ФорумКазиноSeven Casino - загальне обговорення

Seven Casino - загальне обговорення

9 міс. тому від Annaanna
|
2361 переглядів 52 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
9 міс. тому
Тут ви можете обговорити Seven Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
9 міс. тому

Уникайте уникайте!!!Шахрайства !Doggy site !

Це не казино, а шахрайські компанії, які займаються відмиванням грошей, крадіжкою особистих даних тощо.

Вони навіть не мають ліцензії Кюрасао, будь ласка, перевірте на веб-сайті ліцензії Кюрасао.

Вони використовують фальсифіковані та піратські ігри. Я отримав підтвердження від постачальників ігор, що вони не використовують справжні ігри.

Вони використовують 100 різних продавців, які ви можете знайти інше ім’я кожного разу, коли ви їм платите, і жоден із них не пов’язаний з індустрією азартних ігор.

Це не законно з усіх можливих способів.

Тримайтеся подалі від цього веб-сайту, не платіть їм нічого, і якщо ви коли-небудь платили їм, заблокуйте свою картку, оскільки вони встановлюють повторні платежі кожного разу, коли ви їм платите, також зв’яжіться зі своїм банком!!!!!

Автоматичний переклад.
Annaanna
9 міс. тому

Привіт! З цієї публікації я припускаю, що ви не мали хорошого досвіду роботи з цим казино. У вас є докази того, що ви описуєте?

Я також помітив, що ви подали скаргу на казино, тож Петронелла, безперечно, може використати деякі докази, і мені цікаво, як ця ситуація розвиватиметься далі.

Поки що ми чекаємо, і я сподіваюся, що ви будете тримати нас в курсі.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Дуже поганий досвід, нікому не рекомендую. Ви повідомляєте їм, що закриваєте обліковий запис через залежність, і вони продовжують надсилати вам рекламу, щоб грати.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

я отримую електронні листи від цього казино, але я ніколи не реєструюся на цьому сайті... вони знають моє ім'я та мають усі мої дані 🙂 я запитав у чаті, як це можливо 🙂 і вони сказали, що вони ніколи не надсилають електронні листи, і це, мабуть, із деякі інші сайти 🙂, але електронні листи були від казино seven xD, я думаю, вони крадуть дані клієнтів з інших сайтів 🙂 чисті шахраї 😉

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Дуже поганий досвід, нікому не рекомендую. Ви повідомляєте їм, що закриваєте обліковий запис через залежність, і вони продовжують надсилати вам рекламу, щоб грати.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт,

Я відповів вам тут , на випадок, якщо ви хочете відповісти мені знову 🙂.

Мені цікаво дізнатися конкретно цю деталь, якщо можна:

«Інше питання полягає в тому, як відбувається процес скасування підписки, коли гравець просить закрити обліковий запис. Можливо, ви самі скасували підписку, перш ніж подати запит на закриття свого облікового запису?»

Я погоджуюся, що така ситуація повинна мати легке рішення, особливо для залежних гравців.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

я отримую електронні листи від цього казино, але я ніколи не реєструюся на цьому сайті... вони знають моє ім'я та мають усі мої дані 🙂 я запитав у чаті, як це можливо 🙂 і вони сказали, що вони ніколи не надсилають електронні листи, і це, мабуть, із деякі інші сайти 🙂, але електронні листи були від казино seven xD, я думаю, вони крадуть дані клієнтів з інших сайтів 🙂 чисті шахраї 😉

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Гм, це цікаво!

Чи продемонстрували ви підтримку казино цими електронними листами? Я б точно так зробив. Вимагаючи: «Скажи мені, що це не від тебе, ти хоча б логотип бачиш? 🙂

Все ж це не шахрайство, всі групи казино діляться списком через групу, іноді згадують правила або в застереженні. «З метою подальшої реклами» або «з комерційною метою...»

Ви це десь бачили?

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

file Електронна пошта є офіційною... я ніколи не реєструю обліковий запис на цьому сайті... вони перевіряють мою електронну пошту і кажуть, що в мене немає облікового запису на цьому сайті 🙂 я завжди не погоджуюся з такими електронними листами (з рекламою тощо) на будь-якому сайті казино. .. чисте шахрайство... навіть вони не знають, як я отримую електронні листи від казино seven... вони не можуть цього пояснити 🙂 вони кажуть, що вони ніколи не надсилають мені цей електронний лист, але коли я показую «print screen», вони говорять про надсилання цієї інформації на Revelant Department... я запитую їх, що це не проти закону, і вони закривають мій чат xD

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

вони вимикають для мене чат xD на мобільному телефоні, у мене є чат доступний на ноутбуці, ні xD чисте шахрайство xD, я просто запитую про закон xD

Автоматичний переклад.
kiziorro1984
8 міс. тому

Тому досить дивно, якщо саме казино навіть не знає, що вам надійшов електронний лист. Можливо, просто була якась помилка.

Однак, якщо ви отримаєте відповідь від відповідного відділу, чи могли б ви повідомити нам, чому вони згадали, як електронний лист потрапив до вас?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

це давня фортуна Зевс, хтось добре знає цю гру? Я знаю, але я хотів би бути абсолютно впевненим, щоб перевірити, перш ніж подати офіційну скаргу, хтось хоче припустити, скільки безкоштовних обертань це має дати мені .Дякую. file

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
RANGE7319
8 міс. тому

Лише подробиці, будь ласка, це пов’язано з казино Seven ?

Тому що якщо ви граєте там, я думаю, ви повинні побачити індекс безпеки: https://casino.guru/seven-casino-review#tab=js-tab-reputation

Вибачте, але було б набагато безпечніше грати в належним чином ліцензованих казино - UKGC, вам не здається?

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

це було, і я надто пізно зрозумів, що це не UKGC, мене не надто хвилює той факт, що я втратив трохи грошей на їхньому сайті, але я хотів би щось зробити, щоб повідомити про них, оскільки вони відверто брешуть мені в очі навіть з факти, які їм показали, вони точно шахраї, ігри не грають і не платять належним чином, а способи оплати смердять відмиванням грошей. живіть і вчіться, як вони кажуть.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
RANGE7319
8 міс. тому

Ну, шкода, що ти так пізно це зрозумів. Як саме казино вам бреше, якщо можна запитати?

У будь-якому випадку, якщо ви підозрюєте будь-які тіньові дії, ви можете подати нам скаргу. Як ви думаєте, скільки це буде коштувати?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я щойно отримав гарний виграш від цього казино, але, прочитавши решту цього форуму, я дуже стурбований, що мене обманули! Зняття коштів обробляється, тому, сподіваюся, немає причин для занепокоєння.

Автоматичний переклад.
flaw3
5 міс. тому

Привіт, скільки часу займає процес виведення коштів? У вас вже є підтверджений обліковий запис?

Я розумію, що у вас, мабуть, не найкращі відчуття після прочитаного, але головне набратися терпіння і подивитися, як розвиватиметься ситуація далі. Повідомте нас, якщо ви отримаєте гроші або у вас виникнуть труднощі.

Я твердо вірю, що це буде перший варіант.

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Мене щойно перевірили.


Мені довелося надіслати їм виписку з банківського рахунку (підтвердження адреси), фотографію обох сторін картки, на яку я вклав гроші – вони просять розмити цифри, крім перших шести та останніх чотирьох (підтвердження платежу), і мої водійські права (посвідчення особи). Вони повернулися досить швидко, щоб бути справедливим до них, менш ніж за 24 години, що дає мені певну надію.


Потім я зв’язався зі службою підтримки в чаті, щоб запитати, скільки часу знадобиться, щоб гроші надійшли на мій рахунок, і вони сказали, що це може зайняти максимум 36 годин, але також мені доведеться скасувати своє зняття, оскільки воно буде відхилено, оскільки це перевищувала максимальну добову суму зняття в 1000 євро. Тож я обурився зняттям, цього разу розділеним на 1000 євро та ще на 500 євро, які я повинен отримати протягом наступних кількох днів...


Тож я дізнаюся до кінця тижня й оновлю тут, але поки що все добре.



Автоматичний переклад.
flaw3
4 міс. тому

Я радий, що ви успішно пройшли верифікацію і тепер чекаєте на гроші. Я твердо вірю, що до кінця тижня вони приїдуть, і ви зможете насолоджуватися. Обов’язково повідомте нам, коли це станеться.

Схрещуємо пальці ☘️🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Оновлення 1:

Зараз на зняттях зазначено, що вони очікують на розгляд, і мені сказали, що вони пройдуть завтра.

АЛЕ є потенційно велика проблема. Я читав огляди Trustpilot, і вони, очевидно, відмовляються платити багатьом країнам. Тож я перейшов до положень та умов, і справді там сказано, що:

3.4. Компанія не дозволяє створювати рахунок і вносити гроші громадянам наступних країн: Афганістан, Андорра, Вірменія, Азербайджан, Білорусь, Беліз, Болівія, Кайманові острови, Китай, Кіпр, Франція, Ірак, Італія, Джерсі, Казахстан , Ліван, Ліхтенштейн, Мексика, Чорногорія, Нідерланди, Польща, Пуерто-Ріко, Росія, Сан-Марино, Іспанія, Сирія, Тайвань, Туреччина, Україна, Об’єднані Арабські Емірати, Велика Британія, США та В’єтнам. Цей список може бути оновлений Компанією в будь-який час без попереднього повідомлення. Ви погоджуєтеся не створювати обліковий запис у зазначених вище юрисдикціях. В іншому випадку ми будемо змушені заблокувати ваш обліковий запис. Компанія приймає рішення про зняття коштів із заблокованих рахунків відповідно до односторонніх положень.

Якщо це так, і вони дозволили мені внести понад 1000 фунтів стерлінгів, добре знаючи, що я з Великобританії, і вважаючи, що включивши це в положення та умови, вони звільняються від будь-якої відповідальності, я дуже розлючений.

Якщо вони не платять, той факт, що громадяни Великобританії можуть користуватися цим веб-сайтом і бути так легко обманутими, є смішним. Я пошлю їм абсолютне пекло. Вони обдурили не ту людину. Мені спочатку доведеться поговорити зі своїм банком і Citizen's Advice, щоб дізнатися, чи можуть вони щось зробити, щоб повернути мої гроші (сумніваюся).

Я буду повідомляти про них:

  • Поліція
  • Національне агентство боротьби зі злочинністю
  • Дія Шахрайство
  • Комісія з азартних ігор Великобританії (просто попереджаю, вони не мають ліцензії Великобританії)
  • Cloudfare
  • Комісія з азартних ігор Кюрасао (від якої вони мають ліцензію)
  • Міністри фінансів Кюрасао та Кіпру (де розташована компанія)
  • Мій депутат
  • Комітет Верховної Ради з індустрії азартних ігор

Я знову оновлю тут до Різдва, щоб повідомити вас про будь-які зміни.

Автоматичний переклад.
flaw3
4 міс. тому

О, це може бути проблемою під час зняття грошей. Хіба ви раніше не бачили цього в Загальних положеннях та умовах?

У будь-якому випадку, буде добре, якщо ми почекаємо, як буде розвиватися далі ситуація і якщо вам вдасться отримати гроші. Мені цікаво, як складеться ця ситуація.

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого