2 р. тому
Тут ви можете обговорити Shazam Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я намагаюся завершити свою заявку на виведення коштів за допомогою shazam, і я не можу зв’язатися з фінансовим відділом, який надіслав мені електронний лист. Я надіслав їм усі належні документи для відкликання. вони дуже повільні з відповідями
Hello, I am trying to finish my withdrawal application with shazam and i am having trouble getting in contact with the finace department who emailed me. i have sent them all proper documentation for withdrawal. they are very slow with responses
Привіт,
Я намагався знайти для вас кілька альтернативних електронних адрес.
Будь ласка, зв’яжіться з їхнім чатом, вони зроблять все можливе, щоб допомогти вам.
Hello,
I tried to get some alternative email addresses for you.
Please contact their live chat they will do their best to help you.
Моя електронна адреса, яку я використовував для облікового запису, – ***. Я зв’язався з чатом і надіслав їм необхідну інформацію. Вони двічі запитували документ про відкликання з швидкою інформацією. Я надсилав їм це кілька разів. Єдина причина, чому я занепокоєна, це негативні відгуки, які я прочитав в Інтернеті. Я прочитав там TOS і маю 100% право на зняття коштів. Ви маєте мій дозвіл діяти від мого імені.
My email address I used on the account is ***. I have contacted there live chat and sent them the necessary information. They requested the withdrawal document with the swift information twice. I sent it to them multiple times. The only reason I’m concerned is because of the negative reviews I’ve read online. I’ve read there TOS and I am 100% eligible for the withdrawal. You have my permission to act on my behalf.
Привіт,
По-перше, ніколи більше не публікуйте інформацію свого облікового запису публічно, включаючи електронну пошту.
По-друге, я не збираюся діяти від вашого імені. 🙂
Ви писали, що вас ігнорують, тому я намагався допомогти. Тепер ви знову на зв’язку з казино, щоб ви могли спілкуватися та подбати про цю справу.
Будь ласка, повідомте нас, коли отримаєте свій виграш.
Hello,
Firstly, do not ever share your account info publicly again - email included.
Secondly, I am not going to act on your behalf. 🙂
You wrote that you're being ignored so I tried to help. Now you're in touch with the casino again so you can communicate and take care of the matter.
Please update us when you get your winnings.
Привіт,
Я переглянув останні скарги і, чесно кажучи, ви не самотні, кому доводиться чекати довше, ніж зазвичай.
Я б почекала ще тиждень, а потім було б розумно також подати скаргу.
Сподіваюся, це вам не знадобиться. Тільки не відходьте від рівноваги, я знаю, що очікування може бути спокусливим.
Hello,
I browsed recent complaints and frankly, you are not alone who have to wait for longer than usual.
I'd wait for another week and then it would be reasonable to submit the complaint as well.
I hope you will not need it though. Just do not play away from your balance, I know the waiting can be tempting.
У мене вже є 1500 $, які очікують на обробку, і ще 1000 $, які чекають, тому я не буду грати найближчим часом.
I already have 1500$ Waiting to be processed and another 1000$ waiting to go so I won’t be playing anytime soon.
Вони платять людям, правда? З того, що я прочитав, здається, що вилучення займає деякий час, і я дотримуюся Загальних положень, які немає безкоштовної гри. Усі виграли депозит у 200 доларів. Має бути в 20 разів більше суми депозиту. Більше не грати. Все говорить, що знімається
They are paying people though correct? From what I read it seems like withdrawal takes awhile and I’m in line with there TOS no free play. All won off 200$ deposit. Should be 20x the deposit amount. No more play through. All says withdrawable
Я буду подавати скаргу в понеділок, якщо до того часу не отримаю жодних новин. Сьогодні закінчується сьомий робочий день з моменту мого запиту на відкликання. Фінансовий відділ надіслав мені електронний лист, але нічого не згадав про запити на зняття коштів. Загалом це 2500 доларів. Я буду тримати вас в курсі.
I will be filing a complaint on Monday if I don’t receive any news by then. The end of today marks the 7th business day since my request for withdrawal. There finance department has emailed me but has not mentioned anything about the withdrawal requests. In total it’s 2500$. I’ll keep you guys updated.
Привіт,
яка ситуація?
Я не знайшов жодної скарги, тож, мабуть, у вас є якісь новини, чи не так?
Hello there,
what is the situation?
I found no complaint so I guess you got some news, did you?
Добре, з нетерпінням чекаємо вашого оновлення.
Ok, waiting eagerly for your update.
Я знаю, що це дуже неприємна ситуація, але ми даємо казино 2 повні тижні на виконання запиту на виведення. Не соромтеся подати свою скаргу тут , але будьте готові до додаткового тижня.
I know that it's a very unpleasant situation, still, we allow casinos 2 full weeks to fulfilling the withdrawal request. Feel free to submit your complaint here, but be prepared for an additional week.
Так, тому що насправді це досить поширена проблема, коли казино повинні мати справу з постачальниками платежів. Головне питання полягає в тому, чи це звичайна проблема в конкретному казино, що гравцям доводиться чекати 2 тижні на виведення (тоді це не має нічого спільного з постачальником, а скоріше політика казино відкладає всі виведення коштів), чи якщо це те, що трапляється рідко.
Yes, because it's actually quite a common issue when the casinos need to deal with the payment providers. The major question is, whether it's rather a regular issue in the specific casino that players need to wait for 2 weeks for their withdrawal (then it has nothing to do with the provider, but it's rather the casino's policy to delay all withdrawals) or if it's something that happens rarely.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.