ГоловнаФорумКазиноSeven Casino - загальне обговорення

Seven Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Annaanna
|
7 815 переглядів 72 відповідей |
|
1 2...4
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Seven Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Уникайте уникайте!!!Шахрайства !Doggy site !

Це не казино, а шахрайські компанії, які займаються відмиванням грошей, крадіжкою особистих даних тощо.

Вони навіть не мають ліцензії Кюрасао, будь ласка, перевірте на веб-сайті ліцензії Кюрасао.

Вони використовують фальсифіковані та піратські ігри. Я отримав підтвердження від постачальників ігор, що вони не використовують справжні ігри.

Вони використовують 100 різних продавців, які ви можете знайти інше ім’я кожного разу, коли ви їм платите, і жоден із них не пов’язаний з індустрією азартних ігор.

Це не законно з усіх можливих способів.

Тримайтеся подалі від цього веб-сайту, не платіть їм нічого, і якщо ви коли-небудь платили їм, заблокуйте свою картку, оскільки вони встановлюють повторні платежі кожного разу, коли ви їм платите, також зв’яжіться зі своїм банком!!!!!

Автоматичний переклад.
Annaanna
1 рік тому

Привіт! З цієї публікації я припускаю, що ви не мали хорошого досвіду роботи з цим казино. У вас є докази того, що ви описуєте?

Я також помітив, що ви подали скаргу на казино, тож Петронелла, безперечно, може використати деякі докази, і мені цікаво, як ця ситуація розвиватиметься далі.

Поки що ми чекаємо, і я сподіваюся, що ви будете тримати нас в курсі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дуже поганий досвід, нікому не рекомендую. Ви повідомляєте їм, що закриваєте обліковий запис через залежність, і вони продовжують надсилати вам рекламу, щоб грати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

я отримую електронні листи від цього казино, але я ніколи не реєструюся на цьому сайті... вони знають моє ім'я та мають усі мої дані 🙂 я запитав у чаті, як це можливо 🙂 і вони сказали, що вони ніколи не надсилають електронні листи, і це, мабуть, із деякі інші сайти 🙂, але електронні листи були від казино seven xD, я думаю, вони крадуть дані клієнтів з інших сайтів 🙂 чисті шахраї 😉

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дуже поганий досвід, нікому не рекомендую. Ви повідомляєте їм, що закриваєте обліковий запис через залежність, і вони продовжують надсилати вам рекламу, щоб грати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я відповів вам тут , на випадок, якщо ви хочете відповісти мені знову 🙂.

Мені цікаво дізнатися конкретно цю деталь, якщо можна:

«Інше питання полягає в тому, як відбувається процес скасування підписки, коли гравець просить закрити обліковий запис. Можливо, ви самі скасували підписку, перш ніж подати запит на закриття свого облікового запису?»

Я погоджуюся, що така ситуація повинна мати легке рішення, особливо для залежних гравців.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

я отримую електронні листи від цього казино, але я ніколи не реєструюся на цьому сайті... вони знають моє ім'я та мають усі мої дані 🙂 я запитав у чаті, як це можливо 🙂 і вони сказали, що вони ніколи не надсилають електронні листи, і це, мабуть, із деякі інші сайти 🙂, але електронні листи були від казино seven xD, я думаю, вони крадуть дані клієнтів з інших сайтів 🙂 чисті шахраї 😉

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гм, це цікаво!

Чи продемонстрували ви підтримку казино цими електронними листами? Я б точно так зробив. Вимагаючи: «Скажи мені, що це не від тебе, ти хоча б логотип бачиш? 🙂

Все ж це не шахрайство, всі групи казино діляться списком через групу, іноді згадують правила або в застереженні. «З метою подальшої реклами» або «з комерційною метою...»

Ви це десь бачили?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

file Електронна пошта є офіційною... я ніколи не реєструю обліковий запис на цьому сайті... вони перевіряють мою електронну пошту і кажуть, що в мене немає облікового запису на цьому сайті 🙂 я завжди не погоджуюся з такими електронними листами (з рекламою тощо) на будь-якому сайті казино. .. чисте шахрайство... навіть вони не знають, як я отримую електронні листи від казино seven... вони не можуть цього пояснити 🙂 вони кажуть, що вони ніколи не надсилають мені цей електронний лист, але коли я показую «print screen», вони говорять про надсилання цієї інформації на Revelant Department... я запитую їх, що це не проти закону, і вони закривають мій чат xD

Автоматичний переклад.
1 рік тому

вони вимикають для мене чат xD на мобільному телефоні, у мене є чат доступний на ноутбуці, ні xD чисте шахрайство xD, я просто запитую про закон xD

Автоматичний переклад.
kiziorro1984
1 рік тому

Тому досить дивно, якщо саме казино навіть не знає, що вам надійшов електронний лист. Можливо, просто була якась помилка.

Однак, якщо ви отримаєте відповідь від відповідного відділу, чи могли б ви повідомити нам, чому вони згадали, як електронний лист потрапив до вас?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

це давня фортуна Зевс, хтось добре знає цю гру? Я знаю, але я хотів би бути абсолютно впевненим, щоб перевірити, перш ніж подати офіційну скаргу, хтось хоче припустити, скільки безкоштовних обертань це має дати мені .Дякую. file

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
RANGE7319
1 рік тому

Лише подробиці, будь ласка, це пов’язано з казино Seven ?

Тому що якщо ви граєте там, я думаю, ви повинні побачити індекс безпеки: https://casino.guru/seven-casino-review#tab=js-tab-reputation

Вибачте, але було б набагато безпечніше грати в належним чином ліцензованих казино - UKGC, вам не здається?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

це було, і я надто пізно зрозумів, що це не UKGC, мене не надто хвилює той факт, що я втратив трохи грошей на їхньому сайті, але я хотів би щось зробити, щоб повідомити про них, оскільки вони відверто брешуть мені в очі навіть з факти, які їм показали, вони точно шахраї, ігри не грають і не платять належним чином, а способи оплати смердять відмиванням грошей. живіть і вчіться, як вони кажуть.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
RANGE7319
1 рік тому

Ну, шкода, що ти так пізно це зрозумів. Як саме казино вам бреше, якщо можна запитати?

У будь-якому випадку, якщо ви підозрюєте будь-які тіньові дії, ви можете подати нам скаргу. Як ви думаєте, скільки це буде коштувати?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я щойно отримав гарний виграш від цього казино, але, прочитавши решту цього форуму, я дуже стурбований, що мене обманули! Зняття коштів обробляється, тому, сподіваюся, немає причин для занепокоєння.

Автоматичний переклад.
flaw3
1 рік тому

Привіт, скільки часу займає процес виведення коштів? У вас вже є підтверджений обліковий запис?

Я розумію, що у вас, мабуть, не найкращі відчуття після прочитаного, але головне набратися терпіння і подивитися, як розвиватиметься ситуація далі. Повідомте нас, якщо ви отримаєте гроші або у вас виникнуть труднощі.

Я твердо вірю, що це буде перший варіант.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Мене щойно перевірили.


Мені довелося надіслати їм виписку з банківського рахунку (підтвердження адреси), фотографію обох сторін картки, на яку я вклав гроші – вони просять розмити цифри, крім перших шести та останніх чотирьох (підтвердження платежу), і мої водійські права (посвідчення особи). Вони повернулися досить швидко, щоб бути справедливим до них, менш ніж за 24 години, що дає мені певну надію.


Потім я зв’язався зі службою підтримки в чаті, щоб запитати, скільки часу знадобиться, щоб гроші надійшли на мій рахунок, і вони сказали, що це може зайняти максимум 36 годин, але також мені доведеться скасувати своє зняття, оскільки воно буде відхилено, оскільки це перевищувала максимальну добову суму зняття в 1000 євро. Тож я обурився зняттям, цього разу розділеним на 1000 євро та ще на 500 євро, які я повинен отримати протягом наступних кількох днів...


Тож я дізнаюся до кінця тижня й оновлю тут, але поки що все добре.



Автоматичний переклад.
flaw3
1 рік тому

Я радий, що ви успішно пройшли верифікацію і тепер чекаєте на гроші. Я твердо вірю, що до кінця тижня вони приїдуть, і ви зможете насолоджуватися. Обов’язково повідомте нам, коли це станеться.

Схрещуємо пальці ☘️🤞

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Оновлення 1:

Зараз на зняттях зазначено, що вони очікують на розгляд, і мені сказали, що вони пройдуть завтра.

АЛЕ є потенційно велика проблема. Я читав огляди Trustpilot, і вони, очевидно, відмовляються платити багатьом країнам. Тож я перейшов до положень та умов, і справді там сказано, що:

3.4. Компанія не дозволяє створювати рахунок і вносити гроші громадянам наступних країн: Афганістан, Андорра, Вірменія, Азербайджан, Білорусь, Беліз, Болівія, Кайманові острови, Китай, Кіпр, Франція, Ірак, Італія, Джерсі, Казахстан , Ліван, Ліхтенштейн, Мексика, Чорногорія, Нідерланди, Польща, Пуерто-Ріко, Росія, Сан-Марино, Іспанія, Сирія, Тайвань, Туреччина, Україна, Об’єднані Арабські Емірати, Велика Британія, США та В’єтнам. Цей список може бути оновлений Компанією в будь-який час без попереднього повідомлення. Ви погоджуєтеся не створювати обліковий запис у зазначених вище юрисдикціях. В іншому випадку ми будемо змушені заблокувати ваш обліковий запис. Компанія приймає рішення про зняття коштів із заблокованих рахунків відповідно до односторонніх положень.

Якщо це так, і вони дозволили мені внести понад 1000 фунтів стерлінгів, добре знаючи, що я з Великобританії, і вважаючи, що включивши це в положення та умови, вони звільняються від будь-якої відповідальності, я дуже розлючений.

Якщо вони не платять, той факт, що громадяни Великобританії можуть користуватися цим веб-сайтом і бути так легко обманутими, є смішним. Я пошлю їм абсолютне пекло. Вони обдурили не ту людину. Мені спочатку доведеться поговорити зі своїм банком і Citizen's Advice, щоб дізнатися, чи можуть вони щось зробити, щоб повернути мої гроші (сумніваюся).

Я буду повідомляти про них:

  • Поліція
  • Національне агентство боротьби зі злочинністю
  • Дія Шахрайство
  • Комісія з азартних ігор Великобританії (просто попереджаю, вони не мають ліцензії Великобританії)
  • Cloudfare
  • Комісія з азартних ігор Кюрасао (від якої вони мають ліцензію)
  • Міністри фінансів Кюрасао та Кіпру (де розташована компанія)
  • Мій депутат
  • Комітет Верховної Ради з індустрії азартних ігор

Я знову оновлю тут до Різдва, щоб повідомити вас про будь-які зміни.

Автоматичний переклад.
flaw3
1 рік тому

О, це може бути проблемою під час зняття грошей. Хіба ви раніше не бачили цього в Загальних положеннях та умовах?

У будь-якому випадку, буде добре, якщо ми почекаємо, як буде розвиватися далі ситуація і якщо вам вдасться отримати гроші. Мені цікаво, як складеться ця ситуація.

Автоматичний переклад.
1 2...4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого