ФорумКазиноSilverplay Casino - загальне обговорення

Silverplay Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від Moons122
|
19829 переглядів 101 відповідей |
|
1...3 4 56
Radka
1 рік тому

Я готовий продовжити та надати нам усі відповідні документи з відносними знімками екрана та відповісти на всі ваші запитання, я повторюю, я гравець, який був на платформах протягом кількох років, і у мене ніколи не було та ніколи не було проблем із цього типу , я також зробив пару великих виграшів, наприклад € 9800 і € 16300, отриманих на рахунку за кілька годин, тепер, на жаль, я випадково натрапив на цю платформу проклятого дня, я завантажив € 1500 з божевільними комісіями та, щоб додати образу до травми також пошкодження? Давайте поговоримо про 30 000 євро, для мене це не зміна, це майже змінило б моє життя, враховуючи поточну ситуацію на ринку, на якому я працюю, неймовірно, скажіть мені, що робити, і я це зроблю. Я чекаю вашої відповіді, дякую за ваше слухання та підтримку, враховуючи, що Silverplay відхиляє мене напівавтоматичною відповіддю електронною поштою, в якій повідомляється, що з їхніх перевірок усе в порядку, і, звичайно, як вони можуть сказати протилежне? Я готовий продовжити зі скаргою в систему цієї платформи

Автоматичний переклад.
s4vqqyt7qq
1 рік тому

Привіт знову.

Я вже пропонував, як ми допомагаємо гравцям у моїй попередній публікації:

«У будь-якому випадку, спершу вам слід прочитати цю статтю про те, що означає подати скаргу – це та допомога, яку ми можемо запропонувати.

Якщо ви в, надішліть один тут ."

Зелений текст є посиланням, яке можна натиснути. Будь ласка, використовуйте обидва.


Автоматичний переклад.
s4vqqyt7qq
1 рік тому

у нас така сама ситуація, я чекав на зняття 3000 євро 2 тижні, і вони відповідають мені повідомленнями копіювання/вставлення та без відповіді від kyc. мені бракує слів

Автоматичний переклад.
ludoerre
1 рік тому

Вибачте, але залиште їх назавжди, хочете почути хороше???? Після всіх моїх скарг і з документацією на руках, тому що я маю всі вони на вицвілих скріншотах, на яких видно, що у мене було 25 000 євро на ігровому рахунку та 5 000 євро для виведення запитів, і як за помахом чарівної палички одного дня я побачив себе з євро 0 на рахунку, а зняття було скасовано. Їхньою відповіддю на мій відчайдушний пошук зрозуміти, як таке можливо, було: з вашим рахунком все гаразд, і це ви скасували зняття коштів і зробили кілька ставок. Вони злодії, я б виграв 30 000 євро менше ніж за 25 хвилин, тобто виграш, який майже еквівалентний 10 місяцям моєї діяльності. Сьогодні вони написали мені, пропонуючи 30 євро безкоштовних обертань без депозиту. Злодіїв треба подавати до суду, але подавати до суду належним чином, ми не одні, давайте всі разом зберемося і подамо масову скаргу, давайте подивимось, чи залишаться вони злодіями

Автоматичний переклад.
s4vqqyt7qq
1 рік тому

У мене є 3000 євро, я зберіг усі скріншоти ставок, депозитів і зняття коштів, також я відкрив скаргу на сайт. У мене все задокументовано! запит на відкликання подано 14 лютого, kyc зв’язався зі мною 15 числа, щоб отримати всю документацію, і з того дня я не отримав жодних новин. Я буду боротися до останнього ще й тому, що я витратив близько 500 євро своїх грошей у цьому казино.

Автоматичний переклад.
ludoerre
1 рік тому

Боріться, але я не думаю, що, НА ЖАЛЬ, ви вийдете переможцем, але я на це сподіваюся.

з моїх грошей я кинув 1450 євро, це також підтверджено документально.


Гадаю, там все ще написано "ПРИЗУПИНЕНО", чи не так? Ну так і залишиться

Автоматичний переклад.
s4vqqyt7qq
1 рік тому

точно!! Будемо сподіватися, що в моєму випадку, враховуючи меншу цифру, вони будуть більш поблажливими. у будь-якому випадку я сподіваюся на втручання casinoguru, перш ніж звернутися безпосередньо до того, хто видав ліцензію на це казино

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це казино є частиною групи Bellona NV, яка називається бандою онлайн-казино dachshund. Ось кримінальні казино, якими керує ця компанія:

ЗОДІАК БЕТ

SLOT10

ДАЧБЕТ

1 СТАВКА

ТРИЛІСНЕ КАЗИНО

ВИБІР.СТАВКА

БЕТРОФ

BETONIC

СЛОТИМО

Шахрайство в цих казино не за горами, і будьте впевнені, що якщо ви подасте скаргу, вам ніколи не дадуть відповіді. Їхній регулятор Antilephone рівний, наскільки він зіпсований.

У такому випадку спробуйте зв’язатися з EM-group або Gaming curacao board, які, можливо, але просто можливо, вони вам допоможуть.

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

Я відкрив скаргу у відповідному розділі, я не розумію, чому цей сайт вважає цей тип платформи надійним, заохочуючи нас витрачати наші гроші. Ми ніяк не захищені. У мене є запитання, чи не могли б ви залишити нам контактні дані чи електронні адреси, щоб ми могли зв’язатися з кимось, якщо ці негідники не заплатять і казиногуру не зможе вирішити суперечку? Ви вирішили не платити, хоча б поверніть нам гроші!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я щойно помітив оновлення, фактично моє зняття перейшло з "очікує" на "обробку" і його більше не можна скасувати! Будемо сподіватися, що так..

Автоматичний переклад.
ludoerre
1 рік тому

compliants@emoore.com

info@gcb.com

Автоматичний переклад.
ludoerre
1 рік тому

Як тільки вам заплатять, раджу відразу закрити рахунок. Вони залишають ваші зняття коштів надовго, тому що сподіваються, що ви їх скасуєте, відтворите їх і втратите або знайдете хоча б одне незначне порушення їхніх тисяч заповідей у T&Cs.

Автоматичний переклад.
carsix79
1 рік тому

у моєму випадку я дуже детально надсилав документи, на щастя, у мене є комунальні послуги на моє ім’я, виписка з банківського рахунку та всі бланки, вони навіть хотіли зробити селфі з моїм обличчям біля документа. Будемо сподіватися, що так. в чаті мені сказали, що коли з'являється слово "обробка", це означає, що переказ почався, і тепер час буде залежати виключно і виключно від мого банку. Безсумнівно, що 14 днів для виведення коштів — це нескінченність, і тому я не вважаю доцільним витрачати свої гроші на певних платформах, де вам потрібно боротися, щоб отримати виграш.

Автоматичний переклад.
ludoerre
1 рік тому

Я сподіваюся, що вони виплатять вам ваш виграш, вони зрадники, безсумнівно, я хотів би принаймні повернути те, що я завантажив на свій рахунок, а це 1500 євро з божевільними комісіями.

але я не маю великої надії, однак я подаю в суд на казино і продовжу, ціною того, що затримаюся на місяці. Я не грав на арахіс, а на гроші, які вони отримували.

Автоматичний переклад.
s4vqqyt7qq
1 рік тому

ho appena ricevuto una mail da parte loro, tutto live!

Шановний Людовіко,


Ваш обліковий запис забезпечено, а зняття коштів оброблено на ваш платіжний рахунок.


Дякуємо, що вибрали нас своїм центром ставок!


spero mi sia andata bene!! Сперо!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вибачте, але залиште їх назавжди, хочете почути хороше???? Після всіх моїх скарг і з документацією на руках, тому що я маю всі вони на вицвілих скріншотах, на яких видно, що у мене було 25 000 євро на ігровому рахунку та 5 000 євро для виведення запитів, і як за помахом чарівної палички одного дня я побачив себе з євро 0 на рахунку, а зняття було скасовано. Їхньою відповіддю на мій відчайдушний пошук зрозуміти, як таке можливо, було: з вашим рахунком все гаразд, і це ви скасували зняття коштів і зробили кілька ставок. Вони злодії, я б виграв 30 000 євро менше ніж за 25 хвилин, тобто виграш, який майже еквівалентний 10 місяцям моєї діяльності. Сьогодні вони написали мені, пропонуючи 30 євро безкоштовних обертань без депозиту. Злодіїв треба подавати до суду, але подавати до суду належним чином, ми не одні, давайте всі разом зберемося і подамо масову скаргу, давайте подивимось, чи залишаться вони злодіями

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, ви згадали, що подали кілька скарг, правда?

Куди скаржилися? Я б включив орган ліцензування, це офіційний спосіб.

Я припускаю, що ви впевнені, що ваш обліковий запис ніхто інший не використовував неналежним чином, тому, мабуть, казино втратило ваші гроші. Ну, я боюся, це буде дуже важко довести 🤔


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я сподіваюся, що вони виплатять вам ваш виграш, вони зрадники, безсумнівно, я хотів би принаймні повернути те, що я завантажив на свій рахунок, а це 1500 євро з божевільними комісіями.

але я не маю великої надії, однак я подаю в суд на казино і продовжу, ціною того, що затримаюся на місяці. Я не грав на арахіс, а на гроші, які вони отримували.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви також можете подати скаргу тут.

https://casino.guru/complaints


Автоматичний переклад.
1 рік тому

ho appena ricevuto una mail da parte loro, tutto live!

Шановний Людовіко,


Ваш обліковий запис забезпечено, а зняття коштів оброблено на ваш платіжний рахунок.


Дякуємо, що вибрали нас своїм центром ставок!


spero mi sia andata bene!! Сперо!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чи означає це, що ви отримуєте виграш? Не кажу, що все нормально, але я думаю, що це доводить, що казино справді платить.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

На даний момент я отримав лише електронний лист, в якому мені повідомляють, що виведення оброблено, тепер я просто чекаю, поки гроші надійдуть на рахунок, я вас повідомлю.

Автоматичний переклад.
ludoerre
1 рік тому

Нарешті мені заплатили! Більшого й не сподівався!

Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого