10 міс. тому
Хтось ще втомився від постійного шахрайства на цьому сайті?
Anyone else tired of being scammed by this site constantly ?
Хтось ще втомився від постійного шахрайства на цьому сайті?
Anyone else tired of being scammed by this site constantly ?
Гей, а який сайт ви маєте на увазі? Виходячи з вашої скарги , я б сказав, що це стосується NANOGAMES.IO . 🤷♀️
Я розумію, що ви розлючені, але я хотів би запитати вас ще раз, чи утримує якісь кошти казино?
Вибачте, я не знайшов цього у вашій досить довгій останній відповіді. Ви просто говорите про крадіжки та шахрайство, але я б сказав, що бали лояльності чи суто бонусні гроші не є вашими, доки вони повністю не конвертуються в реальні кошти, чи не так?
Будь ласка, будьте більш конкретними, бажано через скаргу: https://casino.guru/nanogames-io-casino-player-s-account-got-unfairly
Як пояснювалося, будь-які потенційні винагороди або «бали лояльності» вважаються не реальними коштами, а скоріше бонусними грошима.
Відверто кажучи, цей пункт також справедливий:
«Будь ласка, зрозумійте, що ми не можемо покарати казино за закриття вашого облікового запису. Казино, як правило, мають право обмежувати або навіть закривати облікові записи гравців, якщо вони підозрюють нерегулярну гру чи іншу сумнівну діяльність або без будь-якої причини».
Крім того, за нашими словами: ви знаєте, що США внесено до чорного списку. Ви знали, що вони працюють без ліцензії, але ви продовжували повертатися, поки ваш обліковий запис не було забанено, а тепер ви використовуєте це як аргумент, чому казино виглядає шахрайством. Ну чому ти далі там граєш? Ви б поскаржилися, якби ваш обліковий запис залишався відкритим?
Вибачте, я не можу цього зрозуміти.
Hey, and which site do you have in mind? Based on your complaint, I'd say it was about NANOGAMES.IO . 🤷♀️
I understand you feel angry, but I would like to ask you again whether any funds are being held by the casino?
I could not find it in your quite long latest reply, I'm sorry. You are just talking about theft and scams, but I'd say loyalty points or purely bonus money are not yours until fully converted into real funds, right?
Kindly be more concrete, preferably through the complaint: https://casino.guru/nanogames-io-casino-player-s-account-got-unfairly
As explained, any potential rewards or "loyalty points" are not considered real funds but rather bonus money.
Frankly, this point is also valid:
"Please understand, that we can’t penalize the casino for closing your account. Casinos, in general, have a right to restrict or even close players’ accounts if they suspect irregular play or other questionable activities or for no reason at all. "
Additionally, per our own words: you know the US is blacklisted. You knew they operated without a license, yet you kept coming back until your account was banned, and now you're using it as an argument why the casino seems to be a scam. Well, why did you keep playing there? Would you complain if your account remained open?
I'm sorry, I can't understand that.
Ні. Неправильно. Я НЕ знав, що США потрапили в чорний список, поки ПІСЛЯ вони не забанили мій обліковий запис. Я також не знав, що в них немає ліцензії, доки ПІСЛЯ вони не забанили мій обліковий запис. Гарна спроба зробити мене схожим на поганого хлопця. Я дізнався ці речі після того, як провів власне дослідження після того, як мене забанили.
Я ніколи не брав участі в «нерегулярних іграх або сумнівних заходах». І, крім того, якщо казино просто закриває облікові записи своїх гравців без будь-якої причини... як це робить Nanogames... хто хоче там грати? Ніхто. Тому що це означає, що вони зовсім не піклуються про своїх гравців, а лише для того, щоб вкрасти їхні кошти. І Nanogames робить саме це.
Чому б вам не пояснити, чому в них немає ліцензії, замість того, щоб видавати мене поганим виглядом? Або чому вони дозволяють людям із США грати там.. знаючи, що вони зі США, коли вони в чорному списку? Це також доводить, що вони порушують свої власні умови. Ви можете сказати, що вони працюють легально?
Б'юся об заклад, що ти на них працюєш. Тому що ніхто при здоровому глузді не підтримає цих шахраїв і злодіїв. Але..поки ви захищаєте їх...можливо, ви могли б також пояснити, чому їх спіймали на маніпуляціях з рулеткою минулого року один із їхніх власних гравців і чому вони заплатили йому гроші, щоб він мовчав про це....Я надав докази цієї розмови.
Я думаю, що настав час ТИ відповісти на мої дуже слушні запитання.....
No. Wrong. I had NO idea the US was blacklisted until AFTER they banned my account. I also didn't know that they had no license until AFTER they banned my account. So good try on trying to make me look like the bad guy. I learned these things after I did some research of my own after being banned.
I was never involved in "irregular play or questionable activities". And, furthermore, if a casino just closes their players accounts for no reason at all...like Nanogames does...who wants to play there ? No one. Because that means they don't care at all about their players but are only there to steal their funds. And Nanogames does just that.
Instead of trying to make me look bad, why don't you explain why they don't have a license? Or why they allow people in the US to play there..knowing they are from the US when it is blacklisted ? That also proves that they break their own terms and conditions. Would you say that they are operating legally ?
I'd bet money that you work for them. Because no one in their right mind would support these scammers and thieves. But..while you're defending them...maybe you could also explain why they were caught manipulating roulette just last year by one of their own players and why they paid him money to be quiet about it ....I provided proof of that conversation.
I think it's time that YOU answer my very valid questions.....
Я зроблю все можливе - задайте питання.
Як я вже сказав, я просто не розумію ситуації повністю; деякі ваші дії не мали для мене особливого сенсу.
Як щодо цього: "Ви б поскаржилися, якби ваш обліковий запис залишився відкритим?"
Дивіться, я не маю задоволення від суперечок, але ви схоже на те, що ви на неправильному форумі – ми тут не займаємося юридичними справами. Вам все ввічливо пояснили в скарзі. Але тут ви знову вимагаєте...
Вибачте, ми не можемо вам допомогти. Кожен гравець може висловити свою думку, тому що всі скарги залишаються загальнодоступними, включаючи ваші 👈👈
Бажаю тобі спокою 🙏
I'll do my best - ask the questions.
As I said, I simply do not understand the situation in full; some of your actions did not make much sense to me.
How bout this one: " Would you complain if your account remained open?"
Look, I have no pleasure in disputes, but you sound like you are on the wrong forum - we do not handle legal affairs here. All has been politely explained to you in the complaint. But here, you are again demanding...
I'm sorry, we can't help you. Every player is welcome to create an opinion because all complaints remain publicly visible - yours included 👈👈
I wish you a piece of mind 🙏
Чи буду я скаржитися, якщо мій обліковий запис залишиться відкритим? Абсолютно. Тому що більш ніж помітно, що їхніми іграми маніпулюють. Їх спіймали на маніпуляціях своєю грою в рулетку І заплатили гравцеві, який спіймав їх, щоб той мовчав про це. Потрібен доказ? Зайдіть у Google і введіть «Nanogames manipulating roulette», і вся розмова буде там.
Тепер... мої запитання
1. Чи вважаєте ви законною роботу цього сайту без ліцензії?
2. Як ви вважаєте, чи є законним, якщо цей сайт свідомо дозволяє гравцям із США грати, коли ця країна внесена до чорного списку?
3. Чи вважаєте ви справедливим те, що це казино блокує облікові записи гравців ТА зберігає їхній баланс, якщо гравець не порушив жодних умов, а лише сказав правду? Це заслуговує довіри? Хіба нам усім не слід дозволити говорити правду, чи це зараз неправильно?
Я з нетерпінням чекаю ваших відповідей.
Would I complain if my account remained open ? Absolutely. Because it is more than noticeable that their games are being manipulated. They have been caught manipulating their roulette game AND paid the player who caught them to be quiet about it. Need proof ? Go to Google and type in "Nanogames manipulating roulette" and the entire conversation is there.
Now...my questions are
1. Do you feel it is legal for this site to be operating without a license?
2. Do you think it is legal for this site to knowingly allow players from the US to play when it is a blacklisted country ?
3. Do you feel it is fair that this casino bans player accounts AND keeps their balance when that player hasn't violated any of their terms and conditions but only stated the truth? Is that trustworthy ? Shouldn't we all be allowed to state the truth or is that wrong now ?
I look forward to your answers.
Ну... схоже, ви не хочете відповідати на мої дуже слушні запитання. Отже, я б сказав, що ви або А) якось працюєте на Nanogames, або ви хороші друзі з власниками чи кимось, хто керує шахрайством сайту. Потрібно більше скарг від інших гравців? І чому у вашому відгуку про сайт сказано, що ви отримали -0- відгуків про Nanogames, коли я особисто знаю 8 людей, які були колишніми гравцями, які залишили негативні відгуки про нього прямо тут, на цьому сайті?? Де ті відгуки... включно з моїми? Намагаєтесь приховати їх, щоб ваш відгук про них виглядав законним?
Well....looks like you don't want to answer my very valid questions. So, I'd say that you either A) work in some way for Nanogames or you are good friends with the owners or someone who runs the scam of a site. Need more complaints from other players ? And how come your review of the site says that you've received -0- reviews of Nanogames when I personally know of 8 people who are former players that have left negative reviews of it right here on this site ?? Where are those reviews.. including mine ? Trying to hide them so your review of them seems legit ?
Я не думаю, що шукати щось у Гуглі є найнадійнішим джерелом. Будь-хто міг підійти і сказати вам подібне. І неможливо оцінити таку ситуацію, як фальсифікація ігор, зайшовши туди та прочитавши це. Для цього повинні бути куленепробивні докази.
Щодо ваших запитань, то, думаю, Радька вам це вже досить добре пояснила. Не нам вирішувати, чи є щось законним чи незаконним, тому що ми не юристи. Справа в тому, що багато казино працюють без ліцензії, і кожен гравець вирішує, грати в одному з них чи ні. Можливо, краще провести дослідження, перш ніж йти кудись грати.
Що стосується блокування вашого облікового запису в казино, то, як також згадувалося, «казино, як правило, мають право обмежувати або навіть закривати облікові записи гравців, якщо вони підозрюють нерегулярну гру чи іншу сумнівну діяльність або без будь-якої причини».
Баланс, який ви згадуєте, або будь-які потенційні винагороди чи «бали лояльності» не вважаються реальними коштами, а скоріше бонусними грошима.
Думаю все зрозуміло пояснено і все одно про те саме.
I don't think googling something is the most reliable source. Anyone could come along and say similar things to you. And it's not possible to evaluate a situation like rigging games based on going there and reading it. There has to be bulletproof evidence for that.
As for your questions, I think Radka has already explained it to you quite well. Whether something is legal or illegal is not for us to decide because we are not lawyers. The fact is that many casinos operate without a license and it is up to each player to choose whether to play in one or not. It might be better to do your research before you go somewhere to play.
As for the casino banning your account, as also mentioned "Casinos, in general, have a right to restrict or even close players' accounts if they suspect irregular play or other questionable activities or for no reason at all."
The balance you mention or any potential rewards or "loyalty points" are not considered real funds but rather bonus money.
I think everything is clearly explained and it's still about the same thing.
Також хотів би зазначити, що ми не працюємо без перерви, а оскільки це були вихідні, то приємно знову дочекатися робочого тижня.
У будь-якому випадку, якби ми працювали з казино, ми, ймовірно, не пропонували б гравцям допомогти написати скаргу та спробувати їм допомогти.
Що стосується відгуків користувачів, то, крім вашого, жодних інших відгуків про це казино не було, тому я не розумію, про що ви говорите. Для розгляду вашої скарги потрібно було зачекати, поки скарга не закінчиться, тому нічого не було приховано, але це була звичайна процедура, як і для всіх інших гравців.
Сподіваюся, ви зрозуміли те, що я написав, і в майбутньому ви будете вибирати казино ретельніше і не робити дослідження останнім кроком.
Удачі.
I would also like to point out that we do not work nonstop, and since it was the weekend so it is nice to wait again for the working week.
Anyway, if we were working with casinos, we probably wouldn't have offered to help the players to set up a complaint and try to help them.
As far as user reviews are concerned, apart from yours, no other reviews have come in for this casino, so I don't know what you're talking about. Your review had to wait until the complaint was over to be evaluated, so nothing was hidden, but it was a normal procedure like for all other players.
I hope you understood what I wrote and in the future you will choose casinos more carefully and don't make research the last step.
Good luck.
Отже, ви зараз збираєтеся сказати, що розмова між гравцем, який спіймав Nanogames за маніпуляціями з рулеткою, і фактичними модами від Nanogames, які можна знайти в Google, є фальшивкою? Я так не думаю. Прочитайте їх. У цьому немає нічого неточного. Ця повна розмова є куленепробивним доказом. Вони заплатили гравцеві, щоб той мовчав про це. Розмова йшла прямо з їхньої платформи. Наскільки це може бути надійніше?
І знову, чому мій огляд казино ще не опубліковано? Ви закрили мою справу. Його досі немає, щоб люди бачили. Чому? І навіщо вам «оцінювати» відгук людини? Це їхнє особисте свідчення того, що вони пережили. І причина для відгуків полягає в тому, що вони там, щоб інші могли вирішити, чи є це місце куди вони хочуть піти. Бути чесним. Публікуйте відгуки незалежно від того, наскільки законним ви вважаєте місце. Не всі думають так, як ви. Дозвольте людям приймати власні рішення на основі відгуків. Не тільки на основі того, що ви говорите. Ви не були їхнім постійним клієнтом. Я був. Довго. Моя думка має значення.
So you're now going to say that the conversation between the player who caught Nanogames manipulating roulette and the actual Mods from Nanogames which can be found on Google are fake ? I don't think so. Read them. There's nothing inaccurate about it. That full conversation is bulletproof evidence. They paid the player to be quiet about it. The conversation came straight from their platform. How much more reliable can it be ?
And again, why hasn't my review of the casino been posted yet ? You closed my case. It still isn't there for people to see. Why ? And why would you need to "evaluate" a person's review ? It is their personal testimony of what they experienced. And the reason for reviews is that they are there so others can decide whether that place is somewhere they want to go. Be fair. Post reviews, regardless of how legitimate you think a place is. Not everyone thinks like you do. Allow people to make their own decisions based on reviews. Not just based on what you say. You weren't a loyal customer of theirs. I was. For a long time. My opinion matters.
О, тепер ви мене цензуруєте, щоб я не міг відповісти?
Oh so now you're censoring me so that I can't respond ?
Я щойно надіслав відповідь і отримав повідомлення про те, що моя відповідь має бути оцінена вашою командою адміністраторів. Чому? І чому ти досі приховуєш мій відгук?
I just submitted a reply and got a message back that my reply has to be evaluated by your Admin team. Why ? And why are you still hiding my review ?
Розмова в Google виникла прямо з платформи Nanogames. Це вся розмова між Nanogames Mods і гравцем, який спіймав їх на маніпуляціях. Наскільки це може бути точніше?
The conversation on Google came straight from Nanogames platform. It is the entire conversation between Nanogames Mods and the player who caught them manipulating. How much more accurate can it be ?
Чому ви "оцінюєте" відгуки? Інші розраховують на читання відгуків, щоб вони могли прийняти рішення на основі цих відгуків. Ваш досвід був вашим досвідом. Я був там лояльним гравцем протягом тривалого часу. Мій досвід був зовсім іншим. Дозвольте іншим читати відгуки.
Why are you "evaluating" reviews ? Others count on reading reviews so that they can make a decision based on those reviews. Your experience was your experience. I was a loyal player there for a long time. My experience was much different. Allow others to read reviews.
Ви кажете, що крім мого відгуку, ніхто інший не звертався до цього казино. Можливо, не тут, але подивіться на trustpilot. Є багато негативних відгуків про це казино. Тому я б сказав, що мій досвід був точним
You say that apart from my review, no others have come in for this casino. Maybe not here, but look on trustpilot. There are plenty of negative reviews there of this casino. So I'd say my experience was accurate
як бачите, це показує, що про це казино отримано -0- відгуків. Це не правда. Було 2 відгуки. Але жодна з них не розміщена. Чому ви не дозволяєте людям робити відгуки на вашому сайті? Чому ви приховуєте відгуки про казино, які вам явно подобаються??
as you can see, this shows that -0- reviews have been received about this casino. That is not true. There have been 2 reviews. But, neither are posted. Why aren't you allowing people to review on your site ? Why are you hiding reviews of casinos that you obviously like ??
Шановний користувач!
Щиро дякую за вашу турботу, але я відчуваю, що вас інформували стільки разів, чи не так?
Кожного разу, коли будь-яка ваша скарга чи відгук користувачів були відхилені, ми надсилали вам чіткі пояснення - нагадаю:
Ваша невиправдана скарга : «Як згадувалося раніше, ми не будемо розглядати цю справу, якщо казино не утримує фактичні кошти. Будь-які потенційні винагороди чи бонуси не класифікуються як реальні кошти в цьому контексті».
Ваші відхилені відгуки користувачів: «Вітаю, і дякую за ваш відгук. Оскільки в ньому йдеться про проблему, пов’язану з вашою скаргою Casino Guru, яку щойно закрили як необґрунтовану, я також відхиляю цей відгук користувача. Дякуємо за розуміння».
Коли справа доходить до перегляду відгуків користувачів, я впевнений, що наші правила варто згадати:
"3.10. Веб-сайт дозволяє Користувачам писати та публікувати огляди та рейтинги веб-сайтів онлайн-казино. Користувач гарантує, що ці відгуки є правильними та правдивими, а також відображають справжнє враження, яке Користувач мав із розглянутим онлайн-казино. Користувач лише дозволяється переглядати кожне онлайн-казино один раз. Користувачеві не дозволяється переглядати онлайн-казино, з якими він має особисті або професійні стосунки. Ми залишаємо за собою право видаляти або редагувати будь-які відгуки користувачів, які не відповідають цим правилам."
Іншим способом регулярного оновлення інформації були електронні листи. Ви їх читали?
Я дуже сподіваюся, що тепер ви повністю розумієте ситуацію, тому я не можу багато додати.🙏
Dear user!
Thank you very much for your concern, but I feel you've been informed so many times, wouldn't you say?
Each time any of your complaints or user reviews were rejected, we sent you precise explanations - let me remind you:
Your unjustified complaint: "As mentioned earlier, we will not proceed with this case if the casino is not withholding actual funds. Any potential rewards or bonuses are not classified as real funds in this context."
Your rejected user reviews: "Hello, and thank you for your review. Since it describes an issue related to your Casino Guru complaint, which was just closed as unjustified, I'm also rejecting this user review. Thank you for your understanding."
When it comes to reviewing user reviews, I bet our policies are worth mentioning:
"3.10. The Website allows Users to write and publish reviews and ratings of online casino websites. User warrants that these reviews are correct and true, as well as representative of a genuine experience the User has had with the reviewed online casino. User is only allowed to review each online casino once. User is not allowed to review online casinos with which they have a personal or professional relationship. We reserve the right to remove or edit any user reviews that do not comply with these rules."
Another way you were updated - regularly - were the emails. Have you read those?
I really hope you now, fully understand the situation hence, there is not much I can add.🙏
Привіт. Я також надіслав власний відгук про це казино без скарги. Давайте подивимось, чи опублікують мій відгук, тому що мені також відомо про 8 інших гравців із цього казино, які надіслали негативні відгуки про Nanogames на вашому сайті, чиї відгуки також не були опубліковані. Схоже, ви навмисно не дозволяєте споживачам писати негативні відгуки про це та інші казино, з якими ви, очевидно, пов’язані. Я зробив скріншот свого всього огляду та доповім спільноті онлайн-ігор про вашу кричущу упередженість, через яку багато гравців втрачають свої гроші, оскільки ви не дозволяєте чесних відгуків від тих, хто має досвід роботи з цими шахрайськими казино...
Hello. I have submitted my own review also of this casino without issuing a complaint. Let's see if my review gets posted because I am also aware of 8 other players from this casino who have submitted negative reviews of Nanogames on your site whose reviews have also not been posted. It appears that you are intentionally not allowing consumers to write negative reviews of this and other casinos which you obviously are affiliated with. I have screenshot my entire review and will report to the online gaming community of your blatant bias, causing many players to lose their money because you don't allow honest reviews from those who have experience with these scam casinos...
Ви абсолютно праві. Відгуки пишуться, щоб дати іншим певне уявлення про те, що люди відчувають... їхній життєвий досвід... щоб інші могли вирішити для себе, чи хочуть вони віддати свій бізнес певним місцям. Жоден відгук не повинен бути «оцінений» або прихований від споживачів. Подивіться, наприклад, на Trust Pilot, який негайно публікує відгуки користувачів, незалежно від їхньої власної думки. Я б сказав, що цей сайт тіньовий. Мій відгук також не опублікований. смх Але це вихідні, тож ми побачимо, чи опублікують вони це після вихідних.
You're absolutely right. Reviews are written to give other's some insight on what people experience...their lived experience.....so that others can decide for themselves whether or not they want to give their business to places. No review should be "evaluated" or hidden from consumers. Look at Trust Pilot, for example, who posts user reviews immediately, no matter what their own opinion may be. I would say that this site is shady. My review also hasn't been posted. Smh. But it is a weekend so we'll see if they post it after the weekend.
"будь-які потенційні винагороди чи бали лояльності не вважаються реальними коштами, а скоріше бонусними грошима"? Справді? Що ж, коли це казино нагороджує вас бонусами рівня, вони надаються як NND, які потім ви можете зняти за ГОТІВКУ...ЦЕ РЕАЛЬНІ КОШТИ. Тоді це не стає більш реальним.
"any potential rewards or loyalty points are not considered real funds but rather bonus money" ? Really ? Well, when this casino awards you level up bonuses, it is given as NND which you can then withdraw for CASH.....that IS REAL FUNDS. It doesn't get any more real then that.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.