2 р. тому
Тут ви можете обговорити Silverplay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
за останніми скаргами, мені здається, що зняття коштів нормально. Чесно кажучи, я не можу коментувати час очікування, оскільки про це казино мало комунікації. Не соромтеся перевіряти відгуки та скарги користувачів.
Однак я можу порадити використовувати криптовалюту як кращий варіант виведення.
Hello,
according to the latest complaints, to me, it seems that withdrawals are ok. Frankly, I can't comment on the waiting time since there is little communication about this casino. Feel free to check user reviews and complaints.
I can advise using cryptocurrency as a better withdrawal option, however.
Привіт, я приєднався до цього казино 2 дні тому, тому що casinoguru дає рейтинг надійності 8/10 (тому я вам довіряв). Але, читаючи відгуки, я повинен сказати, що мене це хвилює, тому що, заплативши 200 євро, а потім ще 200, я ВИГРАВ 1350 євро, які я просив сьогодні ввечері. Я заявляю, що незважаючи на те, що вчора я запитав електронний лист із підтвердженням свого облікового запису, я нічого не отримав від служби підтримки клієнтів. Зараз подивимося, що робити. Я заявляю, що я НЕ підписувався на жодні бонуси за мої ставки, зроблені в LIVE казино порталу сайту.
Hello, I joined this casino 2 days ago and I did it because casinoguru gives a reliability rating of 8/10 (so I trusted you). But reading the reviews, I must say that I'm worried about this because after paying 200 euros and then another 200 I WON 1350 euros that I requested tonight. I state that despite having requested a confirmation email for my account yesterday, nothing came to me from customer support. Now we will see what to do. I state that I have NOT subscribed to any bonus for my bets made all on the LIVE casino of the site portal.
Buongiorno, mi sono iscritto a questo casino 2 giorni fa e l'ho fatto perchè casinoguru da un rating di affidabilità a 8/10 (quindi mi sono fidato di voi). Leggendo però le recensioni, devo dire che mi sto preoccupando questo perchè dopo aver versato 200 euro e poi altri 200 HO VINTO 1350 euro che ho richiesto stanotte. Premetto che nonostante abbia richiesto una mail di conferma per il mio account già ieri al supporto clienti nulla mi è arrivato. Adesso staremo a vedere il da farsi. Premetto che NON ho aderito ad alcun bonus per le mie giocate fatte tutte sul LIVE casino del portale del sito.
Сьогоднішнє оновлення, вони попросили мене TIDE документів для підтвердження мого облікового запису. Використані кредитні картки, рахунок рахунку (якого я не маю на моє ім’я) для підтвердження адреси посвідчення особи, банківський рахунок із підтвердженням виписки з рахунку та банківськими реквізитами... Словом, божевілля. Я з власної ініціативи надіслав селфі з документом, що засвідчує особу... Тепер подивимося, що вони придумають... Мені цікаво.
Today's update, they asked me for a TIDE of documents to verify my account. Used credit cards, account of a bill (which I do not have in my name) to verify identity card address, bank account with proof of account statement and bank details ... In short, crazy. On my own initiative I sent a selfie with my identity document IN HAND ... Now let's see what they come up with ... I'm curious.
Aggiornamento di Oggi, mi hanno richiesto una MAREA di documenti per verificare il mio account . Carte di credito usata, conto di una bolletta (che non ho intestata a me ) per verificare indirizzo carta identità , Conto bancario con prova dell'estratto conto e coordinate bancarie ... Insomma una follia. Di mia iniziativa ho mandato un selfie con il mio documento di identità IN MANO... Adesso vediamo cosa si inventano... Sono curioso.
Я не отримав свою попередню картку ... спочатку вони попросили мене надати рахунки за електрику, воду, ГАЗ, Інтернет, потім фотографію моєї кредитної картки
Тепер шукали причини, що я погано взяв пробу ...
І тиждень я чекав свого виграшного платежу в 400 євро
І я ще нічого не отримав
Від silverplay
I did not receive my prior card ... first they asked me for the bills to be paid by my electricity, Aqua, GAS, Internet, then the photo of my credit card
Now they were looking for reasons that I did not take the sample well ...
And one week I have been waiting for my winning payment of 400 euros
And I haven't received anything yet
By silverplay
Io non ho ricevuto il mio prielevo ...prima mi chiedevano de le bollette a carico mio luce ,Aqua , GAS, Internet , poi la foto de la mia carta di credito
Ora cercavano motivi che non ho fatto bene il prelievo ...
E una settimana che aspetto il mio pagamento di vincita 400 euro
E no ho ancora ricevuto niente
Da silverplay
Привіт, я приєднався до цього казино 2 дні тому, тому що casinoguru дає рейтинг надійності 8/10 (тому я вам довіряв). Але, читаючи відгуки, я повинен сказати, що мене це хвилює, тому що, заплативши 200 євро, а потім ще 200, я ВИГРАВ 1350 євро, які я просив сьогодні ввечері. Я заявляю, що незважаючи на те, що вчора я запитав електронний лист із підтвердженням свого облікового запису, я нічого не отримав від служби підтримки клієнтів. Зараз подивимося, що робити. Я заявляю, що я НЕ підписувався на жодні бонуси за мої ставки, зроблені в LIVE казино порталу сайту.
Hello, I joined this casino 2 days ago and I did it because casinoguru gives a reliability rating of 8/10 (so I trusted you). But reading the reviews, I must say that I'm worried about this because after paying 200 euros and then another 200 I WON 1350 euros that I requested tonight. I state that despite having requested a confirmation email for my account yesterday, nothing came to me from customer support. Now we will see what to do. I state that I have NOT subscribed to any bonus for my bets made all on the LIVE casino of the site portal.
Buongiorno, mi sono iscritto a questo casino 2 giorni fa e l'ho fatto perchè casinoguru da un rating di affidabilità a 8/10 (quindi mi sono fidato di voi). Leggendo però le recensioni, devo dire che mi sto preoccupando questo perchè dopo aver versato 200 euro e poi altri 200 HO VINTO 1350 euro che ho richiesto stanotte. Premetto che nonostante abbia richiesto una mail di conferma per il mio account già ieri al supporto clienti nulla mi è arrivato. Adesso staremo a vedere il da farsi. Premetto che NON ho aderito ad alcun bonus per le mie giocate fatte tutte sul LIVE casino del portale del sito.
Привіт,
На жаль, перше відкликання зазвичай пов’язане зі стандартною процедурою KYC, але врешті-решт це необхідно. Я думаю, що вас попросять надати кілька документів, щоб отримати ваш виграш, сподіваюся, все пройде швидко та гладко.
Чи вибрали ви той самий спосіб оплати, який використовували для депозиту?
Hello,
sadly the first-time withdrawal is usually bound to the standard KYC procedure, but it is necessary after all. I think you will be asked to provide several documents in order to receive your winning, hopefully, it all be quick and smooth.
Did you opt for the same payment option you used for the deposit, please?
Я не отримав свою попередню картку ... спочатку вони попросили мене надати рахунки за електрику, воду, ГАЗ, Інтернет, потім фотографію моєї кредитної картки
Тепер шукали причини, що я погано взяв пробу ...
І тиждень я чекав свого виграшного платежу в 400 євро
І я ще нічого не отримав
Від silverplay
I did not receive my prior card ... first they asked me for the bills to be paid by my electricity, Aqua, GAS, Internet, then the photo of my credit card
Now they were looking for reasons that I did not take the sample well ...
And one week I have been waiting for my winning payment of 400 euros
And I haven't received anything yet
By silverplay
Io non ho ricevuto il mio prielevo ...prima mi chiedevano de le bollette a carico mio luce ,Aqua , GAS, Internet , poi la foto de la mia carta di credito
Ora cercavano motivi che non ho fatto bene il prelievo ...
E una settimana che aspetto il mio pagamento di vincita 400 euro
E no ho ancora ricevuto niente
Da silverplay
Привіт,
як я вже зазначав кілька хвилин тому, це стандартна перевірка, і її потрібно виконати належним чином, щоб отримати виграш. Казино регулюється місцевим законодавством і правилами, це не те, що вони роблять "для розваги".
Чи є якийсь документ, який вам важко надати?
Hello,
as I already mentioned a few minutes ago, this is a standard verification and must be done properly in order to release the winnings. The casino is regulated by local law and regulations, it's not something they do "for fun".
Is there any document you find hard to provide, please?
Я хотів би використати той самий спосіб оплати для зняття коштів, але це НЕМОЖЛИВО зробити, тому я хотів зробити це банківським переказом. Вчора вдень я надіслав стільки документів, тепер подивимося, що буде.
I would have liked to use the same payment option for the withdrawal but it is IMPOSSIBLE to do so I was cheisto to do it by wire transfer. Yesterday afternoon I sent so many documents, now let's see what happens.
Avrei voluto usare la stessa opzione di pagamento per il prelievo ma è IMPOSSIBILE farlo mi è stato cheisto di farlo attraverso bonifico. Ieri pomeriggio ho inviato davvero tanti documenti, adesso vediamo cosa succede.
Насмілюся сказати, що в усьому світі існує кілька проблем із варіантами оплати та обмеженнями, які застосовуються до варіантів виведення коштів, і може стати досить складним знайти варіант виведення коштів, прийнятний обома сторонами.
Я б сказав, що останнім часом стало гірше.
Будь ласка, всі документи вже прийняті?
I dare to say that there are several problems worldwide with the payment options and restrictions applied to withdrawal options and it could get quite complicated to find the withdrawal option accepted by both sides.
I'd say that it got worst lately.
Anyway, have all documents been already accepted, please?
Я поки що жодної інформації про це не отримував. Однак, якщо вони мають щось оскаржити, це просто спробувати НЕ виплачувати виграш. 🤷🏻♂️
I have not received any information about it so far. However if they have anything to dispute it would be just to try NOT to pay the winnings. 🤷🏻♂️
Non ho ancora ricevuto informazioni fino ad ora a riguardo. Comunque se dovessero avere qualcosa da contestare sarebbe soltanto per cercare di NON pagare le vincite. 🤷🏻♂️
Вибачте, але зараз мені здається, що ви шукаєте виправдання цьому безладу, на який скаржаться майже 95% користувачів (і оцінка, яку ви поставили, це жарт). Я маю на увазі те, що ми, КОРИСТУВАЧІ ТА КЛІЄНТИ, почуваємося ображеними певною поведінкою (яка, очевидно, завжди зосереджена на надії, що ніхто ніколи не виграє, тому ніхто ніколи не вимагатиме зняття коштів). В основному, коли ви платите гроші, вони забирають їх негайно, і якщо замість цього вам доведеться зняти гроші, вам доведеться СПОДІВАТИСЯ та МОЛИТИСЯ? Ви впевнені, що аргументи для казино правильні? Можливо, єдиною помилкою деяких клієнтів казино був виграш, чи я помиляюся? Оскільки всі ці затримки, щоб зробити платіж і перевірити документи (які вас не запитують, коли ви платите і втрачаєте гроші!), я або я надіслав документи день тому, і вони всі точні (ті самі, що Eurobet Sisal і Lottomatica має назвати декілька) і ідеально, але я ще не отримав жодної відповіді. Я хотів би зрозуміти тільки це. Існують такі казино, як Lottomatica, Eurobet, Sisal, які платять У РЕАЛЬНОМУ ЧАСУ. Можливо, ці казино, які я згадав, думають по-іншому, можливо, вони вірять, що обслуговування, прозорість і своєчасність є перевагою для утримання клієнтів. Очевидно, для інших важливіше спробувати зберегти гроші або сподіватися, що клієнти їх усе втратять. Навіть якби ваші судження відображали реальність Каїна, безперечно, казино змінило б певну динаміку, щоб залишитися в живих. Інакше як він виживе, якщо втратить усіх клієнтів (ця поведінка може спричинити лише цей ефект).
Sorry, but at this point it seems to me that you are looking for excuses for this mess that practically 95% of users complain about (and the score you gave it is a joke). What I mean is that we USERS AND CUSTOMERS feel insulted by certain behaviors (which obviously always focus on the hope that no one ever wins so no one ever requests the withdrawal). Basically when you pay the money they take it immediately and if you have to withdraw instead you have to HOPE and PRAY? Are you sure the justifications for the casino are right? Maybe the only mistake some casino customers made was to win, or am I wrong? Because all these delays to make a payment and to check the documents (which you are not asked for when you pay and lose the money!) I or I sent the documents a day ago and they are all accurate (the same that Eurobet Sisal and Lottomatica have to name a few) and perfect but I haven't received any response yet. I would like to understand only this. There are casinos like Lottomatica, Eurobet, Sisal that pay IN REAL TIME. Maybe these casinos I mentioned think differently, maybe they believe that service, transparency and timing are an advantage to keep customers. Evidently, for others it is more important to try to keep the money or hope that customers lose it all. Even if your judgments reflected the reality of the cain certainly the casino would change certain dynamics to stay alive. Otherwise, how does he survive if he loses all customers (these behaviors can only produce this effect).
Scusa, però a questo punto mi sembra che tu stia cercando scuse per questo casino di cui praticamente il 95% degli utenti si lamenta (e il punteggio che gli avete assegnato è una presa in giro). Quello che voglio dire è che noi UTENTI E CLIENTI ci sentiamo insultati da certi comportamenti (che evidentemente puntano sempre sulla speranza che mai nessuno vinca così nessuno mai richiede il prelievo). In sostanza quando versi i soldi li prendono subito e se invece devi prelevare devi SPERARE e PREGARE? Sei certa che le giustificazioni nei confronti del casino siano giuste? Forse l'unico errore che hanno fatto alcuni clienti del casinò è stato quello di vincere, oppure mi sbaglio? Perchè tutte queste lungaggini per effettuare un pagamento e per controllare dei documenti (che non ti vengono chiesti quando versi e perdi il denaro!).I o ho mandato i documenti un giorno fa e sono tutti precisi (gli stessi che hanno Eurobet Sisal e Lottomatica per dirne qualcuno) e perfetti ma non ho ancora ricevuto alcuna risposta in merito. Io vorrei capire solo questo. Ci sono casinò come Lottomatica, Eurobet, Sisal che pagano IN TEMPO REALE. Forse questi casino che ho citato ragionano in modo diverso, magari credono che il servizio, la trasparenza e il tempismo siano un vantaggio per mantenere i clienti. Evidentemente per altri invece conta di più cercare di trattenere i soldi o sperare che i clienti li perdano tutto. Se anche i vostri giudizi rispecchiassero la realtà del caino certamente il casino cambierebbe certe dinamiche per restare in vita. Sennò come fa a campare se perde tutti i clienti (questi comportamenti non possono che produrre questo effetto).
Ви кажете, що відправили документи день тому, і нічого не сталося. Інші казино платять миттєво, це ні. Пояснення може бути набагато легшим, ніж ви думаєте. Я працював у казино, де перевірка документів зазвичай була дуже швидкою, а зняття коштів оброблялося протягом години. З іншого боку, я пам’ятаю, що в деяких випадках перевірка займала кілька днів, а обробка виведення могла тривати кілька днів + вам потрібно було чекати ще кілька днів, поки гроші надійдуть на ваш банківський рахунок.
Пояснення просте – часом у нас не вистачало працівників, щоб досить швидко перевірити документи. Деякі з них були у відпустці, інші хворіли. В інших випадках, скажімо, хтось із маркетингової команди Великобританії зробив помилку, надіслав повідомлення тисячі гравців про те, що в їх обліковому записі є безкоштовні обертання, але вони їх не мали. Логічно, що вони почали зв’язуватися з нами електронною поштою, телефоном, чатом, і через помилку служба підтримки була перевантажена. У такому випадку ми не встигали виконувати свою звичайну роботу – перевірку документів та обробку коштів. Іноді це 2-3 дні, щоб повернутися до нормального стану.
Я хочу сказати, що довший час очікування зазвичай спричинений браком працівників. У деяких випадках це просто тимчасово, але в інших випадках це просто завжди так, тому що їх не вистачає.
You say you sent the documents a day ago and nothing happened. Other casinos pay instantly, this one doesn't. The explanation might be much easier than you think. I worked in a casino where the documents verification was usually very fast and withdrawals were processed within an hour. On the other hand, I remember that in some cases, the verification took a few days and processing the withdrawal could take a few days + you needed to wait a few more days until the money reach your bank account.
The explanation is simple - sometimes, we didn't have enough employees to verify the documents fast enough. Some of them were on vacation, others were sick. In other cases, let's say someone from the marketing team for the UK did a mistake, sent a message to thousand players saying that they have free spins on their account, but they didn't have them. Logically, they started contacting us via email, phone, live chat and the customer support was overwhelmed because of the mistake. In such a case, we didn't have time to do our regular job - verifying documents and processing withdrawals. It sometimes too 2-3 days until we managed to get back to normal.
What I'm trying to say is that the longer waiting time is usually caused by the lack of employees. In some cases, it's just temporary, but in other cases, it's simply always like that, because they're understaffed.
Привіт, я не можу поділитися виправданням нестачі персоналу, тому що, чесно кажучи, випадків скарг занадто багато. Тут ми говоримо про неоплачені гроші безперервних запитів документів. Мій особистий досвід роботи в інших казино, подібних до тих, про які я згадував у попередній публікації, ЧУДОВИЙ. Я щойно зробив помилку, я довіряв вашому рахунку в цьому казино. У чаті вони НЕ ДАЮТЬ мені КОНТАКТНОЇ відповіді, вони не повідомляють вам день і точну годину, все димно. У своїх умовах вони пишуть, що «протягом 48» платіж обробляється. Я не знаю, що я повинен думати, що 56 пережив? І, мабуть, пройде ще кілька днів. Як ви вважаєте, чи серйозно так поводитися і тривожити клієнта? Коли я втратив свої гроші, вони їх одразу забрали! Не через 4 дні!
Hi, I can not share the excuse of the lack of staff, because, frankly, the cases of complaints are too many. Here we are talking about unpaid money of continuous document requests. My personal experience at other casinos like the ones I mentioned in my previous post is SUPERB. I just made a mistake, I trusted your score on this casino. In chat they DON'T give me a DEFINITIVE answer they don't tell you a day and a precise hour is all smoky. In their terms and conditions they write that "within 48" the payment is processed. I don't know what I'm supposed to think that 56 has been through? And probably more days will pass. In your opinion is it serious to behave like this and alarm the customer? When I lost my money they took it right away though! Not after 4 days!
Salve, io non posso condividere la scusa della mancanza di personale, perchè, sinceramente i casi di lamentela sono troppi. Qui si parla di soldi non pagati di richieste di documenti continue. La mia esperienza personale in altri casinò come quelli che ho citato nel mio post precedente è SUPERLATIVA. Ho solo fatto un errore, mi sono fidato del vostro punteggio assegnato a questo casino. In chat NON mi danno una risposta DEFINITIVA non ti dicono un giorno e un ora precisa è tutto fumoso. Nei loro termini e condizioni scrivono che "entro 48" il pagamento viene elaborato. Non so cosa dovrei pensare che ne sono passate 56? E probabilente ne passeranno altri di giorni. Secondo te è serio comportarsi così e allarmare il cliente? I miei soldi quando ho perso se li sono presi subito però! Non dopo 4 giorni!
Привіт,
Я зрозумів вашу думку, але ми намагаємося надати казино достатньо часу для вирішення будь-яких можливих ускладнень.
Дозвольте мені процитувати тут вашу скаргу:
«...Однак майте на увазі, що повна обробка зняття коштів зазвичай займає кілька днів або навіть тижнів. Це означає, що може пройти деякий час, перш ніж ваші гроші з’являться на вашому рахунку. Ця затримка може бути через незавершену перевірку KYC або велику кількість запитів на зняття коштів.
Ось чому ми радимо гравцям бути терплячими, повністю співпрацювати з казино та чекати принаймні 14 днів після запиту на зняття коштів, перш ніж подавати скаргу.
Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, але ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам.
Заздалегідь дякую за ваше терпіння та розуміння».
Я можу уявити, що це звучить неприємно, але це те, як ми діємо.
Я сподіваюся, ви розумієте.
Hello,
I got your point but we try to provide casinos with enough time pool to deal with any possible complications.
Allow me to quote here from your complaint:
"...However, please bear in mind that it’s quite usual for withdrawals to take a couple of days or even weeks to get fully processed. This means that it may take some time before your money appears in your account. This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests.
That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint.
If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you.
Thank you in advance for your patience and understanding."
I can imagine it sounds unpleasant but this is how we proceed.
I hope you understand.
Гаразд, але я скажу вам ще одне: вчора я зробив два депозити за допомогою своєї кредитної картки Mastercard.
Я думаю, ви знаєте, що Mastercard деякий час вставила інструмент під назвою MASTER ID CHECK (тобто вони надсилають вам текстове повідомлення з кодом OTP, щоб перевірити, чи транзакція безпечна).
Ну вчора я зробив, як написав, 2 депозити, і система депозитів казино ПОВНІСТЮ ЗРОБИЛА ОБХІД СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ. Два депозити становили 200 євро кожен, але неймовірно те, що я отримав 212,65 євро за кожен з мого банківського рахунку! Я ВІДРАЗУ ПОДАЛА СКАРГУ І ЧЕКАЮ ВІДПОВІДІ.
Okay now but I'll tell you another one yesterday I made two deposits with my Mastercard credit card.
I guess you know that Mastercard has for some time inserted a tool called MASTER ID CHECK (ie they send you a text message with an OTP code to verify that the transaction is safe).
Well yesterday I did as I wrote 2 deposits and the casino deposit system COMPLETELY MADE A BYPASS ON THE CONTROL SYSTEM. The two deposits were € 200 each but incredibly, I was charged € 212.65 for each one on my bank account! I MADE A COMPLAINT IMMEDIATELY AND AM AWAITING A RESPONSE.
Va bene ora però te ne dico un altro ieri ho fatto due versamenti con la mia carta di credito Mastercard.
Immagino che sappiate che Mastercard ha da qualche tempo inserito uno strumento che si chiama MASTER ID CHECK (ovvero ti inviano un sms con codice OTP per verificare che la transazione sia sicura).
Ebbene ieri ho fatto come ho scritto 2 versamenti e il sistema di versamento del casinò ha COMPETAMENTE FATTO UN BYPASS SUL SISTEMA DI CONTROLLO. I due versamenti erano di 200 euro ognuno ma incredibilmente sul mio conto bancario mi sono stati addebitati 212.65 euro per ognuno! HO FATTO IMMEDIATAMENTE RECLAMO E STO ASEPTTANDO UNA RISPOSTA.
Привіт,
Я знаю, що в деяких випадках цього інструменту, який ви описали, можна просто уникнути, зберігши спосіб оплати через профіль Google - або, принаймні, для мене він працює з карткою Visa.
Однак найбільше мене турбує величезний гонорар.
Будь ласка, повідомте нам, що ви отримуєте від казино.
Hello,
I know that in some cases, this tool you described, can be simply avoided by saving your payment option via google profile - or at least it works for me with the Visa card.
What concerns me the most is the enormous fee, however.
Kindly let us know what you get from the casino's side.
Для вашої інформації я повідомляю вам, що вони попросили мене надати додаткову документацію (я надіслав очевидні знімки екрана, і з кількох транзакцій, які я зробив, стає зрозуміло, що вони дражнять мене та забирають мій час). В основному щоразу, коли ви наливаєте, вони КРАДУТЬ від 5 до 6% (у мене є докази, і я надіслав вам скріншоти). Це означає, що якщо ви просите повернути кошти, вам доведеться збожеволіти, і вони вам також не повернуть гроші! Оскільки навіть вони це зробили, вони платять вам гроші на ваш ігровий рахунок, які ви не можете повернути, тому що мінімальна сума для зняття становить 500 євро! Вони злодії! І ВИ поставили оцінку, яка змушує мене задуматися про вашу правоту! Крім того, якщо ви хочете зняти більше грошей протягом 30 днів, вони вимагають 8% комісії, але ці клоуни, які хочуть з цим пограти! Я попросив негайно закрити рахунок (інакше навіть якщо ти ним не користуєшся, вони вимагатимуть гроші!). Доставте мені задоволення відстежити мій запит на закриття. Я не хочу жодних сюрпризів. Це шахраї, і ви причетні до свого відгуку. Вибачте, але це реальність! відгуки сайтів також на Trustpilot підтверджують це (і я не думаю, що всі клієнти ідіоти). Я підписався на цей сайт після вашої оцінки та помилився. Я повинен був спочатку прочитати відгуки. ТІ НАСПРАВДІ ВІДПОВІДАЮТЬ ДІЙСНОСТІ!
For your information I inform you that they have asked me for further documentation for (I have sent the obvious screenshots and with the few transactions I have made it is clear that they are teasing me and taking my time). Basically every time you pour, they STEAL between 5 and 6% (I have the proof and I sent you the screenshots). It means that if you ask for a refund you have to go crazy and they also don't refund you! Because even they did, they pay you money into your gaming account that you cannot recover because the minimum withdrawal is 500 euros! They are thieves! AND YOU have given a score that makes me think about your correctness! Also if you want to withdraw more money within 30 days they ask you for 8% commissions but these clowns who wants to play with it! I asked to close the account immediately (otherwise even if you don't use it they ask you for money!). Do me the pleasure of monitoring my closure request I don't want any surprises. These are scammers and you are complicit with your review. I'm sorry but it's the reality! site reviews also on Trustpilot confirm this (and I don't think all customers are idiots). I subscribed to this site following your score and I was wrong. I should have read the reviews first. THOSE IN FACT CORRESPOND TO REALITY!
Per tua informazione ti informo che mi hanno chiesto ulteriore documentazione per (ho mandato gli screenshot evidenti e con le poche transazioni che ho fatto è chiaro che mi stanno sfottendo e prendendo tempo). In sostanza ogni volta che versi ti RUBANO tra il 5 e il 6% (ho le prove e vi ho mandato gli screenshot). Significa che se chiedi il rimborso devi impazzire e inoltre non ti rimborsano! PErchè anche lo facessero ti versano dei soldi sul conto gioco che non puoi recuperare perchè il minimo di prelievo è 500 euro! Sono dei ladri ! E VOI avete dato un punteggio che mi fa pensare sulla vostra correttezza! Inoltr se cuoi prelevare altri soldi entro i 30 gg ti chiedono 8% di commissioni ma questi pagliacci chi ci vuole giocare! Ho chiesto di chiudere immediatamente il conto (sennò pure se non lo usi ti chiedono soldi!). Fammi il piacere di monitorare la mia richiesta di chiusura non voglio sorprese. QUesti sono dei truffatori e voi con la vostra recensione siete complici. MI spiace ma è la realtà! le recensioni del sito anche su Trustpilot lo confermano (e non credo che tutti i clienti siano degli idioti). IO mi sono iscritto a questo sito seguendo il vostro punteggio e ho sbagliato. Avrei dovuto pria legger ele recensioni. QUELLE INFATTI CORRISPONDONO ALLA REALTà!
Привіт,
чесно кажучи, я не можу коментувати вашу перевірку KYC, тому що я не бачив жодних скріншотів чи документів, і це нормально, оскільки я не є працівником казино, тому я не беру безпосередньої участі.
Я також перевірив вашу скаргу та погоджуюся з тим, що «... ми радимо гравцям бути терплячими, повністю співпрацювати з казино та чекати принаймні 14 днів після запиту на зняття коштів, перш ніж подавати скаргу».
Це стандартна процедура.
Якщо ви можете довести щось несправедливе щодо вас з боку казино, я закликаю вас зробити це у своїй скарзі.
Для репутації казино:
перевірте цю вкладку:
https://casino.guru/silverplay-casino-review#tab=js-tab-reputation , будь ласка, прочитайте всю статтю.
Hello,
to be honest, I can't comment about your KYC verification, because I have not seen any screenshots or documents, which is alright because I'm not the casino's employee, so I'm not directly involved.
I checked your complaint as well and I agree that ".... we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint."
That's the standard procedure.
If you can prove anything unfair toward you from the casino's side, I urge you to do so in your complaint.
To the casino's reputation:
kindly check this tab:
https://casino.guru/silverplay-casino-review#tab=js-tab-reputation read the whole article, please.
ДОБРОГО РАНКУ! БУДЬ ЛАСКА ВТРУТИСЯ НА ВЕБ-САЙТ silverplay. Я ЗАПИТАВ ЗАКРИТТЯ ОБЛІКОВОГО ЗАПИСУ 3 СЕРПНЯ О 7 РАНКУ. ЧЕРЕЗ ПІВТОРА ДНЯ МЕНІ НЕ ОТРИМАЛИ ЖОДНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ. Я ХОТІВ би, щоб ви втрутилися, тому що я більше не хочу мати справи з цими людьми. ТАКОЖ Я НЕ ХОЧУ, ЩОБ З МЕНЕ БУДЬ СПИСАЛИ БУДЬ-ЯКІ ВИТРАТИ ЗА НЕВИКОРИСТАННЯ. ТОДІ, БУДЬ ЛАСКА, ВЖИВАЙТЕ ДІЙ І НАТИСНІТЬ ЗАКРИТИ. ДЯКУЮ. МОЄ ІМ’Я ОБЛІКОВОГО ЗАПИСУ Davesaint, і я використовую ту саму електронну адресу, яку використовую на цьому форумі. Дякую тобі
GOOD MORNING, I WOULD PLEASE INTERVENE AT THE silverplay WEBSITE. I REQUESTED THE CLOSING OF THE ACCOUNT ON DAY 3 AUGUST AT 7 AM NOW AFTER A DAY AND A HALF I HAVE NOT BEEN GIVEN ANY CONFIRMATION. I WOULD LIKE YOU TO INTERVENE ABOUT BECAUSE I NO LONGER WANT TO HAVE TO DO WITH THESE PEOPLE. ALSO I DON'T WANT TO BE CHARGED FOR ANY EXPENSES FOR INUSE. THEN PLEASE TAKE ACTION AND PRESS THE CLOSURE. THANKS MY ACCOUNT NAME is Davesaint and the email I use is the same one I use on this forum. thank you
BUONGIORNO, TI PREGHEREI DI INTERVENIRE PRESSO IL SITO silverplay . HO RICHIEST LA CHIUSURA DEL CONTO IL GIORNO 3 aGOSTO ALLE 7 DI MATTINA ORA DOPO UN GIORNO E MEZZO NON MI è STATA DATA ALCUNA CONFERMA. VORREI CHE INTERVENISSI A RIGUARDO PERCHè NON VOGLIO PIù AVERE A CHE FARE CON QUESTA GENTE. INOLTRE NON VOGLIO CHE MI VENGANO ADDEBITATE SPESE PER INUTILIZZO. TI PREGO QUINDI DI INTERVENIRE E SOLLECITARE LA CHIUSURA. GRAZIE IL MIO NOME DELL'ACCOUNT è Davesaint e la mail che uso è la stessa che uso su questo forum. grazie
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.