Протягом багатьох років я завжди був задоволений Bobcasino, протягом кількох годин я отримав свою виплату в банку, це зайняло максимум день. У цьому році, зараз на початку квітня, через 5 днів у мене все ще був "до оплати". Як запобіжний захід я надіслав скріншот останнього депозиту в Bobcasino, але платіж не був здійснений. Дуже розчарований. Я спробую Bitstarz і Vulkanvegas наступного разу.
I've always been happy with Bobcasino over the years, within a few hours I had my payout in the bank, it took a day at most. This year, now at the beginning of April, after 5 days I still had "pending payment". As a precaution, I sent a screenshot of the last deposit to Bobcasino, but no payment was made. Very disappointed. I will try Bitstarz and Vulkanvegas next time.
Ich war mit Bobcasino die Jahre immer zufrieden, innerhalb ein paar Stunden hatte ich meine Auszahlung auf der Bank, höchstens 1 Tag hat es gedauert. Dieses Jahr, jetzt Anfang April, hatte ich nach 5 Tagen immernoch "Auszahlung ausstehend". Letzte Einzahlung als Screenshot hatte ich vorsorglich an Bobcasino gesendet, aber es kam keine Auszahlung. Sehr enttäuscht. Bitstarz und Vulkanvegas werde ich probieren nächstes Mal.
Протягом багатьох років я завжди був задоволений Bobcasino, протягом кількох годин я отримав свою виплату в банку, це зайняло максимум день. У цьому році, зараз на початку квітня, через 5 днів у мене все ще був "до оплати". Як запобіжний захід я надіслав скріншот останнього депозиту в Bobcasino, але платіж не був здійснений. Дуже розчарований. Я спробую Bitstarz і Vulkanvegas наступного разу.
I've always been happy with Bobcasino over the years, within a few hours I had my payout in the bank, it took a day at most. This year, now at the beginning of April, after 5 days I still had "pending payment". As a precaution, I sent a screenshot of the last deposit to Bobcasino, but no payment was made. Very disappointed. I will try Bitstarz and Vulkanvegas next time.
Ich war mit Bobcasino die Jahre immer zufrieden, innerhalb ein paar Stunden hatte ich meine Auszahlung auf der Bank, höchstens 1 Tag hat es gedauert. Dieses Jahr, jetzt Anfang April, hatte ich nach 5 Tagen immernoch "Auszahlung ausstehend". Letzte Einzahlung als Screenshot hatte ich vorsorglich an Bobcasino gesendet, aber es kam keine Auszahlung. Sehr enttäuscht. Bitstarz und Vulkanvegas werde ich probieren nächstes Mal.
Я натиснув платіж 1 квітня вдень, тому вчора чекав до четверга, 6 числа. Вони поставили це як «Найвищий пріоритет» і вибачилися електронною поштою та в чаті. Коли я запитав, який максимальний термін виплати, я не отримав відповіді. Не чекайте днів. «Гроші біжать швидко, як електрика».😀
I pressed payment on April 1st in the afternoon, so I waited until Thursday the 6th yesterday. They had put it on "Top Priority" and apologized, via email and live chat. When I asked what the maximum payout period was, I didn't get an answer. Don't feel like waiting for days. "Money runs fast, just like electric".😀
Ich hatte am 1. April Nachmittags Auszahlung gedrückt, bis Donnerstag den 6. also gestern gewartet. Sie hatten es auf "Höchste Priorität" gesetzt und sich entschuldigt, per email und im Live-Chat. Auf die Frage was denn die Maximale Auszahlungsdauer sei, habe ich keine Antwort bekommen. Kein Bock immer Tagelang zu warten. "Money runs fast, just like electric".😀
🙂
Отже, яка зараз ситуація? Гроші надійшли?
🙂
So, what is the situation now? Has the money arrived?
Я скасував виплату 6 числа, а потім програв усе. Дурно, але я заплатив лише 100 євро.
I canceled the payout on the 6th and then gambled it all away. Stupid, but I had only paid in 100€.
Ich hatte die Auszahlung am 6. storniert und dann alles verspielt. Dumm gelaufen, aber ich hatte ja nur 100€ einbezahlt.
привіт
На жаль, добре було б потренувати своє терпіння. Тільки уявіть, що ви виграли великий виграш, а казино застосує додаткові перевірки та розслідування. У такому випадку вам доведеться почекати.
Дякуємо, що повернулися! Бажаю вам швидшого виведення коштів, де б ви не грали 🙏
Hi there.
That's unfortunate, would be good to train your patience. Just imagine you win big, and the casino will apply additional checks and investigations. In such a case, you would have to wait.
Thanks for getting back though! Wish you faster withdrawals anywhere you'll play 🙏
3 роки завжди виплачували швидко і чисто, за кілька годин навіть більші суми грошей. Чекати 5 днів - це смішно. Bitstarz від 3 до 14 днів очікування також під землею. Казино Luckydays зазвичай було зі мною протягом дня, але, на жаль, воно більше не існує в Німеччині. Boomcasino, Duelz, Gambola, тому багато казино більше не пропонують свої послуги в Німеччині. Де я можу знайти послугу швидкої виплати?
3 years always paid out quickly and cleanly, within a few hours, even larger sums of money. Waiting 5 days is ridiculous. Bitstarz 3 to 14 days waiting time also underground. Luckydays Casino was usually with me within a day, but unfortunately it no longer exists in Germany. Boomcasino, Duelz, Gambola, so many casinos no longer offer their services in Germany. Where can I find fast payout service?
3 Jahre immer schnell und sauber ausbezahlt, innerhalb ein paar Stunden, auch grössere Geldbeträge. 5 Tage warten ist eine Frechheit. Bitstarz 3 bis 14 Tage Wartezeit auch unterirdisch. Luckydays Casino war meistens innerhalb eines Tages bei mir, gibt es aber in Deutschland ja leider nicht mehr. Boomcasino, Duelz, Gambola, so viele Casinos bieten in ihren Service in Deutschland nicht mehr an. Wo gibt es schnellen Auszahlservice?
Я б переглянув відгуки користувачів , щоб знайти відповіді. Іншим способом було б перевірити казино , які пропонують миттєві перекази. Хоча я б спочатку попросив підтвердження в чаті.
Навіть у найкращому доступному казино ваш платіж може бути відкладено, переважно через геополітичні фактори, місцеві банківські обмеження та правила. На жаль, ніхто не може гарантувати вам 100% швидке виведення коштів. Принаймні я б не наважився.
I would browse the user reviews to find some answers. Another way would be to check casinos offering instant transfers. Though I would ask the chat for confirmation first.
Even in the best casino available your payment can still be delayed, mostly due to geo-political factors, local banking restrictions, and regulations. Sadly, no one can guarantee you 100% quick withdrawal. I wouldn't dare to, at least.
Привіт,
Вчора я перетворив 30 євро на 550 євро в Bobcasino, а потім хотів зняти гроші. Перед виплатою я запитав у чаті, чи потрібні Bobcasino ще якісь документи від мене. Ні, наразі вам нічого не потрібно, — була відповідь. Потім я виплачую, через короткий час виплата скасовується, тому що "не всі документи принесли": Bobcasino хоче фото депозиту від 16 квітня. Того дня я зробив 3 депозити, які я завжди роблю через онлайн-банкінг. Надіслані фотографії депозиту, знову відмовлено у знятті, має бути видно ім’я власника банківського рахунку, номер рахунку, депозит тощо. Я надсилаю кілька скріншотів свого онлайн-банківського банківського рахунку з фінансовим оглядом, продажами станом на 16 квітня та детальним переглядом усіх депозитів станом на 16 квітня до bobcasino. Тоді я розігрую все, а сьогодні вранці я запитую в чаті, чому виплата завжди скасовується, спочатку служба підтримки каже мені, що йдеться про депозит від 16 квітня, який не було зроблено через онлайн-банкінг. Я знову надішлю всі фото з дедлайну з мого онлайн-банкінгу, я оплачую тільки через онлайн-банкінг. Потім з’являється думка: «ок, ніби все в порядку, з наступною виплатою все має пройти гладко». 😀 (Я маю фотографії діалогового вікна чату як доказ).
Hi,
Yesterday I turned 30 euros into 550 euros at Bobcasino, then I wanted to withdraw. Before the payout, I asked in the live chat whether Bobcasino needed any more documents from me. No, you don't need anything at the moment, was the answer. Then I pay out, the payout is canceled after a short time because "not all documents were brought": Bobcasino wants a photo of a deposit from April 16th. On that day I made 3 deposits, which I always do via online banking. Sent photos of deposit, again withdrawal refused, bank account holder name, account number, deposit, etc. must be visible. I am sending several screenshots of my online banking bank account, with financial overview, sales as of April 16th and detailed view of all deposits as of April 16th to bobcasino. Then I gamble away everything and this morning I ask in the live chat why the payout is always cancelled, first the support tells me it is about a deposit from April 16th that was not made via online banking. I'll send all the photos from the deadline from my online banking again, I only pay in via online banking. Then comes the insight "ok, everything seems to be in order, everything should run smoothly with the next payout". 😀 (I have pictures of the live chat dialog as proof).
Hi,
Gestern hatte ich bei Bobcasino aus 30 euro 550 euro gemacht, dann wollte ich auszahlen. Vor der Auszahlung hatte ich extra im live-chat gefragt, ob bobcasino noch irgendwelche dokumente von mir bräuchte. Nein, sie brauchen zur zeit nichts, war die antwort. Dann zahle ich aus, schon wird dienauszahlung storniert nach kurzer zeit weil "nicht alle dokumente herbeigebracht wurden": Bobcasino will ein foto von einer einzahlung vom 16. April. An dem tag hatte ich 3 einzahlungen, welche ich wie immer nur über online banking mache, getätigt. Fotos von einzahlung geschickt, wieder wird auszahlung abgelehnt, es müsse name des bankkontoinhabers, kontonummer, einzahlung, usw. zu sehen sein. Ich schicke mehrer Screenshots von meinem online banking bankkonto, mit finanzübersicht, umsätzen vom 16. April und detallierte ansicht von allen einzahlungen vom 16. April an bobcasino. Dann verspiele ich alles und heute früh frage ich im live-chat warum auszahlung immer storniert wird, erst sagt mir der support es geht um eine einzahlung vom 16. April, die nicht über online banking gemacht wurde. Ich schicke wieder alle fotos von dem Stichtag von meinem online banking, ich zahle nur über online banking ein. Dann folgt einsicht "ok es scheint so alles in Ordnung zu sein, bei der nächsten Auszahlung sollte alles glatt laufen". 😀 (Bilder von den live-chat dialog habe ich als beweis).
Привіт!
Я б сказав, що це було цікаве поєднання кількох речей. Ну, мені шкода, що ти втратив виграш. 🙁
Чесно кажучи, я не зовсім впевнений, чи оператор чату зробив помилку, підтверджуючи, що інші документи не потрібні, тому що, як я бачу, інший відділ піклується про рахунок, коли надсилається зняття, тобто підтвердження депозиту знаходиться в запитання. АЛЕ, як я вже сказав - це вже інше питання.
Крім того, казино зазвичай не приймають обрізаний знімок екрана, приймаються лише незмінені повні файли.pdf із повним ім’ям власника та адресою. Це нормально і розумно, я б сказав.
Чи збираєтеся ви дати шанс можливому наступному зняттю? 🤔
Hi!
That was an interesting combination of several things, I'd say. Well, I'm sorry you lost the winnings. 🙁
Honestly, I'm not entirely sure whether the chat operator made a mistake while confirming no other docs will be needed because the way I see it, another department takes care of the account when the withdrawal is submitted, meaning the proof of deposit is in question. BUT, as I say - this is just another question.
Additionally, casinos usually don't accept a cropped screenshot, only unaltered full.pdf showing the owner's full name plus address are accepted. That is normal and reasonable, I'd say.
Are you going to give the possible next withdrawal a chance? 🤔
Привіт, учора зробив 1000 плюс у bobcasino, виплата на банківський рахунок менш ніж за 1 годину. Ніколи не було проблем із N1 Casinos протягом багатьох років, окрім початку квітня. Я задоволена 🙂
Hi, made 1000 plus at bobcasino yesterday, payout to bank account within less than 1 hour. Never had any problems with N1 Casinos in the years except early April. I'm satisfied 🙂
Hi, hatte gestern 1000 plus bei bobcasino gemacht, auszahlung innerhalb nicht mal 1 einer Stunde auf Bankkonto. Hatte in den Jahren ausser Anfang April nie Probleme mit N1 Casinos. Bin zufrieden 🙂
Абсолютно позитивний коментар! 😀 Це чудово, якщо можна сказати.
Як щодо написання власного відгуку користувача про те, що чудового в цьому казино? Інші гравці могли б скористатися інформацією щодо швидких виплат, якщо ви запитаєте мене 🙂. Я залишу це вам:
https://de.casino.guru/benutzer-bewertungen
Perfectly positive comment! 😀 That's terrific, if I may say.
How about writing your own user review about what is great in this casino? Fellow players could use info concerning fast payouts if you ask me 🙂. I'll leave that to you:
https://de.casino.guru/benutzer-bewertungen
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.