, please.
Don't want to miss anything.
Я пропоную вам переглянути тему скарги – просто зробіть це тут . 2 дні тому казино написало:
«Нам шкода, що ви не змогли отримати свій виграш.
Щоб відповісти на ваше занепокоєння, ми хотіли б повідомити вам, що ваш обліковий запис ще не підтверджено.
Хоча всі документи прийняті та затверджені, як бачимо, обліковий запис не підтверджено.
Після реєстрації ви повинні отримати електронний лист із підтвердженням, на який ви повинні натиснути кнопку «підтвердити». "
Подивіться та спробуйте, будь ласка. Я буду чекати на ваше оновлення. 🤞🤞🤞
I suggest you check the complaint thread - just do so here. 2 days ago, the casino wrote:
"We are sorry that you weren't able to get your winnings.
To answer your concern, we would like to inform you that your account isn't to verified yet.
Although all documents are accepted and approved, as we can see, the account is not confirmed.
Once you're signed up, you should have got a confirmation email to which you should click a "confirm" button."
Check it out and try it, please. I'll wait for your update. 🤞🤞🤞
Дякую, мені нарешті заплатили, дякую за підтримку
Thank you i finally been paid, thank you for'your support
Чудово, я радий, що ви нам усім дали знати.
Отже, підтвердження було єдиною перешкодою?
Якби всі проблеми так легко вирішувалися в кінці кінців 🙂. У будь-якому випадку, якщо ви натрапите на щось, що варто поділитися, поверніться до нас 😉
Great, I'm glad you let us all know.
So, the confirmation was the only obstacle?
If only all issues would be so easily solved in the end 🙂. Anyway, if you come across anything worth sharing, come back to us 😉
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.