Дякуємо за оновлення. Ви пам’ятаєте, чи були у них ці провайдери раніше, чи вони нещодавно додані до казино?
Thanks for the update. Do you remember if they had those providers before or are they newly added to the casino?
тому ці резервні копії:
Thunderkick, Belatra, Caleta, Elbet, Espressogames, Evoplay, Ezugi, igrosoft, KAGaming, Macaw Gaming, NetGaming, Onlyplay, RedRake, Tripplecherry
Раніше Thunderkick був тут на 100%, щодо решти не впевнений, але я б сказав, що принаймні деякі з них також були тут
so these ones are back up:
Thunderkick, Belatra, Caleta, Elbet, Espressogames, Evoplay, Ezugi, igrosoft, KAGaming, Macaw Gaming, NetGaming, Onlyplay, RedRake, Tripplecherry
Thunderkick was 100% here before, not sure about the rest but I’d say at least some of them were here as well
Я хотів би знати, чи казино коли-небудь турбується про свій рейтинг тут...
Щойно провайдери повернуться, я кажу, що пастка знову влаштована. 🙁
I would love to know whether the casino is ever concerned about its rating here...
Once the providers are back, the trap is set well again, I say. 🙁
Можливо, команда Casino Guru може знову попросити спілкування та інформацію?
Звичайна жива підтримка більше не видає інформацію про платежі (хоча раніше так робили)
і електронною поштою ви абсолютно ніколи не отримаєте відповіді, навіть якщо напишете в нібито фінансовий відділ
Maybe the Casino Guru team can ask for communication and information again?
The normal live support no longer gives out information about payments (although they used to do that)
and by e-mail you absolutely never get an answer even if you write to the supposed finance department
Vielleicht kann man ja als Casino Guru Team noch mal um Kommunikation bitten und Infos?
Der normale Live Support gibt keine Infos mehr über Zahlungen raus ( obwohl die das früher gemacht haben )
und per E-Mail bekommt man absolut nie eine Antwort auch wenn man die angebliche Finanzabteilung anschreibt
Мені було б цікаво дізнатися, чи хтось отримав виплату за останні 2 місяці.
Це просто дивовижно, що робить це казино.
Я думав, що існує спосіб захисту від шахрайства, але, очевидно, це неможливо, і вони все ще роблять це
I would be interested to know if anyone has received a payout in the last 2 months.
It's just amazing what this casino does.
I thought there was a way to defend against fraud, but apparently that's not possible and they're still doing it
Mich würde interessieren ob irgendwer in den letzten 2 Monaten eine Auszahlung erhalten hat.
Es ist einfach unglaublich was dieses Casino macht.
Ich dachte dass man sich gegen Betrug wehren kann, aber anscheinend ist das nicht möglich und die machen auch noch weiter damit
Що ви думали вони зупиняться? 😂
Для таких підступних людей немає абсолютно нічого святого.
What did you think they would stop? 😂
Absolutely nothing is sacred to such sneaky people.
Was dachtest du den das sie aufhören? 😂
Solche hinterhältigen Menschen ist absolut nichts heilig.
Ви, мабуть, маєте рацію щодо цього. Єдина хороша річ у цьому те, що я більше не граю. Я ніколи більше не хочу мати такий досвід.
Я граю близько 15 років, і завжди було важко виграти. Але це перевершило все лайно, яке я пережив досі.
You're probably right about that. The only good thing about it is that I don't play anymore. I never want to have such an experience again.
I've been playing for about 15 years and it's always been difficult to win anyway. But that topped all the shit I've experienced so far.
Da hast du wahrscheinlich recht. Das einzig Gute daran ist dass ich jetzt gar nicht mehr spiele. So eine Erfahrung will ich nie wieder machen.
Ich spiele seit etwa 15 Jahren und gewinnen war sowieso schon immer schwierig. Aber das hat alles was ich bis jetzt an Scheiße erlebt habe getoppt.
Це просто огидно. Я не думав, що казино може не виплачувати гроші, тим більше, що КАЗИНО ЗАВЖДИ ПЕРЕМІГАЄ в довгостроковій перспективі. Справді відстій
It's just disgusting. I didn't think it was possible for a casino not to pay out, especially since THE CASINO ALWAYS WINS in the long run. Really sucks
Es ist einfach nur widerlich.Ich habe es nicht für möglich gehalten das ein Casino nicht auszahlt zumal DAS CASINO GEWINNT IMMER auf Dauer gesehen.Echt zum kotzen
Я повністю згоден з вашою думкою.
Ймовірно, буде спосіб зупинити все це.
Від обману безкарно не обійдешся.
I totally agree with your opinion.
There will probably be a way to stop all of this.
You can't get away with cheating with impunity.
Bin ganz deiner Meinung.
Irgendeinen Weg wird es wahrscheinlich schon geben um das alles zu stoppen.
Es kann nicht sein dass man ungestraft mit Betrug davon kommt.
Поки ми живемо в цій системі, в якій живемо зараз, так буде завжди.
Гроші змушують світ обертатися.
Хабарництво тут і хабарництво там, і всі замовкають, а справедливість прихована.
Сумно але правда.
As long as we live in this system that we live in at the moment, it will always be like this.
Money makes the world go round.
Bribery here & bribery there and everyone shuts up and justice is swept under the rug.
Sad but true.
Solange wir in diesem System leben, in dem wir zurzeit leben wird das immer so sein.
Geld regiert die Welt.
Bestechung hier & Bestechung da und alle halten den Mund und die Gerechtigkeit wird unter den Teppich gekehrt.
Traurig aber wahr.
Можливо, команда Casino Guru може знову попросити спілкування та інформацію?
Звичайна жива підтримка більше не видає інформацію про платежі (хоча раніше так робили)
і електронною поштою ви абсолютно ніколи не отримаєте відповіді, навіть якщо напишете в нібито фінансовий відділ
Maybe the Casino Guru team can ask for communication and information again?
The normal live support no longer gives out information about payments (although they used to do that)
and by e-mail you absolutely never get an answer even if you write to the supposed finance department
Vielleicht kann man ja als Casino Guru Team noch mal um Kommunikation bitten und Infos?
Der normale Live Support gibt keine Infos mehr über Zahlungen raus ( obwohl die das früher gemacht haben )
und per E-Mail bekommt man absolut nie eine Antwort auch wenn man die angebliche Finanzabteilung anschreibt
Я повністю згоден з вашою думкою.
Ймовірно, буде спосіб зупинити все це.
Від обману безкарно не обійдешся.
I totally agree with your opinion.
There will probably be a way to stop all of this.
You can't get away with cheating with impunity.
Bin ganz deiner Meinung.
Irgendeinen Weg wird es wahrscheinlich schon geben um das alles zu stoppen.
Es kann nicht sein dass man ungestraft mit Betrug davon kommt.
Я б сказав, що постачальник ліцензії повинен бути зацікавлений у такій ситуації, і зараз, здається, казино було позбавлено ліцензії, але чи є спосіб відшкодувати гравцям? На жаль, це не так. Отже, навіть якщо ліцензія, ймовірно, зникла, для гравців нічого насправді не змінилося. Бо сама ліцензія – це послуга на продаж.
Поки гравців не цікавить казино, в яке вони збираються грати (ліцензійне? Чесне? Відгуки користувачів?), завжди буде місце для такого шахрайства. 🙁
I'd say the license provider should be interested in such a situation, and currently, it seems the casino was stripped of its license, but is there a way to refund players? Sadly, it isn't. So even thou the license is probably gone, nothing has truly changed for players. Because the license itself is a service for sale.
As long as players don't care much about the casino they intend to play (licensed? Honest? User reviews?), there will always be space for such fraud. 🙁
Коли я почав там грати, рейтинг Casino Guru був ще хорошим. Відгуки клієнтів також були хорошими, і казино все ще мало ліцензію. Я поінформував себе. Але й це не допомогло
When I started playing there, the Casino Guru rating was still good. The customer reviews were also good and the casino still had a license. I informed myself. But that didn't help either
Als ich dort angefangen habe zu spielen war die Casino Guru Bewertung noch gut. Die Kundenbewertungen waren auch gut und das Casino hatte noch eine Lizenz. Ich hab mich informiert. Aber das hat auch nicht geholfen
Коли я почав там грати, рейтинг Casino Guru був ще хорошим. Відгуки клієнтів також були хорошими, і казино все ще мало ліцензію. Я поінформував себе. Але й це не допомогло
When I started playing there, the Casino Guru rating was still good. The customer reviews were also good and the casino still had a license. I informed myself. But that didn't help either
Als ich dort angefangen habe zu spielen war die Casino Guru Bewertung noch gut. Die Kundenbewertungen waren auch gut und das Casino hatte noch eine Lizenz. Ich hab mich informiert. Aber das hat auch nicht geholfen
Це дуже мудрий підхід.
Я радше мав на увазі недавню ситуацію. Нові гравці продовжують надходити від бонусів у Telegram... А так звані органи навіть не бажають підтвердити, чи ліцензована ця афера.
Мені шкода, що все так закінчилося.
That's a very wise approach.
I was rather referring to the recent situation. New players keep coming fed up with telegram bonuses... And the so-called authority is not even willing to confirm whether this scam is still licensed.
I'm sorry it ended like this.
Декілька разів вносили без виграшу. Спочатку я був оптимістично налаштований щодо них, але коли тут почали з’являтися застереження, я пішов далі, тож велике спасибі тим, хто висловив свої занепокоєння.
Deposited a few times without winning. Was optimistic about them at first but once the warnings started to appear here, I moved on, so a big thank you to those vocal about your concerns.
Так, я вважаю, що це хороший час, щоб просто припинити грати. Моя удача завжди змінюється протягом тривалих періодів часу, щось на зразок 2-3 місяців постійних програшів, потім 2-3 місяці ловлення великих виграшів, і, звичайно, я використовував всю свою удачу на Scatterhall, оскільки він постійно знижується. Днями я трохи виграв, але в новому казино "50crowns" подивимося, чи виплатять вони, лол
Yeah I guess it’s a good time to just stop playing. My luck always changes in long time periods, something like 2-3 months of losing constantly then 2-3 months of catching big wins, and of course I used all my luck on scatterhall, ever since it’s constant downhill. Got a bit of a win the other day though on a new casino ‘50crowns’ let’s see if they pay out lol
Тому мені знадобилося 2 дні, але він був на рахунку відразу після підтвердження
So it took me 2 days but it was on the account immediately after the confirmation
Also bei mir hat es zwar 2 Tage gedauert aber war auch direkt nach der Bestätigung auf dem Konto
Добре знати. Я здійснив 2 виведення коштів, один очікує на розгляд через 2 дні, я вирішив скасувати інший, менший (200 євро), тому що побачив, що я близький до нового рівня VIP із ставкою 100 євро, що перевищує 15 разів.
Я досяг рівня перед тим, як вичерпалися 200 євро, але бонус не був зарахований, запитав у чаті, і вони сказали, що співвідношення мого бонусу/депозиту занадто високе, тому вони вимкнули мої бонуси😂 могли принаймні повідомити мене в електронному листі, це була буквально єдина причина, чому я скасував виведення грошей і втратив 200 євро
Good to know. I made 2 cashouts, one’s pending after 2 days, I decided to cancel the other smaller one (200€) because I saw that I’m close to a new VIP level with 100 EUR 15x wager.
I reached the level right before I run out of the 200€, but the bonus wasn’t credited, asked chat and they said my bonus/deposit ratio was too high so they turned off my bonuses😂 could’ve at least let me know in an email, that was literally the only reason I cancelled that cashout and lost the 200€
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.