11 міс. тому
Тут ви можете обговорити Scooby Bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
доброго ранку, але як гуру казино можуть присвоїти такий високий рейтинг невідомому казино? на інших платформах пропуск не призначається, на casinoguru 8.2
потрібно добре подумати, перш ніж давати таку високу оцінку
користувачі потрапляють у пастки цих рейтингових платформ
рейтинг, безсумнівно, незабаром буде переглянуто для цієї платформи, але тим часом кілька користувачів потрапили в їхні пастки
good morning, but how can casino gurus assign such a high rating to a casino that is not known? on other platforms the pass is not assigned, on casinoguru 8.2
you need to think carefully before assigning such a high rating
users fall into the traps of these rating platforms
the rating will certainly be revised for this platform shortly, but in the meantime several users will have fallen into their traps
buongiorno, ma come puoi casino guru assegnare una valutazione così alta ad un casino che non è conosciuto ? su altre piattaforme non viene assegnata la sufficenza, su casinoguru 8.2
bisogna valutare bene prima di assegnare un voto così alto
gli utenti cadono nei tranelli di queste piattaforme per le valutazioni
sicuramente anche per questa piattaforma nel giro di poco verrà rivista la valutazione, ma nel frattempo diversi utenti saranno caduti nei loro tranelli
Гарного вам дня!
Я відчуваю, що ця ситуація відображає ваш нещодавній досвід роботи з цим казино, також описаний у вашій скарзі.
Давайте поділимося його вмістом, щоб інші побачили, що сталося: посилання є прямо тут 👈
Я можу запевнити вас, що ми використовуємо дуже просунуті процеси під час перевірки казино, і результати завжди пояснюються на вкладці під назвою « Пояснення індексу безпеки ». Звичайно, я можу зосередитись на загальних аспектах матриць, які ми використовуємо, розглянутих у посібнику під назвою « Як ми переглядаємо онлайн-казино », але я точно не хочу нікого заступати.
Я коротко переглянув вашу скаргу, і, як я вже сказав, я переконаний, що вам просто потрібно висловитися про своє розчарування. Все добре.
Відверто кажучи, і головне, скаргу відхилили, а це означає, що казино не буде оштрафовано, і я розумію причину пояснили. Дозвольте процитувати:
«Насправді Ramirexxx має рацію, і виграші з його реальних грошових депозитів, здається, зараховуються на бонусний баланс з будь-якої причини. По-перше, йому було зараховано два бонуси – 20 і 15 євро (рядки Excel 3269 і 3270), і ці бонусні кошти були Потім Ramirexxx вніс реальні гроші в розмірі 35 євро (рядок Excel 3394, ідентифікатор 318570606), які були зараховані після того, як попередні бонусні кошти були вичерпані, а бонусний баланс становив 0 євро (рядок 3393). Будь-які виграші з цього депозиту реєструвалися як бонусні виграші.
Казино Scooby Bet також має рацію, і справді було зараховано ручний депозит у розмірі 35 євро (рядок 3522), який було повністю зіграно, а пізніше ще два – 30 і 50 євро (рядки 3533 і 3534).
Отже, на завершення, ви обидва праві, і, здається, ви не розумієте один одного.
Оскільки обліковий запис Ramirexxx закрито, на жаль, я не бачу нічого, з чим ми могли б допомогти чи виступити посередником. Тому зараз я закриваю цю скаргу без подальшого втручання чи розслідування. "
Я розумію, що це залишає гіркий смак, але чесно кажучи, ми не можемо навмисно змінити індекс безпеки казино виключно на основі ваших почуттів. Для цього нам знадобляться чіткі докази, які, безперечно, змінять результат скарги. Ми закриваємо та класифікуємо скаргу, що вплине на те, як це вплине на індекс безпеки казино. Ось як це працює.
Тому я хотів би подякувати вам за ваше розуміння. Якщо пощастить, інші не зроблять помилок, описаних у скарзі. Це те, чого ми прагнемо. Повідомлення надсилається шляхом обміну та класифікації скарг. 🙏
Це також є причиною показу останніх скарг безпосередньо під оглядом казино, щоб вони були видимими для гравців:
Good day to you!
I sense this situation reflects your recent experience with this casino, also described in your complaint.
Let's share its content to let others see what has happened: the link is right here 👈
I can assure you that we have very advanced processes we apply while reviewing casinos, and the results are always explained in the tab called "Safety index explained". Of course, I can focus on the general aspects of the matrices we use covered in the guide called "How we review online casinos", but I certainly don't want to patronize anyone.
I browsed your complaint briefly, and as I said, I'm convinced you simply need to speak up about your frustration. That's ok.
Frankly, and most importantly, the complaint was rejected, which means the casino won't be penalized, and I understand the reason was explained. Allow me to quote:
"Actually, Ramirexxx is right and winnings from his real money deposit seem to be credited to a bonus balance for whatever reason. First, he was credited two bonuses - €20 and €15 (excel rows 3269 and 3270) and these bonus funds were played. Then Ramirexxx deposited real money €35 (excel row 3394, ID 318570606) which was credited after previous bonus funds were exhausted and the bonus balance was €0 (row 3393). Any winnings from this deposit were recorded as bonus winnings.
And Scooby Bet Casino is also right and the manual deposit of €35 was indeed credited (row 3522) which was fully played and later two more - €30 and €50 (rows 3533 and 3534).
So in conclusion, both of you are right and it seems that you don't understand each other's points.
Since Ramirexxx's account has been closed with no remaining balance, unfortunately, I don't see anything that we could help with here or mediate. Therefore, I will now close this complaint without further intervention or investigation. "
I get it leaves a bitter taste, but to be fair and square, we can't deliberately change the casino's safety index solely based on your feelings. To do that, we would need explicit proof that would certainly change the result of the complaint. We close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected. That's how it works.
Thus, I'd like to thank you for your insight. With luck, others won't make any mistakes described in the complaint. This is what we seek. Through sharing and classifying complaints, the message is sent. 🙏
This is also the reason for showing the latest complaints directly under the casino's overview - to keep them visible to players:
Привіт Радка
Особисто 80 євро не змінюють моє життя
і в будь-якому випадку він запевняє вас, що вони вкрали 80 євро з мого рахунку
на інших веб-платформах вони скаржаться на пропущені платежі на суму понад 20 тисяч євро на адресу scoobybet
Проблема полягає в тому, що присвоєння такому високому рейтингу казино без наявності історії спонукає користувачів грати спокійно.
На різних форумах ми читаємо, що це ненадійне казино
Це стосується всіх казино, де немає історії.
Високий бал – це винагорода, а не щось автоматичне чи лише за положення та умови.
Однак для scoobybet ви побачите через кілька місяців....
Hi Radka
Personally, €80 doesn't change my life
and in any case he assures you that they stole €80 from my account
on other web platforms they complain about missed payments of over €20k to scoobybet
the problem is assigning such a high rating to a casino, without having a history, induces users to play with peace of mind.
On various forums, we read that it is an unreliable casino
This applies to all casinos where there is no history.
The high score is a reward, not something automatic or only for the terms and conditions.
However for scoobybet, you'll see in a few months....
коли ви вирішуєте знизити свій рейтинг,
scoobybet знищить десятки гравців
потім...ви відхилили мій відгук,
реальний огляд, бо з рахунку зняли 80 євро
і прийняв 4/5 оглядів за 24 години, які явно неправдиві
when you decide to lower your rating,
scoobybet will have ruined dozens of players
then...you rejected my review,
real review, because they withdrew €80 from the account
and accepted 4/5 reviews, in 24 hours, which are clearly false
Я розумію вашу думку, але я не буду повторюватися.
Окрім відгуку користувача, ви також маєте пояснення:
"Вітаємо. Дякуємо, що надіслали свій відгук. На жаль, ми змушені відхилити ваш відгук, оскільки наша внутрішня система виявила занадто багато схожості з іншими відгуками, надісланими до цього казино. Ми робимо це, щоб зберегти оцінку користувачів якомога достовірнішою. Дякую за розуміння."
Я б сказав, що це досить очевидно.
Крім того, ми знаємо про упереджені відгуки користувачів; якщо ви можете надати конкретний доказ, зробіть це тут: community@casino.guru
Відверто кажучи, вашу скаргу було неможливо вирішити, і помилки були допущені з обох сторін . Справедливо не карати казино в цій ситуації.
Якщо ви знаєте про інших гравців, які потребують допомоги з цим казино, надішліть їх нам.
Чим більше офіційної та незаперечної інформації ми отримаємо від гравців через скарги, тим краще.
I understand your point, but I won't repeat myself.
In addition to your user review, you also have an explanation:
"Hello. Thank you for submitting your review. Unfortunately, we need to reject your review since our internal system detected too many similarities to other reviews submitted already to this casino. We do this in order to keep the user rating as genuine as possible. Thank you for your understanding."
I'd say it's pretty obvious.
Additionally, we are aware of biased user reviews; if you can provide concrete proof, please do so here: community@casino.guru
Frankly, your complaint was beyond resolving, and mistakes were made on both sides. It's fair not to punish the casino in this situation.
If you know about other players needing help with this casino, please send them our way.
The more official and undisputable information we get from players through complaints, the better.
Це казино знаходиться на технічному обслуговуванні вже близько 4-5 днів. Я не можу отримати доступ до свого облікового запису, і я очікую на зняття. Ви вірите, що це нормально?
This casino is under maintenance about 4-5 days now. I can not access to my account and i have a pending withdrawal. Do you believe is normal?
З того, що я прочитав на форумі
скарги закриті із застосуванням штрафів і попереджень персоналу scoobybet за недостатню освіту
час доведе мою правоту
From what I read on the forum
complaints closed with penalties and warnings to scoobybet staff for lack of education
time will prove me right
Так, здається, килимок. Більше тижня ніхто не може увійти, і немає відповіді на електронні листи чи щось інше. Безглуздо довірився рейтингу казино і проігнорував знаки. Більше 2000 євро пропали на вітер.
Yes, seems to be a rug. More than a week nobody is able to log in and no response to emails or anything. Foolishly trusted casinoguru rating and ignored the signs. More than 2000eur gone down the drain.
Привіт. Дякуємо за ваш пост. Наша команда даних обов’язково розгляне це та спробує з’ясувати, що відбувається. Абсолютно нормально, що іноді навіть онлайн-казино потребують певного обслуговування. Звичайно, це не повинно відбуватися без пояснення з боку казино. Чи отримували ви будь-який електронний лист від казино про те, що відбувається, або будь-яку інформацію про ймовірне обслуговування? 🤔
Чи можу я також запитати, як давно ви подали заявку на відкликання?
Повідомте нам, будь ласка, якщо є якісь оновлення, і, звичайно, ми повернемося до вас, якщо/коли з’явиться будь-яка інформація від казино.
Hello there. Thank you for your post. Our data team will surely look into it and will try to find out what is going on. It is absolutely normal that sometimes even online casinos need to do some kind of maintenance. Of course this should be not happening without an explanation from the casino. Have you received any email from the casino about wat is going on, or any information about the alleged maintenance? 🤔
May I also ask how long ago have you applied for your withdrawal?
Let us know please if there is any update and of course we will come back to you if/when there is any information from the casino.
Коли ви заходите в чат, ви можете бачити це повідомлення. Вони сказали, що повернуться у вівторок.... Я не впевнений, який вівторок вони мають на увазі... Їхня остання відповідь була до 4 днів, і ситуація триває 8 днів
When you go to livechat you can see this message. They said they will come back on Tuesday.... I am not sure wich Tuesday they mean... Their last answer was before 4 days and the situation continues for 8 days
Привіт. Наша команда обробки даних вже звернулася до казино, щоб дізнатися, що відбувається. Просто для інформації про передбачуване обслуговування, якщо вас цікавить.
Будь ласка, також майте на увазі, що повідомлення на форумі не можуть вплинути на зміни індексу безпеки, який необхідно ретельно розраховувати. Насправді до цього у нас є претензії. Детальніше про це можна прочитати в цій статті 👈.
Щодо скарг на казино, можливо, ця цитата з нашого путівника 👈 допоможе вам краще зрозуміти, як це відбувається насправді: «На основі розміру казино та скарг гравців (їхньої кількості, спірних сум та обґрунтування) ми отримуємо базу наш індекс безпеки. Ці фактори розглядаються відносно один одного, оскільки очікується, що великі казино матимуть більше скарг, ніж менші через їхню більшу базу гравців. Це означає, що велике казино може (але не обов’язково) мати кращий рейтинг, ніж менший, навіть якщо гравці скаржаться на нього більше». Не соромтеся задавати будь-які запитання з цього приводу. 👍
Hello there. Our data team have already reached out to the casino to find out what is going on. Just for the info about the alleged maintenance, if you are interested.
Please have also in mind, that posts on the forum can not affect the changes of the safety index, which must be carefully calculated. Actually we have complaints for that. You can read about it more in this article 👈.
As for the complaints for the casino, maybe this quote from our guide 👈 will help you better understand how it actually goes: "Based on the casino's size and its player complaints (their number, disputed amounts and justification), we get the base of our Safety Index. These factors are considered relatively to one another, because it's expected that big casinos will have more complaints than smaller ones because of their larger player base. This means that a large casino can (but doesn't have to) have a better rating than a smaller one, even if players complain about it more." Feel free to ask any question regarding this matter. 👍
Так, здається, килимок. Більше тижня ніхто не може увійти, і немає відповіді на електронні листи чи щось інше. Безглуздо довірився рейтингу казино і проігнорував знаки. Більше 2000 євро пропали на вітер.
Yes, seems to be a rug. More than a week nobody is able to log in and no response to emails or anything. Foolishly trusted casinoguru rating and ignored the signs. More than 2000eur gone down the drain.
Привіт. Мені дуже шкода, що ти так почуваєшся і що опинився в такій ситуації. Я спробую трохи пояснити, як ми, гуру казино, переглядаємо всі онлайн-казино, а також як працює індекс безпеки, якщо можна. Також майте на увазі, що індекс безпеки не відображає майбутнього, тому що ми караємо казино за те, що було фактично доведено, а не за припущення.
Чи можу я запитати, чи є у вас якісь проблеми зі зняттям? скільки ти чекаєш Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога, ви, звичайно, можете звернутися до нашої групи розгляду скарг, і вони, як завжди, зроблять усе можливе, щоб допомогти вам.
У нас також є чудовий посібник із нашими оглядами, якщо ви хочете переглянути та дізнатися більше, просто перейдіть за цим посиланням 👈.
«Наш індекс безпеки в основному описує, як казино ставляться до своїх гравців і наскільки ймовірно, що гравці зможуть вивести свої виграші, не зіткнувшись із проблемами. Казино з чесним підходом до азартних ігор зазвичай мають високий індекс безпеки на основі нашої методології перевірки, тоді як ті з поганими намірами мають низький індекс безпеки».
«Іншою основою нашого Індексу безпеки є скарги гравців. Вони розповідають нам, як кожне казино ставиться до своїх гравців. Якщо є багато обґрунтованих скарг на казино, це чітко свідчить про те, що є деякі проблеми, які викликають незадоволення гравців».
Будь ласка, не соромтеся звертатися до нас із будь-яким запитанням або будь-якою інформацією, яку ви хотіли б згадати, ми будемо тут чекати.
Hello. I am very sorry you feel this way and that you find yourself in this situation. I will try to explain a bit about how we, in casino guru, review all the online casinos and also how does the safety index work , if I may. Please have also in mind that the safety index does not reflect the future, because we penalize casinos for what has actually been proven, not for presumptions.
May I ask if you have some kind of issue with the withdrawal? How long are you waiting? If you feel you need some help with that, you can of course reach out to our complaint team and they will do their best, as always to help you out.
We also have a beautiful guide about our reviews, if you like to have a look and know more, just follow this link 👈.
"Our Safety Index basically describes how casinos treat their players, and how likely players are to be able to withdraw their winnings without running into issues. Casinos with an honest approach to gambling generally have a high Safety Index based on our review methodology, while those with bad intentions have a low Safety Index."
"The other foundation of our Safety Index are player complaints. These tell us how each casino treats its players. If there are many justified complaints about a casino, it's a clear indication that there are some issues which cause players to be dissatisfied."
Please do not hesitate to contact us with any question or any information you'd like to mention, we'll be here waiting.
Привіт Ромі
як на мене, всі казино, особливо новостворені
вони повинні починатися з рейтингу 6 (якщо договірні умови тощо є оптимальними)
і з часом отримувати бали
Дати високу оцінку є ризиком для всіх гравців, які стежать за форумом, тому що без історії.
Hi Romi
in my opinion, all casinos, especially the newly created ones
they must start with a rating of 6 (if the contractual conditions etc. are optimal)
and acquire scores over time
Giving a high score is a risk for all the players who follow the forum, because without a history.
Коли ви заходите в чат, ви можете бачити це повідомлення. Вони сказали, що повернуться у вівторок.... Я не впевнений, який вівторок вони мають на увазі... Їхня остання відповідь була до 4 днів, і ситуація триває 8 днів
When you go to livechat you can see this message. They said they will come back on Tuesday.... I am not sure wich Tuesday they mean... Their last answer was before 4 days and the situation continues for 8 days
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.