Чудово, тож я радий, що ти встиг, скільки ти загалом чекав? Сподіваюся, труднощів буде менше і все буде краще.
Думаєш, залишишся тут грати?
Great, so I'm glad you made it how long did you wait in total? I hope the difficulties will be less and everything will be better.
Do you think you will stay here to play?
Перше вилучення. 2 дні. друге. 18 днів. 3-й і 4-й були виплачені в день 3. Вони, здається, покращилися.
First withdrawal. 2 days. Second. 18 days. 3rd and 4th were paid on day 3. They seem to have improved.
На місці 🙂 Мій був на 15-му. Тож схрестіть пальці наступні пару днів.
Spot on 🙂 Mine was on 15th. So fingers crossed next couple of days then.
Саме те, що я сказав. Раніше це було 100 безкоштовних обертань на ставку в 1 фунт без ставок. З цим нас ведуть до прибиральників, лол.
Exactly what I said. It used to be 100 free spins at £1stake and wagerless. We’re taken to cleaners with it lol.
У мене було те саме. Безглуздо з виведенням 500 хв.
I had same. Pointless tho with 500 min withdrawal.
Це досить позитивна новина, і я сподіваюся, що інші гравці отримають свої гроші якомога швидше.
Вибачте, якщо я запитав, але який спосіб оплати ви використали? 😉
This is quite positive news and I hope other players will get their money as soon as possible.
Sorry if I asked, but what payment method did you use? 😉
Депо з банківським переказом. Вивести на дебетову картку
Depsoit with bank transfer. Withdraw onto debit card
250% від першого депозиту взагалі стали проблемою?
Did the 250% on first deposit become an issue at all?
Дякую за відповідь, сподіваюся, вона буде корисною і для інших гравців. У мене є ще одне запитання, як ви думаєте, що ви знову будете тут грати, чи ви досить страждали і краще підете в інше казино чи відпочинете? 🙂
Thanks for the answer, I hope it will be useful for other players as well. I have one more question, do you think you will play here again or have you suffered enough and would you rather go to another casino or take a break? 🙂
Я не знаю, про що ви говорите, я знаю, що це бонус, але ви відповіли щось не для вас. Але якщо ви поясните мені, я постараюся відповісти якнайкраще. У чому була проблема з бонусом? Це причина, чому казино не хоче виплачувати вам гроші? Або ви відчуваєте, що це може бути відкладено, тому що ви грали з бонусом?
I don't know exactly what you're talking about, I know it's a bonus, but you answered something that wasn't for you. But if you explain it to me, I'll try to answer as best as I can. What was the problem with the bonus? Is it the reason why the casino doesn't want to pay you out? Or do you feel that it might be delayed because you played with the bonus?
Я б пограв тут знову. Поки зняття надходять швидко.
I’d play here again. As long as withdrawals keep coming fast.
Я розумію це. Але ви сказали, що деякі прийшли рано, а деякі пізно. Як довго ви готові чекати? 😀
I get it. But you said some came early and some came late. How long are you willing to wait? 😀
Привіт, мені довелося довго чекати грошей, але вони надіслали електронний лист із повідомленням, що мій банк відхилив трансакцію (Natwest), пробував із Monzo, і вони також відхилили трансакцію, тому не можуть отримати гроші, у когось була така проблема? дякую
Hi I’ve had the usual long wait for money however they’ve emailed to say my bank declined the transaction (Natwest) tried with Monzo and they’ve also declined the transaction so can’t get paid, anyone had this issue? Thanks
І чи є інший спосіб оплати, який ви можете використати, щоб вивести свій виграш?
Це казино не дуже надійне, оскільки ви можете побачити всю інформацію в його огляді, але ви можете побачити в відгуках користувачів , що гравці змогли вивести свої гроші.
Будь ласка, повідомте нам про вашу ситуацію якомога швидше.
And is there any other payment method you can use to withdraw your winnings?
This casino is not very reliable, as you can see all the information in its review, but you can see in the user reviews that players were able to withdraw their money.
Please update us about your situation as soon as possible.
привіт
лише оновлення мого оригінального допису..
Я чекав на зняття з вересня. Після тривалого очікування я отримав відповідь, Netflix не зміг обробити мій запит, оскільки я не відповідав жодному, якщо критерії, які були
максимальна загальна сума, яку один гравець може зняти зі свого гаманця, не може перевищувати 250% від загальної суми депозиту. T&C 9.11.2
Оскільки запитувана сума перевищує цей ліміт, ваш запит на зняття було відхилено.
мінімальна та максимальна сума для Нової Зеландії становить 800 доларів США
Hi
just an update on my original post..
I had been waiting on a withdraw since September.. after a lengthy wait I did receive a response, Netflix could not process my request as I did not meet one if the criteria that being
the maximum total amount that any one player may withdraw from his or her wallet cannot exceed 250% of the total amount deposited. T&C 9.11.2
Because the requested amount exceeds this limit, your withdrawal request has been rejected.
the minimum and maximum amount for NZ is $800
привіт, мені сказали, що надіслали на мій рахунок barclays майже місяць тому? досі не отримав кошти, коли я запитав їх, вони сказали, що все пройшло добре з їхнього боку. чи твій був на їхньому боці? вони надали мені деяку інформацію, але щоразу, коли я запитую Barclays, вони кажуть, що ти не можеш це відстежити... втрачено
hi they have told me they sent to my barclays account nearly 1 month ago now? still not received the funds, when i ask them they say everything went ok their side. did yours clear on their side? they gave me some information but everytime i ask barclays they say thy have no way of tracking it....at a loss
люди, які отримали ваші гроші....перебувають у Великобританії,,, з якого банку ви також зняли гроші? це не дає мені можливості банківського переказу лише на картку
people who have recieved your money....based in the uk,,, what bank have you withdrawn too? it doesnt give me an option to bank transfer only onto a card
привіт
лише оновлення мого оригінального допису..
Я чекав на зняття з вересня. Після тривалого очікування я отримав відповідь, Netflix не зміг обробити мій запит, оскільки я не відповідав жодному, якщо критерії, які були
максимальна загальна сума, яку один гравець може зняти зі свого гаманця, не може перевищувати 250% від загальної суми депозиту. T&C 9.11.2
Оскільки запитувана сума перевищує цей ліміт, ваш запит на зняття було відхилено.
мінімальна та максимальна сума для Нової Зеландії становить 800 доларів США
Hi
just an update on my original post..
I had been waiting on a withdraw since September.. after a lengthy wait I did receive a response, Netflix could not process my request as I did not meet one if the criteria that being
the maximum total amount that any one player may withdraw from his or her wallet cannot exceed 250% of the total amount deposited. T&C 9.11.2
Because the requested amount exceeds this limit, your withdrawal request has been rejected.
the minimum and maximum amount for NZ is $800
Що ж, вони, ймовірно, могли повідомити вам раніше, ніж через 2 місяці, що це проблема. Отже, ви ввели нове зняття, яке також відповідає цій вимозі? Цікаво, чи пройде, коли вилучення буде менше.
Well, they probably could have let you know sooner than after 2 months that this is a problem. So did you enter a new withdrawal that also meets this requirement? I wonder if it will pass when the withdrawal is smaller.
люди, які отримали ваші гроші....перебувають у Великобританії,,, з якого банку ви також зняли гроші? це не дає мені можливості банківського переказу лише на картку
people who have recieved your money....based in the uk,,, what bank have you withdrawn too? it doesnt give me an option to bank transfer only onto a card
Гравець перед вами, wengy7187, також вийшов, як ви описуєте. Крім того, якщо я правильно пам’ятаю, він мав лише цей варіант, а не інший.
У будь-якому випадку, у вас немає альтернативи, як інакше зняти, якщо це не вдалося? Ви їх запитували?
Щодо цього казино, то я б точно двічі подумав, чи грати тут. Він має низький індекс безпеки, і є багато проблем з вилученням з того, що я бачив останнім часом.
Я сподіваюся, що ви зможете зняти кошти, і якщо ви зацікавлені, ви також можетеподати нам скаргу . Я не кажу, що це допоможе вам на 100%, але принаймні ми можемо спробувати.
The player before you, wengy7187, also withdrew as you describe. Also if I remember correctly he had only this option and not another.
Anyway, there is no alternative for you how to withdraw otherwise if this failed? Did you ask them?
Regarding this casino though, I would definitely think twice about playing here. It has a low safety index, and there are a lot of problems with withdrawals from what I've seen lately.
I hope you will be able to make a withdrawal and if you are interested you can also file a complaint with us. I'm not saying it will help you 100%, but at least we could try.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.