Не обов'язково я б сказав. Це також може бути викликано технічними проблемами або близько того.
Будь ласка, де саме було повністю перевірено ваш обліковий запис і коли ви подали заявку на зняття?
Not necessarily I'd say. It can also be caused by technical problems or so.
Where exactly was your account fully verified please and when did you submit the withdrawal, please?
Я тобі нічого такого не кажу. Я просто ставлю запитання, щоб краще зрозуміти, що відбувається.
І ще одне запитання спадає мені на думку: чи вибрали ви той самий спосіб оплати, що й для депозиту?
I'm not telling you anything like that. I'm just asking the question, to better understand what is happening.
And another question comes to my mind: Have you opted for the same payment option as you used for the deposit?
Як ви дізнаєтесь, якщо не повідомите вас (це шахрайство)
How yoi know if dont inform you(Its a SCAMM)
Тому що ми не Trustpilot і ми оцінюємо казино на основі наших висновків. Кожен може написати поганий відгук на Trustpilot, не надавши жодного доказу, чи не так? Докладніше про репутацію казино читайте тут , якщо вам цікаво дізнатися, як ми це робимо загалом, це відповідна стаття .
Хорошим моментом є те, що казино співпрацює, коли справа доходить до скарг гравців, поданих через наш веб-сайт, ви не знайдете такої інформації ніде більше:
Не соромтеся надсилати свої власні .
Відразу скажу, що ми надаємо казино 14 повних днів, щоб завершити KYC і вивести кошти. У вашому випадку нам потрібно знати, чому ваше зняття було відхилено.
Є можливість запитати їхній чат?
Because we are not the Trustpilot and we evaluate casinos based on our findings. Everybody can write a bad review on Trustpilot without presenting a single proof, right? Read more about the casino's reputation here, if you are interested to learn how we do that in general, this is the proper article.
A good point is that the casino cooperates when it comes to the player's complaints submitted through our website, you would not find such information anywhere else:
Just to say, we allow casinos 14 full days to complete the KYC and fulfill the withdrawal, in your case we need to know why your withdrawal has been rejected.
Any chance of asking their chat?
Не розумію твого запитання 🙂.
У будь-якому випадку, якщо ви вважаєте, що казино є шахрайством, надішліть скаргу , і ми розглянемо це. Будьте готові відповісти на багато питань по дорозі.
На цьому поки що з мого боку.
I do not understand your question 🙂.
Anyway, if you feel that the casino is a scam, submit the complaint and we will look into that. Be prepared to answer a lot of questions along the way.
That's all for now from my side.
Привіт,
веб-сайт доступний, тому я б не сказав, що він закритий.
Вам потрібна допомога, цікаво?
Hello,
the website is accessible so I would not say it has been closed.
Do you need any help, I wonder?
Я не знаю, на який веб-сайт ви заходите, але він недоступний.
I don't know which website you access but it is not accessible.
No se a que sitio web accedeis vosotros pero acesible no es.
Вибачте, сайт доступний навіть з Іспанії, двічі перевірено за допомогою VPN на:
Я скористався Casino Guru Link
Можливо, вам варто перевірити налаштування антивіруса чи брандмауера або спробувати отримати доступ до сайту з іншого браузера/пристрою. Або сайт заблоковано через обмеження місцевого інтернет-провайдера, однак ви повинні це бачити 🤔
Будь ласка, спробуйте і дайте мені знати, чи працює це.
I'm sorry, the site is accessible even from Spain, double checked with VPN on:
I used Casino Guru Link
Maybe you should check the antivirus or firewall settings, alternatively try to access the site from using a different browser/device. Or the site is blocked due to local internet provider restrictions, however, you should be able to see that 🤔
Try it out and let me know whether it works, please.
Якщо сьогодні, якщо він покине мене. Але ніхто не помічає, що вони змінюють посилання? Silverplay01, потім 01, тепер 03, вони закривають решту сторінок, а коли я заробляю гроші, компанія з виробництва електроприладів бере з мене гроші. Це не дивно?
If today if he leaves me. But no one notices that they change the link? Silverplay01, then 01, now 03, they close the rest of the pages and when I earn money, an electrical appliance company charges me. It is not strange?
Si hoy si me deja. Pero nadie se da cuenta de que cambian el enlace? Silverplay01, luego 01 ahora 03 les cierran el resto de paginas y cuando ingreso dinero me cobra una empresa de electrodomesticos. No es raro?
Привіт,
добре, якщо ви заходите в казино з веб-сайту Casino Guru, ви, ймовірно, введете «01».
Багато казино використовують різні посилання одночасно через обмеження країни, тому вони встановлюють дозволені країни по-різному для кожного посилання. Я не бачу в цьому ніякої шкоди.
Вибачте, але я не зовсім розумію останню частину про те, коли ви заробляєте гроші, компанія, що займається виробництвом електроприладів, бере з вас плату.
Ймовірно, проблема автоматичного перекладача. 🙁 Якщо ви можете отримати доступ до сайту, я пропоную запитати про це у підтримки.
Hi,
well, if you access the casino from Casino Guru web, you will probably enter the "01".
Lots of casinos use different links at once due to country restrictions, so they set allowed countries differently for each link. I do not see any harm in that.
Pardon me, but I do not fully understand the last part about when you earn money an electrical appliance company charges you.
Probably an auto-translator issue. 🙁 If you can access the site, I suggest asking the aupport abut that.
Я отримав загальний виграш у 30 тисяч і негайно зняв перші 5000 євро, але після тижня безперервних запитів документів вони не розблокували мій виграш, через це мій виграш було втрачено, і я потрапив у борг, тепер я запитую, що я мене впізнають, тому що якби вони розблокували моє зняття коштів, я мав би гроші на поточному рахунку, а не в їхніх кишенях, вони злодії та шахраї, я завантажив близько 2000 євро, а вони не попросили 1000 документів на цей рахунок, я хочу закрийте рахунок і негайно відшкодуйте мої виграші, я прошу вас, будь ласка, зробіть щось, зробіть щось
I arrived at a total winnings of 30k and proceeded to immediately withdraw the first €5000 but after a week of continuous requests for documents they did not unblock my withdrawal, because of them my winnings were lost and I got into debt now I ask what I am recognized because if they had unblocked my withdrawal I would have the money in the current account and not in their pockets, they are thieves and scammers, I have loaded around €2000 and they have not asked for 1000 documents on that account I want to close the account and an immediate refund of my winnings, I ask you please do something do something
sono arrivato ad una vincita totale di 30k e ho provveduto a prelevare subito i primi 5000€ ma dopo una settimana di continue richieste di documenti non hanno sbloccato il mio prelievo , a causa loro la mia vincita è andata persa e mi sono indebitato ora chiedo che mi venga riconosciuta perché se avessero sbloccato il mio prelievo avrei i soldi sul conto corrente e non nelle loro tasche , sono dei ladri e truffatori , ho caricato circa 2000€ e su quello non hanno chiesto 1000 documenti io voglio chiudere il conto è un rimborso immediato della mia vincita , vi chiedo per favore fate qualcosa fare qualcosa
Привіт.
Все це звучить як дуже сумна історія. Виправте мене, якщо я помиляюся, але першою проблемою було те, що ви не змогли пройти перевірку. На жаль, іноді цей процес досить складний для обох сторін. Спробуйте уявити, що казино покладається лише на надані документи, тому кожного разу, коли вони знаходять, що щось не вистачає або не зовсім вірно, єдиний спосіб – попросити у вас інші документи, щоб переконатися, що це справді ви вносили депозит, грали та виводили кошти. . Казино не мають розкоші зустрітися з вами особисто.
На жаль, як я бачу, ти тим часом втратив рівновагу. Але я повинен сказати, що казино не закликало вас грати, поки ви проходили перевірку KYC, чи не так?
Але мені здається, що зняття було активним, тобто ви втратили лише решту балансу. Невже це так?
Тому що ви написали: "вони не розблокували мій висновок, через них мій виграш був втрачений і я потрапив у борг, тепер я запитую, що я визнаний, тому що якби вони розблокували мій висновок, у мене були б гроші на поточному рахунку, а не на свої кишені"
Будь ласка, поясніть мені, я хочу переконатися, що я розумію всі деталі.
Hello there.
It all sounds like quite a sad story. Correct me if I'm wrong, but the first problem was you could not pass the verification. It's unfortunate, sometimes this process is quite challenging for both sides. Try to imagine that the casino only relies on provided documents, hence every time they find something missing or not entirely correct, the only way is to ask you for other documents to make sure it was really you who deposited, played, and submitted the withdrawal. The casinos don't have the luxury of meeting you personally.
Sadly, the way I see it, you lost your balance in the meantime. But I have to say that the casino did not urge you to play while you were dealing with the KYC verification, am I correct?
But to me, it seems like the withdrawal was active meaning you only lost the rest of the balance. Is that so?
Because you wrote: "they did not unblock my withdrawal, because of them my winnings were lost and I got into debt now I ask what I am recognized because if they had unblocked my withdrawal I would have the money in the current account and not in their pockets"
Please explain to me, I want to make sure I understand all details.
Точніше, вчора вдень я зайшов на ігрову платформу Silver зі своїми обліковими даними, щоб перевірити, чи вони розблокували мій запит на зняття 5000 євро, і в мене було ще 25 000 євро на ігровому рахунку, і, на мій превеликий подив, у чаті нічого не залишилося, і я нічого не маю на увазі вони відповіли, що вони були зіграні, але я не грав нічого, щоб сума була порівнянна з роком моїх гонорарів, як я міг їх зіграти???? Я хочу повідомити про випадок у компетентні органи, я не можу це залишити без уваги. Я надіслав безліч документів, у тому числі виписку з банківського рахунку, і тому написав про те, що якби вони швидко розблокували мій перший зняття грошей, я б, напевно, не втратив свій виграш. Я хочу розібратися в цьому, я грати приблизно на 8 інших платформах і ніколи не було проблем з виведенням готівки навіть на POKERSTARS. Я виграв і зняв 9800 євро, і їх було зараховано мені протягом кількох годин. це серйозність. Моя єдина помилка полягала в тому, що я завантажив 1500 євро з шаленими комісійними на неправильну платформу, тому що якби я грав на будь-якій іншій, у мене були б мої гроші в кишені, я емоційно спустошений, і повторюю, я повідомлю про це, якщо SILVERPALY не виправить усе протягом через кілька днів від сьогодні 3/4. Я не знаю, що ви можете зробити в моєму випадку, я всім серцем сподіваюся, що ви мені допоможете. Я додаю до і після, і, як ви бачите, коли я зайшов на платформу вчора вдень, коштів більше не було
exactly, yesterday afternoon I entered the Silver play platform with my credentials to check if they had unblocked my €5,000 withdrawal request and I had another €25,000 in the gaming account and to my enormous surprise there was nothing left and I mean nothing, in chat they replied that they had been played but I have not played anything that sum is comparable to a year of my fees how could I have played them ???? I want to report the case to the competent authorities, I can't ignore it. I sent a myriad of documents including my bank statement and that's why I wrote about the fact that if they had been quick to unblock my first withdrawal I probably wouldn't have lost my winnings, I want to get to the bottom of it, I play on about 8 other platforms and never had a problem cashing out even on POKERSTARS I won and withdrew €9800 and it was credited to me within hours. this is seriousness. my only mistake was uploading 1500€ with crazy commissions on the wrong platform because if i played on any other i would have my money in my pocket , i am emotionally devastated and i repeat i will report it if SILVERPALY doesn't fix everything within a few days from today 3/ 4. I don't know what you can do in my case I hope with all my heart that you will help me. I am attaching the before and after and as you can see when I entered the platform yesterday afternoon there were no more funds
esatto , ieri pomeriggio sono entrato con le mie credenziali sulla piattaforma di Silver play per controllare se avessero sbloccato la mia richiesta di prelievo di 5000€ e avevo altri 25.000€ sul conto gioco e con mia enorme sorpresa non cera più nulla e dico nulla , in chat mi hanno risposto che erano stati giocati ma io non ho giocato nulla quella somma è paragonabile ad un anno dei miei compensi come avrei potuto giocarli ???? io voglio denunciare alle autorità competenti il caso non posso far finta di nulla. ho inviato una miriade di documenti tra le cose anche un mio estratto conto ed è per questo che scrivevo del fatto che se fossero stati celeri nel sbloccarmi il mio primo prelievo probabilmente non avrei perso la mia vincita , voglio andare in fondo alla cosa , io gioco su circa altre 8 piattaforme e non ho mai avuto problemi nel risquotere addirittura su POKERSTARS ho vinto e prelevato 9800€ e mi sono stati accreditati in poche ore. questa è serietà. il mio unico errore è stato caricare 1500€ con commissioni da folli sulla piattaforma sbagliata perche se vessi giocato su qualsiasi altra avrei i miei soldi in tasca , sono devastato emotivamente e ripeto denuncerò la cosa se SILVERPALY non risolverà tutto entro pochi giorni da oggi 3/4. non so cosa possiate fare voi nel mio caso spero con tutto il cuore che mi aiuterete . allego il prima e il dopo e come potrà notare al mio ingresso sulla piattaforma ieri pomeriggio non c'erano più i fondi
Те, що ми тут маємо, здається більше, ніж просто одна проблема.
Я вважаю найслабшим місцем те, що ви кажете, що не розіграли баланс, тобто ви підозрюєте, що хтось інший розіграв ваші гроші, чи не так?
Навіть якщо ви доведете, що серед інших правил безпеки ви знайдете таке, яке говорить про те, що гравець відповідає за дані для входу в обліковий запис і повинен зберігати їх у безпеці, казино не несе відповідальності за шахрайство з обліковим записом.
Зазвичай це досить поширене правило.
У будь-якому випадку, спершу вам слід прочитати цю статтю про те, що означає подати скаргу – це та допомога, яку ми можемо запропонувати.
Якщо ви в ньому, надішліть його тут .
What we have here seems like more than just one problem now.
What I see as the weakest point is the fact you say you have not played out the balance, meaning you suspect someone else played out your money, right?
Even if you prove that among other security rules, you should find one saying something like the player is responsible for the account login details and should keep them safe, the casino is not responsible for account fraud.
This is usually quite a common rule.
Anyway, first you should read this guiding article about what it means to submit a complaint - this is the help we can offer.
If you are in, submit one here.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.