1 місяць тому
Привіт, ви врешті отримали свої кошти від betfoxx?
Hi did you eventually receive your funds from betfoxx?
1
Привіт, ви врешті отримали свої кошти від betfoxx?
Hi did you eventually receive your funds from betfoxx?
Привіт, ти отримав свій виграш від betfoxx.
Hi did you receive your winnings from betfoxx mine still pending.
привіт
Я в подібній ситуації, як і ти. Мав два по 500 фунтів стерлінгів на розгляді, один отримав за кілька годин, а інший все ще чекав з 13 числа. Я запитую щодня, і мені сказали 10 днів, тепер це від 72 годин до 15 робочих днів. Так що все ще чекаю.
Я за тобою в першу чергу, оскільки ти довше чекав.
Сподіваюся, вам вдасться отримати всі свої виграші. Вони розраховують на те, що ти скасуєш це, я зазвичай це роблю, але я твердо тримаюся цього.
Я повідомлю вам, якщо отримаю свій.
З повагою
Енді
Hi
I’m in a similar situation like your good self. Had two £500 pending, receive one in a few hrs and still waiting for other since 13th. I ask daily and I was told 10days, now it’s 72hrs to 15 working days. So still waiting.
I’m behind you tho in the pecking order, since you been waiting longer.
Hope you manage to get all your winnings. Their banking on you cancelling it, I usually do, but I’m holding firm with this one.
I’ll inform you if I receive mine.
Regards
Andy
привіт
Я в подібній ситуації, як і ти. Мав два по 500 фунтів стерлінгів на розгляді, один отримав за кілька годин, а інший все ще чекав з 13 числа. Я запитую щодня, і мені сказали 10 днів, тепер це від 72 годин до 15 робочих днів. Так що все ще чекаю.
Я за тобою в першу чергу, оскільки ти довше чекав.
Сподіваюся, вам вдасться отримати всі свої виграші. Вони розраховують на те, що ти скасуєш це, я зазвичай це роблю, але я твердо тримаюся цього.
Я повідомлю вам, якщо отримаю свій.
З повагою
Енді
Hi
I’m in a similar situation like your good self. Had two £500 pending, receive one in a few hrs and still waiting for other since 13th. I ask daily and I was told 10days, now it’s 72hrs to 15 working days. So still waiting.
I’m behind you tho in the pecking order, since you been waiting longer.
Hope you manage to get all your winnings. Their banking on you cancelling it, I usually do, but I’m holding firm with this one.
I’ll inform you if I receive mine.
Regards
Andy
Привіт, просто потрібна порада, тож 9 жовтня я виграв 1000. Я отримав 500 з цих грошей, а через 5 годин 500 ще очікують на розгляд 11 жовтня. З тих пір я виграв ще 1500, тож 2000 очікують на розгляд. Я спілкувався з betfoxx добова сума, яку я отримую. потрібно чекати 15 робочих днів, тож воно має відбутися 29 та 31 жовтня, просто відчуваю, що я не отримаю його, оскільки будь-хто мав платіж 15 робочих днів
Hi just need a bit of advice so 9 October I won 1000 I received 500 of this money with in 5 hours 500 still pending the 11 0ctober I since won another 1500 so there is 2000 pending I've spoken to betfoxx daily allowance I get I have to to wait 15 working days so It should clear 29 October and 31 October just have a gut feeling I'm not going to get it,as anyone had a payment on the 15 th working days
Привіт, я дуже здивований, що ви отримали хоча б одне зняття коштів за допомогою Індексу безпеки казино. Можливо, це їхня тактика – дати гравцеві трохи грошей, щоб усе було добре, а потім ви нічого не знімаєте з казино. Але це не обов’язково так, я просто маю відчуття, судячи з того, що пишуть гравці, що це саме так і у всіх однакова проблема. Ми також даємо казино 14 днів, щоб виплатити гравцям, і якщо нічого не станеться, ви можете подати скаргу, навіть якщо воно, ймовірно, буде негайно закрито, оскільки казино не відповідає нам, але воно отримає більше чорних точок і індекс безпеки буде бути ще нижче.
Тож я б спробував дочекатися зазначеного часу, і якщо нічого не зміниться і вам не повідомлять, то сміливо пишіть, якщо ви не знаєте, як подати скаргу.
Hello, I'm quite surprised that you got even one withdrawal with the casino's Safety Index. Maybe it's their tactic to give the player some money so that everything is fine and then you don't withdraw anything from the casino. But it doesn't have to be like that, I just have a feeling from what players write that it is exactly like that and everyone has the same problem. We also give casinos 14 days to pay out players and if nothing happens you can file a complaint even though it will probably be closed right away since the casino doesn't respond to us, but it will get more black points and the safety index will be even lower.
So I would try to wait until the mentioned time and if nothing changes and they don't let you know, then feel free to write if you don't know how to file a complaint.
Привіт, я отримав відповідь від betfoxx, у якій говорили, що не хвилююся, платежі будуть виплачені, будьте впевнені, але якщо платіж не буде здійснено, я не знав, чи варто звертатися до свого банку та вимагати повернення коштів, але я не зовсім впевнений як це працює 😕 дякую Керолайн.
Hi I've had a reply off betfoxx telling me not to worry the payments will be paid rest assured,but if payment is not made I didn't know whether to goto my bank and ask for charge back but I'm not quite sure how that works 😕 thanks Caroline.
привіт
Я отримав такий самий відгук, і мені сказали, що всі зняття завжди схвалені. Тому я чекаю, поки пройде 15 днів, перш ніж зроблю новий крок.
Я знаю, що комусь на цьому форумі вдалося повернути кошти банку, тож я спробував це зробити, і оскільки це був сайт ставок, мій банк не був таким готовим.
Сподіваюся, вам пощастить більше, якщо це дійде до цього.
Hi
I’ve had same feedback and been told that all withdrawals are always approved. So I’m waiting for 15days to pass before I make another move.
I know someone on this Forum was successful with chargebacks to bank, so I tried it and with it being a betting site my bank wasn’t so forthcoming.
Hopefully you’ll have better luck if it comes to that.
Привіт, я отримав відповідь від betfoxx, у якій говорили, що не хвилююся, платежі будуть виплачені, будьте впевнені, але якщо платіж не буде здійснено, я не знав, чи варто звертатися до свого банку та вимагати повернення коштів, але я не зовсім впевнений як це працює 😕 дякую Керолайн.
Hi I've had a reply off betfoxx telling me not to worry the payments will be paid rest assured,but if payment is not made I didn't know whether to goto my bank and ask for charge back but I'm not quite sure how that works 😕 thanks Caroline.
Якщо я можу додати свою думку, я був би зовсім не таким терпимим. Згідно з нашими висновками, цьому казино не варто довіряти. Тому спроба повернути депозит звучить добре для мене. Якщо вам потрібна допомога з цим, я пропоную вам переглянути цю тему 👈👈
Ви, безсумнівно, знайдете підказки щодо повернення коштів, якщо знайдете там гравця з вашої країни. Я дійсно хотів би допомогти собі, але, наскільки я розумію, у Великобританії все зовсім по-іншому, і можливість також може відрізнятися залежно від банку.
Звичайно, це ваш вибір, якщо ви віддасте перевагу казино трохи часу. Я просто вважав, що врахування повернення платежу як життєздатного варіанту не зашкодить.
If I may add my opinion, I would not be so tolerable at all. According to our findings, this casino is not to be trusted. Trying to get back the deposit hence sounds good to me. If you need help with it, I suggest you look at this specific thread 👈👈
You will undoubtedly find hints about the chargebacks if you locate a player from your country there. I would really like to assist myself, but from what I understand, things are very different in the UK, and the possibility may also vary depending on the bank.
Of course, it is your choice if you would rather give the casino some time. I simply reasoned that taking the chargeback into account as a viable option would not hurt.
привіт
Я отримав такий самий відгук, і мені сказали, що всі зняття завжди схвалені. Тому я чекаю, поки пройде 15 днів, перш ніж зроблю новий крок.
Я знаю, що комусь на цьому форумі вдалося повернути кошти банку, тож я спробував це зробити, і оскільки це був сайт ставок, мій банк не був таким готовим.
Сподіваюся, вам пощастить більше, якщо це дійде до цього.
Hi
I’ve had same feedback and been told that all withdrawals are always approved. So I’m waiting for 15days to pass before I make another move.
I know someone on this Forum was successful with chargebacks to bank, so I tried it and with it being a betting site my bank wasn’t so forthcoming.
Hopefully you’ll have better luck if it comes to that.
Вибачте, що втручався в розмову; Дозвольте лише сказати, що якщо вам знадобляться додаткові відомості про відкликання платежів, торгові коди та інші подібні теми, я пропоную відвідати тему, яку я згадував раніше. Звичайно, я сподіваюся, що вам це не знадобиться!
I'm sorry for stepping into the conversation; let me just say that in case you would need more details about chargebacks, merchant codes, and other similar topics, I suggest visiting the thread I mentioned earlier. Of course I hope you are not going to need that!
Привіт, хто вам сказав, що вони завжди обробляють платежі 15 днів? Я б припустив, що якби вони не заплатили всім, їх би закрили 👇
Hi who told you that they always process payments 15 days? I would assume if they didnt pay everyone they would be shut down 👇
Б’юсь об заклад, що це відповідь: «Ми (Casino Guru) також даємо казино 14 днів, щоб виплатити гравцям, і якщо нічого не станеться, ви можете подати скаргу, навіть якщо воно, ймовірно, буде закрито відразу, оскільки казино не відповідає нам, але він отримає більше чорних точок, а індекс безпеки буде ще нижчим».
Просто n спостереження.
Слід також зазначити, що все ще існує багато веб-сайтів, які не виплачують гроші. Наприклад, якщо шахрайське казино не має ліцензії, його неможливо закрити, поки гравці принаймні не подадуть позов. Часто навіть цього було недостатньо. Я б не радив покладатися на такі очікування.
Наприклад, хоча цей веб-сайт все ще працює, гірше бути не може:
I bet this is the answer: "We (Casino Guru) also give casinos 14 days to pay out players and if nothing happens you can file a complaint even though it will probably be closed right away since the casino doesn't respond to us, but it will get more black points and the safety index will be even lower."
Just n observation.
I should also mention that a lot of websites still exist that do not pay out. For example, if a scam casino lacks a license, there is no power to shut it down until the players at least file a lawsuit. It has frequently not even been sufficient. I would advise against relying on such expectations.
For instance, even though this website is still operational, it could not be worse:
Привіт, хочу повідомити вам, що я отримав електронний лист від betfoxx із проханням завантажити зображення моєї картки, щоб отримати мої виграші, тож я отримав свій платіж із 9 жовтня у розмірі 500 ура 😁, але ще 1500 очікують, щоб знайти 500 назад на мій баланс betfoxx, тож я знову надіслав їм електронний лист, і вони сказали, що 1500 за один день заборонено, тож, сподіваюся, 31 жовтня я отримаю 1000 і 500 15 листопада. Чи були у вас якісь оновлення щодо ваших виграшів?
Hi just to let you know that I got email from betfoxx asking to upload a picture of my card in order to get my winnings,so I received my payment from the 9 October of 500 yay 😁 but still 1500 pending only to find 500 back to my betfoxx balance so I emailed them again and they said 1500 in one day is not allowed so hopefully October 31st I should get 1000 and 500 15 November have you had any update on your winnings?
Дякуємо за це оновлення. Сподіваємося, ви незабаром отримаєте решту грошей.
Я щойно помітив, що ви, ймовірно, хотіли комусь поставити своє запитання, тому, будь ласка, скористайтеся кнопкою «відповісти», щоб користувач міг отримати сповіщення.🙂
Thank you for this update, and hopefully you will receive the rest of your money soon as well.
I just noticed that you probably wanted to ask someone in particular your question, so please use the "reply" button so the user can get notified.🙂
Я в тому ж становищі. Виплатив мені моє перше зняття за 2 дні. Я відкликав наступного дня і все ще очікую через 13 днів. Я втрачаю надію. Зараз у мене 1500 фунтів стерлінгів. Вони просто кажуть, що мають затримки, і я це зрозумію. Але я боюся, що не буду.
I’m in the same position. Paid me my first withdrawal with 2 days. I withdrew the day after and still pending 13 days later. I’m losing hope. I have £1500 now pending. They just keep saying they are having delays and I will get it. But I fear I won’t.
Привіт, тримайся, тобі виплатять, не забувай, що це лише робочі дні, я думаю, вони хочуть, щоб ти пішов і розігрував свій виграш. Якої дати ти зняв гроші?
Hi just hang in there you will be paid out don't forget it's only working days I think they want you to go bugger it and gamble your winnings what date did you withdraw?
Вилучено в п'ятницю, 11-го. У моєму банку в понеділок, 14-го
відкликано в суботу, 12-го, все ще очікує на розгляд.
Withdrew Friday 11th. In my bank Monday 14th
withdrew Saturday 12th still pending.
Ви проходили через те саме? Чи можете ви повідомити мені, що сталося?
Have you been through the same ? Can you let me know what happened ?
Тож ви отримаєте платіж цього тижня у п’ятницю ☺️ так, у мене була та сама проблема, вам отримають гроші, мій обліковий запис уже підтверджено, але минулої п’ятниці я отримав від них електронний лист із повідомленням, що вони хочуть зображення моєї банківської картки, інакше мені не заплатять. надіслав це було об 11 вечора, і я отримав 500 протягом години, удачі 🤞
So you will get payment this week on Friday ☺️ yea I had the same problem u will be paid my account was already verified but I got email off them last Friday saying they wanted a picture of my bank card otherwise I wouldn't be paid I sent it this was 11 pm and I received 500 within the hour good luck 🤞
Привіт, у мене була та сама проблема. Перше зняття коштів пройшло через очікування другого, який тривав тиждень, я не розумів, що це було мінімальне зняття 500 фунтів стерлінгів, що є суворим.
Я справді докладаю всіх зусиль, щоб не скасувати вилучення, тому що це, очевидно, те, чого я хочу.
Hey, I’ve had same problem 1st withdrawal went through waiting on my 2nd one which had been a week so far, I didn’t realise that that it was minimum withdrawal of £500 which is harsh.
im really trying my hardest not to reverse the withdrawal cos that’s clearly what that want me to do.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.