учора
Кюрасао, з якою вони там мають ліцензію.
Curacao who they have there licence with.
0
Я був, поки не побачив вище плакат, чекав з 09/10. Зараз не дуже
I was until I seen above poster has been waiting since 09/10. Now not so much
Так, я чекав із вересня... Варто 5 тисяч. І я маю понад 10 тис. на моєму балансі, ідентифікаційний код також приносить мені бажання зняти гроші.
Yup ive been waiting since Sept... 5k worth. And i have over 10k in my balance id love for a withdraw process too come my way.
Ви були в чаті в прямому ефірі та писали електронну пошту? Що вони сказали
Have you been on live chat and emailed ? What have they said
Щоб було зрозуміло, вони також надіслали мені електронний лист у п’ятницю з проханням надати ті самі деталі, але я не обробив мої зняття коштів (запит надійшов 9 жовтня) / я щиро вважаю, що це шахрайство, і вони платять лише за перше зняття, щоб «показати», що це пристойне казино.
Just to be clear, they also emailed me on Friday requesting for same details but I haven’t had my withdrawals processed (requested on 9th of October) / I genuinely think it’s a scam and they only pay for first withdrawal to ‘show’ it’s decent casino.
привіт
Щоразу, коли ви бачите, що це нікуди не приведе, будь ласка, надішліть скаргу щодо вилучення коштів, і наша команда розбереться в цьому та спробує вам допомогти.
Ось посилання , де можна подати скаргу, про всяк випадок.
Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення.
Hey.
Whenever you see that it is going nowhere, please feel free to file a complaint regarding the withdrawal and our team will get into it and will try to help you out.
Here is the link where you can submit the complaint, just in case.
Let us know, please, any updates.
Вважаю, що через 9 днів я сказав занадто рано, і я все ще чекаю на інше зняття коштів, що мені здається дуже дивним, особливо тому, що запити на обидва зняття були надіслані з інтервалом у кілька хвилин… Крім того, їхня підтримка клієнтів зовсім не допомагає, єдине, що вони кажуть, це те, що державні платежі за Умовами та умовами зазвичай затверджуються протягом 72 годин, але можуть зайняти 15 робочих днів
Think I spoke too soon 9 days later and I’m still waiting on other withdrawal which I find very strange especially as both withdrawals were requested within minutes of each other…. Also their customer support is no help at all the only thing they say is the T&Cs state payments are usually approved within 72 hours but can take up 15 working days
привіт
Дякую, що відгукнулися. Так, учора я отримав від них електронний лист, у якому говориться, що він ще обробляється. Справа в тому, що я все ще перебуваю в рамках очевидного терміну, це просто банкомат для гри в очікуванні. Минуло вже десять днів, тож сьогодні ввечері я погонюсь ще раз.
Веб-сайт усе ще працює. Я просто більше не можу отримати доступ до нього через телефон, але я все ще можу відкрити обліковий запис, спробувавши з іншого пристрою.
Один оператор вказує 1-10 днів, а інший сказав мені 72 години -15 днів.
Можливо, мені потрібно почекати повних 15 🤷♂️
Hi
Thanks for responding. Yeah I received a email yesterday from them saying it’s still being processed. The fact I’m still within the apparent time frame, it’s just a waiting game atm. Its now been ten days tho, so I’ll chase up once more later this evening.
Website still up and running I just can’t access it through my phone anymore, but I can still open account when I tried with another device .
One operator states 1-10 days and another one told me72hrs -15 days.
Maybe I need to wait the full 15 🤷♂️
Все ще чекаю. Але це мої 15 днів включно з робочими днями закінчуються цієї п'ятниці. Тож я віддам їх до того часу..
Still waiting. But it’s my 15 days incl working days ends this Friday. So I’ll give em till then..
Якщо я правильно пам’ятаю, ви сказали, що подасте скаргу, коли закінчиться час; це так?
If I recall correctly, you said you would submit the complaint when the time runs off; is that so?
У когось було лише одне незавершене зняття коштів (а не 2 одразу) і воно було схвалено? схоже, що багато людей намагалися зняти 2 одразу, лише один отримав схвалення, а інший все ще очікує на розгляд. Мій очікує на розгляд з 24 числа, і я так розгубився з точки зору очікуваного часу очікування. Я зняв через BTC, є хтось інший?
Has anyone had just one pending withdrawl (not 2 at once) and had it approved? seems like theres loads of people who tried to withdraw 2 at once just have one approved and the other still pending. Mine is pending since the 24th and im so lost in terms of esitmate wait time. I withdrew via BTC, has anyone els?
Коли моє перше зняття було схвалено 8 жовтня, на той момент у мене був лише один. Його виплатили мені протягом 72 годин. Оплата на мою картку.
When my first withdrawal was approved 8th of October, at that time I only had one. It was paid to me within 72hrs. Payment to my card.
Я втратив надію, і, як на мене, вона не приходить. Якщо так, то це бонус
I’ve lost hope and as far as I’m concerned it’s not coming. If it does it’s a bonus
Так, це справді соромно. Я не знаю, як вони все ще можуть так діяти… Як би я знав раніше! Але, як ви сказали… якщо він приходить, це бонус. Я теж втратив надію! Я не отримав жодного оновлення, тож гадаю, що його не буде
Yeh it’s really shame. I don’t know how they can still operate like that… I wish I knew earlier! But like you say… if it comes it’s a bonus. Me too lost hope! I haven’t received a single update so guess it’s not coming
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.