ФорумКазиноSilveredge Casino - загальне обговорення

Silveredge Casino - загальне обговорення

2 р. тому від NimaKaBush3
|
6100 переглядів 31 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Silveredge Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Хочу прокоментувати свій досвід з ними. БУДЬ-ЯКИЙ ВІДДАЛЕНО РОЗУМНИЙ МОЖЕ СКАЗАТИ, ТЕ, ЩО Я КАЖУ, МАЄ ІДЕАЛЬНИЙ СЕНС.


На сайті є проблеми. Якщо ви поставите пробіл у своєму поштовому індексі, що є звичайним способом, їхній сайт не зможе створити обліковий запис.

Я намагаюся вивести 100 доларів США, які я виграв і виконав усі вимоги. Я думав, що це буде легко, і переконався, що все вивчив, перш ніж зв’язатися з ними. Мені довелося провести кілька годин із підтримкою, і вони кілька разів дезінформували мене (тобто сказали, що я зустрічався з програванням, а потім сказали, що ні, а потім сказали мені продовжувати грати ще 5-7 хвилин зі ставкою в 45 доларів, яку я використовував коли я зустрів програвання, і я міг втратити свої $, але, на щастя, я знав краще). Служба підтримки продовжувала казати мені зробити виведення, і я дотримувався їхніх вказівок. Я буквально спробував це більше 10 разів (насправді більше).

Я продовжував їм розповідати, і те, що вони пояснювали, було настільки очевидним, і я був на 10 кроків попереду, а проблема на їхньому кінці. Нарешті я зателефонував, і це була та сама людина, що й чат (я знав, що можу краще донести свою думку по телефону). Вони (Слейд) сказали мені передзвонити через 10 хвилин, вони поговорять зі своїм начальником. Я чекав 30. Людина (Гаррі) сказала мені, що у неї "виникли технічні проблеми, і, будь ласка, спілкуйтеся в Інтернеті".

Нарешті, після численних чатів і кількох годин підтримки, Slade віддалений під’єднався, і я провів його через усе, думаючи на кшталт «Тух, вони НЕ РОЗУМІЮТЬ, LOL». Нарешті він зрозумів, що це не обробка, і я мав рацію.

Він сказав мені записати відео, яке я надіслав учора та пару скріншотів.

Крім того, я пробував із кількома веб-переглядачами, зокрема в тому, який вони рекомендували (Chrome), а також на мобільному пристрої з кількома браузерами. Я весь час знав, що проблеми, які вони стверджують, не їхній сайт, тому що, виходячи з їхнього сервісу та способу розмови, я міг сказати, що вони «не зрозуміли», чи має це сенс? І проблеми, які я збираюся заявити, кожен, хто володіє комп’ютерними знаннями 2 класу та 75 IQ, міг би з’ясувати: цього не повинно статися, і якщо це сталося, вони могли б вирішити це вручну. Я набагато розумніший, ніж вони, мабуть, думають, і це було так очевидно.

Я ввійшов на мобільний сайт, і це інший формат, тому я думаю, давайте спробуємо це. Я помітив, що є варіант зняття. Я натиснув це, і він говорить, що мою електронну пошту потрібно підтвердити, щоб вилучити LOL. Слейд кілька разів казав мені, що він уже перевірив це, і я пояснив: «Це дуже проста логіка, за якою ваш сайт каже, що ЦЕ НЕ ТО, ЩО ОЗНАЧАЄ ПРОБЛЕМИ НА ВАШОМУ КІНЕЦІ!». Він сказав мені, що надсилає мені електронний лист, але ніколи не надсилав. file Я натиснув повторно надіслати електронний лист, наприклад, 25 разів протягом дня, але цього не було. Я переконався, що в моєму електронному листі все правильно, як і було file .

Коли Слейд увійшов в обліковий запис, він змінив пароль. Спочатку я цього не знав, тому натиснув «забув пароль». Він не надсилав мені електронного листа кілька разів, хоча він показував мою електронну пошту і працює з усім іншим.

Було також багато інших питань. Це мало бути дуже просто. Тим більше, що я запитав про всі умови, ідентифікатор і все це перед грою.

Отже, я все ще не можу зняти $, а на мобільному телефоні все ще пише, що моя електронна пошта не підтверджена. У їхній комп’ютерній версії навіть не згадується підтверджена електронна пошта чи ні. Сайт не працює. Крім того, інші основні речі «Імформація гри» (m не n)... прізвища не допускають дефіс (у мене він є) тощо.

Чесно кажучи, вони могли просто зробити це вручну... це займе приблизно 10 секунд. Слейд навіть сказав мені, що це «формальність», оскільки я все одно робив виведення біткойнів (я запитав, чи можу я це зробити, оскільки у мене немає рахунків за комунальні послуги (я живу з батьками), і він сказав так, просто надішліть посвідчення особи, і ми Буду робити біткойн (сказано кілька разів Слейдом та іншими).

Обслуговування клієнтів відстойно. З їхнього боку дуже прості проблеми здаються такими важкими, і навіть хтось із людей намагався сказати, що це моя проблема. Я можу показати, як це все працює, і довести все. Це дуже елементарні речі, якщо ви не зовсім неграмотний до комп’ютера чи повний дебіл.

Я дам вам знати, якщо вони спробують мене обдурити, тому що я дуже підозрілий. Крім того, оскільки я використав бонус, Slade каже, що переказ займе 60-90 днів (час виведення вказано 7-10 онлайн). Жорстокий...

Бачиш, куди я йду з цим?


*До речі, я можу завантажити підтвердження всього, що я говорю.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
NimaKaBush3
2 р. тому

Привіт,

Я прочитав всю «статтю» і знайшов кілька цікавих речей.

По-перше, ви дуже підозрілі - добре - це може захистити вас у світі онлайн-казино.

Тому дозвольте мені повідомити вас про репутацію казино, в якому ви граєте:

file

По-друге: ви, мабуть, намагалися сказати, що вся проблема в тому, що на вашу поштову скриньку не надійшло кілька листів. Я правий на даний момент? Однак ви також згадали, що сайт досить нестабільний, тож можете сказати мені: що вони можуть зробити вручну за 10 хвилин? Я не зрозумів 🙂. Я впевнений, що жоден оператор чату не має права вирішувати системний збій.

Все одно, будь ласка, яка зараз ситуація?


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я просто чекаю оновлення з електронної пошти служби підтримки, на яку я надіслав відео та знімки екрана.

Автоматичний переклад.
NimaKaBush3
2 р. тому

Вау, вау, вау! Те, що ви тут описуєте, нагадує мені мій досвід роботи з більшістю агентів підтримки клієнтів, з якими я стикався, і це навіть не повинно бути онлайн-казино.

Загальна проблема проста - агенти підтримки автоматично вважають, що ви тупі, і ви ледве знаєте, як увімкнути свій комп'ютер. Ось чому вони автоматично ігнорують все, що ви говорите про можливі помилки та збої на їхньому веб-сайті або технічні проблеми, пов’язані з їхніми продуктами.

Я також часто відчуваю, що тисячі людей мають точно таку саму проблему, але вони ставляться до мене так, ніби ніколи не чули ні про один подібний випадок.

У будь-якому випадку бажаю вам удачі з виведенням 👍

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Lmfao це трапляється весь час. Мабуть, це щось про них говорить.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Хоча я просто хотів сказати. Я майже екстрасенс 🔮 (не буквально). Я передбачаю речі з людьми буквально весь час. Як і вчора, я граю в цю програму, де ви отримуєте трохи доларів на пропозиції, і це загалом спрацювало. Я роблю це, це зайняло багато років, і я думаю, що я гарантую, що це не присудить мені заслугу. Бум! Назвав це. Це дурний приклад, але це буквально з усім, що вони настільки передбачувані. Техпідтримка, випадкові люди, організації тощо.


У будь-якому випадку, в електронному листі було сказано «очікуйте рішення від нас протягом 24 годин». Вони сказали мені, що вони також «ескалували». Досі немає відповіді.


Також мені сказали, що транзакція займе 60-90 днів (я не здивуюся, якщо це буде більше). Це смішно!!! Там написано 7-10, але я думаю, що це інакше для бонусів lmfao 90 днів... імовірно, весь процес займе 6 місяців.


FI певним чином ненавидить людей.


І Даніель, точно. Та сама проблема, з якою я відчуваю весь час. Вони поводяться так, ніби це тільки я, але я ЗНАЮ, що немає способу, тому що ви можете просто розбити це і зрозуміти, що це не так.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чи можете ви допомогти мені подати скаргу? Я розмовляю по телефону, вони намагаються обдурити.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я просто зателефонував їм і зрозуміло пояснив, і розлютився, і вони виправили це за 2 секунди, і це дозволило мені зняти гроші. Я казав тобі. Це займе до 90 днів. Шон сказав мені, що це спрацює, тому я оновлю, якщо отримаю біткойн.


Спочатку вони намагалися сказати, що я надіслав їм електронні листи з іншими обліковими записами і зробив кілька. Я був схожий на LOL, НІ, Я НЕ... "Томас Харден" і ще якесь ім'я, яке вони вигадали. Я сказав їм, що це брехня, і я буду скаржитися, що вони брехали, мені нема чого приховувати, і вони це допустили.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
NimaKaBush3
2 р. тому

Здравствуйте,

тож Шон вирішує проблему. Сподіваюся, що цього разу вийде.

Якщо ні, ви можете подати скаргу тут:

https://casino.guru/complaints/create

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, але я маю на увазі, навіть якщо вони виплатять, вони, очевидно, робили якісь тіньові с...


Я маю на увазі, що він придумав два імені. Номер один, навіть якби я зробив це, використання фальшивого імені дискваліфікувало б мене. Номер два, я не зробив. По-третє, він, очевидно, вигадав, що вони брехали мені в обличчя, поки я не викликав їх і не сказав їм, чи вони думають, що я такий дурний, що вони можуть брехати мені про те, що я зробив? Це було смішно 😂... Я був схожий на LMFAO, а ти про що говориш хахахаха


Я зателефонував їм і сказав, що вони все вигадують, і я подам скаргу, і люди дізнаються, що я кажу правду, тоді він нарешті сказав «Добре, я виклав це».


Буквально ніхто не знає цю електронну пошту, і це комбінація мого імені, мого друга та мого імені. Отже, те, що він стверджував, було повністю вигаданим і неможливим, а це означає, що вони намагалися зробити швидкий, чи не так?

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
NimaKaBush3
2 р. тому

Але ви все ще не отримали зняття, я прав?

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ні. Він нарешті знявся. Він сказав, що це може зайняти до 90 днів з бонусом. Якби я не подзвонив, вони, мабуть, навіть не виправили б.

Автоматичний переклад.
NimaKaBush3
2 р. тому

Це божевільно! Як будь-яке казино може сказати вам, що ви будете чекати грошей до 90 днів? Я не можу уявити, яке відношення має казино до грошей, щоб їх надіслати 90 днів.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Але це те, що я кажу. Всі ці казино – це поганий бізнес. Я не розумію, як їм дозволено обійтися такими речами, як коли він намагався сказати, що у мене є кілька облікових записів, і я роблю все згідно з правилами. Я в основному довів, що вони повні дерьма. Крім того, тепер мені доведеться чекати 3 місяці, і коли ви матимете справу з такими, як вони, це, ймовірно, буде ще довше або ніколи не станеться. Наприклад, якщо ви не можете заплатити комусь 100 доларів без проблем, закрийте своє f--en казино або вам буде соромно, що ви так турбуєте людей за свою роботу і є прикордонними шахраями.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Чи варто відкривати скаргу, брате? Тому що я маю на увазі, якщо вони скажуть, що 3 місяці вони просто ніколи не зможуть заплатити мені і просто чекають, поки я забуду про це. Звідки ми знаємо, що вони дотримаються?

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я повинен подати його? Я маю на увазі, що вони висували брехливі звинувачення, яких ніколи не було, і мені нема чого приховувати. Не кажучи вже про те, що вони кажуть 3+ місяці. Це може бути просто приводом не платити мені. Вони навіть не запитували адресу для біткойнів чи щось інше, і він сказав мені, що банківська інформація, яку я вводжу, не важлива, це просто для обробки форми. Це просто здається темним і не хорошим бізнесом. Мені набридло мати справу з цими казино.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Це тому, що таким чином вони можуть тиснути на вас, щоб ви внесли реальні гроші і рухалися вгору. Мати сенс? Я не розумію, чому я мав би спілкуватися з тим, хто ставився до мене так, як вони. Вони навіть недостатньо розумні, щоб вирішити проблему: якщо ви поставите пробіл у поштовому індексі, який є звичайним форматом, він зависає на екрані створення облікового запису. Це має бути перше, що вони роблять. Він використовує адресу електронної пошти, але обліковий запис не створюється, і вам потрібно використовувати іншу електронну адресу. Такі тіньові компанії, як вони, також можуть спробувати обдурити вас чимось подібним, навіть якщо електронна пошта непридатна для використання та їх збій. Я насправді розмовляв з ними про це і про те, як вони можуть спробувати мене обдурити після того, як я виграю гроші, потенційно брехнею.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Ой, перевір це.


Slots7casino також намагається обдурити мене. Я щойно з’ясував, що 2 казино намагаються мене обдурити, або намагалися мати одного власника. ЯКИЙ ЗПІГ ЛОЛ



Чи можете ви мені допомогти, щоб вони не пішли з рук? Справа навіть не в грошах, але мені довелося з ними миритися. file

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я повинен подати його? Я маю на увазі, що вони висували брехливі звинувачення, яких ніколи не було, і мені нема чого приховувати. Не кажучи вже про те, що вони кажуть 3+ місяці. Це може бути просто приводом не платити мені. Вони навіть не запитували адресу для біткойнів чи щось інше, і він сказав мені, що банківська інформація, яку я вводжу, не важлива, це просто для обробки форми. Це просто здається темним і не хорошим бізнесом. Мені набридло мати справу з цими казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Здравствуйте,

ідіть і подайте скаргу. Ви можете зробити це тут:

https://casino.guru/complaints/create

Давайте, чи є якась конкретна об’єктивна причина такої затримки.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого