ФорумКазиноSilverplay Casino - загальне обговорення

Silverplay Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Moons122
|
19818 переглядів 101 відповідей |
|
1 2...6
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Silverplay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Але цей безлад надійний. Час виведення швидкий чи ні?

Автоматичний переклад.
Moons122
2 р. тому

Привіт,

за останніми скаргами, мені здається, що зняття коштів нормально. Чесно кажучи, я не можу коментувати час очікування, оскільки про це казино мало комунікації. Не соромтеся перевіряти відгуки та скарги користувачів.

Однак я можу порадити використовувати криптовалюту як кращий варіант виведення.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я приєднався до цього казино 2 дні тому, тому що casinoguru дає рейтинг надійності 8/10 (тому я вам довіряв). Але, читаючи відгуки, я повинен сказати, що мене це хвилює, тому що, заплативши 200 євро, а потім ще 200, я ВИГРАВ 1350 євро, які я просив сьогодні ввечері. Я заявляю, що незважаючи на те, що вчора я запитав електронний лист із підтвердженням свого облікового запису, я нічого не отримав від служби підтримки клієнтів. Зараз подивимося, що робити. Я заявляю, що я НЕ підписувався на жодні бонуси за мої ставки, зроблені в LIVE казино порталу сайту.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Сьогоднішнє оновлення, вони попросили мене TIDE документів для підтвердження мого облікового запису. Використані кредитні картки, рахунок рахунку (якого я не маю на моє ім’я) для підтвердження адреси посвідчення особи, банківський рахунок із підтвердженням виписки з рахунку та банківськими реквізитами... Словом, божевілля. Я з власної ініціативи надіслав селфі з документом, що засвідчує особу... Тепер подивимося, що вони придумають... Мені цікаво.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не отримав свою попередню картку ... спочатку вони попросили мене надати рахунки за електрику, воду, ГАЗ, Інтернет, потім фотографію моєї кредитної картки

Тепер шукали причини, що я погано взяв пробу ...

І тиждень я чекав свого виграшного платежу в 400 євро

І я ще нічого не отримав

Від silverplay

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я приєднався до цього казино 2 дні тому, тому що casinoguru дає рейтинг надійності 8/10 (тому я вам довіряв). Але, читаючи відгуки, я повинен сказати, що мене це хвилює, тому що, заплативши 200 євро, а потім ще 200, я ВИГРАВ 1350 євро, які я просив сьогодні ввечері. Я заявляю, що незважаючи на те, що вчора я запитав електронний лист із підтвердженням свого облікового запису, я нічого не отримав від служби підтримки клієнтів. Зараз подивимося, що робити. Я заявляю, що я НЕ підписувався на жодні бонуси за мої ставки, зроблені в LIVE казино порталу сайту.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

На жаль, перше відкликання зазвичай пов’язане зі стандартною процедурою KYC, але врешті-решт це необхідно. Я думаю, що вас попросять надати кілька документів, щоб отримати ваш виграш, сподіваюся, все пройде швидко та гладко.

Чи вибрали ви той самий спосіб оплати, який використовували для депозиту?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не отримав свою попередню картку ... спочатку вони попросили мене надати рахунки за електрику, воду, ГАЗ, Інтернет, потім фотографію моєї кредитної картки

Тепер шукали причини, що я погано взяв пробу ...

І тиждень я чекав свого виграшного платежу в 400 євро

І я ще нічого не отримав

Від silverplay

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

як я вже зазначав кілька хвилин тому, це стандартна перевірка, і її потрібно виконати належним чином, щоб отримати виграш. Казино регулюється місцевим законодавством і правилами, це не те, що вони роблять "для розваги".


Чи є якийсь документ, який вам важко надати?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я хотів би використати той самий спосіб оплати для зняття коштів, але це НЕМОЖЛИВО зробити, тому я хотів зробити це банківським переказом. Вчора вдень я надіслав стільки документів, тепер подивимося, що буде.

Автоматичний переклад.
Davesaint
2 р. тому

Насмілюся сказати, що в усьому світі існує кілька проблем із варіантами оплати та обмеженнями, які застосовуються до варіантів виведення коштів, і може стати досить складним знайти варіант виведення коштів, прийнятний обома сторонами.

Я б сказав, що останнім часом стало гірше.

Будь ласка, всі документи вже прийняті?



Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я поки що жодної інформації про це не отримував. Однак, якщо вони мають щось оскаржити, це просто спробувати НЕ виплачувати виграш. 🤷🏻‍♂️

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Вибачте, але зараз мені здається, що ви шукаєте виправдання цьому безладу, на який скаржаться майже 95% користувачів (і оцінка, яку ви поставили, це жарт). Я маю на увазі те, що ми, КОРИСТУВАЧІ ТА КЛІЄНТИ, почуваємося ображеними певною поведінкою (яка, очевидно, завжди зосереджена на надії, що ніхто ніколи не виграє, тому ніхто ніколи не вимагатиме зняття коштів). В основному, коли ви платите гроші, вони забирають їх негайно, і якщо замість цього вам доведеться зняти гроші, вам доведеться СПОДІВАТИСЯ та МОЛИТИСЯ? Ви впевнені, що аргументи для казино правильні? Можливо, єдиною помилкою деяких клієнтів казино був виграш, чи я помиляюся? Оскільки всі ці затримки, щоб зробити платіж і перевірити документи (які вас не запитують, коли ви платите і втрачаєте гроші!), я або я надіслав документи день тому, і вони всі точні (ті самі, що Eurobet Sisal і Lottomatica має назвати декілька) і ідеально, але я ще не отримав жодної відповіді. Я хотів би зрозуміти тільки це. Існують такі казино, як Lottomatica, Eurobet, Sisal, які платять У РЕАЛЬНОМУ ЧАСУ. Можливо, ці казино, які я згадав, думають по-іншому, можливо, вони вірять, що обслуговування, прозорість і своєчасність є перевагою для утримання клієнтів. Очевидно, для інших важливіше спробувати зберегти гроші або сподіватися, що клієнти їх усе втратять. Навіть якби ваші судження відображали реальність Каїна, безперечно, казино змінило б певну динаміку, щоб залишитися в живих. Інакше як він виживе, якщо втратить усіх клієнтів (ця поведінка може спричинити лише цей ефект).

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Davesaint
2 р. тому

Ви кажете, що відправили документи день тому, і нічого не сталося. Інші казино платять миттєво, це ні. Пояснення може бути набагато легшим, ніж ви думаєте. Я працював у казино, де перевірка документів зазвичай була дуже швидкою, а зняття коштів оброблялося протягом години. З іншого боку, я пам’ятаю, що в деяких випадках перевірка займала кілька днів, а обробка виведення могла тривати кілька днів + вам потрібно було чекати ще кілька днів, поки гроші надійдуть на ваш банківський рахунок.

Пояснення просте – часом у нас не вистачало працівників, щоб досить швидко перевірити документи. Деякі з них були у відпустці, інші хворіли. В інших випадках, скажімо, хтось із маркетингової команди Великобританії зробив помилку, надіслав повідомлення тисячі гравців про те, що в їх обліковому записі є безкоштовні обертання, але вони їх не мали. Логічно, що вони почали зв’язуватися з нами електронною поштою, телефоном, чатом, і через помилку служба підтримки була перевантажена. У такому випадку ми не встигали виконувати свою звичайну роботу – перевірку документів та обробку коштів. Іноді це 2-3 дні, щоб повернутися до нормального стану.

Я хочу сказати, що довший час очікування зазвичай спричинений браком працівників. У деяких випадках це просто тимчасово, але в інших випадках це просто завжди так, тому що їх не вистачає.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Привіт, я не можу поділитися виправданням нестачі персоналу, тому що, чесно кажучи, випадків скарг занадто багато. Тут ми говоримо про неоплачені гроші безперервних запитів документів. Мій особистий досвід роботи в інших казино, подібних до тих, про які я згадував у попередній публікації, ЧУДОВИЙ. Я щойно зробив помилку, я довіряв вашому рахунку в цьому казино. У чаті вони НЕ ДАЮТЬ мені КОНТАКТНОЇ відповіді, вони не повідомляють вам день і точну годину, все димно. У своїх умовах вони пишуть, що «протягом 48» платіж обробляється. Я не знаю, що я повинен думати, що 56 пережив? І, мабуть, пройде ще кілька днів. Як ви вважаєте, чи серйозно так поводитися і тривожити клієнта? Коли я втратив свої гроші, вони їх одразу забрали! Не через 4 дні!

Автоматичний переклад.
Davesaint
2 р. тому

Привіт,

Я зрозумів вашу думку, але ми намагаємося надати казино достатньо часу для вирішення будь-яких можливих ускладнень.

Дозвольте мені процитувати тут вашу скаргу:

«...Однак майте на увазі, що повна обробка зняття коштів зазвичай займає кілька днів або навіть тижнів. Це означає, що може пройти деякий час, перш ніж ваші гроші з’являться на вашому рахунку. Ця затримка може бути через незавершену перевірку KYC або велику кількість запитів на зняття коштів.

Ось чому ми радимо гравцям бути терплячими, повністю співпрацювати з казино та чекати принаймні 14 днів після запиту на зняття коштів, перш ніж подавати скаргу.


Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, але ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам.

Заздалегідь дякую за ваше терпіння та розуміння».

Я можу уявити, що це звучить неприємно, але це те, як ми діємо.

Я сподіваюся, ви розумієте.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Гаразд, але я скажу вам ще одне: вчора я зробив два депозити за допомогою своєї кредитної картки Mastercard.

Я думаю, ви знаєте, що Mastercard деякий час вставила інструмент під назвою MASTER ID CHECK (тобто вони надсилають вам текстове повідомлення з кодом OTP, щоб перевірити, чи транзакція безпечна).

Ну вчора я зробив, як написав, 2 депозити, і система депозитів казино ПОВНІСТЮ ЗРОБИЛА ОБХІД СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ. Два депозити становили 200 євро кожен, але неймовірно те, що я отримав 212,65 євро за кожен з мого банківського рахунку! Я ВІДРАЗУ ПОДАЛА СКАРГУ І ЧЕКАЮ ВІДПОВІДІ.

Автоматичний переклад.
Davesaint
2 р. тому

Привіт,

Я знаю, що в деяких випадках цього інструменту, який ви описали, можна просто уникнути, зберігши спосіб оплати через профіль Google - або, принаймні, для мене він працює з карткою Visa.

Однак найбільше мене турбує величезний гонорар.

Будь ласка, повідомте нам, що ви отримуєте від казино.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Для вашої інформації я повідомляю вам, що вони попросили мене надати додаткову документацію (я надіслав очевидні знімки екрана, і з кількох транзакцій, які я зробив, стає зрозуміло, що вони дражнять мене та забирають мій час). В основному щоразу, коли ви наливаєте, вони КРАДУТЬ від 5 до 6% (у мене є докази, і я надіслав вам скріншоти). Це означає, що якщо ви просите повернути кошти, вам доведеться збожеволіти, і вони вам також не повернуть гроші! Оскільки навіть вони це зробили, вони платять вам гроші на ваш ігровий рахунок, які ви не можете повернути, тому що мінімальна сума для зняття становить 500 євро! Вони злодії! І ВИ поставили оцінку, яка змушує мене задуматися про вашу правоту! Крім того, якщо ви хочете зняти більше грошей протягом 30 днів, вони вимагають 8% комісії, але ці клоуни, які хочуть з цим пограти! Я попросив негайно закрити рахунок (інакше навіть якщо ти ним не користуєшся, вони вимагатимуть гроші!). Доставте мені задоволення відстежити мій запит на закриття. Я не хочу жодних сюрпризів. Це шахраї, і ви причетні до свого відгуку. Вибачте, але це реальність! відгуки сайтів також на Trustpilot підтверджують це (і я не думаю, що всі клієнти ідіоти). Я підписався на цей сайт після вашої оцінки та помилився. Я повинен був спочатку прочитати відгуки. ТІ НАСПРАВДІ ВІДПОВІДАЮТЬ ДІЙСНОСТІ!

Автоматичний переклад.
Davesaint
2 р. тому

Привіт,

чесно кажучи, я не можу коментувати вашу перевірку KYC, тому що я не бачив жодних скріншотів чи документів, і це нормально, оскільки я не є працівником казино, тому я не беру безпосередньої участі.

Я також перевірив вашу скаргу та погоджуюся з тим, що «... ми радимо гравцям бути терплячими, повністю співпрацювати з казино та чекати принаймні 14 днів після запиту на зняття коштів, перш ніж подавати скаргу».

Це стандартна процедура.

Якщо ви можете довести щось несправедливе щодо вас з боку казино, я закликаю вас зробити це у своїй скарзі.

Для репутації казино:

перевірте цю вкладку:

https://casino.guru/silverplay-casino-review#tab=js-tab-reputation , будь ласка, прочитайте всю статтю.




Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

ДОБРОГО РАНКУ! БУДЬ ЛАСКА ВТРУТИСЯ НА ВЕБ-САЙТ silverplay. Я ЗАПИТАВ ЗАКРИТТЯ ОБЛІКОВОГО ЗАПИСУ 3 СЕРПНЯ О 7 РАНКУ. ЧЕРЕЗ ПІВТОРА ДНЯ МЕНІ НЕ ОТРИМАЛИ ЖОДНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ. Я ХОТІВ би, щоб ви втрутилися, тому що я більше не хочу мати справи з цими людьми. ТАКОЖ Я НЕ ХОЧУ, ЩОБ З МЕНЕ БУДЬ СПИСАЛИ БУДЬ-ЯКІ ВИТРАТИ ЗА НЕВИКОРИСТАННЯ. ТОДІ, БУДЬ ЛАСКА, ВЖИВАЙТЕ ДІЙ І НАТИСНІТЬ ЗАКРИТИ. ДЯКУЮ. МОЄ ІМ’Я ОБЛІКОВОГО ЗАПИСУ Davesaint, і я використовую ту саму електронну адресу, яку використовую на цьому форумі. Дякую тобі

Автоматичний переклад.
1 2...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого