Привіт! Я бачу, що у вас та ж проблема, що й у більшості гравців, які подали скаргу на це казино . Проте, з того, що я бачив, майже всі скарги були вирішені, хоча це зайняло досить багато часу. Я бачу, що ви також подали заявку , і я твердо вірю, що, незважаючи на те, що це затягується, ви зрештою отримаєте гроші.
У будь-якому випадку, що відповість вам казино про те, що це займає досить багато часу? Ми даємо казино 14 днів для вирішення запитів на зняття коштів. У вас є повністю підтверджений обліковий запис?
Буду чекати відповіді.
Hi, I see that you have the same problem as most of the players who have filed a complaint against this casino. However, from what I've seen, almost all of the complaints have been resolved, even though it took quite a long time. I see that you have filed one as well, and I firmly believe that even though it is dragging on, you will eventually get paid.
Anyway, what is the casino's answer to you about it taking quite a long time ? We give casinos 14 days to resolve withdrawal requests. Do you have a fully verified account ?
I'll wait for the answer.
Автоматичний переклад.