1 рік тому
Тут ви можете обговорити Seven Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Уникайте уникайте!!!Шахрайства !Doggy site !
Це не казино, а шахрайські компанії, які займаються відмиванням грошей, крадіжкою особистих даних тощо.
Вони навіть не мають ліцензії Кюрасао, будь ласка, перевірте на веб-сайті ліцензії Кюрасао.
Вони використовують фальсифіковані та піратські ігри. Я отримав підтвердження від постачальників ігор, що вони не використовують справжні ігри.
Вони використовують 100 різних продавців, які ви можете знайти інше ім’я кожного разу, коли ви їм платите, і жоден із них не пов’язаний з індустрією азартних ігор.
Це не законно з усіх можливих способів.
Тримайтеся подалі від цього веб-сайту, не платіть їм нічого, і якщо ви коли-небудь платили їм, заблокуйте свою картку, оскільки вони встановлюють повторні платежі кожного разу, коли ви їм платите, також зв’яжіться зі своїм банком!!!!!
Avoid avoid!!!Scam !Doggy site !
They are not casino they are scam companies involved in money laundering,identity theft and more.
They don't even hold curaçao license please check on curaçao license website .
They use rigged and pirates games I got confirmation from games providers that they don't use genuine games .
They use 100 different merchants you might find different name each time you pay them and none of them are associated with gambling industry.
It's not legit in every possible way .
Stay away from this website ,don't pay them anything and if you ever did pay them block your card as they set up reoccurring payments each time you pay them also contact your bank !!!!!
Привіт! З цієї публікації я припускаю, що ви не мали хорошого досвіду роботи з цим казино. У вас є докази того, що ви описуєте?
Я також помітив, що ви подали скаргу на казино, тож Петронелла, безперечно, може використати деякі докази, і мені цікаво, як ця ситуація розвиватиметься далі.
Поки що ми чекаємо, і я сподіваюся, що ви будете тримати нас в курсі.
Hi, I assume from this post that you haven't had a good experience with this casino. Do you have any proof of what you are describing ?
I also noticed that you filed a complaint against the casino, so Petronella could certainly use some evidence and I'm curious how this situation will continue.
For now, we'll wait and I hope you'll keep us updated.
Дуже поганий досвід, нікому не рекомендую. Ви повідомляєте їм, що закриваєте обліковий запис через залежність, і вони продовжують надсилати вам рекламу, щоб грати.
Very bad experience, I do not recommend it to anyone. You inform them that you close the account due to addiction and they continue to send you advertising to play.
Muy mala experiencia no se lo recomiendo a nadie les comunicas que cierras la cuenta por adicción y te siguen mandando propaganda para jugar.
я отримую електронні листи від цього казино, але я ніколи не реєструюся на цьому сайті... вони знають моє ім'я та мають усі мої дані 🙂 я запитав у чаті, як це можливо 🙂 і вони сказали, що вони ніколи не надсилають електронні листи, і це, мабуть, із деякі інші сайти 🙂, але електронні листи були від казино seven xD, я думаю, вони крадуть дані клієнтів з інших сайтів 🙂 чисті шахраї 😉
i am receive emails from this casino but i never register on this site... they know my name and they have all my data 🙂 i asked on chat how this is possible 🙂 and they say that they never send emails and this must be from some other sites 🙂 but emails was from seven casino xD they are steals customers data from other sites i think 🙂 pure scamers 😉
Дуже поганий досвід, нікому не рекомендую. Ви повідомляєте їм, що закриваєте обліковий запис через залежність, і вони продовжують надсилати вам рекламу, щоб грати.
Very bad experience, I do not recommend it to anyone. You inform them that you close the account due to addiction and they continue to send you advertising to play.
Muy mala experiencia no se lo recomiendo a nadie les comunicas que cierras la cuenta por adicción y te siguen mandando propaganda para jugar.
Привіт,
Я відповів вам тут , на випадок, якщо ви хочете відповісти мені знову 🙂.
Мені цікаво дізнатися конкретно цю деталь, якщо можна:
«Інше питання полягає в тому, як відбувається процес скасування підписки, коли гравець просить закрити обліковий запис. Можливо, ви самі скасували підписку, перш ніж подати запит на закриття свого облікового запису?»
Я погоджуюся, що така ситуація повинна мати легке рішення, особливо для залежних гравців.
Hello,
I replied to you here, just in case you aim to reply back to me again 🙂.
I'm interested to learn specifically this detail, if I may:
"Another question is how the unsubscribe process is handled when a player requests account closure. Had you unsubscribed yourself before you asked for your account to be closed, perhaps?"
I agree such a situation should have an easy solution particulary for addicted players.
я отримую електронні листи від цього казино, але я ніколи не реєструюся на цьому сайті... вони знають моє ім'я та мають усі мої дані 🙂 я запитав у чаті, як це можливо 🙂 і вони сказали, що вони ніколи не надсилають електронні листи, і це, мабуть, із деякі інші сайти 🙂, але електронні листи були від казино seven xD, я думаю, вони крадуть дані клієнтів з інших сайтів 🙂 чисті шахраї 😉
i am receive emails from this casino but i never register on this site... they know my name and they have all my data 🙂 i asked on chat how this is possible 🙂 and they say that they never send emails and this must be from some other sites 🙂 but emails was from seven casino xD they are steals customers data from other sites i think 🙂 pure scamers 😉
Гм, це цікаво!
Чи продемонстрували ви підтримку казино цими електронними листами? Я б точно так зробив. Вимагаючи: «Скажи мені, що це не від тебе, ти хоча б логотип бачиш? 🙂
Все ж це не шахрайство, всі групи казино діляться списком через групу, іноді згадують правила або в застереженні. «З метою подальшої реклами» або «з комерційною метою...»
Ви це десь бачили?
Uhm, this is interesting!
Have you shown the casino's support those emails? I would do that for sure. Demanding "Tell me it was not sent from you, do you see the logo at least? 🙂
Still this is not scamming, all casinos groups share the list through the group, it is sometimes mention the rules or in the disclamer. "For the purposes of further advertisement" or "for commercial purposes..."
Have you ever seen that somewhere?
Електронна пошта є офіційною... я ніколи не реєструю обліковий запис на цьому сайті... вони перевіряють мою електронну пошту і кажуть, що в мене немає облікового запису на цьому сайті 🙂 я завжди не погоджуюся з такими електронними листами (з рекламою тощо) на будь-якому сайті казино. .. чисте шахрайство... навіть вони не знають, як я отримую електронні листи від казино seven... вони не можуть цього пояснити 🙂 вони кажуть, що вони ніколи не надсилають мені цей електронний лист, але коли я показую «print screen», вони говорять про надсилання цієї інформації на Revelant Department... я запитую їх, що це не проти закону, і вони закривають мій чат xD
email is official... i never register account on this site... they check my email and they say that i dont have account on this site 🙂 i always disagree for that kind emails (with promotion etc.) on any casinos site... pure scam... even they dont know how i get emails from seven casino... they cannot explain this 🙂 they say that they never send me this email but when i show "print screen" they say about sending this info to revelant departament... i ask them it is not against the law and they close my chat xD
вони вимикають для мене чат xD на мобільному телефоні, у мене є чат доступний на ноутбуці, ні xD чисте шахрайство xD, я просто запитую про закон xD
they turn off live chat for me xD on cellphone i have live chat available on laptop nooo xD pure scam xD i just ask about law xD
Тому досить дивно, якщо саме казино навіть не знає, що вам надійшов електронний лист. Можливо, просто була якась помилка.
Однак, якщо ви отримаєте відповідь від відповідного відділу, чи могли б ви повідомити нам, чому вони згадали, як електронний лист потрапив до вас?
So it's pretty strange if the casino itself doesn't even know about the email getting to you. Maybe there was just some mistake.
However, if you get a reply from the relevant department, could you share with us the reason they mentioned how the email got to you ?
це давня фортуна Зевс, хтось добре знає цю гру? Я знаю, але я хотів би бути абсолютно впевненим, щоб перевірити, перш ніж подати офіційну скаргу, хтось хоче припустити, скільки безкоштовних обертань це має дати мені .Дякую.
this is ancient fortunes zeus,does anyone knows this game well ?i do but i would want to be absolutly certain just to check, before i make a formal complaint, does anyone want to venture a guess at how many free spins this should give me.thanks.
Лише подробиці, будь ласка, це пов’язано з казино Seven ?
Тому що якщо ви граєте там, я думаю, ви повинні побачити індекс безпеки: https://casino.guru/seven-casino-review#tab=js-tab-reputation
Вибачте, але було б набагато безпечніше грати в належним чином ліцензованих казино - UKGC, вам не здається?
Just a detail, is it related to the Seven Casino, please?
Because if you play there, I think you should see the security index: https://casino.guru/seven-casino-review#tab=js-tab-reputation
Sorry to say that, but it would be far safer to play in properly licensed casinos instead - UKGC, don't you think?
це було, і я надто пізно зрозумів, що це не UKGC, мене не надто хвилює той факт, що я втратив трохи грошей на їхньому сайті, але я хотів би щось зробити, щоб повідомити про них, оскільки вони відверто брешуть мені в очі навіть з факти, які їм показали, вони точно шахраї, ігри не грають і не платять належним чином, а способи оплати смердять відмиванням грошей. живіть і вчіться, як вони кажуть.
it was, and i realised too late they weren't UKGC, i am not too worried about the fact i lost some money on their site but i wish i could do something to report them as they are blatantly lying to my face even with the facts shown to them, they are definitly crooks, the games do not play or pay the intended way and the payment methods stinks of money laundering.live and and learn as they says.
Ну, шкода, що ти так пізно це зрозумів. Як саме казино вам бреше, якщо можна запитати?
У будь-якому випадку, якщо ви підозрюєте будь-які тіньові дії, ви можете подати нам скаргу. Як ви думаєте, скільки це буде коштувати?
Well, it's a pity you realized it so late. How exactly is the casino lying to you, if I may ask ?
Anyway, If you suspect any shady practices, you can file a complaint with us. What do you think it'll be worth ?
Я щойно отримав гарний виграш від цього казино, але, прочитавши решту цього форуму, я дуже стурбований, що мене обманули! Зняття коштів обробляється, тому, сподіваюся, немає причин для занепокоєння.
I just had a nice win from this casino, but having read the rest of this forum I'm super worried I've been scammed! The withdrawal is processing to hopefully nothing to worry about.
Привіт, скільки часу займає процес виведення коштів? У вас вже є підтверджений обліковий запис?
Я розумію, що у вас, мабуть, не найкращі відчуття після прочитаного, але головне набратися терпіння і подивитися, як розвиватиметься ситуація далі. Повідомте нас, якщо ви отримаєте гроші або у вас виникнуть труднощі.
Я твердо вірю, що це буде перший варіант.
Hi, how long does the withdrawal process take ? Do you already have a verified account ?
I understand that you probably don't have the best feeling after what you have read, but the important thing is to be patient and see how the situation develops further. Let us know if you get the money or if you have difficulties.
I firmly believe it will be the first option.
Мене щойно перевірили.
Мені довелося надіслати їм виписку з банківського рахунку (підтвердження адреси), фотографію обох сторін картки, на яку я вклав гроші – вони просять розмити цифри, крім перших шести та останніх чотирьох (підтвердження платежу), і мої водійські права (посвідчення особи). Вони повернулися досить швидко, щоб бути справедливим до них, менш ніж за 24 години, що дає мені певну надію.
Потім я зв’язався зі службою підтримки в чаті, щоб запитати, скільки часу знадобиться, щоб гроші надійшли на мій рахунок, і вони сказали, що це може зайняти максимум 36 годин, але також мені доведеться скасувати своє зняття, оскільки воно буде відхилено, оскільки це перевищувала максимальну добову суму зняття в 1000 євро. Тож я обурився зняттям, цього разу розділеним на 1000 євро та ще на 500 євро, які я повинен отримати протягом наступних кількох днів...
Тож я дізнаюся до кінця тижня й оновлю тут, але поки що все добре.
I've just been verified.
I had to send them a bank statement (proof of address), a photo of both sides of the card I deposited the money with - they ask you to blur out the digits except the first six and last four (proof of payment), and my driver's license (proof of identity). They got back pretty quickly to be fair to them, under 24 hours, which gives me some hope.
I then contacted chat support to ask how long it'd take for the money to get into my account and they said it could take a maximum of 36 hours, but also that I would have to cancel my withdrawal as it would be rejected as it was over the 1,000 EUR maximum daily withdrawal allowance. So I've resent the withdrawal, this time split into 1,000 EUR and another for 500 EUR, which I should receive over the next few days...
So I shall find out before the end of the week and update here, but so far, so good.
Я радий, що ви успішно пройшли верифікацію і тепер чекаєте на гроші. Я твердо вірю, що до кінця тижня вони приїдуть, і ви зможете насолоджуватися. Обов’язково повідомте нам, коли це станеться.
Схрещуємо пальці ☘️🤞
I am glad that you have successfully verified yourself and are now waiting for the money. I firmly believe that by the end of the week they will come and you will be able to enjoy yourself. Be sure to let us know when that happens.
Fingers crossed ☘️🤞
Оновлення 1:
Зараз на зняттях зазначено, що вони очікують на розгляд, і мені сказали, що вони пройдуть завтра.
АЛЕ є потенційно велика проблема. Я читав огляди Trustpilot, і вони, очевидно, відмовляються платити багатьом країнам. Тож я перейшов до положень та умов, і справді там сказано, що:
3.4. Компанія не дозволяє створювати рахунок і вносити гроші громадянам наступних країн: Афганістан, Андорра, Вірменія, Азербайджан, Білорусь, Беліз, Болівія, Кайманові острови, Китай, Кіпр, Франція, Ірак, Італія, Джерсі, Казахстан , Ліван, Ліхтенштейн, Мексика, Чорногорія, Нідерланди, Польща, Пуерто-Ріко, Росія, Сан-Марино, Іспанія, Сирія, Тайвань, Туреччина, Україна, Об’єднані Арабські Емірати, Велика Британія, США та В’єтнам. Цей список може бути оновлений Компанією в будь-який час без попереднього повідомлення. Ви погоджуєтеся не створювати обліковий запис у зазначених вище юрисдикціях. В іншому випадку ми будемо змушені заблокувати ваш обліковий запис. Компанія приймає рішення про зняття коштів із заблокованих рахунків відповідно до односторонніх положень.
Якщо це так, і вони дозволили мені внести понад 1000 фунтів стерлінгів, добре знаючи, що я з Великобританії, і вважаючи, що включивши це в положення та умови, вони звільняються від будь-якої відповідальності, я дуже розлючений.
Якщо вони не платять, той факт, що громадяни Великобританії можуть користуватися цим веб-сайтом і бути так легко обманутими, є смішним. Я пошлю їм абсолютне пекло. Вони обдурили не ту людину. Мені спочатку доведеться поговорити зі своїм банком і Citizen's Advice, щоб дізнатися, чи можуть вони щось зробити, щоб повернути мої гроші (сумніваюся).
Я буду повідомляти про них:
Я знову оновлю тут до Різдва, щоб повідомити вас про будь-які зміни.
Update 1:
The withdrawals now say 'pending' and I've been told they'll go through tomorrow.
BUT there's a potentially big problem. I was reading Trustpilot reviews and they apparently refuse to pay out to lots of countries. So I went to the terms and conditions and indeed, it says that:
3.4. The Company does not allow to create an account and deposit money to the citizens from the following countries: Afghanistan, Andorra, Armenia, Azerbaijan, Belarus, Belize, Bolivia, Cayman Islands, China, Cyprus, France, Iraq, Italy, Jersey, Kazakhstan, Lebanon, Lichtenstein, Mexico, Montenegro, Netherlands, Poland, Puerto Rico, Russia, San Marino, Spain, Syria, Taiwan, Turkey, Ukraine, United Arab Emirates, United Kingdom, United States, and Vietnam. This list can be updated by the Company without prior notice at any time. You agree that you will not create an account in the above mentioned jurisdictions. Otherwise, we will be forced to block your account. The Company decides about withdraws from blocked accounts in accordance with unilateral provisions.
If this is the case, and they allowed me to deposit over £1,000, full well knowing I am from the UK and thinking that by including this in the terms and conditions they are absolved of all responsibility, I am absolutely furious.
If they do not pay out, the fact UK citizens can use this website and be so easily scammed is ridiculous. I will send absolute hell their way. They scammed the wrong person. I'll first have to talk to my bank and Citizen's Advice to see if there's anything they can do to get my money back (I doubt it).
I'll be reporting them to:
I will update here again by Christmas to let you know of any developments.
О, це може бути проблемою під час зняття грошей. Хіба ви раніше не бачили цього в Загальних положеннях та умовах?
У будь-якому випадку, буде добре, якщо ми почекаємо, як буде розвиватися далі ситуація і якщо вам вдасться отримати гроші. Мені цікаво, як складеться ця ситуація.
Oh, so that could be a problem when withdrawing money. Haven't you seen this in the Terms and Conditions before ?
Anyway, it will be good if we wait how the situation develops further and if you manage to get the money. I am curious how this situation will turn out.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.