ГоловнаФорумКазиноSilverplay Casino - загальне обговорення

Silverplay Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Moons122
|
21 288 переглядів 101 відповідей |
|
1 2 3...6
Davesaint
2 р. тому

Привіт.

Дозвольте мені сказати, що якщо ви закриєте свій обліковий запис, я боюся, що ми не зможемо вам допомогти.

Однак я переслав ваш запит групі розгляду скарг.

Крім того, зауважте, що наразі ми не можемо нічого змусити, ми лише посередники.


Автоматичний переклад.
Davesaint
2 р. тому

Привіт, я мав справу з Silverplay.. замовчуйте рахунок, вони його закриють, не варто хвилюватися, вони мають рацію, за винятком надмірних витрат на зняття!

Автоматичний переклад.
kawasakipippo
2 р. тому

Привіт,

Чи можу я знати, у чому була проблема?

Автоматичний переклад.
kawasakipippo
2 р. тому

Справедливість для мене інша справа.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Мій обліковий запис не було закрито, і якби це було, мені б не потрібно було писати. На сьогоднішній день, після 4 повних днів, рахунок все ще залишається відкритим. Вони негідники. Я додаю знімок екрана електронного листа, надісланого їхньою службою підтримки, щоб пояснити своє рішення. Я відповів негайно, але їм байдуже, тому що вони шахраї, немає іншого способу виправдати таку поведінку! file

Автоматичний переклад.
Davesaint
2 р. тому

Привіт,

Чи можу я знати, будь ласка, яку причину ви вказали? Я думаю, що в цьому випадку казино просто залишає наш рахунок відкритим, оскільки вони співпрацюють з нами, щоб вирішити вашу скаргу. Це моя точка зору.

Будь ласка, оновіть тему скарги тут . Дякую.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Найгірше казино, вони вам не платять, вони затримують процес виведення, тому ви граєте і програєте .. не грайте тут ..найгірше найгірше найгірше найгірше казино

Автоматичний переклад.
sunnykuk81
2 р. тому

Привіт,

тобі потрібна допомога, цікаво? Що сталося? Я бачу, що ви вже подали скаргу, але можете поділитися детальнішою інформацією?

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, я вже скаржився на них.. вони просто не хочуть платити за виграш гравця, і вони використовують інструмент відповідальної гри відповідно до своїх переваг.. коли я попросив їх видалити мій ліміт програшу, вони сказали мені, що обов’язково чекати 24 годин, потім вони знімають обмеження, тож я погоджуюсь, потім вони видаляють через 24 години, я граю, і прошу їх знову встановити обмеження

Тож після цього я знову прошу їх зняти ліміт, вони не чекали 24 години, щоб дати мені подумати, і вони знімають, оскільки знають, що я виграв так багато грошей, тому вони негайно знімають мій ліміт .. вони повинні були дати мені 24 години, щоб подумати ще раз, але вони використовують відповідальний інструмент відповідно до власної вигоди.. гравець не виграє кожного разу, а якщо гравець виграє, ці типи казино не платять їм і затримують процес виведення коштів .. і використовують інструменти відповідно до їм

Але я вже скаржився на них у скриньці скарг гуру казино, і в мене є знімок екрана чату

Мені потрібна ваша допомога, щоб повернути свої гроші

Спасибі

Автоматичний переклад.
sunnykuk81
2 р. тому

Привіт,

чесно кажучи, я зараз дуже розгублений. Ви попросили казино встановити ліміт програшу, тому що боялися, що можете втратити свій виграш, чи не так?

Ну, будь ласка, що спільного з вашою заявою про те, що казино не хоче вам платити?

Я думаю, що ліміт втрат не має нічого спільного з балансом вашого рахунку і тим більше зі зняттям коштів.

Цікаво, що я пропустив?

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Привіт


чому моє повідомлення на форумі було видалено? Ви, хлопці, не можете допомогти гравцям, навіть операторам, порушувати умови, ми збираємося отримати юридичну допомогу щодо наших проблем, що з цим робить Casinoguru?


Фонд SBGOK для жертв казино Кюрасао.


СБГОК СБГОК СБГОК СБГОК

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я приєднався до Silverplay пару тижнів тому, я вклав чимало грошей, оскільки на цьому сайті є всі мої улюблені ігри. Я зняв 400 доларів виграшу, який, надавши належні документи, отримав досить швидко. Потім через кілька днів я знову виграв 400 доларів США, АЛЕ ЦЬОГО РАЗУ вони взяли 8% мого виграшу як «комісія за обслуговування», оскільки я двічі зняв гроші протягом 30 днів. Зайве говорити, що я знову отримав свої 368 доларів США, дуже швидко, і закрив свій рахунок. Це зазначено в їхніх положеннях та умовах (я зрозумів пізніше), тому дуже важливо прочитати умови сайтів перед грою (я навчився на важкому шляху). Я є членом багатьох казино, і це єдине, яке робить це. Вони точно не компенсують мені за внесення більше одного депозиту за 30 днів. Silverplay НІКОЛИ не побачить жодної копійки моїх грошей.

Автоматичний переклад.
ctonon2012
2 р. тому

Привіт,

Мені також не хотілося б цього, я думаю, але це все про прибуток, і казино платять за кожну транзакцію. Як ви сказали, правила казино, а також умови бонусів завжди надзвичайно важливі, і кожен гравець повинен дуже уважно їх прочитати, щоб уникнути подібних сюрпризів.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Просто я хочу знати, скільки часу знадобиться для зняття коштів на вашому рахунку

Автоматичний переклад.
Caiup78
2 р. тому

Привіт,

загалом важко відповісти.

Це залежить від кількох аспектів, таких як перевірка, спосіб оплати, який ви вибрали, і, звичайно, наскільки швидко казино або платіжний постачальник виконують запит на виведення коштів.

Ваш обліковий запис підтверджено?

Загалом, думаю, запитати оператора чату не завадить. 🙂





Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

так, він просто скасував моє зняття, нічого не сказавши

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я втратив будь-яку надію, що вони мені заплатять, але я хочу попередити інших, щоб вони не потрапили в ту саму пастку, що й я. Я навіть не бачу тут у коментарях гуру, який би сказав, що він сплатив свої зняття через Silverplay

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Бонусів я не отримував і всі документи відправив, вони сказали, що все нормально, але вони постійно відмовляли у виведенні без причини

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Якщо відхилено, потрібно надіслати мені електронний лист, щоб пояснити, чому я правий?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Тож ви сказали мені, що я зробив депозит понад 1000, а хлопець не довіряє моїм виграшам 250 (Silver Play платить вам за такий хороший огляд?)

Автоматичний переклад.
1 2 3...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого