тоді до якого органу ліцензування ви пропонуєте нам звернутися? Кюрасао не відповідає на електронні листи зі скаргами (принаймні протягом місяця), а ліцензія все одно була підробленою, чи не так?
so what licensing authority you suggest us to contact then? Curacao isn't answering to complaints emails(at least it hasn't for a month) and license was fake anyways, no?
Ну, оскільки вони більше не мають жодної ліцензії, можливо, неможливо зв’язатися з органом ліцензування, оскільки його немає. Це дуже сумна ситуація, і я був би дуже радий, якби її можна було якось вирішити, але я досить скептично налаштований, тому що маю відчуття, що нічого не потрібно робити. 😥
Well, since they don't have any license anymore, the licensing authority probably can't be contacted because there isn't one. This is a very sad situation and I would be very happy if it could be solved somehow, but I am quite skeptical because I have the feeling that there is not much to do. 😥
«Я розумію, що це залишає гіркий присмак, але, чесно кажучи, ми не можемо навмисно змінити індекс безпеки казино виключно на основі ваших почуттів. Для цього нам знадобляться чіткі докази, які, безумовно, змінять результат скарги. . Ми закриваємо та класифікуємо скаргу, що вплине на те, як це вплине на індекс безпеки казино. Ось як це працює».
наступного разу послухайте читачів форуму,
Я розумію, що для вас зараз це не чудовий вигляд
але я попереджав вас, що казино аномальне
однак це казино все ще має хороший рейтинг
"I get it leaves a bitter taste, but to be fair and square, we can't deliberately change the casino's safety index solely based on your feelings. To do that, we would need explicit proof that would certainly change the result of the complaint. We close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected. That's how it works."
next time listen to the forum readers,
I understand that for you now, it's not a great look
but I warned you that the casino was anomalous
however this casino still has a good rating
Відповідальним органом з азартних ігор є Antilephone NV (Кюрасао), і майже всі його казино є шахраями. Не грайте та не реєструйтесь у них. Вони працюють разом, щоб обманювати та красти гроші у гравців
The responsible gambling authority is Antilephone NV (Curacao) and almost all of its casinos are scams. Do not play or register with them. They work together to deceive and steal money from players
Привіт форумчани. Це казино не заплатило мені 23 000 доларів, і, як я бачу, багато гравців залишилися ні з чим
Hello forum members. This casino did not pay me $23,000 and as I see many players were left with nothing
Платформа CasinoGuru закрита
продається веб-домен
вони зникли разом із грошима
марно продовжувати час вирішення суперечок
марно призначати рейтинг 6,8 scoobybet - шахраї
CasinoGuru the platform is closed
the web domain is for sale
they vanished with the money
it is useless to extend the time for resolving disputes
it is useless to assign a raking of 6.8 scoobybet are scammers
Будь ласка, надішліть нам доказ data@casino.guru ?
Я знаю, що це важко зрозуміти, але це той самий підхід, який я пояснював щодо дописів на форумі.
Can you please send us proof to data@casino.guru ?
I know this is hard to understand, but this is the same approach as I explained regarding the forum posts.
«Я розумію, що це залишає гіркий присмак, але, чесно кажучи, ми не можемо навмисно змінити індекс безпеки казино виключно на основі ваших почуттів. Для цього нам знадобляться чіткі докази, які, безумовно, змінять результат скарги. . Ми закриваємо та класифікуємо скаргу, що вплине на те, як це вплине на індекс безпеки казино. Ось як це працює».
наступного разу послухайте читачів форуму,
Я розумію, що для вас зараз це не чудовий вигляд
але я попереджав вас, що казино аномальне
однак це казино все ще має хороший рейтинг
"I get it leaves a bitter taste, but to be fair and square, we can't deliberately change the casino's safety index solely based on your feelings. To do that, we would need explicit proof that would certainly change the result of the complaint. We close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected. That's how it works."
next time listen to the forum readers,
I understand that for you now, it's not a great look
but I warned you that the casino was anomalous
however this casino still has a good rating
Привіт,
Мені це важко зрозуміти, але ми просто не можемо вірити всьому, що хтось пише на форумі. Відверто кажучи, наші індекси безпеки розраховуються не на основі прогнозів.
Не зрозумійте мене неправильно, я розумію, що ви вважаєте, що все має відбуватися інакше. Але поки що ми не знайшли кращого підходу.
З іншого боку, що сталося б, якби ваш прогноз не відповідав реальності? Як ми маємо вирішити, коли і як знову якось скоригувати індекс безпеки?
Це питання, які ми повинні вирішити, перш ніж змінити процес. 🤷♀️
Hello,
I see this as hard to comprehend, but we just can't believe everything anyone writes on the forum. Frankly, our safety indexes are not calculated based on predictions.
Don't get me wrong, I understand you feel like things should be held differently. But so far, we have not found a better approach.
On the other hand, what would happen if your prediction didn't meet reality? How should we decide when and how to somehow adjust the safety index again?
These are questions we have to solve before we change the process. 🤷♀️
Привіт, дорогий гравець.
Мені прикро це чути. Як ви вже, напевно, зрозуміли, за словами іншого гравця, це казино не працює. За нашою власною інформацією, казино не приймало гравців протягом тривалого часу, оскільки воно стало неактивним. Чи можу я знати, коли ви останній раз спілкувалися з кимось там?
Hello, dear player.
I'm sorry to hear that. As you probably found out by now, this casino is, according to another player, out of business. Based on our own information, the casino has not accepted players for quite some time since it became inactive. May I know when was the last time you were in touch with anyone from there?
Відповідальним органом з азартних ігор є Antilephone NV (Кюрасао), і майже всі його казино є шахраями. Не грайте та не реєструйтесь у них. Вони працюють разом, щоб обманювати та красти гроші у гравців
The responsible gambling authority is Antilephone NV (Curacao) and almost all of its casinos are scams. Do not play or register with them. They work together to deceive and steal money from players
Таке загальне звинувачення нікому не допоможе. Я пригадую випадки, коли гравці отримували відповідь від цього органу, наприклад.
Я знаю, що вам не подобається ця ідея, але якщо ви переконані, що більшість казино, незважаючи на інші аспекти, просто обманюють усіх гравців без різниці, вам дійсно слід припинити гру в казино.
Вам це здається розумним? Будь ласка, сприйміть це як чесне запитання. Звичайно, я знаю про конкретні скарги, які закінчилися мертвими. Я просто кажу, що всі казино та органи ліцензування не однакові. Гравці теж різні.
Such a general accusation won't help anyone. I recall cases where players got a response from this authority, for instance.
I know you are not fond of the idea, but if you are convinced the majority of casinos, despite other aspects, are simply scamming all players without a difference, you should really stop playing in casinos.
Does this sound reasonable to you? Please take that as an honest question. Of course, I know about concrete complaints that ended up dead. I'm just saying all casinos and licensing authorities are not the same. Players are also different.
Подивіться на всі мої невирішені скарги, ліцензовані спеціально Antilephone NV (Кюрасао). Як ви думаєте, це випадковість? Орган ліцензування нахабно займається шахрайством разом зі своїми шахрайськими казино. У цьому випадку вони знахабніли і просто пішли разом із грошима гравців. Яку відповідальність несе орган, який видав ліцензію шахраям? Відповідь - жодного. Навіщо тоді він потрібен?
Look at all my complaints that are unresolved, licensed specifically by Antilephone NV (Curacao). Do you think this is a coincidence? The licensing authority is brazenly engaged in fraud along with its scam casinos. In this case, they became insolent and simply left along with the players’ money. What responsibility does the body that issued a license to fraudsters have? The answer is none. Why is it needed then?
Посмотрите все мои жалобы , которые нерешенные, лицензировал именно - Antilephone NV (Curacao). Вы думаете это совпадение? Лицензирующий орган нагло занимается мошенничеством вместе со своими скам казино. В данном случае они вообще обнаглели и просто удалились вместе с деньгами игроков. Какую ответственность имеет орган выдавший мошенникам лицензию? Ответ- никакой. Для чего он тогда нужен?
перед присвоєнням високих оцінок
достатньо було б створити «таємних клієнтів» за допомогою довірених користувачів форуму
а також тестуються послуги, які пропонує казино, швидкість платежів, підтримка, можливість гри та проблеми
before assigning high ratings
it would be enough to create "mystery clients" with the help of trusted users of the forum
and the services offered by the casino, payment speed, support, playability and problems are tested
Я багато спілкувався з ними на різних платформах і форумах. Все почалося ще в грудні. Ця ліцензія дійсно ігнорує гравців. Я надсилав багато скарг, наводив докази їх афери, надсилав скріншоти, повтори ігор. Ліцензію затримали до останнього моменту вирішення скарги, і казино вдалося втекти. Могли змусити заплатити, але нічого не зробили. Вони навіть не перевірили мої докази, і всі мої аргументи пішли в топку. Якщо мені знадобиться більше деталей, я можу розгорнути величезну публікацію з десятками скріншотів і доказів, але чому це зараз? Казино обманювало гравців з початку грудня 2023 року, але ліцензії було байдуже. Вона не захищає нас. Я досі не отримав відповіді ні на що, вони просто ігнорують листи по максимуму. І коли вони відповіли 1 раз, казино їм сказало, що у вас немає виграшу, але я мав реальний доказ + повтор із сайту, але ліміт і з головної сторінки. Словом, я більше не вірю в ліцензію, тому що вона не захищає гравців.
I have communicated with them a lot and on different platforms and forums. It all started back in December. This license really ignores the players. I sent a lot of complaints, provided evidence of their scam, sent screenshots, replays of games. The license was delayed until the last moment by the resolution of the complaint and the casino managed to escape. They could have made them pay, but they didn't do anything. They didn't even examine my evidence and all my arguments went into the furnace. If I need more details, I can roll out a huge post with dozens of screenshots and proofs, but why is it now? The casino has been cheating players since the beginning of December 2023, but the license didn't care. She's not protecting us. I still haven't received a response to anything, they just ignore the emails to the maximum. And when they answered 1 time, the casino told them you don't have a win, but I had a real proof + replay from the site but the limit and from the main page. In short, I no longer believe in the license, because it does not protect the players.
це безпечне казино
тільки для Casinoguru
казино не існує
вони зникли разом із грошима
продається домен казино
Може хтось порадить оновити свій рейтинг, хоча б щодо тих, кого ошукали
it is a safe casino
only for Casinoguru
the casino does not exist
they vanished with the money
the casino domain is for sale
Can someone advise you to update your rating, at least with respect to those who have been scammed
перед присвоєнням високих оцінок
достатньо було б створити «таємних клієнтів» за допомогою довірених користувачів форуму
а також тестуються послуги, які пропонує казино, швидкість платежів, підтримка, можливість гри та проблеми
before assigning high ratings
it would be enough to create "mystery clients" with the help of trusted users of the forum
and the services offered by the casino, payment speed, support, playability and problems are tested
Дякую тобі. Це точно чудова ідея!
Чи знаєте ви, що у нас уже є активні тестери по всьому світу, зібрані з надійних гравців?
Боюся, це не допоможе передбачити майбутнє. 🤷♀️
Thank you. That's definitely a great idea!
Did you know we already have active testers all around the world, assembled from trustworthy players?
It won't help predict the future, I'm afraid. 🤷♀️
це безпечне казино
тільки для Casinoguru
казино не існує
вони зникли разом із грошима
продається домен казино
Може хтось порадить оновити свій рейтинг, хоча б щодо тих, кого ошукали
it is a safe casino
only for Casinoguru
the casino does not exist
they vanished with the money
the casino domain is for sale
Can someone advise you to update your rating, at least with respect to those who have been scammed
Слухай, я знаю, що ти відчуваєш себе єдиною розумною людиною тут. Цей огляд чекає на оновлення - як це просто.
Як ви вже сказали, казино більше не існує. Чи не означає це, що потенційним новим гравцям не завдано шкоди, оскільки сайт закрито?
Тому, будь ласка, спочатку подумайте.
Look, I know you feel like you are the only reasonable person here. This review is waiting to be updated - simple as that.
As you already said, the casino no longer exists. Doesn't that mean that there is no possible harm for potential new players since the site has closed?
So, please think first.
Я багато спілкувався з ними на різних платформах і форумах. Все почалося ще в грудні. Ця ліцензія дійсно ігнорує гравців. Я надсилав багато скарг, наводив докази їх афери, надсилав скріншоти, повтори ігор. Ліцензію затримали до останнього моменту вирішення скарги, і казино вдалося втекти. Могли змусити заплатити, але нічого не зробили. Вони навіть не перевірили мої докази, і всі мої аргументи пішли в топку. Якщо мені знадобиться більше деталей, я можу розгорнути величезну публікацію з десятками скріншотів і доказів, але чому це зараз? Казино обманювало гравців з початку грудня 2023 року, але ліцензії було байдуже. Вона не захищає нас. Я досі не отримав відповіді ні на що, вони просто ігнорують листи по максимуму. І коли вони відповіли 1 раз, казино їм сказало, що у вас немає виграшу, але я мав реальний доказ + повтор із сайту, але ліміт і з головної сторінки. Словом, я більше не вірю в ліцензію, тому що вона не захищає гравців.
I have communicated with them a lot and on different platforms and forums. It all started back in December. This license really ignores the players. I sent a lot of complaints, provided evidence of their scam, sent screenshots, replays of games. The license was delayed until the last moment by the resolution of the complaint and the casino managed to escape. They could have made them pay, but they didn't do anything. They didn't even examine my evidence and all my arguments went into the furnace. If I need more details, I can roll out a huge post with dozens of screenshots and proofs, but why is it now? The casino has been cheating players since the beginning of December 2023, but the license didn't care. She's not protecting us. I still haven't received a response to anything, they just ignore the emails to the maximum. And when they answered 1 time, the casino told them you don't have a win, but I had a real proof + replay from the site but the limit and from the main page. In short, I no longer believe in the license, because it does not protect the players.
очевидно, тепер немає більше шкоди для нових гравців
але є також гравці, які програли до $20 000
і читання про те, що Casinoguru вважає казино безпечним, є неповагою до цих людей
obviously now there is no more harm for new players
but there are also players who have lost up to $20,000
and reading that the casino is considered safe by Casinoguru is disrespectful towards these people
Я тут не єдина розумна людина
але scoobybet використав логотип casinoguru на головній сторінці
casinoguru дає рейтинг 8
Тож я думаю, що я перестраховувався, але натомість це було шахрайство
Радка, нагадую, в казино ви граєте на гроші
і через вашу помилку кілька людей втратили тисячі доларів
Тож було б також правильно вибачитися перед читачами
натомість захищати неможливе
I'm not the only reasonable person here
but scoobybet used the casinoguru logo on the home page
casinoguru gives a rating of 8
So I think I'm playing it safe, but instead it was a scam
Radka I remind you, in a casino you gamble for money
and due to your mistake, several people lost thousands of $
So it would also be right to apologize to the readers
instead defend the impossible
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.