ФорумКазиноSilveredge Casino - загальне обговорення

Silveredge Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від NimaKaBush3
|
8710 переглядів 31 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Radka
2 р. тому

Ну, вони сказали, що є список для переможців бонусів, і якщо ви внесете гроші, ви можете скоротити кий. Вони хочуть зробити це, щоб тиснути на людей, щоб вони витрачали більше і не платили. Таких казино багато.

Автоматичний переклад.
NimaKaBush3
2 р. тому

Отже, щоб пришвидшити процес виведення та пропустити рядок, варто внести гроші – щоб швидше виплатити?! Це нудить.

Ну, сумнівна репутація 🙁!

Сподіваюся, вони спробують пояснити цю пропозицію в скарзі.

Єдина можлива справедлива ситуація була б, якщо ви внесли депозит за допомогою іншого способу оплати, і цей новий потрібно оцінити, щоб використовувати його для цього виведення.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я зробив привітальний бонус у розмірі 300 БЕЗКОШТОВНИХ фішок, досить багато грав, у мене було понад 1000 доларів, колись у 600 доларів я подав запит на зняття, минуло майже 2 тижні, і я НЕ отримав платіж банківським переказом до свого банку.

Автоматичний переклад.
bouldaz
2 р. тому

Привіт,

Ваш обліковий запис тим часом було повністю підтверджено? У якому статусі зараз ваше відкликання?

Чи підтримуєте ви зв’язок із казино? Будь-які оновлення?

Я знаю, що я задаю багато запитань, але це важливо.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

Ваш обліковий запис тим часом було повністю підтверджено? У якому статусі зараз ваше відкликання?

Чи підтримуєте ви зв’язок із казино? Будь-які оновлення?

Я знаю, що я задаю багато запитань, але це важливо.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я надіслав своє посвідчення особи згідно з вимогою, зараз моя публікація все ще очікує на розгляд. Я не отримав нічого з відкликанням.

Автоматичний переклад.
bouldaz
2 р. тому

Я б припустив, що ваш обліковий запис не підтверджено повністю. Ви отримали підтвердження? Якщо ні, запитайте в казино, чи підтверджено ваш обліковий запис, а якщо ні, запитайте, які документи ви повинні надати, щоб пройти перевірку зараз.

Я абсолютно впевнений, що перевірка не закінчена. Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я б припустив, що ваш обліковий запис не підтверджено повністю. Ви отримали підтвердження? Якщо ні, запитайте в казино, чи підтверджено ваш обліковий запис, а якщо ні, запитайте, які документи ви повинні надати, щоб пройти перевірку зараз.

Я абсолютно впевнений, що перевірка не закінчена. Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я кілька разів надсилав їм повідомлення та просив зв’язатися зі мною, але вони жодним чином не зверталися до мене.

Автоматичний переклад.
bouldaz
2 р. тому

Тому на даний момент ви не можете зв’язатися з казино.

Це, безперечно, погано, наша команда з розгляду скарг зробить усе можливе, щоб допомогти вам із цією проблемою .

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я ціную вас і вашу команду за вашу допомогу, це справді погано... Я очікував, що відкликання, а також покладався, що воно трохи пройде... Минулий місяць був невдалим для роботи, цей місяць виглядає гірше через цю ситуацію. Ще раз дякую за вашу допомогу. Я дійсно ціную це.

Автоматичний переклад.
bouldaz
2 р. тому

Шкода чути, що справи йдуть не дуже добре.

Я думаю, що сьогодні у всіх нас є проблеми, я не знаю, як ви себе почуваєте, але я думаю, що все якось складніше та напруженіше, ніж будь-коли раніше.

Продовжуйте боротися, часи з часом зміняться.

Я думаю, що вам, напевно, не сподобається те, що я збираюся написати, але все ж дозвольте мені сказати, що вам слід переглянути гру в казино, якщо ви не можете дозволити собі програти. Грайте лише на суму, яка вам насправді не «потрібна».

Ще один момент, я настійно рекомендую грати в більш пристойному казино, врахуйте це, будь ласка. Найгірша можлива комбінація (найризикованіша) – це казино з поганою репутацією ТА без ліцензії – це, на жаль, ваш випадок.

Я просто сподіваюся, що казино співпрацюватиме з групою розгляду скарг.


Я тримаю за вас кулаки. 🤞🤞🤞

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я ніколи не заявляв, що мені це «потрібно», лише те, що це було б надзвичайно корисно, якби я це отримав, і був би дуже вдячний, якби вони дійсно дали мені зняття. Мої поточні обставини пов’язані з невдачею роботи. Справа все ще в тому, що вони тримають мої гроші, які я заробив, не дотримуючись основного принципу, на якому побудована їхня компанія.

Автоматичний переклад.
bouldaz
2 р. тому

Вибачте за це, я трохи хвилювався.

Тепер ми побачимо, наскільки казино піклується про вирішення проблем.


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого