2 р. тому
Тут ви можете обговорити Silveredge Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Хочу прокоментувати свій досвід з ними. БУДЬ-ЯКИЙ ВІДДАЛЕНО РОЗУМНИЙ МОЖЕ СКАЗАТИ, ТЕ, ЩО Я КАЖУ, МАЄ ІДЕАЛЬНИЙ СЕНС.
На сайті є проблеми. Якщо ви поставите пробіл у своєму поштовому індексі, що є звичайним способом, їхній сайт не зможе створити обліковий запис.
Я намагаюся вивести 100 доларів США, які я виграв і виконав усі вимоги. Я думав, що це буде легко, і переконався, що все вивчив, перш ніж зв’язатися з ними. Мені довелося провести кілька годин із підтримкою, і вони кілька разів дезінформували мене (тобто сказали, що я зустрічався з програванням, а потім сказали, що ні, а потім сказали мені продовжувати грати ще 5-7 хвилин зі ставкою в 45 доларів, яку я використовував коли я зустрів програвання, і я міг втратити свої $, але, на щастя, я знав краще). Служба підтримки продовжувала казати мені зробити виведення, і я дотримувався їхніх вказівок. Я буквально спробував це більше 10 разів (насправді більше).
Я продовжував їм розповідати, і те, що вони пояснювали, було настільки очевидним, і я був на 10 кроків попереду, а проблема на їхньому кінці. Нарешті я зателефонував, і це була та сама людина, що й чат (я знав, що можу краще донести свою думку по телефону). Вони (Слейд) сказали мені передзвонити через 10 хвилин, вони поговорять зі своїм начальником. Я чекав 30. Людина (Гаррі) сказала мені, що у неї "виникли технічні проблеми, і, будь ласка, спілкуйтеся в Інтернеті".
Нарешті, після численних чатів і кількох годин підтримки, Slade віддалений під’єднався, і я провів його через усе, думаючи на кшталт «Тух, вони НЕ РОЗУМІЮТЬ, LOL». Нарешті він зрозумів, що це не обробка, і я мав рацію.
Він сказав мені записати відео, яке я надіслав учора та пару скріншотів.
Крім того, я пробував із кількома веб-переглядачами, зокрема в тому, який вони рекомендували (Chrome), а також на мобільному пристрої з кількома браузерами. Я весь час знав, що проблеми, які вони стверджують, не їхній сайт, тому що, виходячи з їхнього сервісу та способу розмови, я міг сказати, що вони «не зрозуміли», чи має це сенс? І проблеми, які я збираюся заявити, кожен, хто володіє комп’ютерними знаннями 2 класу та 75 IQ, міг би з’ясувати: цього не повинно статися, і якщо це сталося, вони могли б вирішити це вручну. Я набагато розумніший, ніж вони, мабуть, думають, і це було так очевидно.
Я ввійшов на мобільний сайт, і це інший формат, тому я думаю, давайте спробуємо це. Я помітив, що є варіант зняття. Я натиснув це, і він говорить, що мою електронну пошту потрібно підтвердити, щоб вилучити LOL. Слейд кілька разів казав мені, що він уже перевірив це, і я пояснив: «Це дуже проста логіка, за якою ваш сайт каже, що ЦЕ НЕ ТО, ЩО ОЗНАЧАЄ ПРОБЛЕМИ НА ВАШОМУ КІНЕЦІ!». Він сказав мені, що надсилає мені електронний лист, але ніколи не надсилав. Я натиснув повторно надіслати електронний лист, наприклад, 25 разів протягом дня, але цього не було. Я переконався, що в моєму електронному листі все правильно, як і було .
Коли Слейд увійшов в обліковий запис, він змінив пароль. Спочатку я цього не знав, тому натиснув «забув пароль». Він не надсилав мені електронного листа кілька разів, хоча він показував мою електронну пошту і працює з усім іншим.
Було також багато інших питань. Це мало бути дуже просто. Тим більше, що я запитав про всі умови, ідентифікатор і все це перед грою.
Отже, я все ще не можу зняти $, а на мобільному телефоні все ще пише, що моя електронна пошта не підтверджена. У їхній комп’ютерній версії навіть не згадується підтверджена електронна пошта чи ні. Сайт не працює. Крім того, інші основні речі «Імформація гри» (m не n)... прізвища не допускають дефіс (у мене він є) тощо.
Чесно кажучи, вони могли просто зробити це вручну... це займе приблизно 10 секунд. Слейд навіть сказав мені, що це «формальність», оскільки я все одно робив виведення біткойнів (я запитав, чи можу я це зробити, оскільки у мене немає рахунків за комунальні послуги (я живу з батьками), і він сказав так, просто надішліть посвідчення особи, і ми Буду робити біткойн (сказано кілька разів Слейдом та іншими).
Обслуговування клієнтів відстойно. З їхнього боку дуже прості проблеми здаються такими важкими, і навіть хтось із людей намагався сказати, що це моя проблема. Я можу показати, як це все працює, і довести все. Це дуже елементарні речі, якщо ви не зовсім неграмотний до комп’ютера чи повний дебіл.
Я дам вам знати, якщо вони спробують мене обдурити, тому що я дуже підозрілий. Крім того, оскільки я використав бонус, Slade каже, що переказ займе 60-90 днів (час виведення вказано 7-10 онлайн). Жорстокий...
Бачиш, куди я йду з цим?
*До речі, я можу завантажити підтвердження всього, що я говорю.
I want to comment on my experience with them. ANYONE REMOTELY INTELLIGENT WILL BE ABLE TO TELL WHAT I'M SAYING MAKES PERFECT SENSE.
The site has issues. If you put a space in your postal code, which is the normal way to do it, their site glitches on account creation.
I am trying to cash out $100 I won and met all requirements. I thought it would be easy and made sure I looked into everything before contacting them. I had to spend several hours with support and they misinformed me a few times (ie. told me I had met playthrough and later said I hadn't and then told me to keep playing another 5-7 min at a $45 bet I was using when I had met playthrough and I could have lost my $ but luckily I knew better). The support kept telling me to make a withdrawal and I followed their instructions to a tee. I literally attempted it over 10 times (more actually).
I kept telling them and the stuff they were explaining was so obvious and I was like 10 steps ahead of them and the problem is on their end. I finally called and it was the same person as the chat (I knew I could get my point across better on the phone). They (Slade) told me call back in 10 min, they'll speak to their superior. I waited 30. The person (Harry) told me they are "having technical issues and please chat online".
Finally, after numerous chats and several hours with support, Slade remote connected and I walked him through everything thinking like "ugh they DON'T GET IT LOL". He finally realized it wasn't processing and I was right.
He told me to record a video, which I sent yesterday and a couple screenshots.
Also, I tried with multiple browsers, including primarily the one they recommended (Chrome) and also on mobile with multiple browsers as well. I knew the whole time the problems they're claiming aren't their site were, because based on their service and way of speaking I could tell they didn't "get it" does that make sense? And the issues I am and am about to state anyone with a grade 2 knowledge of computers and 75 IQ could figure out: it shouldn't happen and if it did they could manually resolve it. I'm a lot more intelligent than they probably think and it was so obvious.
I log on the mobile site and it's a different format, so I'm thinking let's try this. I noticed there was a withdraw option. I clicked that and it's saying that my e-mail needs to be verified to withdraw LOL. Slade told me multiple times he has already verified it and I explained "this is very simple logic your site is saying IT IS NOT WHICH MEANS THERE IS A PROBLEM ON YOUR END!". It told me it was sending me an email and never did. I clicked resend email like 25 times over the day and it never did. I made sure my e-mail everything is correct which it all was .
When Slade had logged into the account he had changed the password. At first I didn't know this so I clicked "forgot password". It didn't send me an e-mail multiple times, even though it was showing my e-mail and it works with everything else.
There were also a lot of other issues going on. This should have been soooooo simple. Especially since I asked about all the terms and ID and all that before playing.
So, I still can't withdraw the $, and it's still saying on mobile my e-mail isn't verified. On their PC version, it doesn't even mention e-mail verified or not. The site is glitched. Also, other basic stuff "Game imformation" (m not n)... last names don't allow a hyphen (mine has one), etc.
Honestly, they could just do this manually... it would take like 10 seconds. Slade even told me it was a "formality" since I was doing a Bitcoin withdrawal anyways (I asked if I could do it since I don't have utility bills (I live with parents) and he said yes, just send ID and we'll do Bitcoin (said multiple times by Slade and others).
The customer service sucks. They make super simple issues on their end seem so difficult and even one of the people was trying to say it's my problem. I can show how it all works and proof of everything. It's very basic stuff unless you're completely computer illiterate or a complete moron.
I'll let you guys know if they try to rip me off because I'm very suspicious. Also, since I used the bonus, Slade is saying the transfer will take 60-90 days (the withdrawal time says 7-10 online). Brutal...
You see where I'm going with this?
*Btw, I can upload proof of everything I'm saying.
Привіт,
Я прочитав всю «статтю» і знайшов кілька цікавих речей.
По-перше, ви дуже підозрілі - добре - це може захистити вас у світі онлайн-казино.
Тому дозвольте мені повідомити вас про репутацію казино, в якому ви граєте:
По-друге: ви, мабуть, намагалися сказати, що вся проблема в тому, що на вашу поштову скриньку не надійшло кілька листів. Я правий на даний момент? Однак ви також згадали, що сайт досить нестабільний, тож можете сказати мені: що вони можуть зробити вручну за 10 хвилин? Я не зрозумів 🙂. Я впевнений, що жоден оператор чату не має права вирішувати системний збій.
Все одно, будь ласка, яка зараз ситуація?
Hello there,
I read the whole "article" and find a few interesting things as well.
Firstly, you are very suspicious - good - it may keep you safe in the world of online casinos.
Therefore allow me to notify you about the reputation of the casino you play in:
Secondly: You were probably trying to say that the whole problem is that a few emails have not arrived at your mailbox. Am I right at this point? However, you also mentioned that the site is quite glitchy, so can you tell me: What they could do manually in 10 minutes? I did not get it 🙂. I'm quite sure no chat operator is authorized to solve a system glitch.
Anyway, what is the situation now, please?
Вау, вау, вау! Те, що ви тут описуєте, нагадує мені мій досвід роботи з більшістю агентів підтримки клієнтів, з якими я стикався, і це навіть не повинно бути онлайн-казино.
Загальна проблема проста - агенти підтримки автоматично вважають, що ви тупі, і ви ледве знаєте, як увімкнути свій комп'ютер. Ось чому вони автоматично ігнорують все, що ви говорите про можливі помилки та збої на їхньому веб-сайті або технічні проблеми, пов’язані з їхніми продуктами.
Я також часто відчуваю, що тисячі людей мають точно таку саму проблему, але вони ставляться до мене так, ніби ніколи не чули ні про один подібний випадок.
У будь-якому випадку бажаю вам удачі з виведенням 👍
Wow, wow, wow! What you're describing here reminds me my experience with most of customer support agents I faced and it doesn't even need to be an online casino.
The general issue is simple - the support agents automatically assume that you're dumb and you barely know how to turn on your PC. That's why they automatically ignore everything you say about possible bugs and glitches on their website or tech issues related to their products.
I also often feel like there had to be thousands of people having exactly the same issue, but they treat me like they've never heard about a single similar case.
Anyway, I wish you good luck with the withdrawal 👍
Lmfao це трапляється весь час. Мабуть, це щось про них говорить.
Lmfao this happens all the time. It probably says something about them.
Хоча я просто хотів сказати. Я майже екстрасенс 🔮 (не буквально). Я передбачаю речі з людьми буквально весь час. Як і вчора, я граю в цю програму, де ви отримуєте трохи доларів на пропозиції, і це загалом спрацювало. Я роблю це, це зайняло багато років, і я думаю, що я гарантую, що це не присудить мені заслугу. Бум! Назвав це. Це дурний приклад, але це буквально з усім, що вони настільки передбачувані. Техпідтримка, випадкові люди, організації тощо.
У будь-якому випадку, в електронному листі було сказано «очікуйте рішення від нас протягом 24 годин». Вони сказали мені, що вони також «ескалували». Досі немає відповіді.
Також мені сказали, що транзакція займе 60-90 днів (я не здивуюся, якщо це буде більше). Це смішно!!! Там написано 7-10, але я думаю, що це інакше для бонусів lmfao 90 днів... імовірно, весь процес займе 6 місяців.
FI певним чином ненавидить людей.
І Даніель, точно. Та сама проблема, з якою я відчуваю весь час. Вони поводяться так, ніби це тільки я, але я ЗНАЮ, що немає способу, тому що ви можете просто розбити це і зрозуміти, що це не так.
I just wanted to say though. I'm pretty much psychic 🔮 (not literally). I predict things with people literally all the time. Like yesterday I'm playing this app where you get a little $ to do offers and it generally worked. I do this one it took ages and I'm thinking I guarantee it doesn't award me the credit. Boom! Called it. That's a dumb example but it's literally with everything they're so predictable. Tech support, random people, organizations, etc.
Anyways, it said "expect a resolution from us within 24h" in the email. They told me they "escalated" it too. Still no response.
Also, they told me it'll take 60-90 days (I wouldn't be surprised if it's more) for the transaction. That's hilarious!!! It says 7-10 but I guess it's different for bonuses lmfao 90 days... it's probably going to take 6 months the whole process.
F I hate people in some ways.
And Daniel, exactly. The same issue thing I experience all the time. They act like it's just me but I KNOW there's no way because you can break it down simply and realize it's not like that.
Я просто зателефонував їм і зрозуміло пояснив, і розлютився, і вони виправили це за 2 секунди, і це дозволило мені зняти гроші. Я казав тобі. Це займе до 90 днів. Шон сказав мені, що це спрацює, тому я оновлю, якщо отримаю біткойн.
Спочатку вони намагалися сказати, що я надіслав їм електронні листи з іншими обліковими записами і зробив кілька. Я був схожий на LOL, НІ, Я НЕ... "Томас Харден" і ще якесь ім'я, яке вони вигадали. Я сказав їм, що це брехня, і я буду скаржитися, що вони брехали, мені нема чого приховувати, і вони це допустили.
I just called them and explained clearly and got mad and they fixed it in like 2 seconds and it let me make a withdrawal. I told you. It's going to take up to 90 days. Shaun told me it's going to work so I'll update if I get the bitcoin.
At first they were trying to say I've emailed them with other accounts and made multiple. I was like LOL NO I DIDN'T... "Thomas Harden" and some other name they made up. I told them that's a lie and I'll complain they lied I have nothing to hide and they put it through.
Здравствуйте,
тож Шон вирішує проблему. Сподіваюся, що цього разу вийде.
Якщо ні, ви можете подати скаргу тут:
Hello,
so Shaun is the problem fixer there. Hope that this time it will work.
If not, you can submit the complaint here:
Так, але я маю на увазі, навіть якщо вони виплатять, вони, очевидно, робили якісь тіньові с...
Я маю на увазі, що він придумав два імені. Номер один, навіть якби я зробив це, використання фальшивого імені дискваліфікувало б мене. Номер два, я не зробив. По-третє, він, очевидно, вигадав, що вони брехали мені в обличчя, поки я не викликав їх і не сказав їм, чи вони думають, що я такий дурний, що вони можуть брехати мені про те, що я зробив? Це було смішно 😂... Я був схожий на LMFAO, а ти про що говориш хахахаха
Я зателефонував їм і сказав, що вони все вигадують, і я подам скаргу, і люди дізнаються, що я кажу правду, тоді він нарешті сказав «Добре, я виклав це».
Буквально ніхто не знає цю електронну пошту, і це комбінація мого імені, мого друга та мого імені. Отже, те, що він стверджував, було повністю вигаданим і неможливим, а це означає, що вони намагалися зробити швидкий, чи не так?
Yeah, but I mean even if they pay out, they were obviously doing some shady s---...
I mean come on he made up two names. Number one, even if I had done that, using a false name would have disqualified me. Number two, I didn't. Number three, he obviously made it up so they were lying to my face until I called them out and told them do they think I'm that stupid that they can lie to me about what I did? It was hilarious 😂... I was like LMFAO wtf are you talking about hahahahaha
I called them out and said they're making things up and I'll file a complaint and people would know I'm telling the truth then he finally said OK I put it through.
Literally nobody knows that email and it's a combination of my name, my friend's, and my name. So what he was claiming was completely made up and impossible which means they were trying to pull a fast one possibly, right?
Але ви все ще не отримали зняття, я прав?
But you still haven't received the withdrawal, am I right?
Ні. Він нарешті знявся. Він сказав, що це може зайняти до 90 днів з бонусом. Якби я не подзвонив, вони, мабуть, навіть не виправили б.
No. He just finally made the withdrawal. He said it can take up to 90 days with a bonus lol. If I hadn't called they probably wouldn't have fixed it even.
Це божевільно! Як будь-яке казино може сказати вам, що ви будете чекати грошей до 90 днів? Я не можу уявити, яке відношення має казино до грошей, щоб їх надіслати 90 днів.
That's insane! How can any casino tell you that you'll be waiting for the money for up to 90 days? I can't imagine what the casino had to do with the money that it would take 90 days to send it.
Але це те, що я кажу. Всі ці казино – це поганий бізнес. Я не розумію, як їм дозволено обійтися такими речами, як коли він намагався сказати, що у мене є кілька облікових записів, і я роблю все згідно з правилами. Я в основному довів, що вони повні дерьма. Крім того, тепер мені доведеться чекати 3 місяці, і коли ви матимете справу з такими, як вони, це, ймовірно, буде ще довше або ніколи не станеться. Наприклад, якщо ви не можете заплатити комусь 100 доларів без проблем, закрийте своє f--en казино або вам буде соромно, що ви так турбуєте людей за свою роботу і є прикордонними шахраями.
This is what I'm saying though. These casinos a ton of them are all bad business. I don't understand how they're allowed to get away with stuff like when he was trying to say I had multiple accounts and I did everything by the book. I basically proved they're full of sh--. Plus now I gotta wait 3 months and when you deal with people like them it's likely going to be even longer or never happen. Like if you can't pay someone $100 without issues close your f--en casino or be ashamed you hassle people like that for your job and are borderline scammers.
Чи варто відкривати скаргу, брате? Тому що я маю на увазі, якщо вони скажуть, що 3 місяці вони просто ніколи не зможуть заплатити мені і просто чекають, поки я забуду про це. Звідки ми знаємо, що вони дотримаються?
Should I open a complaint bro? Cause I mean if they say 3 months they could just never pay me and just wait till I forget about it. How do we know they'll even follow through?
Я повинен подати його? Я маю на увазі, що вони висували брехливі звинувачення, яких ніколи не було, і мені нема чого приховувати. Не кажучи вже про те, що вони кажуть 3+ місяці. Це може бути просто приводом не платити мені. Вони навіть не запитували адресу для біткойнів чи щось інше, і він сказав мені, що банківська інформація, яку я вводжу, не важлива, це просто для обробки форми. Це просто здається темним і не хорошим бізнесом. Мені набридло мати справу з цими казино.
Should I submit it? I mean they made false accusations that never happened and I have nothing to hide. Not to mention they're saying 3+ months. That could just be an excuse to not pay me out. They never even asked for a bitcoin address or anything and he told me the banking info I enter isn't important it's just to process the form. It just seems shady and not good business. I'm fed up with dealing with these casinos.
Це тому, що таким чином вони можуть тиснути на вас, щоб ви внесли реальні гроші і рухалися вгору. Мати сенс? Я не розумію, чому я мав би спілкуватися з тим, хто ставився до мене так, як вони. Вони навіть недостатньо розумні, щоб вирішити проблему: якщо ви поставите пробіл у поштовому індексі, який є звичайним форматом, він зависає на екрані створення облікового запису. Це має бути перше, що вони роблять. Він використовує адресу електронної пошти, але обліковий запис не створюється, і вам потрібно використовувати іншу електронну адресу. Такі тіньові компанії, як вони, також можуть спробувати обдурити вас чимось подібним, навіть якщо електронна пошта непридатна для використання та їх збій. Я насправді розмовляв з ними про це і про те, як вони можуть спробувати мене обдурити після того, як я виграю гроші, потенційно брехнею.
It's because that way they can pressure you to deposit real money and move up the cue. Make sense? I don't understand why I'd associate with someone that treated me the way they did though. They aren't even smart enough to fix the issue that if you put a space in the postal code which is the regular format, it freezes on account creation screen. That should be like the first thing they do. It uses the email address but the account doesn't get created and you have to use another email. Shady businesses like them could also try to scam you with something like that even though the email is unusable and their glitch. I actually had a conversation with them about that and how they could try to scam me after I win the money potentially by lying.
Ой, перевір це.
Slots7casino також намагається обдурити мене. Я щойно з’ясував, що 2 казино намагаються мене обдурити, або намагалися мати одного власника. ЯКИЙ ЗПІГ ЛОЛ
Чи можете ви мені допомогти, щоб вони не пішли з рук? Справа навіть не в грошах, але мені довелося з ними миритися.
Yo, check this out.
Slots7casino is trying to scam me too. I just figured out the 2 casinos trying to scam me or tried to have the same owner. WHAT A COINCIDENCE LOL
Can you help me so they don't get away with it? It's not even the money but it was like hourssssss of bullshit I had to put up with with them.
Я повинен подати його? Я маю на увазі, що вони висували брехливі звинувачення, яких ніколи не було, і мені нема чого приховувати. Не кажучи вже про те, що вони кажуть 3+ місяці. Це може бути просто приводом не платити мені. Вони навіть не запитували адресу для біткойнів чи щось інше, і він сказав мені, що банківська інформація, яку я вводжу, не важлива, це просто для обробки форми. Це просто здається темним і не хорошим бізнесом. Мені набридло мати справу з цими казино.
Should I submit it? I mean they made false accusations that never happened and I have nothing to hide. Not to mention they're saying 3+ months. That could just be an excuse to not pay me out. They never even asked for a bitcoin address or anything and he told me the banking info I enter isn't important it's just to process the form. It just seems shady and not good business. I'm fed up with dealing with these casinos.
Здравствуйте,
ідіть і подайте скаргу. Ви можете зробити це тут:
https://casino.guru/complaints/create
Давайте, чи є якась конкретна об’єктивна причина такої затримки.
Hello,
go ahead and submit the complaint. You can do so here:
https://casino.guru/complaints/create
Let's if there is any particular objective reason for such a delay.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.