ГоловнаФорумКазиноSilverplay Casino - загальне обговорення

Silverplay Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Moons122
|
21 229 переглядів 101 відповідей |
|
12 3 4...6
2 р. тому

Як тільки на Guru Silverplay можна мати добру репутацію file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Бонусів я не отримував і всі документи відправив, вони сказали, що все нормально, але вони постійно відмовляли у виведенні без причини

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ви отримали підтвердження того, що ваш обліковий запис підтверджено?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Якщо надіслати весь документ і щось пропустити, не потрібно надсилати вам електронний лист із цим??

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Якщо відхилено, потрібно надіслати мені електронний лист, щоб пояснити, чому я правий?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Не обов'язково я б сказав. Це також може бути викликано технічними проблемами або близько того.

Будь ласка, де саме було повністю перевірено ваш обліковий запис і коли ви подали заявку на зняття?

Автоматичний переклад.
Caiup78
2 р. тому

Я тобі нічого такого не кажу. Я просто ставлю запитання, щоб краще зрозуміти, що відбувається.

І ще одне запитання спадає мені на думку: чи вибрали ви той самий спосіб оплати, що й для депозиту?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Це дуже легко - це SCAMM

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Як ви дізнаєтесь, якщо не повідомите вас (це шахрайство)

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Як тільки на Guru Silverplay можна мати добру репутацію file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тому що ми не Trustpilot і ми оцінюємо казино на основі наших висновків. Кожен може написати поганий відгук на Trustpilot, не надавши жодного доказу, чи не так? Докладніше про репутацію казино читайте тут , якщо вам цікаво дізнатися, як ми це робимо загалом, це відповідна стаття .

Хорошим моментом є те, що казино співпрацює, коли справа доходить до скарг гравців, поданих через наш веб-сайт, ви не знайдете такої інформації ніде більше:

file

Не соромтеся надсилати свої власні .

Відразу скажу, що ми надаємо казино 14 повних днів, щоб завершити KYC і вивести кошти. У вашому випадку нам потрібно знати, чому ваше зняття було відхилено.

Є можливість запитати їхній чат?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Як ви дізнаєтесь, якщо не повідомите вас (це шахрайство)

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Не розумію твого запитання 🙂.

У будь-якому випадку, якщо ви вважаєте, що казино є шахрайством, надішліть скаргу , і ми розглянемо це. Будьте готові відповісти на багато питань по дорозі.

На цьому поки що з мого боку.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я думаю, що це казино закрито через якесь шахрайство.

Автоматичний переклад.
Ivan444
2 р. тому

Привіт,

веб-сайт доступний, тому я б не сказав, що він закритий.

Вам потрібна допомога, цікаво?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я не знаю, на який веб-сайт ви заходите, але він недоступний.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

принаймні з іспанії

Автоматичний переклад.
Ivan444
2 р. тому

Вибачте, сайт доступний навіть з Іспанії, двічі перевірено за допомогою VPN на:

file

Я скористався Casino Guru Link

Можливо, вам варто перевірити налаштування антивіруса чи брандмауера або спробувати отримати доступ до сайту з іншого браузера/пристрою. Або сайт заблоковано через обмеження місцевого інтернет-провайдера, однак ви повинні це бачити 🤔

Будь ласка, спробуйте і дайте мені знати, чи працює це.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Якщо сьогодні, якщо він покине мене. Але ніхто не помічає, що вони змінюють посилання? Silverplay01, потім 01, тепер 03, вони закривають решту сторінок, а коли я заробляю гроші, компанія з виробництва електроприладів бере з мене гроші. Це не дивно?

Автоматичний переклад.
Ivan444
2 р. тому

Привіт,

добре, якщо ви заходите в казино з веб-сайту Casino Guru, ви, ймовірно, введете «01».

file

Багато казино використовують різні посилання одночасно через обмеження країни, тому вони встановлюють дозволені країни по-різному для кожного посилання. Я не бачу в цьому ніякої шкоди.

Вибачте, але я не зовсім розумію останню частину про те, коли ви заробляєте гроші, компанія, що займається виробництвом електроприладів, бере з вас плату.

Ймовірно, проблема автоматичного перекладача. 🙁 Якщо ви можете отримати доступ до сайту, я пропоную запитати про це у підтримки.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я отримав загальний виграш у 30 тисяч і негайно зняв перші 5000 євро, але після тижня безперервних запитів документів вони не розблокували мій виграш, через це мій виграш було втрачено, і я потрапив у борг, тепер я запитую, що я мене впізнають, тому що якби вони розблокували моє зняття коштів, я мав би гроші на поточному рахунку, а не в їхніх кишенях, вони злодії та шахраї, я завантажив близько 2000 євро, а вони не попросили 1000 документів на цей рахунок, я хочу закрийте рахунок і негайно відшкодуйте мої виграші, я прошу вас, будь ласка, зробіть щось, зробіть щось

Автоматичний переклад.
s4vqqyt7qq
1 рік тому

Привіт.

Все це звучить як дуже сумна історія. Виправте мене, якщо я помиляюся, але першою проблемою було те, що ви не змогли пройти перевірку. На жаль, іноді цей процес досить складний для обох сторін. Спробуйте уявити, що казино покладається лише на надані документи, тому кожного разу, коли вони знаходять, що щось не вистачає або не зовсім вірно, єдиний спосіб – попросити у вас інші документи, щоб переконатися, що це справді ви вносили депозит, грали та виводили кошти. . Казино не мають розкоші зустрітися з вами особисто.

На жаль, як я бачу, ти тим часом втратив рівновагу. Але я повинен сказати, що казино не закликало вас грати, поки ви проходили перевірку KYC, чи не так?

Але мені здається, що зняття було активним, тобто ви втратили лише решту балансу. Невже це так?

Тому що ви написали: "вони не розблокували мій висновок, через них мій виграш був втрачений і я потрапив у борг, тепер я запитую, що я визнаний, тому що якби вони розблокували мій висновок, у мене були б гроші на поточному рахунку, а не на свої кишені"

Будь ласка, поясніть мені, я хочу переконатися, що я розумію всі деталі.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Точніше, вчора вдень я зайшов на ігрову платформу Silver зі своїми обліковими даними, щоб перевірити, чи вони розблокували мій запит на зняття 5000 євро, і в мене було ще 25 000 євро на ігровому рахунку, і, на мій превеликий подив, у чаті нічого не залишилося, і я нічого не маю на увазі вони відповіли, що вони були зіграні, але я не грав нічого, щоб сума була порівнянна з роком моїх гонорарів, як я міг їх зіграти???? Я хочу повідомити про випадок у компетентні органи, я не можу це залишити без уваги. Я надіслав безліч документів, у тому числі виписку з банківського рахунку, і тому написав про те, що якби вони швидко розблокували мій перший зняття грошей, я б, напевно, не втратив свій виграш. Я хочу розібратися в цьому, я грати приблизно на 8 інших платформах і ніколи не було проблем з виведенням готівки навіть на POKERSTARS. Я виграв і зняв 9800 євро, і їх було зараховано мені протягом кількох годин. це серйозність. Моя єдина помилка полягала в тому, що я завантажив 1500 євро з шаленими комісійними на неправильну платформу, тому що якби я грав на будь-якій іншій, у мене були б мої гроші в кишені, я емоційно спустошений, і повторюю, я повідомлю про це, якщо SILVERPALY не виправить усе протягом через кілька днів від сьогодні 3/4. Я не знаю, що ви можете зробити в моєму випадку, я всім серцем сподіваюся, що ви мені допоможете. Я додаю до і після, і, як ви бачите, коли я зайшов на платформу вчора вдень, коштів більше не було


file


file

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
s4vqqyt7qq
1 рік тому

Те, що ми тут маємо, здається більше, ніж просто одна проблема.

Я вважаю найслабшим місцем те, що ви кажете, що не розіграли баланс, тобто ви підозрюєте, що хтось інший розіграв ваші гроші, чи не так?

Навіть якщо ви доведете, що серед інших правил безпеки ви знайдете таке, яке говорить про те, що гравець відповідає за дані для входу в обліковий запис і повинен зберігати їх у безпеці, казино не несе відповідальності за шахрайство з обліковим записом.

Зазвичай це досить поширене правило.

У будь-якому випадку, спершу вам слід прочитати цю статтю про те, що означає подати скаргу – це та допомога, яку ми можемо запропонувати.

Якщо ви в ньому, надішліть його тут .



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
12 3 4...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого