1 рік тому
Ви думаєте, у мене немає грошей?
Do you think I have no money?
Crees que no tengo dinero?
0
Ви думаєте, у мене немає грошей?
Do you think I have no money?
Crees que no tengo dinero?
Думаю, надії вже немає, не заплатять!
I think there is no more hope, they won't pay!
Ich denke da gibt es keine Hoffnung mehr , die werden nicht bezahlen!
Ви думаєте, вони дають мені мої гроші?
Do you think they give me my money?
Crees que me dan mi dinero?
Ніхто не каже, що робив це назавжди 🙂
Для початку, щоб заманити клієнтів, це відмінна ідея.
Завжди виникає питання, чи є на задньому плані люди, які використовують цю стратегію, щоб завоювати довгострокових клієнтів, чи, як Скаттерхолл, жалюгідна зграя, щоб заманити людей, щоб їх можна було пограбувати.
На мій погляд, є кілька неймовірно авторитетних казино, які спочатку щодня пропонували хороші бонуси, яких через кілька місяців ставало все менше і менше, але так, щоб людина була задоволена, щоб не втрачати клієнтів.
Якщо у вас є капітал, ця ідея хороша, але це лише мій спосіб мислення.
Але, на жаль, є багато тих, хто цим користується, як ви можете тут добре бачити.
Якби люди звертали увагу на деталі, вони б не мали таких проблем і не страждали б.
Wild Pharaoh aka Scatterhall/Spinpirate добре платив протягом кількох місяців, а потім вони проігнорували все, а до цього вони мали хороші бонусні пропозиції щодня протягом багатьох тижнів і платили гравцям, поки для багатьох не почався жах.
На щастя, все ще є хороші постачальники, які не обдурять вас, незалежно від того, наскільки високою може бути виплата.
Я завжди рекомендую звертати увагу на деталі, це позбавить вас від багатьох турбот.
Я сподіваюся, що ви всі зможете вберегти себе від такого лайна в майбутньому, але ви ніколи не можете бути впевнені на 100%, але якщо ви справді звертаєте увагу на деталі, а я не можу це говорити досить часто, ви можете заощадити собі багато проблем .
Є авторитетні власники, які виплачують 5-значні суми протягом кількох годин, навіть якщо ви виграли більше, ніж внесли.
На жаль, зараз для деяких казино це (я завжди кажу момент ДРАМА), де деякі люблять викликати стрес і відкладати його до тих пір, поки вони не захворіють або взагалі не виплатять і просто заблокують рахунки відповідних гравців.
Є й ті, хто нахабно фальсифікує докази, щоб не платити.
У цій галузі є всілякі речі, але ви це вже знаєте 🙂✌🏼
У вас ще є платежі від них?
Nobody says they did it forever 🙂
For starters, to lure customers, it's an excellent idea.
The question is always whether there are people in the background who use this strategy to win long-term customers or, like Scatterhall, the miserable pack to lure people so that they can be robbed.
In my opinion, there are some incredibly reputable casinos that initially offered good bonuses every day, which became less and less after months, but so that one was satisfied in order not to lose the customers.
If you have the capital, this idea is a good one, but it's just my way of thinking.
But unfortunately there are many who take advantage of it, as you can see very well here.
If people paid attention to details, they would not have such problems and would not have to suffer.
Wild Pharaoh aka Scatterhall/Spinpirate was good at paying for a few months and then they ignored everything and before that they had good bonus offers every day for many weeks and paid the players until the horror started for many.
Fortunately, there are still good providers who don't fool you, no matter how high the payout may be.
I always recommend paying attention to the details, it saves you a lot of worries.
I hope you all can save yourself some crap like this in the future, but you can never be 100% sure, but if you really pay attention to detail and I can't say this often enough, you can save yourself a lot of trouble.
There are reputable holders who pay out 5-digit sums within a few hours, even though you won more than you deposited.
Unfortunately, for some casinos now, this is the (I always say DRAMA moment) where some like to cause stress and delay it until they get sick or don't pay out at all and simply block the accounts of the respective players.
There are also those who brazenly falsify evidence so they don't have to pay out.
There are all sorts of things in this industry, but you already know that 🙂✌🏼
Do you still have payments from them?
Sagt ja niemand, dass sie es ewig gemacht hätten 🙂
Für den Anfang, um Kunden zu locken ist es eine hervorragende Idee.
Die Frage ist immer, ob im Hintergrund Menschen stecken, die diese Strategie anwenden, um langfristig Kunden zu gewinnen oder wie Scatterhall das elendige Pack um Leute zu locken, damit man sie ausrauben kann.
Es gibt meiner Meinung nach einige unglaublich seriöse Casinos, die anfangs täglich gute Bonus angeboten haben, die nach Monaten immer weniger wurden, aber sodass man zufrieden war, um die Kunden nicht zu verlieren.
Wenn, das gewisse Kapital vorhanden ist, ist diese Idee durchaus gut, ist aber nur meine Denkweise.
Aber leider gibt es viele, die es ausnutzen, wie man hier sehr gut erkennen kann.
Wenn die Menschen auf Details achten würden, hätten sie solche Probleme nicht und müssten nicht leiden.
Wild Pharao alias Scatterhall/Spinpirate war auch einige Monate brav am Zahlen und dann haben sie alles ignoriert und hatten davor echt lang gute Bonus Angebote täglich über viele Wochen und haben die Spieler bezahlt bis der Horror für viele anfing.
Es gibt noch zum Glück gute Anbieter, die einem nicht verarschen, egal wie hoch die Auszahlung auch sein mag.
Ich empfehle immer auf Details zu achten, so spart man sich wirklich große Sorgen.
Ich hoffe, ihr alle könnt euch in Zukunft so ein Mist ersparen, aber sicher ist man nie zu 100 %, aber wenn man wirklich detailliert darauf achtet und das kann ich nicht oft genug sagen erspart man sich viel Ärger.
Es gibt seriöse Inhaber, die auch 5-stellige Summen innerhalb weniger Stunden auszahlen, obwohl man mehr gewonnen hat als man eingezahlt hat.
Für einiger leider mittlerweile vieles Casino ist dies der (Ich sage immer DRAMA Moment) wo einige gerne Stress machen und es hinauszögern bis einem schlecht wird oder gar nicht erst auszahlen und einfach die Konten der jeweiligen Spieler sperren.
Es gibt auch welche, die dreist Beweise fälschen, damit sie nicht auszahlen müssen.
In dieser Branche gibt es alles Mögliche, aber das weißt du ja bereist 🙂✌🏼
Hast du bei denen eigentlich noch Auszahlungen?
900 євро Я подав скаргу
900 euros I have filed a complaint
900euros he presentado una denuncia
Все закінчилося, ніхто не отримує своїх грошей. Казино на фініші, щоденні бонуси тепер досягають 500%. Можливо, скоро закриють магазин.
It’s over, no one’s getting their money. Casinos’s at their endgame, daily bonuses are up to 500% now. Probably closing shop soon.
Що ж, це дійсно того варте, на 500% непогано
Well, that's really worth it 500% not bad
Na das lohnt sich ja richtig 500% nicht schlecht
Я подав скаргу, вони не можуть просто вкрасти мої гроші, чому?
I made a complaint they can't just steal my money why please?
hice una denuncia no pueden simplemente robar mi dinero por qué, por favor?
Багато людей скаржилися, але жодна з них не мала результату, це триває приблизно 6 тижнів. Мені також знадобляться гроші, які вони мені винні 2,5 тисячі, однак їх уже немає. Дуже сумний
Many people made complaints and none of them had results, this has been going on for like 6 weeks. I’d also need the money they owe me 2.5k, it’s gone though. Very sad
Хто б вас тут не ображав і не звинувачував, не сприймайте це так серйозно, люба Радко🌴
багато хто думає, що кожне казино, яке ви перерахували, автоматично на 100% пов’язане з вами, на жаль, вони не розуміють, що ви є порталом, який є посередником тощо.
Більшість вважає, що якщо казино вказано тут, ви автоматично пов’язані з відповідним казино та маєте право голосу, але це не так.
Коли люди розчаровані, легко звинуватити інших 🙂
Я б не став сприймати всі ці погрози та образи на вашу адресу надто серйозно.
Ви абсолютно винні, якщо інші не ЧИТАЮТЬ!
Як ви можете добре бачити на цьому форумі, є багато тих, хто говорить, не читаючи, тож нехай це вас не турбує.
Для всіх учасників і гравців команда Гуру не несе відповідальності за невдачі казино!
Ви не можете дати погану оцінку казино на основі припущень, тому що ви НЕ ЗНАЄТЕ, хто за цим стоїть.
Це стосується багатьох казино, і Гуру не є ФБР 😉
Припущення, що вони з Дикого фараона, є припущенням, але ніхто тут не має вагомих доказів цьому.
Наприклад, небажаний інтернет-юрист сказав тижні тому, що його Skype змінили з Wildpharaoh на Scatterhall, але жодного разу не завантажив підтвердження, просто знову поговорив.
Я попереджав гравців про це 4-5 місяців тому, тому що я дуже сильно це підозрював, але не мав жодних вагомих доказів!
Наприклад, лише тому, що зараз у мене є така підозра, навіть якщо вона сильна, я не можу просто завдати шкоди казино лише тому, що я «підозрюю» це.
Уявіть собі, якби ми жили у світі, де людей саджають у в’язницю лише за підозру. ^^
Я АБСОЛЮТНО розумію розчарування гравців! Тому мені було важливо просвітити людей, а тут майже ніхто не читає правильно, а потім скаржиться іншим, хоча кожен сам відповідає.
Нові казино – це завжди ризик, тому команда Guru також пише: «Це свіже казино, і ZEIT покаже, який рейтинг воно отримає».
Спочатку ви переходите до положень і умов і бачите, наскільки вони справедливі, ви зазвичай перевіряєте сайт, і якщо ви відчуваєте, що він має хороші послуги та здається справедливим, ви даєте відповідну оцінку, але кажете, що це нове казино, і ніхто нічого не знає про це.
Скаржтеся в казино, а не в Гуру.
Є ще дуже багато казино, яких немає в списку Guru, тому що вони також не знають на 100%, коли відкриваються нові казино та що інше.
Деякі знаходять їх особисто, інші як підказки від гравців або самі казино надсилають запити.
Але, зрештою, Guru — це сайт, який в основному є ПОМІЖНИКОМ, а не як саме казино.
Як я вже говорив раніше, свіжі казино – це завжди ризик.
У майбутньому подивіться і не поспішайте відвідувати всі казино тільки тому, що вони пропонують 250% бонусів.
Не все золото, що блищить.
Прошу уважно подивитись, як тут працює ця платформа, і припинити ображати працівників чи погрожувати їм адвокатами.
З адвокатами ви теж далеко не заїдете, оскільки вони скажуть вам, що ви самі винні.
Зробіть хазяїв напам'ять і скаржтеся їм, бо крім хазяїв ніхто вам уже не допоможе.
No matter who insults you here or blames you, don't take it so seriously dear Radka🌴
many think that every casino listed by you is automatically 100% affiliated with you, unfortunately they do not understand that you are a portal that mediates and some more.
Most think that if a casino is listed here, you are automatically affiliated with the respective casino and have a say, which is not the case.
When people are frustrated, it's easy to blame others 🙂
I wouldn't take all these threats and insults against you too seriously anyway.
It's absolutely your fault if others don't READ!
As you can see very well in this forum here, there are many who talk without reading, so don't let that bother you.
To all members & players, the Guru team is not responsible for the casino's failures!
You can't give a casino a bad review based on guesswork because you DON'T KNOW who is behind it.
This is the case with many casinos and Guru is not the FBI 😉
The suggestion that they're from Wild Pharaoh is a guess, but no one here has hard evidence for that.
For example, the wannabe Internet lawyer said weeks ago that his Skype had been changed from Wildpharaoh to Scatterhall, but didn't upload proof once, just talked again.
I warned players about this 4-5 months ago because I suspected it very strongly but had NO hard evidence!
For example, just because I now have that suspicion, even if it's strong, I can't just hurt a casino just because I "suspect" it.
Imagine if we lived in a world where you put people in jail just for suspecting something. ^^
I ABSOLUTELY understand the players' frustration! That's why it was important to me to enlighten people, but here almost nobody reads correctly and then complains to others, although everyone is responsible themselves.
Fresh casinos are always a risk, that's why the Guru team also writes "It's a fresh casino and ZEIT will show what rating it will get".
Initially you go to the terms and conditions and see how fair they are, you generally check the site and if you feel that it has good service and seems fair you give a rating accordingly but say it's a fresh casino is and no one really knows anything about it.
Complain to the casinos, not Guru.
There are still so many casinos out there that aren't listed on Guru because they also don't know 100% when new casinos are opening and whatnot.
Some find them personally, others as tips from players or the casinos send inquiries themselves.
But at the end of the day, Guru is a site that mainly INTERMEDIES and not as the casino itself has any say.
As I said before, fresh casinos are always a risk.
In the future, wait and see and don't rush to all casinos just because they offer 250% bonuses.
Not everything that glitters is gold.
I would ask you to take a close look at how this platform works here and stop insulting the employees or threatening them with lawyers.
You won't get very far with lawyers either, as these lawyers will tell you that it's your own fault.
Make the owners by heart and complain to them, because apart from the owners, nobody can help you anymore.
Egal wer euch hier auch beleidigt oder euch die Schuld gebt, nehmt es nicht so ernst liebe Radka🌴
viele denken, dass jedes Casino, das bei euch aufgelistet ist, automatisch mit euch zu 100 % verbunden ist, sie verstehen leider nicht, dass ihr ein Portal seid, das vermittelt und einiges mehr.
Die meisten denken das, wenn ein Casino hier aufgelistet ist, ihr automatisch Partner mit den jeweiligen Casinos seid und Mitspracherecht hättet, was nicht der Fall ist.
Wenn, Menschen frustriert sind, gibt man anderen gerne die schuld 🙂
Ich würde all diese Drohungen und Beleidigungen gegen euch sowieso nicht allzu ernst nehmen.
Ihr könnt absolut nichts dafür, wenn andere nicht LESEN!
Wie man in diesem Forum hier sehr gut erkennen kann, gibt es viele, die reden ohne zu lesen, deswegen lasst euch davon nicht ärgern.
An alle Mitglieder & Spieler, das Guru Team ist für das Versagen des Casinos nicht verantwortlich!
Sie können nicht aufgrund von Vermutungen einem Casino eine schlechte Bewertung geben, da sie NICHT WISSEN, wer dahinter steckt.
Das ist bei sehr vielen Casinos nämlich der Fall und Guru ist nicht das FBI 😉
Die Vermutung, dass sie von Wild Pharao sind, ist eine Vermutung, aber keiner hier hat handfeste Beweise dafür.
Der Möchtegern Internet Anwalt sagte zum Beispiel vor Wochen das sein Skype von Wildpharao auf Scatterhall geändert wurde, aber hat nicht 1-mal einen Beweis hochgeladen, sondern wiedermal nur geredet.
Ich habe die Spieler vor 4–5 Monaten davor gewarnt, weil ich es sehr stark vermutet habe, aber KEINE handfesten Beweise hatte!
Nur weil ich jetzt zum Beispiel diese Vermutung habe, auch wenn sie stark ist, kann ich nicht einfach einem Casino schaden, nur weil ich es „Vermute".
Stellt euch mal vor, wir würden in einer Welt leben, wo man Menschen ins Gefängnis steckt, nur weil man etwas vermutet. ^^
Ich verstehe den Frust der Spieler ABSOLUT! Deswegen war es mir wichtig, die Leute aufzuklären, aber hier liest fast keiner richtig und beschwert sich dann bei anderen, obwohl jeder selber verantwortlich ist.
Frische Casinos sind immer ein Risiko, deswegen schreibt das Guru Team auch „Es ist ein frisches Casino und die ZEIT wird zeigen, welches Bewertung es bekommen wird".
Anfangs geht man auf die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und schaut wie fair sie sind, man kontrolliert allgemein die Seite und wenn man den Eindruck hat das es gute Bedienungen hat und fair zu sein scheint, gibt man dementsprechend eine Bewertung, aber sagt dazu das es ein frisches Casino ist und niemand wirklich etwas darüber weiß.
Beschwert euch bei den Casinos, nicht bei Guru.
Es gibt noch so viele Casinos da draußen, die bei Guru nicht gelistet sind, weil sie auch nicht zu 100 % wissen, wann neue Casinos eröffnen und so weiter.
Einige finden sie persönlich, andere wiederum als Tipps von Spielern oder die Casinos senden selber anfragen.
Aber am Ende des Tages ist Guru eine Seite, die hauptsächlich VERMITTELT und nicht da Casino selbst welches Mitspracherecht hat.
Frische Casinos sind, wie ich bereits sagte, immer ein Risiko.
Wartet in Zukunft ab und stürzt euch nicht gleich auf alle Casinos, nur weil sie 250 % Bonusse anbieten.
Nicht alles, was glänzt, ist Gold.
Ich würde euch bitten genau anzuschauen wie diese Plattform hier funktioniert und aufhören die Mitarbeiter zu beleidigen oder ihnen mit Anwälten zu drohen.
Mit Anwälten werdet ihr auch nicht weit kommen, da diese Anwälte euch sagen werden, dass ihr selber schuld seid.
Macht die Inhaber auswendig und beschwert euch bei denen, den außer den Inhabern kann euch keiner mehr helfen.
Привіт 🦸♂️✨🙂.
Не хвилюйтеся, я не ображений і точно не почуваюся пригніченим.
Натомість мені, ймовірно, слід ще більше розвивати свою здатність протистояти зарозумілості. 🙂
Зізнаюся, бути чи не єдиним, хто має щодня пояснювати наш підхід і варіанти на форумі, досить складно. Іноді я просто перемикаюся в захист, тому може здатися, що я просто пнуюсь. Вибачте за це, це не мій намір! 🙂
Дякую за те, що ви, як завжди, такі розумні та підтримуєте.
Дякуємо всім гравцям, які прагнуть знайти час, щоб подумати наперед, які вирішили вчитися, борючись із проблемою, а не показуючи пальцем навкруги. 💚🙌🙏
Hello there 🦸♂️✨🙂.
Don't worry, I'm not offended, and I certainly don't feel threthened.
Instead, I should probably develop my ability to face arrogance much further. 🙂
I'll admit it - It's kind of challenging being almost the only one who is supposed to keep explaining our approach and options daily on the forum. Sometimes I just switch to the defense, so it may seem like I'm just kicking around. I'm sorry for that, not my intention! 🙂
Thank you for being so reasonbale and supportive, as you always are.
Thanks to all players who tend to take the time to think ahead, who chose to learn while struggling with an issue instead of pointing fingers around. 💚🙌🙏
У всіх тут є гроші, які вони не отримують з сайту відкрито. Більше грошей не виплачують. Ми облажалися
Everyone here has money that they don't get from the site openly. They don't pay out any more money. We're screwed
Jeder hier hat Geld was er nicht von der Seite bekommt offen. Die zahlen kein Geld mehr aus. Wir sind am arsch
400% пропонують це зараз, щоб обдурити всіх, перш ніж вони закриються та відкриють новий.
Грайте в казино, яким ви довіряєте в майбутньому.
Ці боягузи 🪰 точно продовжуватимуть відкривати більше казино та постійно жартувати над людьми, щоб збагатитися.
400% are offering these now to scam everyone before they shut down and open a new one.
Play at casinos you trust in the future.
These cowardly 🪰 will definitely continue & open more casinos and constantly kidding people to enrich themselves.
400 % bieten die jetzt an, um alle zu betrügen, bevor sie dicht machen und ein neues wieder aufmachen.
Spielt in Zukunft bei Casinos eures Vertrauens.
Diese feigen 🪰 werden bestimmt weiter machen & weitere Casinos eröffnen und die Leute laufend zu verarschen, um sich selber zu bereichern.
Я боюся, що ти правий. Просто запитую себе, як напевно відрізнити інше пов’язане шахрайство?... 🙁
I fear you're right. Just asking myself how to distinguish another related scam for sure?... 🙁
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.