3 тиж. тому
У мене було 2 зняття коштів, тож скільки було у вас?
I've had 2 withdrawals so fare so yeah how many have u had ?
0
У мене було 2 зняття коштів, тож скільки було у вас?
I've had 2 withdrawals so fare so yeah how many have u had ?
Для вас це 15 робочих днів? Якого числа ви зняли?
Is it 15 working days for u? What date did you withdraw?
У мене було одне зняття, яке зайняло 2 дні. Потім 500 незавершених з 11 жовтня та ще 1000 незавершених за 2 дні тому
I’ve had one withdrawal which took 2 days. Then 500 pending since 11th October and a further 1000 pending since 2 days ago
Так само, як і я, ми маємо отримати його цього тижня, вони працюють вночі. Команда зі зняття коштів вони надіслали мені електронний лист минулого тижня та попросили надіслати фотографію моєї картки, щоб отримати платіж, у нас все гаразд 👍
Same as myself we should get it this week they work at night the withdrawal team they emailed me last week and asked me to send a picture of my card in order to get my payment we should be All good 👍
Щоб було зрозуміло, вони також надіслали мені електронний лист у п’ятницю з проханням надати ті самі деталі, але я не обробив мої зняття коштів (запит надійшов 9 жовтня) / я щиро вважаю, що це шахрайство, і вони платять лише за перше зняття, щоб «показати», що це пристойне казино.
Just to be clear, they also emailed me on Friday requesting for same details but I haven’t had my withdrawals processed (requested on 9th of October) / I genuinely think it’s a scam and they only pay for first withdrawal to ‘show’ it’s decent casino.
Досі немає оновлень про мої зняття. Тепер вони продовжують говорити, що я повинен надіслати електронний лист і я кілька разів, але не отримав жодної відповіді…
Still no updates on my withdrawals. They now keep saying I should email hello@betfoxx.com and I have multiple times but received no replies back…
Ви взагалі спілкувалися з ними електронною поштою? Я надіслав електронного листа кілька разів, і вони не поверталися до мене...
якщо так, що ви додаєте в електронний лист, можливо, там є формулювання 😄
Мені цікаво, чи вони платять вам двічі, тому що ви внесли більше... здається, я повернув більшу частину своїх депозитів як частину свого першого зняття 500 фунтів стерлінгів. Але видатні з 09/10 і 15/10 все ще не пощастило!
Have you hear from them via email at all? I’ve emailed hello@betfoxx.com a few times and they’ve not come back to me…
if so what are you putting in the email, maybe there’s a wording 😄
I wonder if they pay you twice because you deposited more… i seemed to have recovered most of my deposits as part of my first withdrawal of £500. But outstanding ones from 09/10 and 15/10 still no luck!
Привіт 👋 Я надіслав 50 електронних листів, лол, на деякі вони відповіли, на деякі не на всі, я їх бомбардував. У мене було 2 зняття по 500, я повинен отримати 1000 цього тижня, з тих пір я не вкладав грошей
Hi 👋 I've sent 50 emails lol some they answered some not all I bombarded them I've had 2 withdrawals of 500 Im due 1000 this week I've not put any money on since
Я думаю, що це може бути так. Це прикро, оскільки, за винятком процесу виведення коштів, це пристойне казино. Вони заробили б набагато більше, якби виводили швидше і не мали мінімального вилучення. Я отримав один платіж у розмірі 500 фунтів стерлінгів, який зайняв 2 дні. Я чекав 500 фунтів стерлінгів з 12 числа, і ще 1000 фунтів стерлінгів очікують на розгляд. Більше немає надії.
I think this may be the case. It’s a shame though because barring the withdrawal process it’s a decent casino. They’d make so much more if they had faster withdrawals and no minimum withdrawal. I’ve had one payment of £500 that took 2 days. I’ve been waiting since 12th for £500 and I’ve got a further £1000 pending. Not hopeful anymore.
привіт
Я теж надіслав їм багато електронних листів (збився з рахунку) – як не дивно, вони взагалі не відповіли!
Якщо я правильно порахував, я вже на 15-му чи 16-му дні й не отримав гроші 🙁
Hi,
I’ve sent them many emails too (lost count) - to me they haven’t replied at all weirdly!
If I count correctly I’m on day 15 or 16 already and didn’t get paid 🙁
Божевілля це не так. Мені виплатили 11-е. 12-й очікує на розгляд плюс ще 2 останніх. Я продовжував грати, вважаючи, що це законно. 🤦🏻♂️
Madness isn’t it. I had 11th paid out. 12th pending plus 2 more recent ones pending. I carried on playing thinking it was legit stupidly. 🤦🏻♂️
Божевілля це не так. Мені виплатили 11-е. 12-й очікує на розгляд плюс ще 2 останніх. Я продовжував грати, вважаючи, що це законно. 🤦🏻♂️
Madness isn’t it. I had 11th paid out. 12th pending plus 2 more recent ones pending. I carried on playing thinking it was legit stupidly. 🤦🏻♂️
Так, було б цікаво побачити, чи є хтось, кому виплатили всі зняті гроші. Здається, це тема, вони обробляють перше зняття досить швидко, щоб виглядати як пристойне казино та отримувати гроші від людей, які продовжують платити, а потім ігнорують вас...
Yeh, it would be interesting to see if there’s anyone who got all of their withdrawals paid. Seems to be a theme, they process first withdrawal fast enough to make it look like a decent casino and get the money from people continuing to pay then they ignore you…
Я думаю, що це може бути так. Це прикро, оскільки, за винятком процесу виведення коштів, це пристойне казино. Вони заробили б набагато більше, якби виводили швидше і не мали мінімального вилучення. Я отримав один платіж у розмірі 500 фунтів стерлінгів, який зайняв 2 дні. Я чекав 500 фунтів стерлінгів з 12 числа, і ще 1000 фунтів стерлінгів очікують на розгляд. Більше немає надії.
I think this may be the case. It’s a shame though because barring the withdrawal process it’s a decent casino. They’d make so much more if they had faster withdrawals and no minimum withdrawal. I’ve had one payment of £500 that took 2 days. I’ve been waiting since 12th for £500 and I’ve got a further £1000 pending. Not hopeful anymore.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.