3 р. тому
Тут ви можете обговорити Sesame Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, у Вашому огляді є неправильна інформація. Доступ з Болгарії дозволений, це болгарське казино, і немає проблем з доступом з країни.
Чат працює після 14:00.
Вони мають початковий бонус - перші 3 депозити.
Донедавна у них були проблеми з програмним забезпеченням казино, але вони потроху їх усувають. Це слабке з точки зору бонусів, вони рекламують, що у них є особисті, але поки я нічого не отримував, і граю регулярно.
Hello, there is incorrect information in your review. Access from Bulgaria is allowed, this is a Bulgarian casino and there are no problems with access from the country.
The chat works after 14:00.
They have an initial bonus - the first 3 deposits.
Until recently, they had problems with the casino software, but they are clearing them little by little. It's weak in terms of bonuses, they advertise that they have personal ones, but so far I haven't received anything, and I play regularly.
Здравейте, в ревюто Ви има грешна информация. Достъпът от България е разрешен, това е българско казино и няма проблеми с достъпа от страната.
Чатът си работи и след 14:00 часа.
Имат начален бонус - първите 3 депозита.
До скоро имаха проблеми със софтуера на казиното, но ги изчистват малко по малко. Слабо е от към бонуси, рекламират, че имат персонални, но до този момент нищо не съм получил, а играя редовно.
Привіт Taktik123.
Дякую за розуміння. Будь ласка, не могли б ви надати нам скріншот того, як ви бачите огляд? Я надсилаю запит, оскільки казино Sesame налаштовано правильно (Болгарія є єдиною дозволеною країною для казино в нашому огляді), тому це може бути просто помилка або неправильне налаштування вашого профілю.
Hello Taktik123.
Thank you for your insight. Please, could you provide us with the screenshot of how you see the review? I am requesting it because the Sesame casino is set correctly (Bulgaria is the only allowed country for the casino in our review), so it may be just an error or wrong setting of your profile.
Привіт Taktik123.
Я ціную вашу співпрацю, це справді була помилка, і її слід виправити зараз. Будь ласка, повідомте нас, чи є ще щось, чим ви хотіли б поділитися.
Hello Taktik123.
I absolutely appreciate your cooperation, it was the error indeed, and it should be fixed now. Please, let us know if there is anything else you would like to share.
Здрастуйте,
Сьогодні я скористався 100% бонусом у розмірі 25 лв. з вимогою грати x5, тобто. Депозит 25 лв. і бонус 25 лв. - 50 лв. х 5 лв. - 250 плей-офф.
Я виграв 1400 лв. і намагався їх зняти, він видавав мені помилку і сума зникла з мого балансу. Я написав їм у чат, і їхній співробітник запевнив мене, що виведення обробляється. Виведення коштів зазвичай надходить негайно, а в рідкісних випадках, коли це не так, надходять електронні листи, і запит на виведення відображається в обліковому записі гравця. Але цього разу не було ні електронної пошти, ні запиту на зняття коштів на рахунку.
Я знову написав у чаті, а потім співробітник пояснив мені, що у мене є ще 10,50, щоб відіграти бонус, але я відмовився від цього (не зрозумів, як і коли) і тому вся сума 1400 лв. була на балансі бонусу і не в реальному, і нічого не можна зробити.
Як ви вважаєте, це правильно? Я думаю, що після того, як було 10,50, щоб відіграти бонус, ці 10,50 мають бути бонусним балансом, а решта 1389,50 мають бути в реальному балансі. Як ти гадаєш? Чи правильно це з боку казино? В інших казино бонус є бонусом, а решта суми знаходяться на реальному балансі.
Hello,
Today I took advantage of a 100% bonus of BGN 25 with a requirement to play x5, ie. BGN 25 deposit and BGN 25 bonus - BGN 50 x BGN 5 - 250 play-off amount.
I won BGN 1,400 and tried to withdraw them, he gave me an error and the amount disappeared from my balance. I wrote to their chat and their employee assured me that the withdrawal was being processed. Withdrawals are usually received immediately, and in rare cases when this is not the case, emails are received and the requested withdrawal is visible in the player's account. But this time there was no email, no requested withdrawal in the account.
I wrote in the chat again and then an employee explained to me that I had another 10.50 to play the bonus, but I refused it (I did not understand how and when) and therefore the entire amount of BGN 1,400 was in the bonus balance and not in the real , and nothing can be done.
Do you think this is right? I think that after there was 10.50 to play the bonus, those 10.50 should be the bonus balance, and the remaining 1389.50 should be in real balance. What do you think? Is this correct on the part of the casino? In other casinos the bonus is a bonus and the remaining amounts are in the real balance.
Здравейте,
Днес се възползвах от 100 % бонус 25 лв. с изискване зразиграване х5, т.е. 25 лв. депозит и 25 лв. бонус - 50 лв. х 5 - 250 лв. сума за разиграване.
Спечелих 1400 лв. и опитах да ги изтегля, даде ми грешка и сумата изчезна от баланса ми. Писах на чата им и техен служител ме увери, че тегленето е в процес на обработка. Обикновено тегленията се получават моментално, а в редките случаи, когато това не е така се получават имейл и заявеното теглене е видимо в акаунта на играча. Но този път нямаше нито имейл, нито в акаунта се виждаше заявено теглене.
Отново писах в чата и тогава служителка ми обясни, че съм имала още 10.50 да разиграя бонуса, но съм го отказала (не съм разбрала как и кога) и поради това цялата сума от 1400 лв. е била в бонус баланса, а не в реалния, и нищо не може да се направи.
Според вас редно ли е това? Мисля, че след като е имало 10.50 за разиграване на бонуса, тези 10.50 трябва да сав бонус баланса, а останалите 1389.50 да са в реален баланс. Как мислите вие? Коректно ли е това от страна на казиното? В другите казина бонуса си е бонус, а останалите суми са в реалния баланс.
Привіт, наскільки мені відомо, не кожне казино здатне зберегти бонусний баланс, а реальний баланс окремо. Здається, цей не вміє чи просто не може. Однак, навіть якщо якась сума залишилася без ставки, ви повинні отримати шанс завершити ставку, якщо раніше ви не порушували жодного правила. Чи правильно я розумію, що вони просто анулювали ваш виграш? Я вважаю, що ви все одно маєте подати скаргу тут.
Hello, as far as I know, not every casino is able to keep the bonus balance, and the real balance separately. It seems this one is not able or just can't. However, even if there is any amount left unwagered you should get the chance to complete the wagering if you did not breach any rule previously. Do I understand correctly, that they just voided your winnings? I think you should submit a complaint here anyway.
Я впевнений, що це не правильна реакція. Добре, що ви подали скаргу.
Будь ласка, дочекайтеся, поки команда з розгляду скарг проведе подальше розслідування, і ми подивимося, що казино може сказати з цього приводу.
I'm sure this is not the proper reaction. It's good you submitted the complaint.
Please wait for the Complaint Team to investigate further and we shall see what the casino can say about that.
Умови багатьох казино визначають, що щоразу, коли ви скасуєте бонус, усі виграші від бонусу анулюються. Це може статися, коли ви відмовилися від бонусу 10,5 лв.
Many casinos have it in their terms and conditions that whenever you cancel a bonus, all winnings from the bonus are voided. That might be the case when you refused the 10.5 BGN bonus.
Я не роблю великих депозитів і не роблю великих ставок. Але в цьому казино я вперше перестарався і перевищив свій бюджет.
За один місяць я втратив 3000 левів, чого ніколи раніше не робив.
Казино підвело мене високим RTP і бонусами. За останній місяць я 50 разів зробив депозит на суму 3000 левів. І я ніколи не бачив, щоб прибуток перевищував вартість вкладеної суми в 1 раз.
Також у казино є величезна проблема із завантаженням сторінки, іграм і нарахуванням бонусів.
Я надзвичайно розчарований і нікому не рекомендую робити ставку на кунжут.
I don't make big deposits and I don't place big bets. But in this casino, for the first time, I overdid it and exceeded my budget.
In one month I lost BGN 3000, which I have never done before.
The casino let me down with high RTP and bonuses. In the last one month, I have deposited 50 times worth BGN 3,000. And I have never seen a profit more than 1x the value of the deposited amount.
Also the casino has a huge problem with loading the page, games and bonus calculation.
I am extremely disappointed and do not recommend anyone to bet on a sesame.
Привіт і ласкаво просимо назад! 🙂
Тільки б за кращих обставин. Я розумію, що втрачати гроші боляче.
Не можу багато коментувати можливість виграшу, але щодо поганої технічної якості сторінки, чи консультувалися ви з казино? Оскільки дуже часто це локальна проблема, тож чи пробували ви використовувати інші веб-переглядачі та пристрої чи очистити файли cookie?
Чи правильно я зрозумів, що бонуси нараховуються неправильно? Чи допомогла вам у цьому підтримка?
Вибачте за забагато питань. 🙂
Hello and welcome back! 🙂
If only it would be by better circumstances. I understand that losing money hurts.
Can't much comment about the possibility of winnings, but regarding the poor technical quality of the page, did you consult with the casino? Because very often it's a local problem, so did you try using different browsers, and devices or cleaning up the cookies?
Did I get it right that bonuses are calculated in the wrong manner? Has the support helped you with that?
Sorry for too many questions. 🙂
Так, я пробував різні браузери та пристрої. Я регулярно очищаю кеш, і це не проблема.
З приводу бонусів до мене зверталися не раз. Щоразу вони відповідають, що проблеми немає.
Я грав з бонусними коштами та зробив 100 обертань на 2 леви. У бонусі було показано, що я зробив ставку на 100 левів. Після того, як я запитав їх, вони сказали, що я зробив 50 обертань...... І це була повна нісенітниця.
Я також прийняв бонус у розмірі 60 левів, і після цього я не міг робити ставки на жодному слоті. Тоді вони пояснили, що я не виконав умови премії. Але я це прийняв і сприймаю як активний баланс.
Насправді, якби я почав перераховувати всі проблеми, це зайняло б дуже багато часу.
Yes I have tried different browsers and devices. I clear the cache regularly and it's not a problem.
Regarding the bonuses, I have been contacted more than once. Every time their answer is that there is no problem.
I played with bonus funds and made 100 spins on a 2BGN bet. In the bonus, it showed that I had placed bets for BGN 100. After I asked them and they said I did 50 spins...... And that was complete nonsense.
I also accepted a bonus amount of BGN 60 and after that I could not bet on any slot. Then their explanation was that I did not fulfill the conditions of the bonus. But I have accepted it and see it as an active balance.
In fact, if I were to start listing all the problems it would take me an extremely long time.
Привіт,
Ви дійсно спробували все. Дякую за це.
Я все ще не повністю розумію питання, пов'язане з бонусами, хоча - зовсім не розумію.
Але я спробую свій шанс: ви зіграли 100 обертань і всі ставки становили 2 леви, чи правильно я сказав?
Потім у вашій ігровій історії ви бачили ставки в розмірі 100 BGN - та сама гра? Казино повідомило вам, що ви зіграли приблизно 50 спінів – ту саму гру?
Що ж, це дуже незрозуміло без історії ігор. Отже, ви вважаєте, що навіть історія ігор була неправильною?
Друга пов’язана проблема виглядає як звичайна умова бонусу, через яку лише кілька слотів доступні, коли ви приймаєте бонус – просто здогадуйтеся. 🙂
Звичайно, ви вирішуєте, що ще ви хочете описати.
Hello,
You truly tried everything. Thanks for that.
I still do not fully comprehend the bonus-related issue though - not at all.
But I'll try my shot: You played 100 spins all same bets of 2BGN, am I correct, please?
Then, in your gaming history, you saw bets of 100BGN - the same game? The casino told you that you played some 50 spins - the same game?
Well, it's very unclear without the gaming history, though. So you feel that even the gaming history was wrong?
The second related issue seems like the usual bonus condition that causes only a few slots are available when you accept the bonus - just guessing. 🙂
It's up to you what else you'd like to describe, of course.
Тут ви бачите, що я поставив 1330,80 левів. Але я ставлю більше, тому що я вважаю оберти та їх вартість.
Крім того, в повних положеннях і умовах бонусу написано, що сума бонусу повинна бути відіграна 35 разів. Припустімо, що я зробив ставку 1330,80 і у мене залишилося поставити 2869,20. Це означає, що потрібно зробити ставки на загальну суму 4200 левів.
Якщо суму бонусу без депозиту потрібно поставити 35x, то вийде 35x60=2100. Щоб отримати суму 60 левів, необхідно внести депозит у розмірі 100 левів. Як тоді отримано цю суму в 4200 левів?
Цитую пункт 8 умов бонусу УП:
- Бонусна пропозиція передбачає умови розігравання, оскільки сума бонусних коштів повинна бути розіграна 35 разів у розділі Казино.
Here you can see that I bet BGN 1330.80. But I bet more because I count the spins and their value.
Also, in the full terms and conditions of the bonus it is written that the bonus amount must be wagered 35x. Let's assume that I have bet 1330.80 and I have 2869.20 left to bet. Which means that bets must be made for a total of BGN 4,200.
If the amount of the bonus without the deposit must be bet 35x, then 35x60=2100 is obtained. In order to receive the amount of BGN 60, a deposit of BGN 100 must be made. How then is this amount of BGN 4,200 obtained?
I am quoting point 8 of the terms of bonus UP:
- Бонус предложението подлежи на условия за разиграване, като сумата на бонус средствата трябва да бъде разиграна 35 пъти в раздел Казино.
Привіт,
Я б сказав, що навіть якщо лише наданий бонус потрібно поставити 35x, це означає 35x60 = 2100, на жаль, PrintScreen показує, що ви поставили лише 1335,8 – цього недостатньо.
Зрозуміло мені.
Я б запитав у казино про суму ставок, що залишилася. Можу відповісти вам на це.
Hello,
I'd say that even if only the bonus given must be wagered 35x, it means 35x60 = 2100, sadly the PrintScreen shows that you only wagered 1335,8 - that's not enough.
Clear to me.
I would ask the casino about the remaining bet value, though. Can answer that for you.
Я не буду мати справу з цими шахраями. Моєю помилкою було те, що я не прочитав умови їхніх бонусів. Але навіть якщо я їх читаю, вони в них лежать.
Це найбільш налагоджене казино, яке розміщує на своєму сервері. Тому провайдер не грає ніякої ролі.
Але люди кажуть, що «методом проб і помилок» я достатньо перевірив казино, і воно має лише мінуси.
Тому я сподіваюся, що люди прочитають про мій досвід роботи з sesame.bg і не будуть там грати.
I will not deal with these scammers. My mistake was not reading the terms of their bonuses. But even if I read them they lie in them.
This is the most tuned casino that hosts on their server. So the provider does not play any role.
But people have said "trial and error" I have tested the casino enough and it only has cons.
So I hope people will read about my experience with sesame.bg and not play there.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.