ГоловнаФорумКазиноScooby Bet Casino - загальне обговорення

Scooby Bet Casino - загальне обговорення

11 міс. тому від Ramirexxx
|
18 432 переглядів 109 відповідей |
|
1 2...6
11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Scooby Bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
11 міс. тому

доброго ранку, але як гуру казино можуть присвоїти такий високий рейтинг невідомому казино? на інших платформах пропуск не призначається, на casinoguru 8.2


потрібно добре подумати, перш ніж давати таку високу оцінку


користувачі потрапляють у пастки цих рейтингових платформ


рейтинг, безсумнівно, незабаром буде переглянуто для цієї платформи, але тим часом кілька користувачів потрапили в їхні пастки

Автоматичний переклад.
Ramirexxx
11 міс. тому

Гарного вам дня!

Я відчуваю, що ця ситуація відображає ваш нещодавній досвід роботи з цим казино, також описаний у вашій скарзі.

Давайте поділимося його вмістом, щоб інші побачили, що сталося: посилання є прямо тут 👈

Я можу запевнити вас, що ми використовуємо дуже просунуті процеси під час перевірки казино, і результати завжди пояснюються на вкладці під назвою « Пояснення індексу безпеки ». Звичайно, я можу зосередитись на загальних аспектах матриць, які ми використовуємо, розглянутих у посібнику під назвою « Як ми переглядаємо онлайн-казино », але я точно не хочу нікого заступати.

Я коротко переглянув вашу скаргу, і, як я вже сказав, я переконаний, що вам просто потрібно висловитися про своє розчарування. Все добре.

Відверто кажучи, і головне, скаргу відхилили, а це означає, що казино не буде оштрафовано, і я розумію причину пояснили. Дозвольте процитувати:

«Насправді Ramirexxx має рацію, і виграші з його реальних грошових депозитів, здається, зараховуються на бонусний баланс з будь-якої причини. По-перше, йому було зараховано два бонуси – 20 і 15 євро (рядки Excel 3269 і 3270), і ці бонусні кошти були Потім Ramirexxx вніс реальні гроші в розмірі 35 євро (рядок Excel 3394, ідентифікатор 318570606), які були зараховані після того, як попередні бонусні кошти були вичерпані, а бонусний баланс становив 0 євро (рядок 3393). Будь-які виграші з цього депозиту реєструвалися як бонусні виграші.

Казино Scooby Bet також має рацію, і справді було зараховано ручний депозит у розмірі 35 євро (рядок 3522), який було повністю зіграно, а пізніше ще два – 30 і 50 євро (рядки 3533 і 3534).

Отже, на завершення, ви обидва праві, і, здається, ви не розумієте один одного.


Оскільки обліковий запис Ramirexxx закрито, на жаль, я не бачу нічого, з чим ми могли б допомогти чи виступити посередником. Тому зараз я закриваю цю скаргу без подальшого втручання чи розслідування. "


Я розумію, що це залишає гіркий смак, але чесно кажучи, ми не можемо навмисно змінити індекс безпеки казино виключно на основі ваших почуттів. Для цього нам знадобляться чіткі докази, які, безперечно, змінять результат скарги. Ми закриваємо та класифікуємо скаргу, що вплине на те, як це вплине на індекс безпеки казино. Ось як це працює.

Тому я хотів би подякувати вам за ваше розуміння. Якщо пощастить, інші не зроблять помилок, описаних у скарзі. Це те, чого ми прагнемо. Повідомлення надсилається шляхом обміну та класифікації скарг. 🙏

Це також є причиною показу останніх скарг безпосередньо під оглядом казино, щоб вони були видимими для гравців:

file


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт Радка


Особисто 80 євро не змінюють моє життя


і в будь-якому випадку він запевняє вас, що вони вкрали 80 євро з мого рахунку


на інших веб-платформах вони скаржаться на пропущені платежі на суму понад 20 тисяч євро на адресу scoobybet


Проблема полягає в тому, що присвоєння такому високому рейтингу казино без наявності історії спонукає користувачів грати спокійно.


На різних форумах ми читаємо, що це ненадійне казино


Це стосується всіх казино, де немає історії.


Високий бал – це винагорода, а не щось автоматичне чи лише за положення та умови.


Однак для scoobybet ви побачите через кілька місяців....

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

коли ви вирішуєте знизити свій рейтинг,

scoobybet знищить десятки гравців


потім...ви відхилили мій відгук,


реальний огляд, бо з рахунку зняли 80 євро


і прийняв 4/5 оглядів за 24 години, які явно неправдиві

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Ramirexxx
11 міс. тому

Я розумію вашу думку, але я не буду повторюватися.

Окрім відгуку користувача, ви також маєте пояснення:

"Вітаємо. Дякуємо, що надіслали свій відгук. На жаль, ми змушені відхилити ваш відгук, оскільки наша внутрішня система виявила занадто багато схожості з іншими відгуками, надісланими до цього казино. Ми робимо це, щоб зберегти оцінку користувачів якомога достовірнішою. Дякую за розуміння."

Я б сказав, що це досить очевидно.

Крім того, ми знаємо про упереджені відгуки користувачів; якщо ви можете надати конкретний доказ, зробіть це тут: community@casino.guru

Відверто кажучи, вашу скаргу було неможливо вирішити, і помилки були допущені з обох сторін . Справедливо не карати казино в цій ситуації.

Якщо ви знаєте про інших гравців, які потребують допомоги з цим казино, надішліть їх нам.

Чим більше офіційної та незаперечної інформації ми отримаємо від гравців через скарги, тим краще.



Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Це казино знаходиться на технічному обслуговуванні вже близько 4-5 днів. Я не можу отримати доступ до свого облікового запису, і я очікую на зняття. Ви вірите, що це нормально?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

З того, що я прочитав на форумі


скарги закриті із застосуванням штрафів і попереджень персоналу scoobybet за недостатню освіту


час доведе мою правоту

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Так, здається, килимок. Більше тижня ніхто не може увійти, і немає відповіді на електронні листи чи щось інше. Безглуздо довірився рейтингу казино і проігнорував знаки. Більше 2000 євро пропали на вітер.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Чи є хтось із casinoguru, хто може спілкуватися з казино? Скільки часу займає це обслуговування

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

"обслуговування", відсутність входу та відповіді на електронні листи більше тижня. Це ваш перший раз, правда?

Автоматичний переклад.
raidom
11 міс. тому

Перший раз шахрайство? на жаль ні

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Чи є хтось із casinoguru, хто може спілкуватися з казино? Скільки часу займає це обслуговування

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт. Дякуємо за ваш пост. Наша команда даних обов’язково розгляне це та спробує з’ясувати, що відбувається. Абсолютно нормально, що іноді навіть онлайн-казино потребують певного обслуговування. Звичайно, це не повинно відбуватися без пояснення з боку казино. Чи отримували ви будь-який електронний лист від казино про те, що відбувається, або будь-яку інформацію про ймовірне обслуговування? 🤔

Чи можу я також запитати, як давно ви подали заявку на відкликання?

Повідомте нам, будь ласка, якщо є якісь оновлення, і, звичайно, ми повернемося до вас, якщо/коли з’явиться будь-яка інформація від казино.

Автоматичний переклад.
Romi
11 міс. тому

filefile

Коли ви заходите в чат, ви можете бачити це повідомлення. Вони сказали, що повернуться у вівторок.... Я не впевнений, який вівторок вони мають на увазі... Їхня остання відповідь була до 4 днів, і ситуація триває 8 днів

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
Ramirexxx
11 міс. тому

Привіт. Наша команда обробки даних вже звернулася до казино, щоб дізнатися, що відбувається. Просто для інформації про передбачуване обслуговування, якщо вас цікавить.

Будь ласка, також майте на увазі, що повідомлення на форумі не можуть вплинути на зміни індексу безпеки, який необхідно ретельно розраховувати. Насправді до цього у нас є претензії. Детальніше про це можна прочитати в цій статті 👈.

Щодо скарг на казино, можливо, ця цитата з нашого путівника 👈 допоможе вам краще зрозуміти, як це відбувається насправді: «На основі розміру казино та скарг гравців (їхньої кількості, спірних сум та обґрунтування) ми отримуємо базу наш індекс безпеки. Ці фактори розглядаються відносно один одного, оскільки очікується, що великі казино матимуть більше скарг, ніж менші через їхню більшу базу гравців. Це означає, що велике казино може (але не обов’язково) мати кращий рейтинг, ніж менший, навіть якщо гравці скаржаться на нього більше». Не соромтеся задавати будь-які запитання з цього приводу. 👍

Автоматичний переклад.
Romi
11 міс. тому

Особисто, я просто хочу знати, що відбувається... якщо у вас є якась інформація, будь ласка, скажіть мені

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Так, здається, килимок. Більше тижня ніхто не може увійти, і немає відповіді на електронні листи чи щось інше. Безглуздо довірився рейтингу казино і проігнорував знаки. Більше 2000 євро пропали на вітер.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт. Мені дуже шкода, що ти так почуваєшся і що опинився в такій ситуації. Я спробую трохи пояснити, як ми, гуру казино, переглядаємо всі онлайн-казино, а також як працює індекс безпеки, якщо можна. Також майте на увазі, що індекс безпеки не відображає майбутнього, тому що ми караємо казино за те, що було фактично доведено, а не за припущення.

Чи можу я запитати, чи є у вас якісь проблеми зі зняттям? скільки ти чекаєш Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога, ви, звичайно, можете звернутися до нашої групи розгляду скарг, і вони, як завжди, зроблять усе можливе, щоб допомогти вам.

У нас також є чудовий посібник із нашими оглядами, якщо ви хочете переглянути та дізнатися більше, просто перейдіть за цим посиланням 👈.

«Наш індекс безпеки в основному описує, як казино ставляться до своїх гравців і наскільки ймовірно, що гравці зможуть вивести свої виграші, не зіткнувшись із проблемами. Казино з чесним підходом до азартних ігор зазвичай мають високий індекс безпеки на основі нашої методології перевірки, тоді як ті з поганими намірами мають низький індекс безпеки».

«Іншою основою нашого Індексу безпеки є скарги гравців. Вони розповідають нам, як кожне казино ставиться до своїх гравців. Якщо є багато обґрунтованих скарг на казино, це чітко свідчить про те, що є деякі проблеми, які викликають незадоволення гравців».

Будь ласка, не соромтеся звертатися до нас із будь-яким запитанням або будь-якою інформацією, яку ви хотіли б згадати, ми будемо тут чекати.

Автоматичний переклад.
Romi
11 міс. тому

Привіт Ромі


як на мене, всі казино, особливо новостворені


вони повинні починатися з рейтингу 6 (якщо договірні умови тощо є оптимальними)


і з часом отримувати бали


Дати високу оцінку є ризиком для всіх гравців, які стежать за форумом, тому що без історії.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

це аномально,


казино на ремонті попереджає своїх клієнтів


Думаю, вони втекли з грошима

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

filefile

Коли ви заходите в чат, ви можете бачити це повідомлення. Вони сказали, що повернуться у вівторок.... Я не впевнений, який вівторок вони мають на увазі... Їхня остання відповідь була до 4 днів, і ситуація триває 8 днів

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Ми знайшли це теж. Як тільки ми отримаємо відповідь від казино, ми зв’яжемося з вами!

Автоматичний переклад.
1 2...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого