ФорумКазиноSilverplay Casino - загальне обговорення

Silverplay Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від Moons122
|
11523 переглядів 97 відповідей |
|
1 2 3...5
Додати публікацію
Davesaint
1 рік тому

Привіт.

Дозвольте мені сказати, що якщо ви закриєте свій обліковий запис, я боюся, що ми не зможемо вам допомогти.

Однак я переслав ваш запит групі розгляду скарг.

Крім того, зауважте, що наразі ми не можемо нічого змусити, ми лише посередники.


Автоматичний переклад.
Davesaint
1 рік тому

Привіт, я мав справу з Silverplay.. замовчуйте рахунок, вони його закриють, не варто хвилюватися, вони мають рацію, за винятком надмірних витрат на зняття!

Автоматичний переклад.
kawasakipippo
1 рік тому

Привіт,

Чи можу я знати, у чому була проблема?

Автоматичний переклад.
kawasakipippo
1 рік тому

Справедливість для мене інша справа.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Мій обліковий запис не було закрито, і якби це було, мені б не потрібно було писати. На сьогоднішній день, після 4 повних днів, рахунок все ще залишається відкритим. Вони негідники. Я додаю знімок екрана електронного листа, надісланого їхньою службою підтримки, щоб пояснити своє рішення. Я відповів негайно, але їм байдуже, тому що вони шахраї, немає іншого способу виправдати таку поведінку! file

Автоматичний переклад.
Davesaint
1 рік тому

Привіт,

Чи можу я знати, будь ласка, яку причину ви вказали? Я думаю, що в цьому випадку казино просто залишає наш рахунок відкритим, оскільки вони співпрацюють з нами, щоб вирішити вашу скаргу. Це моя точка зору.

Будь ласка, оновіть тему скарги тут . Дякую.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Найгірше казино, вони вам не платять, вони затримують процес виведення, тому ви граєте і програєте .. не грайте тут ..найгірше найгірше найгірше найгірше казино

Автоматичний переклад.
sunnykuk81
1 рік тому

Привіт,

тобі потрібна допомога, цікаво? Що сталося? Я бачу, що ви вже подали скаргу, але можете поділитися детальнішою інформацією?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я вже скаржився на них.. вони просто не хочуть платити за виграш гравця, і вони використовують інструмент відповідальної гри відповідно до своїх переваг.. коли я попросив їх видалити мій ліміт програшу, вони сказали мені, що обов’язково чекати 24 годин, потім вони знімають обмеження, тож я погоджуюсь, потім вони видаляють через 24 години, я граю, і прошу їх знову встановити обмеження

Тож після цього я знову прошу їх зняти ліміт, вони не чекали 24 години, щоб дати мені подумати, і вони знімають, оскільки знають, що я виграв так багато грошей, тому вони негайно знімають мій ліміт .. вони повинні були дати мені 24 години, щоб подумати ще раз, але вони використовують відповідальний інструмент відповідно до власної вигоди.. гравець не виграє кожного разу, а якщо гравець виграє, ці типи казино не платять їм і затримують процес виведення коштів .. і використовують інструменти відповідно до їм

Але я вже скаржився на них у скриньці скарг гуру казино, і в мене є знімок екрана чату

Мені потрібна ваша допомога, щоб повернути свої гроші

Спасибі

Автоматичний переклад.
sunnykuk81
1 рік тому

Привіт,

чесно кажучи, я зараз дуже розгублений. Ви попросили казино встановити ліміт програшу, тому що боялися, що можете втратити свій виграш, чи не так?

Ну, будь ласка, що спільного з вашою заявою про те, що казино не хоче вам платити?

Я думаю, що ліміт втрат не має нічого спільного з балансом вашого рахунку і тим більше зі зняттям коштів.

Цікаво, що я пропустив?

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Привіт


чому моє повідомлення на форумі було видалено? Ви, хлопці, не можете допомогти гравцям, навіть операторам, порушувати умови, ми збираємося отримати юридичну допомогу щодо наших проблем, що з цим робить Casinoguru?


Фонд SBGOK для жертв казино Кюрасао.


СБГОК СБГОК СБГОК СБГОК

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я приєднався до Silverplay пару тижнів тому, я вклав чимало грошей, оскільки на цьому сайті є всі мої улюблені ігри. Я зняв 400 доларів виграшу, який, надавши належні документи, отримав досить швидко. Потім через кілька днів я знову виграв 400 доларів США, АЛЕ ЦЬОГО РАЗУ вони взяли 8% мого виграшу як «комісія за обслуговування», оскільки я двічі зняв гроші протягом 30 днів. Зайве говорити, що я знову отримав свої 368 доларів США, дуже швидко, і закрив свій рахунок. Це зазначено в їхніх положеннях та умовах (я зрозумів пізніше), тому дуже важливо прочитати умови сайтів перед грою (я навчився на важкому шляху). Я є членом багатьох казино, і це єдине, яке робить це. Вони точно не компенсують мені за внесення більше одного депозиту за 30 днів. Silverplay НІКОЛИ не побачить жодної копійки моїх грошей.

Автоматичний переклад.
ctonon2012
1 рік тому

Привіт,

Мені також не хотілося б цього, я думаю, але це все про прибуток, і казино платять за кожну транзакцію. Як ви сказали, правила казино, а також умови бонусів завжди надзвичайно важливі, і кожен гравець повинен дуже уважно їх прочитати, щоб уникнути подібних сюрпризів.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Просто я хочу знати, скільки часу знадобиться для зняття коштів на вашому рахунку

Автоматичний переклад.
Caiup78
1 рік тому

Привіт,

загалом важко відповісти.

Це залежить від кількох аспектів, таких як перевірка, спосіб оплати, який ви вибрали, і, звичайно, наскільки швидко казино або платіжний постачальник виконують запит на виведення коштів.

Ваш обліковий запис підтверджено?

Загалом, думаю, запитати оператора чату не завадить. 🙂





Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

так, він просто скасував моє зняття, нічого не сказавши

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я втратив будь-яку надію, що вони мені заплатять, але я хочу попередити інших, щоб вони не потрапили в ту саму пастку, що й я. Я навіть не бачу тут у коментарях гуру, який би сказав, що він сплатив свої зняття через Silverplay

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Бонусів я не отримував і всі документи відправив, вони сказали, що все нормально, але вони постійно відмовляли у виведенні без причини

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо відхилено, потрібно надіслати мені електронний лист, щоб пояснити, чому я правий?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Тож ви сказали мені, що я зробив депозит понад 1000, а хлопець не довіряє моїм виграшам 250 (Silver Play платить вам за такий хороший огляд?)

Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого