3 тиж. тому
я вже написав це повідомлення, але 08/10 (оплачено), 09/10 і 15/10 обидва очікують
i messaged this already but 08/10 (paid), 09/10 and 15/10 both pending
0
я вже написав це повідомлення, але 08/10 (оплачено), 09/10 і 15/10 обидва очікують
i messaged this already but 08/10 (paid), 09/10 and 15/10 both pending
Я чекав з 13 числа, але щойно зняв ще 500 сьогодні. Тож, можливо, тому я не знаю 🤷♂️
I’ve been waiting since 13th, but just withdrawn another 500 today. So maybe that’s why I don’t know 🤷♂️
Це так дивно. Вони надіслали вам електронний лист? Я стільки разів надсилав їм електронні листи і жодної відповіді...
ти женешся за оновленням? Або вони спочатку надіслали вам електронний лист?
That’s so strange. Did they send you an email? I emailed them so many times on hello@betfoxx.com and not a single reply…
dod you chase for an update? Or they emailed you first?
Я щодня спілкувався в чаті з Крістіною чи Ліною, а потім щойно отримав цей електронний лист за останню годину.
я зазвичай використовую S
I’ve been chasing daily tbh on chat with either Cristina or Lina and then just received this email in last hr.
i usually use Support@betfoxx.com
Я щодня спілкувався в чаті з Крістіною чи Ліною, а потім щойно отримав цей електронний лист за останню годину.
я зазвичай використовую S
I’ve been chasing daily tbh on chat with either Cristina or Lina and then just received this email in last hr.
i usually use Support@betfoxx.com
Так, я спілкуюся в чаті, вони просто кажуть, що мені потрібно зачекати та надіслати електронний лист і я не отримав жодної відповіді. Цікаво, чи варто мені просто надсилати електронний лист натомість також...
Yeh I’m chat they just say me that I need to wait and email hello@betfoxx.com and I haven’t received a single reply back. I wonder if I should just email support@betfoxx.com instead too…
Що ж, цей електронний лист надійшов від відділу платежів із support@Betfoxx, і я отримав кілька відповідей щодо інших питань тощо…
Well that email has come from payment department from support@Betfoxx and I’ve had a few replies back off them for other issues etc…
Можливо, не використовують взагалі тоді 😂 тобі це надіслали безпосередньо зі служби підтримки? Здається, суперечить тому, що вони говорять! У будь-якому випадку я сподіваюся, що вам заплатять, принаймні одному з нас! Успіхів і дайте нам знати
Maybe they don’t use hello@betfoxx.com at all then 😂 so it was sent to you directly from support? Seems contradicting to what they say! Anyways I hope you get paid, at least one of us! Good luck and let us know
Так, надіслано безпосередньо зі служби підтримки. Щасти тобі теж. Я буду тримати вас у курсі 👍
Yeah sent directly from Support. Good luck to you too. I’ll keep you posted 👍
Привіт, з якого числа я все ще чекаю на оплату від 11 подяки
Hi what date was it from I'm still waiting for my payment from the 11 thanks
Поки що ні, було досить пізно, і сьогодні ми не відчинимо до 5 години
але я сподіваюся, що це колись сьогодні 🤞
Not yet, it was fairly late on tho and don’t open till 5 today
but I would hope it’s sometime today 🤞
Все ще чекаю свого на 11 числа, з якого числа ваш?
Still waiting for mine for the 11th what date is yours from?
Добре, сподіваюся, мій буде сьогодні ввечері 😁 Це ваш другий платіж? X
Ok hopefully mine should be tonight 😁 is this your second payment? X
Сподіваюся, ви, хлопці, це зрозумієте! Але я все ще чекаю з 9 числа… 😅 вони також запитали в мене дані кредитної картки в п’ятницю минулого тижня, але не заплатили!
Hopefully you guys get it! I’m still waiting from the 9th though… 😅 they also asked me my credit card detail info on Friday last week but didn’t pay!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.