ФорумКазиноScooby Bet Casino - загальне обговорення

Scooby Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

10 міс. тому від Ramirexxx
|
16236 переглядів 109 відповідей |
|
1...3 4 56
9 міс. тому

Я намагався написати видавцю ліцензії про scoobybet, але вони нічого не відповіли протягом 2 тижнів. Емітент ліцензії на Кюрасао такий же корумпований, як і казино, які він ліцензує. я написав complaints@gaminglicences.com як пропонує Casinoguru. Чи варто скаржитися кудись ще, чи що ще ми можемо зробити? Я розумію, що гроші вже пішли, але, можливо, щось можна зробити на майбутнє.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я просто не можу пригадати, чому я не зміг знайти вашу конкретну скаргу, тож не заперечуйте, щоб я трохи оновив інформацію.

Якщо ви не займаєтеся ставками на спорт, я б сказав, що вам слід подати скаргу. Однак, якщо мова йде про ставки на спорт, я маю сказати, що нічого не можна порадити, окрім кроків, які ви вже зробили.

Крім того, багато гравців чекали набагато довше на відповідь від постачальника ліцензії, хоча я б сказав, що поточні події сприяють подальшим затримкам. Ви чули 👈 ?


Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Я не подав скаргу в Casinoguru лише тому, що це чіткий випадок. Як ви сказали, ви не спілкувалися зі Скубі. Що зміниться, якщо я відкрию скаргу? Вони вже на якомусь пляжі п’ють піна коладу, на наші частування. Було б безглуздо вірити, що після більш ніж місяця мовчання вони виходять на зв'язок і комусь із клієнтів повертають гроші.

Автоматичний переклад.
raidom
9 міс. тому

Я не думаю, що ви повинні здаватися, і якщо казино не спробує вирішити вашу ситуацію, воно отримає чорні точки, які вплинуть на його індекс безпеки. Тому в таких випадках, безумовно, доцільно подавати скаргу, навіть якщо гравець у підсумку не отримує гроші.

Тут ви отримаєте більше інформації , яку корисно знати в контексті скарги.

Тому, якщо ви вирішите подати його, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

ліцензія недійсна

до побачення гроші

Casinoguru дає цьому казино оцінку 10, умови й досі правильні та чесні


вони видалили логотип ліцензії зі свого сайту

file

filefile


https://validator.antillephone.com/validate?domain=www.scoobybet.com&seal_id=7910fb1b10bd1ac9811e52c3fcff057965ffa4c0dbe77c6466409f984106bff00d19f7e45049b77f37b9390e4569c29 c&stamp=9e3de683883e0d2e6a9a70503f78ef25

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Сторінки в соцмережах також були закриті


але умови на їхньому сайті чудові та чесні

Автоматичний переклад.
Ramirexxx
9 міс. тому

Як мило.

Індекс безпеки 10? Не зовсім...

file

Насправді чудово знайти те, що, на вашу думку, покаже Casino Guru в найгіршому світлі, чи не так?

Ми також це знаємо, просто чекаємо на остаточне підтвердження від постачальника ліцензії , тому що: зараз настає важлива частина « Нова цифрова ліцензійна печатка Кюрасао набуває чинності ». Таким чином, старі валідатори не працюватимуть ще деякий час.

Крім того, і чесно кажучи, ми близькі до того, щоб позначити казино як закрите або зомбі, наскільки мені відомо.


Цікаво, яку логіку ви використовуєте, щоб поєднати речі...? Як справедливість терміну поєднується із закриттям казино? Не зважай.

Дякую тобі.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт Радка

як уже повідомлялося,

вашу систему підрахунку балів необхідно переглянути

користувачі відстежують рахунок і потрапляють на шахрайство

Неможливо, щоб інші форуми призначали рейтинг 4

і casinoguru оцінили 7,6 (два дні тому оцінили 8)


для казино, яке випарувалося


поставте йому оцінку 1

коли повернеться онлайн, якщо повернеться, змініть оцінку

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я перевірив

всі казино з ліцензією №8048/JAZ

у них працює валідатор


З того, що я читаю, ви намагаєтесь хапатися за соломинку

Автоматичний переклад.
Ramirexxx
9 міс. тому

Я вважаю, що ці рейтинги є нормою і складаються за певною процедурою. Однак, коли ви скласти два і два разом, ви побачите, що це не змінюється день у день. Наша команда, яка відповідає за ці речі, постійно стежить за ситуацією та робить усе, щоб переконатися, що індекс безпеки правильний.

Тож дякую за рекомендацію, але я думаю, що ми будемо дотримуватися наших процедур.


Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

добре, але майже через 2 місяці


тепер встановлено, що вони випарувалися


На скарги не реагую


вони не відповідають на електронні листи


чому все-таки залишають оцінку 7,6?


це неповага до читачів форуму


а для тих, хто дотримувався ваших інструкцій як безпечної платформи, до кількох днів тому це було 8

Автоматичний переклад.
Ramirexxx
9 міс. тому

Якщо казино не може вирішити скаргу, воно отримує чорні точки, які впливають на його індекс безпеки. Те, що ви пишете, що у вас був поганий досвід, що може бути правдою, не означає, що рейтинг зараз знизиться. Необхідно пройти весь процес подання скарги, і коли наша команда прийде до висновку, що казино винне, і не намагатиметься вирішити скаргу, це матиме наслідки. Але я бачив, що індекс безпеки знову впав, тому, якщо так триватиме, для казино буде тільки гірше. 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Привіт Яро,

все ще з моєю скаргою? 80 євро, які вони вкрали, не змінюють мого життя


і в будь-якому випадку ви не захистили читача,

хто перейшов за вашим посиланням

оскільки ваша оцінка казино була відмінною


Пишу з поваги до читачів форуму

у нас є дискусія про закрите казино

і втік з грошима

сьогодні призначте оцінку, як якщо б це було надійне казино


Це ганебно

Автоматичний переклад.
Ramirexxx
9 міс. тому

Казино мало хороший індекс безпеки, тому що на них майже не було скарг, і наша команда визначила, яким він буде, виходячи з інших факторів. Наприкінці минулого року в казино було подано першу невирішену скаргу, а нещодавно ще дві, тому не було чого знижувати індекс безпеки. Чим більше гравців повідомлять і казино робить те саме, тим гірше для них.

Я навіть дивився відгуки користувачів, на які казино також відповідало, але пізніше припинило. Очевидно, щось сталося, тож, ймовірно, не в тому напрямку.

Звичайно, це добре, що ви написали на форумі та поділилися своїм досвідом, і я думаю, що інші гравці будуть цьому раді, так що з мого боку це все.

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Немає сенсу звинувачувати один одного. Ми змирилися з ситуацією та спробували повернути наші гроші. Чи можете ви як казиногуру щось зробити? Чи могли б ви надіслати пошту або листа до їхнього органу ліцензування X, щоб пояснити ситуацію? або чи можете ви порадити всім нам, що я можу зробити, щоб знайти спосіб отримати наші гроші?

Автоматичний переклад.
aofsampali
9 міс. тому

Вони не мають ліцензії

це недійсно

вони видалили зі свого сайту


https://validator.antillephone.com/validate?domain=www.scoobybet.com&seal_id=7910fb1b10bd1ac9811e52c3fcff057965ffa4c0dbe77c6466409f984106bff00d19f7e45049b77f37b9390e4569c29 c&stamp=9e3de683883e0d2e6a9a70503f78ef25


Antillephone наразі не відповідає, коли ліцензія активна, уявіть, чи зможе він коли-небудь відповісти на вимкнену

Автоматичний переклад.
aofsampali
9 міс. тому

Привіт. Мені прикро за цю поточну ситуацію. Наша група розгляду скарг намагається зробити все можливе, щоб допомогти гравцям вирішити їхні скарги, і робить усе можливе, щоб вирішити всі проблеми. Звичайно, це важке завдання, особливо якщо казино не бажає співпрацювати. Що й відбувається в цій ситуації, оскільки ми втратили всі контакти з їхньою підтримкою. Крім того, на жаль, ми не можемо зв’язатися з органом ліцензування від імені жодного гравця. Тільки ви, як гравці, можете це зробити.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

file

До побачення гроші.

Автоматичний переклад.
Romi
9 міс. тому

тоді до якого органу ліцензування ви пропонуєте нам звернутися? Кюрасао не відповідає на електронні листи зі скаргами (принаймні протягом місяця), а ліцензія все одно була підробленою, чи не так?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Antillephone NV и казино под его лицензией большинство- скаммеры. Не играйте у них и даже не регистрируйтесь. Ваши деньги украдут. Работают в связке, одни выдают лицензию скам казино, скам казино ворует деньги у игроков. Прибыль делят.

9 міс. тому

file

До побачення гроші.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Добре, мені шкода говорити вам правду. Ви випадково дізналися про це, коли зайшли в казино, щоб увійти? Ви не думали подати скаргу?

Автоматичний переклад.
1...3 4 56
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого