ГоловнаФорумКазиноSG Casino - загальне обговорення

SG Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від WOW_Smallblind
|
3 569 переглядів 75 відповідей |
|
12 3 4
Antonia1997
2 тиж. тому

Якщо ви зробили це один раз, то я не розумію, чому це слід робити знову. У цьому випадку було б корисно деяке пояснення від казино. Ви мали з ними якусь розмову про це чи як саме вони вам це написали? Якби у вас був скріншот, він був би корисним, і, можливо, ми могли б дізнатися більше, що означає казино.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

У мене є ці знімки, це все, що вони мені сказали.


Також в цій розмові чітко видно, що я запитую їх про причину, а вони мені не відповідають! Ви теж бачите? Це все одно видно в розмові!

filefilefile

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

І я маю це!

file

Автоматичний переклад.
Antonia1997
2 тиж. тому

привіт

Я переглянув усі ваші пости, і, чесно кажучи, я трохи збентежений щодо того, що там насправді відбувається.

Чи можу я запитати вас, щоб переконатися, скільки разів ви вносили депозит у цьому казино?

На знімках екрана я бачу, що ви внесли свій перший депозит у розмірі 40 євро, а також велику суму депозиту понад 2000 євро.🤔

Служба підтримки повідомляє вам, що вам потрібно зробити ставку на всю суму ваших депозитів принаймні 1x. правильно?

Тож я вважаю, що це означає, що ви ще цього не зробили.🤷‍♀️

Будь ласка, спробуйте поетапно описати, що тут сталося, щоб ми могли разом знайти вихід із усієї ситуації.

Якщо ви бажаєте писати все своєю мовою, тому що це краще для вас, будь ласка, не соромтеся це робити, оскільки на нашому сайті все одно є автоматичний переклад. 😉

Ми чекатимемо на вашу відповідь і, сподіваємось, незабаром зможемо все прояснити та допомогти.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Доброго ранку, послухай мене! У мене був депозит у розмірі 40 євро, я грав, і я виграв це, як раптом, поки я виконував умови для завершення необхідної ставки, як тільки я закінчив, у мене залишилося 394, а 2.241.52 зник, ми надіслали йому повідомте своїм колегам, що це неправильно, тому що це не був якийсь бонус, де було сказано, що його не можна зняти, я висунув певні вимоги, і це було завершено кількома словами, які я мав обіг близько 3000 євро, який потрібно було зняти, і це було завершено! Оскільки вона зникла, вони повернули гроші, які вони зникли, тому що вони зрозуміли свою помилку і поклали їх як депозит!

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Цей депозит у розмірі 2241,52 євро я зробив не я, вони взяли в мене гроші та повернули їх мені, вони роблять це, щоб я не міг зняти гроші безпосередньо, цього терміну не існує, щоб сказати, що коли ви щось виграєте, він робить щось подібне зараз я не можу їх зняти

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я не зробив депозит у розмірі 2241,52 євро, це не має сенсу, тому що такої транзакції немає ні на моїй картці, ні на funid, тому вони це підтримують, вони просто забрали мої гроші, зникли їх і повернули як нібито депозит мій, щоб не міг забрати гроші!!! 😤😠😠

Автоматичний переклад.
Antonia1997
2 тиж. тому

Дякую за пояснення. Тепер я вважаю, що розумію проблему.

Я вважаю, що наша команда з розгляду скарг зможе допомогти вам із цим. Будь ласка, спробуйте трохи терпіти, оскільки таймер вашої скарги ще не закінчився.

Я спробую зв’язатися з колегами щодо вашої проблеми та пояснити їм, що саме сталося.

Будь ласка, залишайтеся на місці, і якщо у вас є якісь оновлення з боку казино, повідомте нас.


Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Чудово, дуже дякую, я чекаю, поки ця проблема буде вирішена

Автоматичний переклад.
Antonia1997
2 тиж. тому

привіт

Я хочу, щоб ви знали, що ми завжди доступні для вас, незалежно від статусу скарги, і ваш постійний моніторинг її прогресу дуже допоможе нам. Я не хочу пропустити щось важливе, але я також мушу визнати, що не відставати від усіх гравців стає досить складно.

У будь-якому разі мені було приємно зустріти вас тут сьогодні!

Гарних вихідних, спробуйте розслабитися та залиште питання caisno на розгляд скарги в leats на наступні кілька днів. 🙏

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Щиро дякую, ви дуже добрі, сподіваюся, ви зможете мені допомогти та дізнатися, що відбувається

Автоматичний переклад.
Antonia1997
1 тиждень тому

Наша команда зробить все можливе. Ви можете бути впевнені в цьому.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Дуже дякую!

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому


добрий вечір!

Чи є оновлення щодо цієї проблеми?

Автоматичний переклад.
Antonia1997
1 тиждень тому

Вам потрібно дочекатися, поки до вас повернеться ваш спеціаліст із розгляду скарг. Зверніть увагу на таймер, будь ласка.🙂

Наша команда наполегливо працює над сотнями скарг щодня, і неможливо зосередитися на одній. Будь ласка, зрозумійте це. дякую

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ви праві, дякую, буду чекати!

Автоматичний переклад.
Antonia1997
1 тиждень тому

немає проблем Ми уважно стежимо за вашою справою; не хвилюйся

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я виводжу на sgcasjno з 2/12, а гроші ще не з’явилися, я розмовляю з ними, і вони кажуть, що є навантаження, що мені робити?

Автоматичний переклад.
Alexmanson
1 тиждень тому

Привіт, що саме означає навантаження, що у вас якийсь порядок чи що вони працюють над якимись технічними недоліками?

Маю зазначити, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з усім, що потрібно зробити, і надіслати гравцеві гроші. Якщо цього не станеться, неодмінно повідомте нас, і ми спробуємо допомогти.

що ти кажеш

Автоматичний переклад.
Опубліковано Antonia1997 видалено
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого