ГоловнаФорумКазиноSG Casino - загальне обговорення

SG Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від WOW_Smallblind
|
8 286 переглядів 92 відповідей |
|
1...3 4 5

Але що відбувається в моєму випадку? Дуже дякую за вашу допомогу! Але минув місяць, а це майже багато, а нічого ще не сталося. Сподіваюся, ця справа буде закрита і я отримаю свій виграш!

Автоматичний переклад.
Jaro

Я хотів би, щоб ви допомогли мені, тому що я не знаю, що робити, оскільки я сказав вам, що я подав заявку на зняття 2/12, і вони пишуть до трьох робочих днів, тому я спілкуюся в чаті, вони кажуть мені бути терплячим обсяг зняття коштів великий або їхнє навантаження велике, вони просять мене вибачитися та бути терплячими, я надіслав повідомлення в службу підтримки, але вони мені не відповіли..чи можете ви мені допомогти?

Автоматичний переклад.

Я хотів би, щоб ви допомогли мені, тому що я не знаю, що робити, оскільки я сказав вам, що я подав заявку на зняття 2/12, і вони пишуть до трьох робочих днів, тому я спілкуюся в чаті, вони кажуть мені бути терплячим обсяг зняття коштів великий або їхнє навантаження велике, вони просять мене вибачитися та бути терплячими, я надіслав повідомлення в службу підтримки, але вони мені не відповіли..чи можете ви мені допомогти?

Автоматичний переклад.

Сподіваюся, вони вам допоможуть, тому що я чекав місяць.

Автоматичний переклад.
Antonia1997

Чи не можемо ми щось зробити з цими шахраями?

Автоматичний переклад.
Antonia1997

Якщо дозволено багато грошей?

Автоматичний переклад.

2600 і зробити невігласів!

Коли ви робите депозит, ми приймаємо його добре!!!

Все, що ви можете зробити, це, мабуть, скарги

Автоматичний переклад.
Alexmanson

2600 і вони поводяться невігласами!


Коли ви робите депозит, ми його забираємо!!!


Все, що ви можете зробити, це скаржитися.

Автоматичний переклад.

Але що відбувається в моєму випадку? Дуже дякую за вашу допомогу! Але минув місяць, а це майже багато, а нічого ще не сталося. Сподіваюся, ця справа буде закрита і я отримаю свій виграш!

Автоматичний переклад.

Ну, я бачив, що Пітер зараз займається тим, що він зв'язався з казино. За допомогою цього кроку ми спробуємо дізнатися все, що нам потрібно, і, звичайно, допоможемо вам у вашій ситуації.

Мені цікаво подивитися, як розвиваються справи.

Автоматичний переклад.

Я хотів би, щоб ви допомогли мені, тому що я не знаю, що робити, оскільки я сказав вам, що я подав заявку на зняття 2/12, і вони пишуть до трьох робочих днів, тому я спілкуюся в чаті, вони кажуть мені бути терплячим обсяг зняття коштів великий або їхнє навантаження велике, вони просять мене вибачитися та бути терплячими, я надіслав повідомлення в службу підтримки, але вони мені не відповіли..чи можете ви мені допомогти?

Автоматичний переклад.

Щоб отримати допомогу, вам потрібно створити скаргу, де з вами працюватиме наша команда експертів.

Якщо ви зацікавлені, ви можете відкрити його тут,натиснувши це посилання .

Я вважаю, що якщо ви отримуєте однакові відповіді, ви, ймовірно, втомилися це чути, і два тижні – це не найменше.

Тож дивіться, що ми можемо зробити.

Якщо виникнуть проблеми, просто дайте мені знати, і я спробую допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro

Я намагався подати скаргу, але не можу, я не знаю, може я щось роблю не так, ви можете мені допомогти?

Автоматичний переклад.
Jaro

Я теж!!!

Все повинно бути добре, тому що це правильно!!!

Автоматичний переклад.
Alexmanson

Перейти за посиланням легко крок за кроком

Автоматичний переклад.

Я намагався подати скаргу, але не можу, я не знаю, може я щось роблю не так, ви можете мені допомогти?

Автоматичний переклад.

Чи можете ви зробити скріншот, де він не працює? Що конкретно у вас не працює?

Автоматичний переклад.
Jaro

Виведення коштів затримується, це не працює, чекаю два тижні

Автоматичний переклад.
Alexmanson

Ви написали, що намагаєтеся подати скаргу і вам це не вдається. Тож я сказав, у чому ваша проблема, якщо ви не можете.

У будь-якому випадку, я вважаю, що це вже не актуально, тому що я бачу в системі, що ви подали запит.

Отже, ви нарешті взялися за роботу.

Почекаємо і побачимо, що буде далі.

Автоматичний переклад.
Jaro

Хочу повідомити вам, що нещодавно вони надіслали мені повідомлення про те, що мої зняття завершено, але гроші ще не з’явилися в банку.

Автоматичний переклад.
Alexmanson

Ну, це хороший знак і крок вперед. Я вважаю, що якщо ви цього не отримаєте сьогодні, це може статися на початку наступного тижня.

Обов’язково повідомте мені, коли це зміниться.

Автоматичний переклад.

Привіт, я тут читаю тільки негативні новини і починаю лякатися.

Я чекаю 2 зняття, обидва по 5000 крон.

Отже, сьогодні третій день, але мені здається дивним, що депозит зайняв кілька секунд, а зняття займає кілька днів.

Хочу запитати, комусь тут вдалося зняти гроші? дякую

Автоматичний переклад.
Wavryc

Привіт, судячи з того, скільки скарг розглянуло казино, я б не дуже хвилювався. Якби виникла проблема, ми спробували б вам допомогти, але я поки не помітив нічого дивного. Звичайно, огляди гравців можуть бентежити, я не здивуюся, якщо вони будуть досить поганими.

У будь-якому випадку, вам потрібно було верифікуватися в казино чи ні? Ви вносили гроші за рахунок власних коштів чи також використовували бонус?

Я бачив, що іншим гравцям вдалося повернути свої гроші, які ви також можете знайти в скаргах, тож я припускаю, що ваша справа буде схожою.

Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, тому якщо нічого не станеться і ви не знаєте, що робити, будь ласка, зв’яжіться з нами, і ми спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.
Antonia1997

Ви отримали свої гроші?

Я тут 20 днів, нічого.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого