ФорумКазиноShazam Casino - загальне обговорення

Shazam Casino - загальне обговорення

2 р. тому від patrickmagill1994
|
7196 переглядів 37 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Shazam Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Привіт, я намагаюся завершити свою заявку на виведення коштів за допомогою shazam, і я не можу зв’язатися з фінансовим відділом, який надіслав мені електронний лист. Я надіслав їм усі належні документи для відкликання. вони дуже повільні з відповідями

Автоматичний переклад.
patrickmagill1994
2 р. тому

Привіт,

Я намагався знайти для вас кілька альтернативних електронних адрес.

file

Будь ласка, зв’яжіться з їхнім чатом, вони зроблять все можливе, щоб допомогти вам.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Моя електронна адреса, яку я використовував для облікового запису, – ***. Я зв’язався з чатом і надіслав їм необхідну інформацію. Вони двічі запитували документ про відкликання з швидкою інформацією. Я надсилав їм це кілька разів. Єдина причина, чому я занепокоєна, це негативні відгуки, які я прочитав в Інтернеті. Я прочитав там TOS і маю 100% право на зняття коштів. Ви маєте мій дозвіл діяти від мого імені.

Опубліковано patrickmagill1994 Змінено Radka
Причина: безпеки
Автоматичний переклад.
patrickmagill1994
2 р. тому

Привіт,

По-перше, ніколи більше не публікуйте інформацію свого облікового запису публічно, включаючи електронну пошту.

По-друге, я не збираюся діяти від вашого імені. 🙂

Ви писали, що вас ігнорують, тому я намагався допомогти. Тепер ви знову на зв’язку з казино, щоб ви могли спілкуватися та подбати про цю справу.

Будь ласка, повідомте нас, коли отримаєте свій виграш.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

ОК, я розумію. У мене є 3 незавершені зняття коштів на суму 1500 доларів, які все ще чекають їх обробки.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Не закінчився 7-денний період обробки, але я буду тримати вас в курсі

Автоматичний переклад.
patrickmagill1994
2 р. тому

Привіт,

Я переглянув останні скарги і, чесно кажучи, ви не самотні, кому доводиться чекати довше, ніж зазвичай.

Я б почекала ще тиждень, а потім було б розумно також подати скаргу.

Сподіваюся, це вам не знадобиться. Тільки не відходьте від рівноваги, я знаю, що очікування може бути спокусливим.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

У мене вже є 1500 $, які очікують на обробку, і ще 1000 $, які чекають, тому я не буду грати найближчим часом.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони платять людям, правда? З того, що я прочитав, здається, що вилучення займає деякий час, і я дотримуюся Загальних положень, які немає безкоштовної гри. Усі виграли депозит у 200 доларів. Має бути в 20 разів більше суми депозиту. Більше не грати. Все говорить, що знімається

Автоматичний переклад.
patrickmagill1994
2 р. тому

Наскільки я бачу, у них немає жодної невирішеної скарги , тому я вважаю, що серйозних проблем із казино не повинно бути.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Я буду подавати скаргу в понеділок, якщо до того часу не отримаю жодних новин. Сьогодні закінчується сьомий робочий день з моменту мого запиту на відкликання. Фінансовий відділ надіслав мені електронний лист, але нічого не згадав про запити на зняття коштів. Загалом це 2500 доларів. Я буду тримати вас в курсі.

Автоматичний переклад.
patrickmagill1994
2 р. тому

Привіт,

яка ситуація?

Я не знайшов жодної скарги, тож, мабуть, у вас є якісь новини, чи не так?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Сказали, що сьогодні сьомий робочий день. Тож побачимо.

Автоматичний переклад.
patrickmagill1994
2 р. тому

Добре, з нетерпінням чекаємо вашого оновлення.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я вважаю, що сьогодні кінець робочого дня на Кюрасао, і я не отримав відповіді. Як подати скаргу

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я знаю, що це дуже неприємна ситуація, але ми даємо казино 2 повні тижні на виконання запиту на виведення. Не соромтеся подати свою скаргу тут , але будьте готові до додаткового тижня.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Навіть якщо це суперечить TOS

Автоматичний переклад.
patrickmagill1994
2 р. тому

Так, тому що насправді це досить поширена проблема, коли казино повинні мати справу з постачальниками платежів. Головне питання полягає в тому, чи це звичайна проблема в конкретному казино, що гравцям доводиться чекати 2 тижні на виведення (тоді це не має нічого спільного з постачальником, а скоріше політика казино відкладає всі виведення коштів), чи якщо це те, що трапляється рідко.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого