Я готовий продовжити та надати нам усі відповідні документи з відносними знімками екрана та відповісти на всі ваші запитання, я повторюю, я гравець, який був на платформах протягом кількох років, і у мене ніколи не було та ніколи не було проблем із цього типу , я також зробив пару великих виграшів, наприклад € 9800 і € 16300, отриманих на рахунку за кілька годин, тепер, на жаль, я випадково натрапив на цю платформу проклятого дня, я завантажив € 1500 з божевільними комісіями та, щоб додати образу до травми також пошкодження? Давайте поговоримо про 30 000 євро, для мене це не зміна, це майже змінило б моє життя, враховуючи поточну ситуацію на ринку, на якому я працюю, неймовірно, скажіть мені, що робити, і я це зроблю. Я чекаю вашої відповіді, дякую за ваше слухання та підтримку, враховуючи, що Silverplay відхиляє мене напівавтоматичною відповіддю електронною поштою, в якій повідомляється, що з їхніх перевірок усе в порядку, і, звичайно, як вони можуть сказати протилежне? Я готовий продовжити зі скаргою в систему цієї платформи
I am ready to continue and to provide us with all the relevant documents with relative screenshots and to answer all your questions , I repeat I am a player who has been on the platforms for several years and I have never had and I never had problems of this type , I also did a couple of big wins like € 9800 and € 16300 received in the account in a few hours, now unfortunately I stumbled upon this platform damn the day, I loaded € 1500 with crazy commissions and to add insult to injury also the damage? Let's talk about € 30,000, it's not change for me, it would have almost changed my life given the current situation of the market in which I operate, incredible, tell me what to do and I'll do it. I await your reply, thanks for your listening and support given that Silverplay dismisses me with a semi-automatic reply via email saying that from their checks everything is in order, and of course how can they say the opposite? I am ready to continue with a complaint to the system of this platform
Sono pronto a proseguire e a fornirci tutti i documenti del caso con relativi screenshot e a rispondere a tutte le vostre domande , ripeto sono un giocatore presente sulle piattaforme da diversi anni e non ho mai avuto e dico mai avuto problemi di questo tipo , ho fatto anche un paio di vincite grosse come 9800€ e 16300€ ricevuto sul conto in poche ore , ora purtroppo sono incappato su questa piattaforma maledetto il giorno , ho caricato 1500€ circa con commissioni da folli e oltre alla beffa anche il danno ? Parliamo di 30.000€ non sono spiccioli a me avrebbero quasi cambiato la vita vista la situazione attuale del mercato in cui opero , incredibile , ditemi cosa devo fare e lo faccio. Attendo un vostro riscontro grazie per il vostro ascolto e supporto dato che da parte di Silverplay mi si liquida con una risposta semiautomatica via email dicendo che dai loro controlli tutto risulta regolare , e certo per forza come fanno a dire il contrario ? Io sono pronto a proseguire con una denuncia al sistema di questa piattaforma