ФорумКазиноSilverplay Casino - загальне обговорення

Silverplay Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від Moons122
|
19881 переглядів 101 відповідей |
|
1...4 5 6
ludoerre
1 рік тому

Мої вітання. Я б написав, що казино не платить, лише якщо я впевнений 😀.

Я радий, що ви були не зовсім правильні на цьому етапі ✨.

Автоматичний переклад.
Caiup78
1 рік тому

Звичайно, це неправда, вони вбивають мене текстовими повідомленнями щодня в будь-який час без мого дозволу, і вони навіть не відповідають на чат, вони соромні

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Я подав запит на зняття коштів у казино Silverplay 14 днів тому. Я перевірений, тому всі документи є. Але, на жаль, не гроші. Чи може хтось мені допомогти. Дуже дякую.

Автоматичний переклад.
chrischii1987
1 рік тому

Привіт.

Якщо коротко, я б подав скаргу.

Прочитайте посібник тут, а потім надішліть:

https://casino.guru/complaints/create

Не хвилюйтеся, це безкоштовно!

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

найгірші з можливих казино від Bellona NV, вони роблять усе, щоб забрати ваші виграші, заради Бога, не грайте в цих казино від Bellona NV, ВЕЛИКА ШАХРАЯ

Автоматичний переклад.
unabletoeattherice
1 рік тому

Якщо можна, я хотів би додати посилання на його індекс безпеки, який є досить низьким, а також посилання на відгуки користувачів, оцінені як погані . 🙁

Дякуємо за попередження!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, хтось може сказати мені, як ідуть виведення коштів і скільки часу це зайняло? Дякую

Автоматичний переклад.
Godaonex
1 рік тому

Привіт.

Я пропоную вам прочитати цю тему, усі поради тут. Особливо індекс безпеки та відгуки користувачів - і те, і інше було згадано. Перегляньте цю тему, щоб побачити досвід інших гравців. Чесно кажучи, я був би обережним, перегляньте огляд казино:

https://casino.guru/silverplay-casino-review

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, чи всі люди, які скаржилися на час очікування, зрештою отримали свої гроші? Я подав запит на зняття майже 9 днів тому, і нічого. Така сама відповідь із чату в прямому ефірі, скопіюйте та вставте, чи варто мені забути про те, що мені колись платять? Чи варто це казино занести в чорний список на цьому етапі?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це казино не виплачує! стережіться, не реєструйтесь тут, це шахрайство

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
delc22
1 рік тому

Привіт! Я бачу, що у вас та ж проблема, що й у більшості гравців, які подали скаргу на це казино . Проте, з того, що я бачив, майже всі скарги були вирішені, хоча це зайняло досить багато часу. Я бачу, що ви також подали заявку , і я твердо вірю, що, незважаючи на те, що це затягується, ви зрештою отримаєте гроші.

У будь-якому випадку, що відповість вам казино про те, що це займає досить багато часу? Ми даємо казино 14 днів для вирішення запитів на зняття коштів. У вас є повністю підтверджений обліковий запис?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, мені сказали, що мій обліковий запис підтверджено, і вони мають усі документи, необхідні для чату в прямому ефірі. Коли мене запитали про моє відкликання, це була та сама відповідь із чату в режимі копіювання та вставлення… «інший відділ», «його все ще перевіряють», «слідкуйте за Ваша електронна адреса'…

Автоматичний переклад.
delc22
1 рік тому

Я абсолютно співчуваю вам у цій ситуації, тому що я знаю, як це має бути, отримувати ту саму відповідь. Минуло 12 днів, правда? Якщо в інших двох нічого не зміниться, наша команда спробує глибше розібратися в ситуації та допомогти вам. Подивимося, куди воно піде. Якщо у вас є якась нова інформація, чи можна було б повідомити нам?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Уже 12 днів, так, у мене немає нової інформації, окрім того, що я щодня входжу в систему та запитую оновлення в чаті, а вони просто говорять одне й те саме знову і знову, що дуже засмучує. Отже, ви можете допомогти, коли минуло два тижні?

Автоматичний переклад.
delc22
1 рік тому

Наша команда намагатиметься зробити це, коли закінчиться крайній термін, який ми надаємо казино для вирішення проблеми зняття коштів. Сподіваємося, що він буде успішним і все вирішиться справедливо. Схрещені пальці. 🤞🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Яро,

Я щойно отримав гроші! це зайняло два тижні, але я отримав це

Del

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
delc22
1 рік тому

Ну, я дуже радий бачити, що ти нарешті отримав свої гроші. 🎉😊

Два тижні було чимало, тож я вважаю, що це полегшення для вас. Але я також просив би Вас підтвердити цю інформацію Томашу в скарзі , тому що він чекає на відповідь, отримали Ви її чи ні.

У будь-якому випадку, ти збираєшся залишитися в цьому казино чи збираєшся знайти інше?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не залишатися з цим! Я відразу закрив свій обліковий запис. Зараз шукаю новий

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я дуже задоволений сервісом і виплатою виграшу. Звісно, це азартна гра, це повинні усвідомлювати всі. Звичайно, ви іноді програєте, але в порівнянні з ним це дуже хороше казино, а сервіс абсолютно рекомендований.

Менеджер казино Діана завжди доступна та абсолютно доброзичлива, коли справа доходить до питань та проблем, і вона негайно їх вирішує.


З найкращими побажаннями

D3NNI5


Автоматичний переклад.
D3NNI5
4 міс. тому

Звучить чудово. Можна запитати, з якою проблемою вам там допомогла служба підтримки? Завжди чудово мати хорошу підтримку в онлайн-казино, яка здатна та хоче вирішити проблеми, чи не так?

Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого