Шкода чути, що справи йдуть не дуже добре.
Я думаю, що сьогодні у всіх нас є проблеми, я не знаю, як ви себе почуваєте, але я думаю, що все якось складніше та напруженіше, ніж будь-коли раніше.
Продовжуйте боротися, часи з часом зміняться.
Я думаю, що вам, напевно, не сподобається те, що я збираюся написати, але все ж дозвольте мені сказати, що вам слід переглянути гру в казино, якщо ви не можете дозволити собі програти. Грайте лише на суму, яка вам насправді не «потрібна».
Ще один момент, я настійно рекомендую грати в більш пристойному казино, врахуйте це, будь ласка. Найгірша можлива комбінація (найризикованіша) – це казино з поганою репутацією ТА без ліцензії – це, на жаль, ваш випадок.
Я просто сподіваюся, що казино співпрацюватиме з групою розгляду скарг.
Я тримаю за вас кулаки. 🤞🤞🤞
Sorry to hear that things are not going well.
I guess we all have our troubles these days, not sure how you feel but I think that everything is somehow more difficult and stressful than ever before.
Keep fighting, times will change eventually.
I can imagine that you'll probably don't like what I'm about to write, but still, allow me to say, that you should reconsider playing in the casino if you can't afford to lose. Play only with a sum you don't actually "need".
Another point is, that I strongly recommend playing in a more decent casino, consider it, please. The worst possible combination (the riskiest) is a casino with a bad reputation AND unlicensed - which is sadly your case.
I just hope that the casino will cooperate with the complaint team.
My fingers are crossed for you. 🤞🤞🤞
Автоматичний переклад.