ФорумКазиноШахрайство зі зняттям коштів і підтримкою Betfoxx

Шахрайство зі зняттям коштів і підтримкою Betfoxx (Сторінка 7)

3 міс. тому від marvinrossififa
|
13418 переглядів 508 відповідей |
|
1...6 7 8...26
Caz7890
3 тиж. тому

Кюрасао, з якою вони там мають ліцензію.

Автоматичний переклад.
Caz7890
3 тиж. тому

Я був, поки не побачив вище плакат, чекав з 09/10. Зараз не дуже

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Так, я чекав із вересня... Варто 5 тисяч. І я маю понад 10 тис. на моєму балансі, ідентифікаційний код також приносить мені бажання зняти гроші.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Чи є гравці за межами Великобританії, які обробили виведення?

Автоматичний переклад.
herberthinemoa
3 тиж. тому

Ви були в чаті в прямому ефірі та писали електронну пошту? Що вони сказали

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Щоб було зрозуміло, вони також надіслали мені електронний лист у п’ятницю з проханням надати ті самі деталі, але я не обробив мої зняття коштів (запит надійшов 9 жовтня) / я щиро вважаю, що це шахрайство, і вони платять лише за перше зняття, щоб «показати», що це пристойне казино.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

привіт

Щоразу, коли ви бачите, що це нікуди не приведе, будь ласка, надішліть скаргу щодо вилучення коштів, і наша команда розбереться в цьому та спробує вам допомогти.

Ось посилання , де можна подати скаргу, про всяк випадок.

Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.
jzgf6m7796
3 тиж. тому

Ви отримали гроші?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вважаю, що через 9 днів я сказав занадто рано, і я все ще чекаю на інше зняття коштів, що мені здається дуже дивним, особливо тому, що запити на обидва зняття були надіслані з інтервалом у кілька хвилин… Крім того, їхня підтримка клієнтів зовсім не допомагає, єдине, що вони кажуть, це те, що державні платежі за Умовами та умовами зазвичай затверджуються протягом 72 годин, але можуть зайняти 15 робочих днів

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Ви отримали решту?

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

привіт

Дякую, що відгукнулися. Так, учора я отримав від них електронний лист, у якому говориться, що він ще обробляється. Справа в тому, що я все ще перебуваю в рамках очевидного терміну, це просто банкомат для гри в очікуванні. Минуло вже десять днів, тож сьогодні ввечері я погонюсь ще раз.

Веб-сайт усе ще працює. Я просто більше не можу отримати доступ до нього через телефон, але я все ще можу відкрити обліковий запис, спробувавши з іншого пристрою.


Один оператор вказує 1-10 днів, а інший сказав мені 72 години -15 днів.

Можливо, мені потрібно почекати повних 15 🤷‍♂️


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Ви отримали свою виплату.

Автоматичний переклад.
wengy7187
3 тиж. тому

Все ще чекаю. Але це мої 15 днів включно з робочими днями закінчуються цієї п'ятниці. Тож я віддам їх до того часу..

Автоматичний переклад.
perch081184
3 тиж. тому

Якщо я правильно пам’ятаю, ви сказали, що подасте скаргу, коли закінчиться час; це так?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

З мого боку все ще немає оновлень, очікуючи на 09/10 і 15/10

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

У когось було лише одне незавершене зняття коштів (а не 2 одразу) і воно було схвалено? схоже, що багато людей намагалися зняти 2 одразу, лише один отримав схвалення, а інший все ще очікує на розгляд. Мій очікує на розгляд з 24 числа, і я так розгубився з точки зору очікуваного часу очікування. Я зняв через BTC, є хтось інший?

Автоматичний переклад.
Reardo1
3 тиж. тому

Коли моє перше зняття було схвалено 8 жовтня, на той момент у мене був лише один. Його виплатили мені протягом 72 годин. Оплата на мою картку.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Комусь пощастило? Я втрачаю надію 🙁

Автоматичний переклад.
Lulule
3 тиж. тому

idk що думати atm

Автоматичний переклад.
Lulule
3 тиж. тому

Я втратив надію, і, як на мене, вона не приходить. Якщо так, то це бонус

Автоматичний переклад.
wengy7187
3 тиж. тому

Так, це справді соромно. Я не знаю, як вони все ще можуть так діяти… Як би я знав раніше! Але, як ви сказали… якщо він приходить, це бонус. Я теж втратив надію! Я не отримав жодного оновлення, тож гадаю, що його не буде

Автоматичний переклад.
Lulule
3 тиж. тому

Як довго ти чекав

Автоматичний переклад.
wengy7187
3 тиж. тому

привіт

Мене щойно попросили надіслати підтвердження моєї картки. Останній раз, коли я це робив, мені одразу виплатили. Буду тримати вас у курсі

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...26
Перейти на сторінкуіз 26 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого