ГоловнаФорумКазиноШахрайство зі зняттям коштів і підтримкою Betfoxx

Шахрайство зі зняттям коштів і підтримкою Betfoxx (Сторінка 26)

 від marvinrossififa
|
46 609 переглядів 647 відповідей |
|
1...25 26 27...33

Чудово, тож я радий, що ти встиг, скільки ти загалом чекав? Сподіваюся, труднощів буде менше і все буде краще.

Думаєш, залишишся тут грати?

Автоматичний переклад.

Перше вилучення. 2 дні. друге. 18 днів. 3-й і 4-й були виплачені в день 3. Вони, здається, покращилися.

Автоматичний переклад.
wengy7187

На місці 🙂 Мій був на 15-му. Тож схрестіть пальці наступні пару днів.

Автоматичний переклад.

file


Я думаю, вони засвоїли там урок

Автоматичний переклад.
stallo2

Саме те, що я сказав. Раніше це було 100 безкоштовних обертань на ставку в 1 фунт без ставок. З цим нас ведуть до прибиральників, лол.

Автоматичний переклад.
stallo2

У мене було те саме. Безглуздо з виведенням 500 хв.

Автоматичний переклад.

Перше вилучення. 2 дні. друге. 18 днів. 3-й і 4-й були виплачені в день 3. Вони, здається, покращилися.

Автоматичний переклад.

Це досить позитивна новина, і я сподіваюся, що інші гравці отримають свої гроші якомога швидше.

Вибачте, якщо я запитав, але який спосіб оплати ви використали? 😉

Автоматичний переклад.
Jaro

Депо з банківським переказом. Вивести на дебетову картку

Автоматичний переклад.
Jaro

250% від першого депозиту взагалі стали проблемою?

Автоматичний переклад.

Депо з банківським переказом. Вивести на дебетову картку

Автоматичний переклад.

Дякую за відповідь, сподіваюся, вона буде корисною і для інших гравців. У мене є ще одне запитання, як ви думаєте, що ви знову будете тут грати, чи ви досить страждали і краще підете в інше казино чи відпочинете? 🙂

Автоматичний переклад.

250% від першого депозиту взагалі стали проблемою?

Автоматичний переклад.

Я не знаю, про що ви говорите, я знаю, що це бонус, але ви відповіли щось не для вас. Але якщо ви поясните мені, я постараюся відповісти якнайкраще. У чому була проблема з бонусом? Це причина, чому казино не хоче виплачувати вам гроші? Або ви відчуваєте, що це може бути відкладено, тому що ви грали з бонусом?

Автоматичний переклад.
Jaro

Я б пограв тут знову. Поки зняття надходять швидко.

Автоматичний переклад.
wengy7187

Я розумію це. Але ви сказали, що деякі прийшли рано, а деякі пізно. Як довго ви готові чекати? 😀

Автоматичний переклад.

Привіт, мені довелося довго чекати грошей, але вони надіслали електронний лист із повідомленням, що мій банк відхилив трансакцію (Natwest), пробував із Monzo, і вони також відхилили трансакцію, тому не можуть отримати гроші, у когось була така проблема? дякую

Автоматичний переклад.
jc14

І чи є інший спосіб оплати, який ви можете використати, щоб вивести свій виграш?

Це казино не дуже надійне, оскільки ви можете побачити всю інформацію в його огляді, але ви можете побачити в відгуках користувачів , що гравці змогли вивести свої гроші.

Будь ласка, повідомте нам про вашу ситуацію якомога швидше.

Автоматичний переклад.

привіт

лише оновлення мого оригінального допису..

Я чекав на зняття з вересня. Після тривалого очікування я отримав відповідь, Netflix не зміг обробити мій запит, оскільки я не відповідав жодному, якщо критерії, які були

максимальна загальна сума, яку один гравець може зняти зі свого гаманця, не може перевищувати 250% від загальної суми депозиту. T&C 9.11.2


Оскільки запитувана сума перевищує цей ліміт, ваш запит на зняття було відхилено.

мінімальна та максимальна сума для Нової Зеландії становить 800 доларів США

Автоматичний переклад.
herberthinemoa

Betfoxx*, а не Netflix 🤣

Автоматичний переклад.
jc14

привіт, мені сказали, що надіслали на мій рахунок barclays майже місяць тому? досі не отримав кошти, коли я запитав їх, вони сказали, що все пройшло добре з їхнього боку. чи твій був на їхньому боці? вони надали мені деяку інформацію, але щоразу, коли я запитую Barclays, вони кажуть, що ти не можеш це відстежити... втрачено


Автоматичний переклад.

люди, які отримали ваші гроші....перебувають у Великобританії,,, з якого банку ви також зняли гроші? це не дає мені можливості банківського переказу лише на картку

Автоматичний переклад.

привіт

лише оновлення мого оригінального допису..

Я чекав на зняття з вересня. Після тривалого очікування я отримав відповідь, Netflix не зміг обробити мій запит, оскільки я не відповідав жодному, якщо критерії, які були

максимальна загальна сума, яку один гравець може зняти зі свого гаманця, не може перевищувати 250% від загальної суми депозиту. T&C 9.11.2


Оскільки запитувана сума перевищує цей ліміт, ваш запит на зняття було відхилено.

мінімальна та максимальна сума для Нової Зеландії становить 800 доларів США

Автоматичний переклад.

Що ж, вони, ймовірно, могли повідомити вам раніше, ніж через 2 місяці, що це проблема. Отже, ви ввели нове зняття, яке також відповідає цій вимозі? Цікаво, чи пройде, коли вилучення буде менше.

Автоматичний переклад.

люди, які отримали ваші гроші....перебувають у Великобританії,,, з якого банку ви також зняли гроші? це не дає мені можливості банківського переказу лише на картку

Автоматичний переклад.

Гравець перед вами, wengy7187, також вийшов, як ви описуєте. Крім того, якщо я правильно пам’ятаю, він мав лише цей варіант, а не інший.

У будь-якому випадку, у вас немає альтернативи, як інакше зняти, якщо це не вдалося? Ви їх запитували?

Щодо цього казино, то я б точно двічі подумав, чи грати тут. Він має низький індекс безпеки, і є багато проблем з вилученням з того, що я бачив останнім часом.

Я сподіваюся, що ви зможете зняти кошти, і якщо ви зацікавлені, ви також можетеподати нам скаргу . Я не кажу, що це допоможе вам на 100%, але принаймні ми можемо спробувати.

Автоматичний переклад.
1...25 26 27...33
Перейти на сторінкуіз 33 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого