Шановний користувач!
Я більш ніж переконаний у цій проблемі, і ваш відхилений відгук користувача демонструє, наскільки вам не пощастило створити другий обліковий запис Casino Guru. У першому обліковому записі є невирішені скарги на це казино; у другому випадку ви намагаєтеся відверто надіслати відгуки користувачів без додаткових подробиць, пояснюючи, що пішло не так. Навіть нам, адміністраторам, важко постійно пам’ятати про інший обліковий запис.
Чи не могли б ви нарешті звернути увагу на моє прохання?
«Ще раз раджу використовувати лише один обліковий запис на веб-сайті Casino Guru, в ідеалі «Michelabo». Чи не могли б ви підтвердити, що ви це зробите? Щоб допомогти вам залишатися лише одним обліковим записом, я також раджу закрити другий. Давайте знати, тож ми можемо налаштувати це для вас».
Я пропоную вам дотримуватися облікового запису " Michelabo ". Чи можете ви підтвердити це для нас?
https://casinoguru-en.com/profile/418829/michelabo 👈👈👈👈👈👈👈
Щоб допомогти вам, я щойно прийняв ваш відгук користувача про Stellare Casino.
Чи можу я також запитати вас, чому ви назвали цю тему «Шахраї Star Casino», якщо ви все ще говорите лише про Stellare Casino? Я вважаю, що назва цієї теми є неправильною.
Я чекаю на вашу відповідь. Давайте, будь ласка, вирішимо цю безлад назавжди. 🙏
Dear user,
I'm more than convinced of the problem, and your rejected user review demonstrates how unfortunate it was for you to set up a second Casino Guru account. Under the first account, there are unresolved complaints against this casino; under the second, you try to submit user reviews frankly without further details explaining what went wrong. Even we administrators have quite a problem keeping your other account constantly in mind.
Could you kindly and finally pay attention to my request?
"Once more, I advise utilizing just one account on the Casino Guru website, ideally "Michelabo." Would you kindly confirm that you will? In order to help you stick with just one account, I also advise closing the second one. Let us know, so we can set it up for you."
I suggest you stick with the "Michelabo" account. Can you confirm that for us?
https://casinoguru-en.com/profile/418829/michelabo 👈👈👈👈👈👈👈
To help you out, I just accepted your user review of Stellare Casino.
May I also ask you why you named this thread "Star Casino Scammers" if you are are still talking only about the Stellare Casino? I suggest the name of this thread is not correct.
I'll wait for your reply. Let's solve this mess for good, please. 🙏
Автоматичний переклад.